-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
válasz SzlobiG #134974 üzenetére
A Porsche hungária megtiltotta a szalonoknak a kiadást.
Tisztelt Rózsavölgyi Attila Úr !
Köszönöm levelét.
Időközben már telefonon is beszéltünk, sajnos a gyártó nem járul hozzá az
információ kiadásához.Megértését köszönöm.
Üdvözlettel,
Jxxxx Gxxxx
vevőkapcsolati munkatárs
Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.
Műszaki Vevőszolgálat l Technischer Kundendienst l Technical After SalesH-1139 Budapest, Fáy u. 27.
Tel: +36/1 4515 xxx
Fax: +36/1 4515 xxx
E-mail: xxxxxx@porsche.huhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #154186 üzenetére
Úgy rémlik te nagyvenyimi voltál és akkor gondolom most költöztél be Dunaújvárosba. Na nálam ugyanez a helyzet csak én Baracsról jöttem be a városba. Attól függ hova költöztél, mert a belvárosban én is sajnálnék egy ilyen kocsit kint parkolni az utcán. De nekem a Békében még viszonylag tűrhető. Így is sajnos fedeztem már fel rajta pár harci sérülést. A többit nyugodtan folytathatjuk privátban, ha akarsz rám íratsz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz SzlobiG #154186 üzenetére
3,5 éve tudtam garázst venni a társasházunkban (konkrétan kihalásos alapon jutsz hozzá, 9 lakásra összesen 5 db garázshely jut, de ebből csak 3 db-ban fér el egy 5 ajtós Golfnál nagyobb autó) - azóta nagyon fáj, ha utcán kell éjszkáztatnom. Persze olyankor se lett még semmi baja.
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #154186 üzenetére
Mi lassan 3 éve költöztünk városba, viszonylag új építésű (amúgy zárt) lakópark, 22 lakás, 11 garázzsal.
Amikor mi beköltöztünk, pont egy másik család kötözött el, akik éppen a mi lakásunk alatti garázst bérelték. Rögtön elkértem a garázs tulajának számát, és még aznap elmentem hozzá és kezet ráztunk arra hogy hosszú távra bérlem tőle. Ha ezt aznap nem teszem meg, akkor bukom a garázst (és azóta se lenne!!), mert másnap 5-en keresték meg a faszit hogy kell a garázs, de mivel ez az ember még a ritka, tisztességes fajtából való, ezért nekem adta pedig rámígértek többen is.
Szóval most a lakásunk alatt van a garázs (20+ nm, járólapozott, szépen kifestett, van világítás, áram stb, ha nagyon akarnám víz is lehetne), ami a legideálisabb állapot, ennél már csak az lenne jobb ha meg tudnám venni egyszer, de egyelőre nem eladó...
Egyébként az a durva az egészben hogy sokan megveszik a garázst, és nem áll be az autóval, de még csak a garázsa elé se, hanem a kialakított parkolóhelyeket foglalja el, ami ugye azoknak van akiknek nincs garázs. És nagyon sok ilyen gyökér van! Elképesztő hogy mennyire g*cik az emberek
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #154375 üzenetére
Érdekes, régen a THM mutató minden esetben magasabb szám volt, mint a valós kamat.
Most lehet hogy 7%-os THM-el hirdetik, de ha 3M-et veszel fel akkor közel 4-et fizetsz vissza. Ha átlag alatt keresel akkor még többet.. ki van ez találva okosan.
3M-t biztosan nem vennék fel személyi hitelre, max. a felét. Főleg úgy hogy előbb-utóbb be fog ütni egy újabb gazdasági válság, mondjuk jövőre..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
1stVikman
senior tag
válasz SzlobiG #154465 üzenetére
Szia!
Köszi.
2.0 CRTDI, 110kW, Euro 5
Fogyasztás változó, de nagy átlag (~4000km) télen 5.7-5.8 volt, most 5.3.
90-100 körül használva, finoman gyorsulva 4.4 is volt hosszú úton (130Km), kevésbé odafigyelve ugyanilyen távon 5.2, tempósan haladva 6.4.
Keveset városozok, de ott is inkább 6.5-7 körül kér.
Szóval azt mondanám, hogy használatfüggő, 4.4-7 között bármi lehet.
Dobtam fel pár képet róla: [link]Minél jobb az idő (hamarabb meleg), és minél hosszabb távot mész egyenletesen, annál jobb a fogyasztás.
Fordítva: hidegben, rövid távokon, városozva meg többet eszik.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz SzlobiG #154625 üzenetére
140 lótól felfelé multilink; nemrég vezettem egy barátom 1.6 TDI-jét, abban csatolt van, teljesen OK autó úgy is.
Szerk: magyarán mindegy, hogy dízel vagy benzines, ha legalább 140 le, akkor multilink.Szerk2: elég gyengék a fotók; rákérdeznék, hogy biztos fekete metál a fényezés; nekem kicsit gyanús, hogy az alapáras akril (egér)szürke. VW-nél a fehér is feláras szín.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz SzlobiG #154632 üzenetére
Focvis jól írja, szerintem is ez egy sima alapszín, ami egyébként nem metál (Urano grau-li7f). Egyébként ez régóta itt áll a kereskedésben.
Ez egy elég nagy autóháznál van amit linkeltél, szerintem azok nem engednek 1000€-kat. De nyilván függ attól is, hogy mióta áll ott.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
válasz SzlobiG #154641 üzenetére
Ezt a behozatalosdit úgy számold, hogyha autóval mentek ki 210L üa. ami durván 80k (3x1150km Bp-től számolva), erre pályakártya + piros export rendszám ami tartományonként függő, de kb 90k + kaja, pia esetleg még valahol meg is kellene aludni. Innentől kezded el forgalomba helyezni, ami 190-200k.
-
veterán
válasz SzlobiG #154632 üzenetére
Igen, erre a színre gondolok. Szvsz az első autó is ilyen. Annyira nem gáz, de inkább a metál fekete.
A xenonnal is óvatosan; legalább 2 fajta létezik:
- sima bixenon - ebben nincs LED-es U alakú menetfény;
- kanyarfényszórós bixenon - ebben van U alakú DRL;
Ha nincs rajta gyújtás és nem megy a DRL, akkor nehéz megkülönböztetni őket, mert a simában is van egy U alakú krómcsík, csak nem világít.(#154634) zoo8800: Üdv! És köszönöm a pontosítást! Így már van értelme a 122 mellett a 125 lovas létezésének; 3 ló diffit nehéz lenne észlelni.
Továbbá 40 fullHD fotó , ne kérdezz vissza, mert úgy 80.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SzlobiG #154703 üzenetére
Szerintem légy kicsit földhözragadtabb. Én Maxot kint vettem 10200€ pézé, és már megvan cserélve a légrugó kompi, itt van a csere légrugó, kell féltengely, volt már hátsó zár cserélve, holnap kiderül kell-e szeleptömb stb-stb-stb. És voltak 2-3k€ val olcsóbbak is...
Szóval ne várj túl sokat az évszázad ajánlatára.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz SzlobiG #154707 üzenetére
A leggyengébb motorhoz blúmósönbe aggyák a száraz kuplungosat 250nm.ig - tudtommal. Bármi e felett olajos. És a dsgnél mindenképpen kell felújítással számolni ismeretlen előélet esetén.
(#154709) morfondőr : nem vw volt a kérdés? És Nem Stronic audinál? Vagy ennyire rosszul tudom?
(#154708) sirszevenap : akkor még egyszer leírom: az ára annyi amit kiírnak. Ilyen nem létezik h "reális" ár. Olyan van amit a vevő szeretne meg amit az eladó. A HaHu-n csinálsz egy keresést és a közepe a "reális"? Szerintem a kérdés az h neked a büdzséd és a vágyad milyen metszetet alkot
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #154707 üzenetére
2.0 CRTDI-t nézel ha jól tudom. Azok csak olajos kuplunggal voltak szerelve. Bizonyítottan legyen meg benne a min 60k kilométerenként az olajcsere és akkor annyira azért nem tudsz belenyúlni a rosszba. Kivéve ha városban futotta mondjuk mind a 150e km-t
Én sem akartam DSG-t a költsésgek, de ritkább volt a kézi váltós Passat amikor épp kerestem és ezért mégis ez lett. De nagyon szeretem, minden pénzt megér nekemA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz SzlobiG #154712 üzenetére
Ezért írtam h mindenképpen kell pénzt félretenni. Az egy tévhit h ha 60k km után olajat cserélnek benne akkor nem lehet baja. Ehhez a sofőr is kell. Ha ész nélkül tapodta neki és szélsőségesen terhelte akkor semmi nem menti meg. Oda olaj kevláros szar kell mint a porscheba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #154712 üzenetére
Elírták. 2016-tól van opcionálisan rendelhető hétsebességes.
Ezt neked kell eldöntened, hogy megéri-e a kockázatot. A DSG egy remek váltó, szerencsére már egy elég kiforrott technika. Ha szereted a kényelmet nagyon jó választás. Ellenőrizni meg csak a szervizkönyvből tudod és vagy elhiszed vagy nem hogy igazak a 60k olajcserék. Nálam benne van a könyvben szép adui logóval pecsételve, hogy 60 és 120-nál volt csere. Meglátjuk meddig megy el
Meg persze amit bitpork is, hogy a tulajon múlik sok minden. Amit egy 130-160-at futott kocsinál soha nem deríted ki. Lehet egy hegyen lakott és volt egy csomó jobbkezes utca ahol meg kellett állnia. De az is lehet, hogy 95%-ot pályán ment hatodikban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz SzlobiG #154886 üzenetére
Valóban nem rossz; hívtam a központot, elmondtam a bánatom, pár perc múlva hívott egy ügyeletes szerelő, átküldtem neki Viberen a fotókat, itt volt rá 35-40 percre, szűk félóra alatt rendbe tette. Mindezt szombat délután.
Ellenben:
1. Nincs ingyen, az éves revízió alkalmával ~ 7000 Ft-ot fizettem pluszban az assistance (mobilitás garancia) hosszabbításáért.
2. A Porsche Budában cseszték el, mikor bevittem, hogy "zörög" a futómű (szétszedték, megkenték litiumos zsírral (?), majd rosszul tették vissza a vezetéket, az dörzsölte ki). Azt a szervizt nem ajánlom senkinek, ez volt a 3. csalódásom ott - tróger, öntelt banda.Fizetős szervizre nem oda hordom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban