Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #13448 üzenetére

    Amit ők csinálnak az sajnos nagyon terheli. A legtöbb particle rendszer a mai játékokban közelébe sincs annak, amit a Nitrous tud. Azért tértek át a GPGPU-ra, mert több modernebb hardver kezel több compute parancslistát, így nem csak a fő parancsprocesszoron lehet eljuttatni a compute parancsokat a GPU-ba. Emellett ennek az előnye még, hogy lehetőség van a compute pipeline-ok párhuzamos futtatására. Ez az új API-k másik újdonsága, így úrrá tudnak lenni számos korábbi limitáción. Most a legfőbb gondjuk a memória-sávszélesség, ugyanis amelyik szoftveres limitet ki lehetett ütni azt kiütötték, de eljutottak egy nehezen kezelhető hardveres limithez. Jelen formában a Nitrous teljesítményét a sávszél korlátozza.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák