-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz Bandit21 #30468 üzenetére
Hy!
Igaz nekem a 170le van de szerintem kb azonos lehet a szervizintervallum.
15.000km olajcsere +olaj+levegőszűrő.De ezt kérheted 10.000km is.Polent 30.000km cserélik de ha te úgy gondolod 15.000km kicserélik ez a gázolajszűrőre is igaz.
Polenből csak aktivszeneset veszek...
Márkaszervizben rákérdeztem a komplett vezérlés (szíj,gőrgő,pumpa stb..) 5év vagy 100.000km...
Váltó olajat nem kell bántani ha manuális...
Fékolajat 60.000km írja cserélni kell azt most kérdeztem meg 8000ft[ Szerkesztve ]
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Bandit21 #35000 üzenetére
Egy 1 DIN méretű autórádió a "normál" méret. Általában a navis, DVD-s egységek 2 DIN mérerűek.
A 4 hangszórót pedig szerintem ne kösd 1-be, mert az impedancia szinte biztos, hogy nem lesz megfelelő, és elszállhat az autórádió.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Szada85
aktív tag
válasz Bandit21 #184453 üzenetére
Szia!
A német konfigurátorban nézve:
A komfort csomagban levö elsö-hátsó radarok a parkradarok, azzal jellemzöen az autó elött és mögött levö területet (plusz a sarkoknál picit oldalra) érzékeli az autó, és jelez értelemszerüen.A "Park assist" az, amelyik képes "magától beparkolni" út melletti párhuzamos/meröleges helyre (legalábbis a G7-ben ezeket tudta, de csak a kormány "kezelte", a gázt féket nekem kellett nyomni). G7-nél ez csak a beállást tudta, kiállni én álltam ki.
A "Lane assist" a sávtartó, ezzel van csomagban a "Side Assist", ami a holttérfigyelö (a melletted haladó forgalmat figyeli, és jelez, ha sávot váltanál, de vannak ott), és ez tudja a "Kiparkolássegítö"(Ausparkassistent) funkciót is.
Ez utóbbi csak annyit tesz, hogy ha meröleges parkolóból tolatva állsz ki, akkor a hátsó szenzorokkal "figyeli" a keresztforgalmat, és sípol, ha jön autó, hogy ne tolass ki elé, illetve vészhelyzet esetén meg is fékezi az autót. -
rbalint88
addikt
válasz Bandit21 #198982 üzenetére
Szepek! Az id.3 erdekelne kozelebbrol, osszeneznem az eGolffal chipet a gari vegeig nem eroltetnem.
Kiskoko: itthoni arammal toltve kb 1,5-2liter hatosagi aras nafta 100km. Erre megszekszualni a fillert ingyen toltoert, amikor 10+ millioert vett valaki autot, tenyleg komikus. Amugy sztem a legtobb zoldrendszamos tulaj normalis, csak a forumokon a hulyek/verzoldek felulreprezentaltak.
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #199062 üzenetére
Azt valóban érdekesnek tartom hogy egy nullazott átlag után bármilyen modern dízel autó óra szerint 130 al pályán 9 fölött egyen.
Volt b7 A4 2.0 pdtdi autónk is 140 le kézi és pályán egy tankkal le mentünk vele Görögországba. 6 körül evett. Akkor se mentem lassan.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199060 üzenetére
A “probléma” onnan indult, hogy 130-nál az én 2.0 BiTdi Tiguanom anno 9 fölött evett pályán.
Ez irreálisan soknak gondolták.
A 2.0 TSI szinten sokat fogyaszt.
Ebből a benzinesből van céges én nekünk Passat és Sharan. A Passat 130-nál 7-7,5 körül, míg a Sharan 11 körül fogyaszt.Ha a te 1.5 TSI-d 105-nél kb 7 litert fogyaszt, akkor mennyit fogyaszt 130-nál?
Tudjuk, hogy 10-10 km/óra sebesség emelésnél képest 0,8-1 literekkel többet fogyasztani az auto.Egyébként én azt tapasztaltam, hogy a legjobb fogyasztást a 2.0 Tdi 190 le-ős produkál, legalábbis Tiguannál.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199070 üzenetére
Képzeld ma Skoda Octavia 1.4 TSI vel voltam, fél Dunántúlt bejártam, pályán az óra 140-150 között mutatott.
Mai átlag 6.1 lett.
Akkor én most mit írjak, arra, hogy a tied hasonlo közlekedéssel nagyságrendileg 30%-al többet fogyasztott?
Azt, hogy valótlant írsz?
Dehogyis.
Meg sem fordulna ilyen a fejemben.Jelen vita pedig innen gyökerezik, szó szerint az almát hasonlította össze a körtével a fórumtárs, és hurrogott le, burkoltan hazugnak nevezve.
Arra akartam kilyukadni, hogy nem lehet az egyes típusokat, motorokat összemosva vélemény formálni.
A 2010-es 2.0 140 Diesel Passatom meg képes volt 4 liter körül fogyasztani 105-110 környékén, de ebből igazából más járműre következtetést levonni nem ildomos.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199074 üzenetére
Nem rólad volt szó, mikor felhoztam a valótlanságot.
Furcsa, hogy Octavianal kevesled a fogyasztást, viszont a Passatomét, amiről írtam, azt meg nem.
Mondjuk lehet az meg elkerülte a figyelmedet.
A B6-os 140le Tdci Passat kombi esetén 109-re volt állítva a tempomat, és 3.7-4.1 közötti értéket mutatott a pillanatnyi fogyasztás.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz Bandit21 #199156 üzenetére
Mármint? Akkor úgyis vinned kell, a garancia miatt, hiába kértél köztest. Legalább is én akiről tudok és előbb is kért olajcserét márkaszervízben , a kötelező 2 vagy 30 ezernél ugyanúgy vinnie kellett. De lehet ez is márkaszervíz függő. De van ismerősöm superb-vel, 1 évnél maszek lecseréltette, gyári olaj + szűrő, majd a 2 évesre vitte márkaszervízbe. Ott nem kell mondani volt közben. De inkább nem buzdítok ilyenre, nehogy gond és garimegvonás legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Bandit21 #199165 üzenetére
Kb sehonnan nem tudják. Nem kell semmit nullázni, piszkálni. Nyílván ha leengedik az olajat és valami bodzalé folyik ki, azt azért észreveszik. Új kocsinál előfordul első cserénél fogyasztgat. Bár a 2 év 30 ezret szerintem egyik olaj sem bírja ki fogyás nélkül. Nem is normális periódus, jól teszed köztest csináltatsz, megfogja háláni a gép.
-
6030D
Ármester
válasz Bandit21 #199170 üzenetére
Szerencsére nem nekem, hanem a cégnek. De igen, ezek alapján 88e Ft volt az olajcsere munkadíjjal és olajszűrővel + checklista szerinti átnézés és 36e Ft a levegő és pollenszűrő. A rendszámvilágítást gariban cserélték, már másodszor vittem vissza, mindig lecsúszott róla a csati.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #199145 üzenetére
Bejött a Soltvadkert ajánlat, hát ok le mentek 51 ezerre. Az olaj litere (castrol) 5500 ft. Szegeden 12.000
Adnak több tételre is 10% ot. És eleve 14+áfa a munkadíj.Azért meglepett, tok ugyanaz Szegeden 79 ezer.
28 ezer Ft miatt már lehet megyünk fagyizni egyet a Korona cukrászdába...
Vagy elküldom a szegedi szalonnak hogy gondolják át azt az ajánlatot.
Pesten meg ugyanez 88 ezer.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mergesmate
tag
válasz Bandit21 #199186 üzenetére
Faterom egy 2.0 CRTDI B8-as Passatra kért árajánlatot első körben Szekszárdtól. Majd mikor meglátta az árat, akkor úgy döntött hogy azért körbe kérdez még egy-két márkaszervizt a következő műveletek elvégzésére:
- komplett vezérlés csere vízpumpával
- hosszbordás szíj és feszítőgörgő csere
- olajcsere + levegő és pollenszűrő csere
- első főtengely szimering csereAz árak pedig így alakultak:
Szekszárd ~ 630 ezer Ft, 50 ezer kedvezménnyel
Soltvadkert ~ 500 ezer Ft, 50 ezer kedvezménnyel
Székesfehérvár ~ 470 ezer Ft
Budapest ~ 480 ezer Ft, 50 ezer kedvezménnyel
Siófok ~ 580 ezer Ft
Érd ~ 700 ezer FtEngem is meglepett hogy ekkora szórás van a márkaszervizek között az árakban.
Xiaomi 13
-
laabom
tag
válasz Bandit21 #199374 üzenetére
Igen erre nem. Viszont hol csináltassam meg az a kérdés..
Márkaszerviz vagy máshol?
Tegnap beszélem a márkaszervizzel igaz nem kértem pontos árajánlatot de 150-200k körül saccolta a szervizes a javítást ha hűtőt is kell cserélni.Vagy csináltassam meg a saját szervizesemmel aki szerintem jóval kedvezőbben javítaná.
Ehhez különben első lökhárítót le kell szerelni?
-
6030D
Ármester
válasz Bandit21 #199508 üzenetére
Gondolom ugyanaz a váltó van az Octaviában is, 140-nél 3000-t forog. Én nem szoktam rá figyelni, hogy meglegyen a hosszabb 3500-4000-es fordulat, bár ha van hely, akkor azért megvan. Nekem nem csinált ilyen rángatást, illetve de, még mindig csak alacsony sebességnél, kanyarodáskor visszaváltás után, induláskor, szerintem még mindig a kuplung csúszik. Főleg "hidegen" csinálja.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
aktív tag
válasz Bandit21 #199504 üzenetére
Nekem ugyan Tarraco van, de ugyanez a kombó, 1.5 TSI manuál váltó.
Napi munkábajárás szintén 2x8 km, 1-2 havonta 500 km autópálya, jelenleg 48k km van az autóban, de ilyet még nem tapasztaltam. Akkor ránt ha ECO modba kapcsol (hengerlekapcsolás) és pici gázt adok, de ez szerintem normális.az előttem haladó kanyarodott a következő sarkon ezért 2-ből 3-ba tettem, és amikor bekanyarodott 2000 fordulat körül mivel ott egy vasúti sín feletti híd van nyomtam egy kövéret. Erre a kocsi elkezdett rángatni, gyorsult, de mintha 200-assával ment volna fel a fordulat. Gyorsan vissza vettem a gázt, elváltottam a 4-et, és próbáltam úgy is, akkor is ugyanez történt.
Lehet én értem félre de gyorsítás előtt miért váltasz 2-ből 3-ba? Vagy ha elkezd rángatni 3-ban akkor miért fel váltasz és nem le?
6030D
Régebben szerintem már beszéltünk róla, nincs SW update a kocsihoz? Hidegen, nagyon alacsony sebességnél nekem is kenguruzik, de én betudtam annak, hogy ha gáz nélkül engedem a kuplungot akkor automatikusan emeli a fordulatszámot és ha pici gázt adok akkor az "felülírja" a gyári gázállást és visszaejti a fordulatot, de a lefulladás gátló megint elkezdi emelni. Remélem érthetően írtam le[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Bandit21 #199514 üzenetére
Olajnyomást nem kellene befolyásolnia a kanyarodásnak, ha igen akkor ott nagy baj van
Lehet Seat sajátosság, de feltűnően más hangja van a motornak ha lekapcsolja a 2 hengert (számomra zavaró). Ha gyorsításra nem kapcsolná vissza a hengereket, tuti kapnál egy hibaüzenetet.
Az a biztos ha kiolvassák a DTC-ket a skodában. Mivel nincs karácsonyfád a műszerfalon, ezért max hystorical DTC-d lesz.
Majd mindenképp írd meg, hogy mit mondtak rá. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199524 üzenetére
Két autó jött most képbe, ami megnéznék.
A Golf GTE 2016-os az Audi pedig 2017-es.
A cikk akkor e tekintetben már nem biztos hogy jó, hiszen az A3 frissebb.
Talán ami az Audi mellett szól, hogy a sportback nagyobb csomagtartóval rendelkezik, es számomra talán modernebb is az Audi belül/kívül." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Bandit21 #199528 üzenetére
Nem hiszem, ha ez valós probléma lenne, akkor az Audi nem hozott volna ki a váltóra egy frissítést.
A pénzügyi rész lehet számít, lehet nem. Odamegyek, megnezem. Ha sokkal jobb az érzet, akkor bizonyos határig nem fogom nézni a pénzt.
Amigy is rohadt drága lett már a golf is…" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
-
rbalint88
addikt
válasz Bandit21 #199599 üzenetére
Ezt meg igy a foto alapjan lehet javittatni. Addig ne cserelj szelvedot, amig nem muszaj - karpitot kell bontani hozza, utana zoroghet, elallhat. A fenyezes is serulhet, utana beazhat az auto, sok buktatoja van.
nekem a cegesen mar be van repedve a bal also saroktol a kormanykozep vonalaig, de meg megyunk iden Erdelybe, azt biztos megvarom a csereltetessel, ott mindig szoktam kavicsot kapni… -
veterán
válasz Bandit21 #199599 üzenetére
"A" verzió.
1. Mihamarabb ragasszátok le a sérülést valamivel, akár celluxszal, hogy ne jusson bele szennyeződés.
2. Minden nagyobb Tesco parkolóban van szélvédőjavító szaki, kérdezzétek meg, hogy tudja-e javítani vagy tovább fog repedni. Ha tudja, akkor kb. 6-8 ezer Ft (biztosító sokszor állja)."B" verzió.
Vidd el a VW szervizbe. Ők majd berepesztik, hogy a biztosító fizesse a cserét. (Kivágják, reméljük nem cseszik közben össze a szélvédőkeret fényezését.) Őr intéznek mindent a biztosítóval.