-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Sziasztok!
Van egy gondom az autóm fedélzeti számítógépével. konkrétan elbarmolja az előgyújtást kopogásérzékelő bekötése esetén. Elméletileg valamilyen szakadás van a számítógépen belül.
Esetleg tud valaki olcsón totálkáros autóból szerezni egyet?
Vas: 2001 benzines Golf IV, 1.4 16 szelep, AHW motorkód -
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Egy rövidke kérdésem lenne. A tél elmúltával kapott egy egészséges mosást az autó és a két első fék kegyetlenül nyikorog. Már egyenesbe is, nem csak kanyarba.
Mitől lehet?
Szerintem itt lényegtelen az autó tipusa -
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #11041 üzenetére
Csak most kezdett el 2 hete nagyon nyikorogni.
Van a műszerfalon egy sárga kör és körülötte 3-3 rövid szakasz (gyújtásnál világát, majd kialszik, amúgy nem látni)
és szerintem ennek világítania kéne ha elkoptak a fékpofák. vagy nem jól tudom (Golf IV)
mondjuk az is lehet, h ki van kötve.gondolom a fékbetét csere - tisztítás - állítás
-
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Lenne egy kérdésem. Adott egy Golf IV, és vezérműszíjat cseréltetnék benne? kell még valamit cserélni ezzel együtt?
Árban mire számítsak? -
-
Morris
veterán
Sziasztok Urak!
Lényegi kérdés jön!
Milyen hibát produkál akkor az autó ha a lambda szonda megmakkan?
és mi a következmény?Mindezt azért kérdezem, mert az ótóm sebességtartásnál rángat. ha odalépek neki akkor húz rendesen/egyenletesen. 80-90km/h-nál és fölötte meg nincs rángatás (5. sebesség)
viszont 60 alatt minden fokozatba. 10másodpercenként jön a rángatás, ekkor vagy nyomok neki egy kis benzint vagy elveszem a lábam a pedálról, majd vissza és megint jó 10 másodpercig.Egy szaki szerint a beszívott levegő hőmérséklet jeladóm is gallyra ment. Emiatt mi változik?
Előre is köszönöm a segítségeteket
Ja a vas lemaradt: 2001-es benzines 1.4 16V Golf IV
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #13307 üzenetére
Szép jó reggelt. Eldőltem az este
Gyertyák 1 éve voltak cserélve. De cserélgettem azóta már, hogy olyan egyenetlenül jár a motor. sajnos nem segített. Viszont az alapjárati fordulat nem ingadozik. Megnéztem, h megy e minden henger, ez is oké volt.
Egy trafó van benne, az még nem volt cserélve tudomásom szerint.
Egyenetlen a járása is és a kipufogón is lehet hallani, hogy nem egyenletes.
Van, h menet közben nyomok neki egy kuplungot, aztán leesik a fordulat annyira, hogy az akku lámpa is világítani kezd ezután visszaáll alapfordulatra vagy lefullad.
fojtószelepházat 1 hónapja takarították.
gyertyakábelek ki lettek mérve, azok jók.Szerintem vagy a trafó döglődik, vagy a fojtószelep alapjárati motor.
-
Morris
veterán
válasz Kickass #13330 üzenetére
ez csak ideiglenes megoldás amíg keresek egy normális szerelőt. a korábbihoz nem viszem. pont az ilyesfajta dolgai miatt.
még mielőtt ügyködött volna az ellenállásokkal, már akkor is röfögött sajna.
Azon felül, meg le lett cserélve a vezérmű szett, plussz új gyűrűket kaptak a dugattyúk is, új a 16 szelep és még a motorvezérlő is cserére szorult. ez kb 200k-ba fájt. és nem jó érzés, hogy még mindig van csinálni rajta valamit. kezdem azt hinni, hogy nem véleltenül romlott(ak) el benne a cucc(ok). Ezt mind AZ a szerelő machinálta
Ezért is érdeklődöm itt-ott.
És mivel sajnos nem a kamatokból élek, így olykor várni kell, míg összejön a zseton az ilyen dolgokra. -
Morris
veterán
Üdv!
Jövök ide, mert a másik totyik nem éppen a témába vág!Kérdésem lenne: Adott 2db 4-es golf. Motor, motorkód felszereltség megegyezik (kivéve ablakemelő, mert az egyikben elektromos.)
Miért van az, hogy az egyik több mint 100kg-al nehezebb mint a másik? (forgalmi szerint) -
Morris
veterán
Köszi srácok. Én azt hittem az egyik valami más plussz hülyeséget kapott.
Van még kérdés : Akkumulátor csere. a gyári a napokban adta meg magát (60Ah), azóta kölcsön akkuval járok (45Ah) a köv. fizetésig.
Milyet érdemes venni? Mi van ha nagyobb kapacitásút veszek, mondjuk 70Ah?
Generátor bírni fogja? (Maradunk a 4-es golf-nál - 1.4 16V)[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #14429 üzenetére
Csak az évjárat nem egyezik meg az ablakemelő. A több ua. A könnyebb 1 évvel öregebb.
Akksi terén köszöntem a javaslatokat. Eddig a vartával szimpatizáltam én is, de láttam jó árban jász akku-t is. Ez utóbbiról van tapasztalatod?Bosch-ba már én is csalódtam. Tesco-ba kapható akkukról mi a véleményetek? Ha jól tudom egész sokféle akksit árulnak. Érdemes akciózottat venni ott vagy kimondottam autósboltban?
VR6-Fan: thx 70-essel szimpatizálok.
Korábban voltak olyanok, mikor húztam fel az ablakot, akkor halványodtak a fényszórók. Az új akksival ez megszűnik? (A mostani 45Ah-snál is csinálja, csak jobban észrevehető mint korábban)Szerk: jah látom az aláírást én is
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #14442 üzenetére
az se butaság. májkrém, zsömi, akku trió és megvan a kaja mindenkinek
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #14445 üzenetére
Neten én is találtam egy-két bestbuy esetet, de a kajajegy miatt kiesik.
Ha valakinek el tudnám passzolni 1:1be akkor... Bár így gari része is bonyolultabb lesz (ha lesz)tomcsi23: gar mindenképp kell. ha nem adnak, akkor a fölső megoldáson kezdek el gondolkodni. Mennyire lehet "régi" egy akksi?
-
Morris
veterán
válasz zoo8800 #14447 üzenetére
Nekem 60-as volt a gyári. Lehet elég lenne bele a sima 60-as vagy 55-ös, csak az volt a gond, hogy este van, világítás rajta, aztán ha felhúzom az ablako(ka)t, vagy bekapcsolom a fűtést, esetleg még a rádió is megy, akkor halványul a világításom.
Más fogyasztót nem használok (meg mondjuk nincs is).
Szerintem köszönhető ez a gyenge akksimnak ami már 10 éves, úgyhogy megszolgálta már.
Viszont a mostani 45-ös esetén még jobban leeseik a feszkó. Olyan mintha villantanék a másiknak (ez meg nyilván gyenge, pedig fél éves és csak kölcsön van) -
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #14459 üzenetére
de. régi kazettás sony
viccen kívül tényleg az van benne. Azt vettem észre, valahogy ezzel sokkal jobban szól a zene (rádió). 1 éve kipróbáltam egy szintén sony cd-s magnóval, de a mélyet nem tudta úgy kihozni mint a mostani.Nekem a fényszórón látszódik nagyon. megnyomom a vezetőoldali ablak gombját hogy felmenjen az ablak, azt majdnem mintha parkra raknám.
szerintem az új akku megoldja a problémát.
Az előzőmet (ami most megmakkant) megmértem DMM-el miután levettem a töltőről és szépen esett a feszültség 9.8V-ra 12.4-ről (mindezt 6 másodperc alatt)Macerás cserélni a hűtés/fűtés konzolban a világítást (rádió alatti rész)??? kiégett és má baromira zavar, h sötétben nem mindig találom el, hogy mit szeretnék
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Estét az Uraknak!
Autó elektronikával kapcsolatos kérdésem lenne egy hozzáértőhöz.
Szóval, páran tudják már, hogy jártam egy "jó" kis szerelővel, ezért nem vinném hozzá vissza érthető okokból.
Viszont ez a kedves kis szerelő a beszívott levegő hőmérséklet jeladót és lambda szondámat kiellenállásozta így fix értékekkel dolgozik a motorvezérlő.
Márciusban megyek műszakira és ha lesz rá elég pénzem ezt szeretném megcsináltatni, de mi van akkor ha nem lesz zseton.
Átmenne így műszakin? konkrétan a dúsabb keverékből adódó magasabb Co és egyéb gázok miatt.
Sajnos lengéscsillapító-garnitúra csere is kell és az nem két fillér, ezért halasztanám inkább ezt a elektronikai bibit.
A volt szerelő szerint a jeladó megdöglött (bár ebben is kételkedem), de a lambda szondáról nem tudok érdemi infót.Bármilyen észrevételt, tanácsot, kritikát szivesen várok
-
Morris
veterán
-
Morris
veterán
válasz werszomjas #14504 üzenetére
én csak tippelek. szerintem a termosztát adta meg magát
-
Morris
veterán
válasz rob210 #14509 üzenetére
Volt a fejemben, mert utánanézegettem a neten, hogy hogyan is néz ki egy ilyen szonda és mi lenne ha megtakarítanák, de közvetlen azután akadt össze a motor és megfogadtam, hogy többet hozzá vissza nem viszem az biztos.
Mondjuk visszamentem utána hogy akkor rendezzük a dolgot, mert az az ő sara, de ebben nem volt partner, így félek is visszavinni (kicsit összekaptunk, mi van ha nagyon elcsesz rajta valamit és nem csak véletlenül), meg őt is féltem, mert ha nem tudom fékezni magam, akkor agyonverem.
A börtön meg a feljelentés viszont nem hiányzik.
ez itt a probléma sajnosezért is olvasgatok, nézelődök, hátha van esetleg egy olyan hozzáértő aki segítene ebben (mármint az ellenállások kioperálásában), természetesen nem csillagászati összegekért. Szerintem nem nagy munka, de én meg hozzáfogni nem merek.
Plussz még a hibát is ki kéne olvasni belőle - no nekem ez végképp nem megy - se noti, se kábel, se program[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Ja még ez lemarad:
Igazából attól félek, hogy így nem biztos hogy átmenne műszakin. Egy előzetes mérés kéne, hogy milyen CO-t produkál. Ha rendben van akkor halasztanám későbbre a javítást mert így is egy garnitúra lengéscsillapítót kell vegyek, mivel azok nagyon rosszak. Az előző műszakin épphogy átment (19-20%-kal 2éve)
-
Morris
veterán
Urak!
A képen látható fűtési/szellőzetési konzol világítását hogyan tudom kicserélni?
kiégett ugyanis.
bonyolult?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Ford Focus 2, C-Max javítási, karbantartási kézikönyv
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen