-
IT café
Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t!
Új hozzászólás Aktív témák
-
looser
addikt
Őszintén szólva én 1x év alatt összesen 3-4000 képet lőttem, szóval eléggé amatőr vagyok, de elsősorban képminőségben szeretnék javulást (most egy Coolpix L830-as gépem van) és a záridő állítás lehetőségét. A Nikont pedig azért szeretném, mert 15 évvel ezelőtt egy fotós hölgyismerősöm is ezt használta; akkor jött haza Londonból és imádtam a képeit, néhányat A4-ben is kinagyíttatott és volt közte pár fekete-fehér. Viszont a kompaktot kb. 8 éve vettem, a fenti bridge-et pedig 2 éve, tehát ez a Nikon-dolog inkább csak a mélyben munkált :-)
A 7000-essel kapcsolatban AF problémát említettek több helyütt, ezt sajnos nem tudom, mit takar, valaki egy olyan példát említett, hogy egy madár a fák lombjai között való fotózásakor a fókusz valahova középre kerül. Nekem még ezek a problémák igen távoliak, szóval lehet, hogy nem érdemes ezzel foglalkozni.
Őszintén szólva még kérdéseim sincsenek, annyira ismeretlen terep a dslr, meg úgy általában a komolyabban vett fényképezés (gyakran csak mobillal kattintok, ha tetszik valami, az van kéznél), de azért kérdeztem itt, mert Nikont szeretnék és elsőre már olyan készüléket az adott árkategóriában, amellyel sokáig fog szolgálni és mélyre lehet vele menni. Az objektívek keresésének, megismerésének és utánaolvasásnak még neki sem kezdtem :-)szerk.: a 1x év magyarázata egy Beirette gép, amit itt őrzök, de hosszú ideje nem nyúltam hozzá. Használtan kaptam keresztanyámtól, összesen ha 10 tekercs filmet lőttem vele.
Új hozzászólás Aktív témák
● PH!otósok beszélgetős offolós topikja
A topicba tilos bármilyen, keres, kínál, cserél típusú hirdetést beírni!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z9 Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 7500 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD