-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz Kiskokó #6734 üzenetére
A német nyelvtudás egy szerződés átnézésére kellett volna hogy minden rendben van-e.De azóta sikerült megoldani.Úgy néz ki beújítódik egy "csőrős" Caravelle Syncro 2.5TDi full-full németből.A létező összes rendelhető extrával felszerelve.Motorhibás.Azt meg olcsón orvoslódik...
A gyenge forint ellenére is érdemes németből kocsit hozni.Tömegesen cserélik le a 8-10éves autókat.Még jókora buktával is és veszik helyette az újat...
Gazdasági válság...hja...magasról tesznek rá. -
fekeandras
őstag
válasz Kiskokó #6745 üzenetére
Nem ez még egy régi típus (2001 év végi).Egy német önkormányzat kisbusza.A motorhibáról annyit sikerült kideríteni, hogy kopog a motorja, üzemmelegen felerősödik a kopogás.Kb 120-140k környékén teljesen újjá varázsolható a motor: csúcsok, turbó, tömítések, csapágyak, minden ezután akár fél millió kilómétert is bele lehet hajtani meghibásodás nélkül.A sor5 tdi nagyon tartós motor.Ők nem akarnak erre költeni inkább állami támogatással újra cserélik.Teljesen törésmentes és 160e km-t futott bár ez lényegtelen mert szét lesz bontva a motor.Apróbb hibák vannak klíma vezérlést megcsináltatni,hátsó diffi zár nem működik stb... de ezek mind apróságok inkább munka mint pénzigényes dolgok...Összességében jó vételnek tűnik.Már csak meg kell rá alkudni. Masszív, erős, jó anyagból készült kocsi, kiforrott konstrukció.
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6926 üzenetére
Hy!
Én valahogy ugy érzem te nem tanácsért ill véleményért jőttél fel mert a soraid között már el is döntötted ez egy szopás és sz@r..Igazából most TE mit vársz mondjuk ellenkező példákat és probáljunk meggyőzni?Minek ott van az írásodban
a2.0 tdi mondtak ill népítélet mi ezeket nem szeretnénk megcáfolni.Tehát egyértelmü add el.[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6933 üzenetére
Hy!
Nos népítéet ide vagy oda nekem az 19pdti-n 4*4 sem kelett ill a mostani 2.0pdti fr sem kell.Csak szigoruan 100.000km környékén.De van Marsu forumozó tag ő ilyen helyen tevékenykedett talán jobban ért ezekhez.Privit írj neki.
Turbo: ha valaki nem tartsa be az alapvető szabályokat akkor hamar tőnkre lehet tenni.
Ha huzamos ideig mentél vele érdemes a leállítás előtt pár percig még járatni.Hidegen meg ne nyuzd a motrot.Ha ezekkel tisztában vagy akkor talán a 300.000km is bele tudod tekerni mint a sok-sok taxis.
Hát én azt a km-t tuti megkérdőjelezném.....Ha nincs 3 éves és Németből hozták akkor is járhat rá a gari...
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #6939 üzenetére
Egy átnézésnél nem arra gondoltam, hogy a 4 kerék meglétét megállapítja..minimum egy kompjúteres ellenőrzés, hibákkal, kompresszióval, bánat pöcsével, s az szerviz adatbázisban is utánanézni, mi merre, hány méter. Valszeg, a km ki is bukott volna.
Persze utólag mindig könnyebb okosnak lenni, csak leírtam.
Sajna, így jártatok, de tanultok belőle - addig meg a szívás megy.. ..
Bár én ezt a motort nem ismerem, így nyilatkozni nem tudok, de az előzmények azért nem feltétlen jelentik azt, hogy szar konstrukció....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz Kiskokó #6941 üzenetére
Hy!
Annor írtam a seatoknál a km órát vissza lehet pőrgetni de ha rácsatlakozól a kocsira akkor ott meg leht nézni pld 67675km van az órában.
A kocsiból meg ezt olvastátok volna 45321.2 nos a .2 az már azt feltételezi babrálták.Ugyanis a sajna a .utáni méterreket nem lehet tőrőltetni.... -
marsu
addikt
válasz Kiskokó #6926 üzenetére
Szia!
Az első PDTDi motorok tipushibái voltak, hogy a porlasztócsúcsok kerámiái beleestek a motorba. Az üzemanyag tápszivattyú azy első 30.000.- km alatt megálltak, rengeteg elektromos hiba. Egy hibatároló kiolvasást mindenképpen javaslok, ez kideríti azt is, ha nem valós a km a kocsiban. Ha gondolod segítek, jó kapcsolatom van az esztergomi márkaszervizben.
Press any key to continue ...
-
fekeandras
őstag
válasz Kiskokó #6952 üzenetére
Ezt arra értettem, hogy általában azok szokták lefikázni a tdi motorokat akik nem vigyáznak rá, ész nélkül hajtják mint az állat aztán jön a nagy szöveg, hogy húdemekkoraszarfos mert elromlik, szétesik, eszi az olajat, tönkrement a turbó, kopnak a csúcsok, stb...
Ez dízel motor.Hiába 1xx lóeró nem arra való hogy széthajtsák.
A TDI és a PDTDI abszolút megbízható szerkezet."Népitéleten olvastam hogy 45.000km néll vezérmű csere? ez már csakazért is igaz mert nekünk 52.000 van benne és nekünk is kell vezérmű. ráadsul csak ugy derült ki ohgy a urbo tönkrement.
eddig csakszopás ez a2.0 tdi mondtak olyat hogy 100.000 nél hengerfejes lesz meg mad kihagy az egyik henger stb? ezek igazak? vagy jók ezek a motorok? lehet eladom a picsába most ha készlesz :S"Hajjaj. Ne törődj a népítélettel! Senkit sem akarok megbántani de oda csak a hülyék írnak.(tisztelet a kivételnek)
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #8698 üzenetére
Üdv!
azt gondolom tudod hogy neked 5 lyukas felni kell!?
részemről a Dotz felnin nem ajánlanám azért, mert törik (láttam is már párat törve, meg gumis ismerős se zenget ódákat róla...)
Én maradnék valami gyári felnin, vagy nagyon jó minőségűnél
én ezeket preferálnám, ha csavaros teli felnit szeretnél
[link]
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz Kiskokó #8714 üzenetére
Nem jöttél rá?? Benzinesre való cserére. Egy 1.8T quattro befigyelhetne a maga 163le-jével, és arra még vagyonadót se kell fizetni, viszont hogyha a tiéd a 170le PD TDi, arra kegyetlenül fizetheted a vagyonadót, évi 70-80ezer forintot.
Amúgy mi bajod ezzel a felnivel?? Főleg hogy az eredeti Audi (Ronal, BBS gyártmány) felnik a legjobb minőséget képviselik, az én Ibizámon a gyári 12éves 16" Ronal gyártmányú felnik is kiváló állapotban vannak. Szerintem bűn lenne ezeket a felniket lecserélni, fölös pénzkidobás, és elrontanád a kocsi gyári feelingjét, ez így fasza ahogy van.[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
!Overdose!
őstag
válasz Kiskokó #8910 üzenetére
Polírozást évente-két évente meg kel ismételni, hogy szép maradjon, így ha a pénz nem számít, akkor válaszd inkább a krómozást.
A polírozásnak éppen az az előnye, hogy otthon is meg tudod csinálni, ha elég türelmes vagy. Sok kitartás kel hozzá. Magát az anyagot polírozod és ha kész lakkozod, hogy időtállóbb legyen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #8910 üzenetére
itthon ne kromoztas, mert nem tudnak országos viszonylatban szépen kromozni.
polir-nál a nyers alut fényesítik, fel, ami ha jó az anyag baromi szép.
de vigyázni kell rá mert be mattul, eső cseppeket le kell róla törölgetni mert nyomot hagy stb, illetve 1-2 havonta polir (krom ápoloval) a keletkező oxid réteget le kell róla polirozni ha azt akarod hogy szép legyen, és bizonyos időközönként újra is kell fényesíteni (attól fűgg ki mennyire vigyáz rá.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #10657 üzenetére
a termosztától hogyan írni (egyáltalán milyen autóról van szó?)?
Az EGR szelepnek annyi a feladata hogy üzem meleg (ez az amibe nem vagyok biztos hogy meleg vagy hideg motornál) motornál a kipuf gáz egy részét vissza engedi a folytó szelep után a szívócsőbe, ez egy környezeti osztálynak az egyik követelménye, faszság, és szar is...
sípolni nem igazán sípolhat és nem melegedhet tőle a motor, de ha tényleg ez a gond, akkor le kell dugózni a francba.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz Kiskokó #10690 üzenetére
az automata váltónak köze nincsen az alapjárati fordulatszám szabályozásához.
a sípolás nem olyan, mint mikor a turbó kezd el süvíteni? mert 1500as fordulatszám körül már éledezhet és annak van hangja.én pattogni kipufogót még nem hallottam.
hideg motornál természetes, hogy magasabban tartja az alapjáratot. bár az 1500 elég magas, ahhoz tundrai körülmények kellenek inkább. én biztosan szétnéznék a motor hőérzékelői körül. nem izzít túl sokáig? nekem volt olyan gondom egyszer, hogy valami érzékelő lecsúszott, folyton -80 fokot érzékelt a motor és izzított.ha az egr szelep a szar, akkor általában teljesítményvesztés figyelhető meg, lomhává válik az autó és füstöl nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #10717 üzenetére
az órát ne vedd alapul a vízet mutatja, az ilyen autós nyugtató hogy jééé már be is melegeded, akkor már tolhatom is neki min dupla annyi idő kell neki, (ha nem úgy mész vele hidegen hogy inditás és padló gáz), de ilyen hidegbe nyilván mégtöbb.
melegítésre meg nem adna okot, elméletileg, mert annyi gáz nem megy át a szívó ágba, no meg akkor drámain lecsökkene a beszívót levegő oxigén tartalma, ergo a légfelesleges keverékből lesz gázolaj felesleges... (nem fűstől ilyenkor amikor szarakszik, feketén mint az állat?)
de levakolhatjátok az EGR-t ártani nem árt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz Kiskokó #10741 üzenetére
egy box közel nem olyan jó, mint egy egyénileg megírt program.
utóbbival sokkal több paramétert tudnak változtatni és az igényeidhez lehet állítani a motor karakterisztikáját. csak olvass utána, hogy mennyi különbség van a box és a rendes programátírás között, aztán rájössz, hogy a box egy kókler szar megoldás. -
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #11177 üzenetére
Hali!
hát pontosan mire kell neki a kocsi? raccsingra? közlekedni, de legyen benne erő tartalék? fogyi versenyeket nyerni?
a GTI motorok állapota nagyon függ attól hogy hogyan használták, a blokkok dugók nem szoktak szét menni a szelep száll szimmeringek meg a gyűrűk szoktak meg kopni...
de egy ilyen motor relatíve kis pénzből fellehet újítani..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
latyak17
tag
válasz Kiskokó #36897 üzenetére
mellesleg van olyan útszakasz ahol 30as tábla van nálunk 30al megyek megelőznek.. leszarom, le van ültetve a kocsim pattog szar az út nem fogom szétcseszni ahol lehet megyek, ahol nem lehet nyilván nem.. olyan helyen ahol tudom hogy van előzési lehetőség nem fogok egyetlen egy őrült miatt 60at menni, mert megkockáztatom ő akkor is a seggembe lógna, de pontosan jól tudom hogy lehet előzni majd elmegy a fäszra és nem idegesít... szóval énis kímélem az autót kipp-kopp nem is volt vele gond /még/.. de itt jegyezném meg hogy vannak olyanok akiknek gyári felfügg van kocsiba és úgy mennek 30at azokat énis rühellem..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Bundle topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...