-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #164459 üzenetére
A 3.6 FSI VR6 az jó lesz neked
Jól mondja bitpork minél későbbi szíjas 1.4 Tsi a legjobb választás.(#164461) i-sti: Ez most nagyon nem jött át. Nem tudtam mi benne a vérszívás Bármilyen Audihoz képest az Auris gyengébb felszereltségek tekintetében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz rbalint88 #188433 üzenetére
Nem tudom mennyire szamit, de nekem a hegyi utakon az A4 B8 s-line-al volt olyan problemam, hogy foleg a peremvedos gumi bele tud erni a sarvedo belso boritasaba a hatso kerekeknel hegymenetben. Pedig gyari kerekek vannak rajta 255r35/19. Ez nem tudom, hogy az S4 B6-nal van-e ilyen gond.
-
m3tr0
senior tag
válasz rbalint88 #188955 üzenetére
Igazából pont nem szeretnék automatát csak cuprabol nincs manuális.
Sciroccobol azért akad pár.
Sciroccobol melyik motor nem ajánlott akkor,a 160 lovas?
Pont abból van s legtöbb eladó.
Illetve a 122-őt kevesnek gondolom.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz rbalint88 #188964 üzenetére
Nem feltétlenül Sciroccot szeretnék,csak az tetszik.😁
Skodat is néztem,de abból is csak az Octavis Rs tetszene...
Jo lenne minél fiatalabb, jól felszerelt autót vennem, főleg Pesten es pályán járok. A 2004-es Civic jo volt de a kor utolerte.
Honda vonalon kifogytam ötletből,mert ami tetszene az typer de 3.5 millio az elso épkézláb es 2007-2008-as...elengeden a japanokat.
Vw konszeren belül van több tipus is ami legalább tetszik külsőre, így ezeket nezegtem most.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
buci30
addikt
válasz rbalint88 #188971 üzenetére
Ezt nem értem...
Többieknek pedig tudom hogy béjemvét szokot lenni...
De sok külföldi tuning oldalon ezzel van azért kérdeztem.De "B" változatnak linkeljetek legyszi olyan fényszórót akkor ami újabb fajta mint a '98 azaz facelift és lehet rendelni itthoni oldalon. Köszi
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
veterán
válasz rbalint88 #189091 üzenetére
A második kép a normál gumiméret, az az elsődleges, az első képen lévő Anmerkungen azaz megjegyzésekbe mennek a további, alapfelszereléstől eltérő dolgok, így a további engedélyezett gumiméretek, és az összkerékhajtás miatt nagyobb vontatható tömeg.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
dssport
tag
válasz rbalint88 #189554 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!!
Hát 1,6-ért én sem ilyenben szeretnék ülni. Csak ez manapság nem szerelem kérdés. Drága lett az új autó is, drága lett a használt is. Egy ilyen golf jóindulattal maximum 1,3 amit ha bemondanék rá, kiengednék a telepi kutyákat. Az áraknál csak az önérzet nőtt jobban itthon.
És akkor én nem is az a kategória lennék aki azért alkudozik, hogy utána a médiában maradjon pénze tévére vagy valami haszontalan sz@rra, hanem azért mert tudom, hogy egy ilyen autó feltámasztása az én igényemnek megfelelő szintre átírással mindennel további 3-400k lenne. Persze aki beleül bármibe ami gurul annak ez bárhogy deal, de aki rendbe szeretné tenni annak nem, mivel közel 2 misit nem költünk 13 éves autóra... (leszámítva persze a ritka vagy különleges darabokat) -
Vegha
senior tag
-
-
válasz rbalint88 #190308 üzenetére
Bszki ma ment előttem egy transporter. De szó szerint transporter volt : lámpánál nyomott egy kövéret és eltűnt a szemem elől, majd 200 méterrel távolabb tűnt fel amikor már eloszlott a füst. Transzportált bazeg!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Primary92
senior tag
válasz rbalint88 #190495 üzenetére
Napi használóat keresek. A sejtésem az volt, hogy amit megszórom megspórolok dízel fogyasztásán, abból kijön a bonyolultabb dolgok javítása is. A magas fogyasztás és drága fenntartást nem választanám családi autónak.
Azt hiszem, akkor nem 2.8 V6-ot keresem. Alapvetően ettől fiatalabbat keresek, csak a B6-tól sokkal jobban félek.
Hobbinak biztos nem egy B5 Passatot választanék, inkább egy valami 5 hengeres 4 karikásat, de ez most úgysem aktuális.
-
veterán
válasz rbalint88 #190922 üzenetére
Egyébként találtam megnyilvánulásokat, teszteket, tuningokat:
A Q250-ben lévő nyomatékkorlát megemelésével, a kupplung-szorítóerő növelésével akár 700Nm-t is elbír állítólag tartósan.
Illetve át lehet a váltási pontokat is programoztatni, egyrészt engem zavar a 60-nál 6-ba kapcsolás 1200-on amikor lassan megyek, 1500 alá ne engedje már.
Olyat is láttam, hogy gyárilag az S és a D is 5000 környékén vált el, és D-ben lejjebb írják 500-zal, hogy inkább nyomatékból autózz, és javult tőle a gyorsulás! Szerintem van benne logika, sose használom a 350Nm-t mert ahogy odalépek elvált.
Lehetne 3 fokozat: nyomatékcsúcs, középtartomány és teljesítménycsúcs. Az első mindig elváltana 2500-nál, a második amit az előbb leírtam 4500-ra korlátozott D, a harmadik az S.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
veterán
-
veterán
válasz rbalint88 #191240 üzenetére
Nézd meg ezt a fotót, mennyi a hely a gumiból készült visszakanyarodó (klíma?) cső és a klímamatricás műanyagfedél között (magyarán a bekarikázott részen).
(Szvsz a nagyobb motorburkolat csalóka, eltakarja a szívósort, de még az olajszűrő házát is a G8-on.)[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #191248 üzenetére
Ez a csati van a bekarikázott részén, azt nézem a cooler csőnek, szemből a baloldalon csak a hűtőé van. Elég necces. Vagy csak nem látom, mert ti is, meg a leírás is baloldalt mutat. A műanyag takaró elvileg levehető, ahogy néztem. De ez majd csak vasárnap, addig gálya...
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz rbalint88 #191883 üzenetére
Ha egy mód van rá, elkerülöm az automata váltót tisztán belsőégésű autónál.
És van már mód, sem a ménes, sem a nyúlmókusok hada nem zsenéroz. Még emlékszem, milyen volt 57 lóerős autóval.Tin: elektromos autón is van mit csinálni, illetve maszek egyelőre nem is igen mer hozzányúlni. Van egy kis lakatos munka rajta, áramtalanítani kell a verdát és itt nem elég csak lehúzni egy akkusarut...
Fogyasztói társadalom van. Nem tudom, egy mai prémium 20-30 év múlva hozni fogja-e azt a szintet akár önmagához, akár az akkori felhozatalhoz képest, mint ma egy most 20-30 éves prémium.
És a gyártók tényleg csak a gariidő végéig terveznek, utána már csak muszájból. Így van ez minden tartós fogyasztási cikknél. De ugye garanciát is csak arra kell adni, ami tönkre mehet.Kiskokó: elektromosnál ott a gyorsulás, hatótáv, végsebesség. Válassz...
Mindig mosolygok, mikor az 1.9 TáDéval 130-cal elmegyek a külső sávban, kamion szélárnyékában közlekedő ződ rendszámos mögött.
A töltés is kérdéses. Azért gondolom, a nagy többség városi proletár: nincs garázs, vagy más hely, ahol saját tulajdonú töltőpontot tudna kialakítani. Lehet menni a köldökzsinórral erre-arra tölteni, X időt ott elbaszni.
Finnországban bezzeg általánosan elterjedt a lakótelepeken, parkolókban az állófűtéshez kiépített elektromos aljzat, ott van kultúrája az ilyesminek.
Viszont idehaza is rendesen bele kell nyúlni a fejekbe és az infrastruktúrába, ha elterjednek az elektromos autók.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel