-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Ha egy IV-es Golf motorja csapágyas lett (törött olajpumpa miatt), kb. milyen javítási költségekre lehet számítani és honnan érdemes bontott alkatrészt szerezni?
1.4L 16V 75le. Hajtókar, főtengely tuti kuka.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
2008/02-es (facelift előtti) Audi A6-hoz (4F) keresnék kézikönyvet.
Mármint PDF formátumban2.0 TDI Multitronic 103kW
Előre is köszönöm!
mod: Avant, ha számít esetleg
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
egy kigyorsításnál hirtelen szusszanó hang, erőt veszített az autó és sík úton nem ment azóta 70 fölé. 0-ról lassan, de felgyorsul de ott megáll. lejtőn megy többet is. mi az isten lehet? gázra felpörög a motor de nincs erő. alapjárat fülre oké
2009-es A6 Avant 2.0 multitronic
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #101336 üzenetére
Lecsúszott a turbó csöve...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
2008.02 évjáratú Audi A6-hoz keresek motorvédő burkolatot (pajzsot).
Találtam több helyen, ez a legolcsóbb: [link]
Ha van ellenvetés, tapasztalat, írjátok meg plz.
köszi!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Őfelségébe keresek jobb hátsó/külső lámpabúrát ledekkel együtt.
Itt nem találtam bele valót.
Tudtok esetleg beszerzési forrást? Utángyártott érdekel.
ennek jónak kéne lennie évjárat alapján, de a kép nem stimmel
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
Kérem az összefoglalóban Saint_ nevét helyettesíteni az enyémmel
mod: valaki nagyon gyors volt
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tavaszi fürdetés utáni 40+* HD kép: [link]
* na jó, csak 12..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Tisztított már valaki magasnyomásúval TSI motorteret?
Olyanra gondolom hogy samponos vízzel vagy aktív habbal beteríteni mindent, finoman végigecsetelni és magasnyomásúval leveretni.
YT-on láttam pár videót és nem takartak semmit.
Valakinek van tapasztalata?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #153714 üzenetére
1.2 TSI 105hp/175Nm egyáltalán nincs kihegyezve, nézz meg egy 1.0T Honda vagy Suzuki 3 hengerest, na azok ki vannak hegyezve szépen.
Mi általában ketten ülünk az autóban + az 1.3 tonnás kasztni, de az eddigi ~2.500 km tapasztalata alapján a mi igényeinknek teljesen megfelel ez a motor, nem érzem hogy alulmotorizált lenne.
Valszeg bennem van a hiba, mert én normálisan közlekedek és nem érzek magamban késztetést arra hogy bárkit is lenyomjak az utakon, vagy valakinek a seggében legyek az autópályán 2 kilónál
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #153737 üzenetére
Voltak bizony, edzésmotornak hívták őket, mert 2-3 gyorskört kibírtak és kuka. Versenyen ezek az motorok kb. 900 lóerősek voltak, így bírtak ki jó estben másfél órát.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #154186 üzenetére
Mi lassan 3 éve költöztünk városba, viszonylag új építésű (amúgy zárt) lakópark, 22 lakás, 11 garázzsal.
Amikor mi beköltöztünk, pont egy másik család kötözött el, akik éppen a mi lakásunk alatti garázst bérelték. Rögtön elkértem a garázs tulajának számát, és még aznap elmentem hozzá és kezet ráztunk arra hogy hosszú távra bérlem tőle. Ha ezt aznap nem teszem meg, akkor bukom a garázst (és azóta se lenne!!), mert másnap 5-en keresték meg a faszit hogy kell a garázs, de mivel ez az ember még a ritka, tisztességes fajtából való, ezért nekem adta pedig rámígértek többen is.
Szóval most a lakásunk alatt van a garázs (20+ nm, járólapozott, szépen kifestett, van világítás, áram stb, ha nagyon akarnám víz is lehetne), ami a legideálisabb állapot, ennél már csak az lenne jobb ha meg tudnám venni egyszer, de egyelőre nem eladó...
Egyébként az a durva az egészben hogy sokan megveszik a garázst, és nem áll be az autóval, de még csak a garázsa elé se, hanem a kialakított parkolóhelyeket foglalja el, ami ugye azoknak van akiknek nincs garázs. És nagyon sok ilyen gyökér van! Elképesztő hogy mennyire g*cik az emberek
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Összefoglalóban kéretik a képet lecserélni erre: [link] thx!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Meséljen az autóról... ennyi. Pár mondat után úgyis kiderül hogy gondos gazdája volt-e az autónak, vagy nem.
Mondjon el mindent amit ő szeretne, aztán lehet kérdezni. Hogy mit, az a Te igényeiden is múlik, pl. nálam mosókarcok, picit is levert felnik már alu tárgya lenne, mást meg nem zavar. Nyilván ezeknek sokkal fontosabb a műszaki állapot. Alvázszám és rendszám alap, és le tudod kérdezni márkaszervízben az autót (nem mindenhol adnak ki adatokat, ember függő).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz SzlobiG #154375 üzenetére
Érdekes, régen a THM mutató minden esetben magasabb szám volt, mint a valós kamat.
Most lehet hogy 7%-os THM-el hirdetik, de ha 3M-et veszel fel akkor közel 4-et fizetsz vissza. Ha átlag alatt keresel akkor még többet.. ki van ez találva okosan.
3M-t biztosan nem vennék fel személyi hitelre, max. a felét. Főleg úgy hogy előbb-utóbb be fog ütni egy újabb gazdasági válság, mondjuk jövőre..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #154795 üzenetére
Milyen szerencse hogy én egy Swiftből jöttem
Az én igényeimnek teljes mértékben megfelel ez az autó, 2 hónap alatt nagyon megszerettem (ugye 1 hónapot a garázsban állt az elhúzódó tél miatt ), és mindent megteszek hogy műszakilag és esztétikailag is ilyen állapotban tartsam meg.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #155131 üzenetére
Legfontosabb hogy meg van-e nyúlva a lánc.
Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy hideg indításnál meghallgatod, ha 3-4 mp után nem hallgat el a csörgés akkor cserés a lánc. Minél tovább hallod annál jobban meg van nyúlva a lánc és akkor már ott a valós veszély arra hogy átugrik a vezérlés.
Másik probléma a szívó oldali kokszosodás. Ezt vegyszeres vagy dióhéjas tisztítással lehet orvosolni.
Mindkét probléma nagy mértékben megelőzhető ha odafigyelve használják az autót, jó minőségű üzemanyagot tankolnak, legfeljebb 15e-ként olajat cserélnek (város max. 10e), illetve hidegen nem b@sszák neki, turbót hagyni kell visszahűlni stb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Csak kíváncsiságból:
Szerintetek hogy lehet hogy az ugyanaz az autó,
1.2 TSI-vel 1227 kg
1.4 TSI-vel 1325 kgsaját tömeggel bírjon?
Csak nem nyom 98kg-al többet 200 köbcenti?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #156392 üzenetére
Nekem mikroszálas kendővel van kibélelve a tárolórekesz a középkonzol alján. Nehogy megkopjon!
lacos001: FRankó nagyon
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Gabor901127 #156552 üzenetére
Ennyiért is, vagy picit többért már kapsz új modellt (2013-tól), én biztos hogy azt venném
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Eagl3 #156644 üzenetére
Szerintem önmagában parasztvakítás, de ha megnézed a véleményeket pl. a német/osztrák vs. a magyar sima 95-ös összevetésben, akkor egy itthoni 98-as vagy 100-as benzin tudhatja azt amit egy normális ország alap 95-ös üzemanyaga. Én ebben sokáig nem hittem, de itt PH!-n is többen írták, illetve van másodkézből tapasztalatom is benzin illetve dízel téren is. Hogy kimennek és megtáltosodik az autó..
Mivel én havi 50-60 literrel elvagyok, így nem nagyon érdekel az a +2-3e Ft, megkapja az autó. Baja tuti nem lesz tőle
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sur1G #156664 üzenetére
Pl:
"Ha egy Volkswagen 1.4 TSI hibatárolójában egyszerre van jelen a szívócsőcsappantyú pozíció hibája és égéskimaradás, valószínűsíteni lehet a durva kokszlerakódást a szívószelepeken. A koksz ugyanis időnként részlegesen kitámasztja a szelepet, ezért az égéstérből terjeszkedés ütemben a gáznyomás csapkodhatja a csappantyút, aminek a pozíciója helytelen lesz ezáltal."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen TV-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...