- Windows 11
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Batch programozás
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Milyen routert?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pete55555
addikt
-
Pete55555
addikt
válasz kaposznyak #65272 üzenetére
Volt egy bontott Jog-om, annak voltak pótalkatrészei, komplett zárkészlettel, gyújtás, tank, ülés. Meglesem meg van-e még.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz sityupityu #65132 üzenetére
Magyarán vehetem az erősebbet, aztán úgyis be kell állítani - ha nincs qrvanagy szerencsém.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Sok próbálgatás után sikerült beállítani a Katanán a variátort - illetve kihézagolni az új szíjat.
Ennek örömére úgy néz ki beszart a kuplung, alapjáraton tekerné a kereket veszett módon.
Vett már valaki ilyen kuplungot? LINK1 LINK2
Valami tapasztalat? Gondolom a könnyített változat magasabb fordulaton nyit, így nekem az erősített kéne? Elvileg jó a motorhoz, bár a méretet még mindenképp ellenőrizném mielőtt megveszem....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Nekem Exide van ~fél éve, eddig szavam nincs rá. Zselés akku, savat bele kellett önteni, onnan gondozásmentes. Fel sem kellett töltenem, beraktam, indítottam, megy, azóta nincs vele gond, pedig szereltem is a motort, és tekertettem vele többet néhanapján...
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Redneck #65017 üzenetére
Nem nyilvánítottam véleményt a rendszám ellen/mellett, csak jeleztem a fórumtársnak, hogy ugyan Mo-n vannak bizonyos megkötések, pl B125, de ugyanakkor meg a smkp kategória nagyon lazán van kezelve.
Amit meg leírtál azzal nagyrészt egyetértek, főleg ha ez pl. hozná magával, hogy 125-öst is lehetne vezetni külön jogsi nélkül. csak mondjuk így kb eltűnne a sok 50-es, mert ki az a marha aki 50-est vesz, mikor 125-öst is vezethet? De ez már megint egy másik történet.
Ha már EU, akkor az átlagfizetés/költségek/benzinár/útminőség/lopási statisztikák viszonyára is kíváncsi lennék.
Ebbe ne menjünk bele
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
Suzuki Katanámon jelenleg egy Mikuni karbi van. Erre akarok venni kézi szivatót, az autómatába nem bízok. (beindítom, 5 mp-ig pörög mint az állat, aztán meg le akar fulladni)
KÉPEKTud valaki linkelni ehhez való kézi szivatót? Nem kell bowdenes, elég a sima kis csappantyús.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
-
Pete55555
addikt
válasz Casoli #64420 üzenetére
Ezt akartam írni én is...
(#64415) csabi94
"én azt hiszem, hogy amíg nem kell minden kismotorra műszaki, itt vidéken biztonságban vagyok a rendőröket tekintve. Egyszer igazoltattak az F12-vel, de a motorra rá sem néztek. Nyilván 100-al nem fogok előzgetni vele.
Köszönöm a segítségeteket előre is! "Ja, csak ha véletlen lekoccolsz valakit akkor mi van?
Vagy elhúzol ha tudsz, ami egy utolsó rohadék dolog (de hát mit csináljon az ember, ha nincs a robogón biztosítás ugye?...) ha nem tudsz akkor meg jöhet minden bünti, plusz az okozott kárt fizesd zsebből....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz sityupityu #64125 üzenetére
Yep, nálam is ez van.
Hűvösben 75 a vége, melegben 70.
Viszont: Indulásnál kicsit felpörög, fog a kuplung, elindul a motor lassan, majd jobban felpörög a motor, és elkezd normálisan húzni. Ez mitől lehet? Kuplung hamar fogna ? Esetleg nehéz görgő?
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
-
Pete55555
addikt
válasz Tothgera30 #63758 üzenetére
Az enyémet megtörték rendesen, a jobb oldalt az összes elem tört - így komplett kasztni csere kellett.
Anno 110-ért vettem a kis Jog-ot, a biztosító 100-ra árazta be, totálkárra vették, a "roncs" maradt nálam amit 30-ra áraztak (egyébként lábon hazavittem, annyi baja volt műszakilag, hogy a bal fékkar elhajolt, meg az önindító nem működött, mert szétcsúszott egy kábel) így kaptam 70.000-et.25.000-ért vettem egy "donort", leszedtem a kasztnit, átraktam, meg a fékkart, és ennyi
Bár az eredeti ezüst kasztnit nagyon sajnálom, sokkal szebb volt vele a motor de anyagilag végülis jól jártam, plusz még árulgatom a donor alkatrészeit, 1-2 cuccot már el is adtam, de nem nagyon tolonganak értük...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
válasz virgoncvili #63690 üzenetére
Ha egy kicsit jobban szétnéznél láthatnád, hogy nekem sem a "legjobb és legújabb modell" - em van, lásd oldal teteje. Másfelől: Ehhez szakember kell, innen így kb. senki nem fogja megmondani melyik kábel égett el, bizti ment ki...stb a motorodban (max akinek ugyanilyen motorral, ugyanez a szitu előfordult), a hozzá nem értő szerelés, és az alapból nem túl minőségi alkatrészeknek hála.
Az értelmi szintemet és a tapasztalatomat szerintem ne firtasd, egyrészt személyeskedés, aminek az oldalon helye nincs, pláne, hogy még offba sem raktad, másrészt szívesen segítek akin lehet, de az ilyen kínai vackokat rühellem, mert egyszerűen égetni valók.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz virgoncvili #63688 üzenetére
Vegyél pár liter benzint, gyújtsd fel a motort - majd vegyél egy normálisat
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz body007 #63647 üzenetére
Az is van
Ahelyett vettem a Katanát, a nagyobb kerék miatt. Csak ugye még szét van szedve. De van egy 3. motorom is, az is egy kis Jog, azt 25-ért vettem egyben, de megszorult, végigmart hengerrel. Kellett a kasztnija, mikor összetörték az első Jog-om.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Casoli #63644 üzenetére
Én megvettem egy Katanát, még léghűtésest.
Nem volt nagy gondja, bejáratós volt, meg kicsit nehezen indult el, de utána jól gyorsult 65 körülig, tovább nem nyúztam. Gondoltam majd a görgőkkel szórakozok.
Na, itt kiderült, hogy a főtengelyre rá van hegesztve az anya (illetve pontosabban nem volt ráhegesztve, csak alig volt már a tengelyen menet, plusz a külső tárcsa volt ráhegesztve a berugóracsnira!)Jelenleg ott tartok, hogy: új görgők, új kuplungrugó, új karbi (kínai 10k - egész jól működik mert 1 darabig használtam) új főtengely (19e) főtengelycsapágyak, új H-motortartó bak (csak roncsolással lehetett szétszedni, plusz szétrohadt, szimeringek szétmentek) új varió külső tárcsa, berugóracsni, főtengely csavar - ez így 7e használtan.
Hétvégén fogom összerakni, majd meglátom milyen lesz
Ez így összeszámolva ~40e Ft. Nem volt az év üzlete 140-ért... De legalább a futómű/fékek jók...
Ja, hozzáteszem ugye, hogy mindent én apám meg apósom csináltunk, ha szervízbe kellett volna vinni, akkor ott gyújtottam volna fel ahol van. (a volt tulajjal együtt)
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz norbert1998 #63476 üzenetére
Igen.
(#63474) Luck Dragon
Annyira azért nem vészes, de 280-ért inkább egy használt olasz/japán, esetleg kereskedésből, ahol kapsz rá garit- gyanítom azért veszed újonnan mert ez számítana.
Haveromnak volt Motowell, hiába volt garis, de többet volt szervízben, mint amennyit járt vele. Úgy meg minek motor?...
Az mondjuk 2t volt, de a kisszargyári Jog-om úgy otthagyta, azt hittem elfelejtette meghúzni a gázkart.
Na, a 4t meg ennél is lassabb. Bár legalább kevesebbet eszik, ez mondjuk jó benne.[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Luck Dragon #63471 üzenetére
Annál még egy kempinggel is jobban jársz. Olcsóbb, kevesebbszer hagy az út szélén, és akkor is könnyebb tolni.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Chereiose #63143 üzenetére
Egy sz@r kínai.
Haver vett ilyet, hiába mondtam neki, hogy 150-ért vegyen használtan normálisat, ő mondta, hogy 220-ért vesz újat.
Na, a motowell szutykot a 20 éves Jog-ommal úgy gyorsultam le, hogy azt hittem lefulladt a haver.
Az csak plusz, hogy vízhűtéses volt, és a vízpumpával egyfolytában gond volt, az önindító hol működött, hol nem...
Én nem erőltetném....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Sziasztok!
Suzuki Katanámat (2002-es AC) újítgatom jelenleg,
mivel az előző tulaj profi volt a főtengely hegesztésbenKülső variátor tárcsát is cserélnem kellene. Jelenleg 96mm átmérőjű van fent.
Kérdés: Ez megfelelő lenne?...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz norbert1998 #61015 üzenetére
az míg jelenthet?
Ha a kérdés az, hogy: mit jelenthet?
Akkor: Egész tűrhető, én 70 kg vagyok, alattam megy a Jog 65-öt (Mondjuk ebben CDI fojtás van). Ezek a kis robogók nagyon megérzik a súlyt.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz norbert1998 #61000 üzenetére
A gumi meg a fék a lényeg, legalább meg tudj állni. Ha a motor is oké, akkor vegyed meg. Neked az 1 évre nem mindegy milyen a burkolat ?
Fogyasztás egyértelmű, de ott annyit monnd amennyit akar a próbakör alatt úgysem jön ki. Teleszkópokat nézd meg, csillapítás jó-e (mondjuk öreg robogóknál nem feltétlen szokott működni).
A többit meg látod majd te is, hangja milyen, hogy megy/húz stb. Ne csörögjön, ne legyenek furcsa hangok, 1-2 rugásra induljon max. és 60-at vigyen.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
-
Pete55555
addikt
válasz norbert1998 #60982 üzenetére
Csatlakozom a robeszes táborhoz. Inkább egy kis Jog, vagy Dio, esetleg Zip. 70 körül talán vannak nem túl ótvar állapotúak, 1 évig kibírják kb.
HONDA Dio - ez pl igéretes, ha tényleg gyári állapotú, és nem volt piszkálva, akkor jó vétel lehet.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz norbert1998 #60973 üzenetére
Ennyiből viszont elég jó bicikliket lehet kapni...
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #60907 üzenetére
(#60891) Den
Nem feltétlenül kell új főtengely.(#60892) mumtaz
Na az már pont az a kategória, amihez én tennék erősebb főtengelyt. Főtengelyt honnan szerzel hozzá?(#60894) dzso22
Én is így vagyok vele.
Elbírja nem arról van szó de az üzemidejét le is felezhetjük a főtengőnek. Sőt ha már ici picit kopott de még "seftibe" nem észrevenni rajta hogy kotyogna a 70-es henger hamar elintézi a sorsát.
Érdemes Beruházni egy komolyabb főtengelyre még ha az ember nem is használja ki,legfeljebb lesz a gépben tartalék és egy tartós főtengely(#60896) Casoli
Ez hülyeség. Ha a gyári főtengely jó állapotban van, akkor egy vas 70es hengerhez nem fog kelleni új főtengely. Én évekig jártam a Malagutimmal gyári főtengellyel, 70es Pollini vashengerrel. Cserélni később csak azért kellett, mert a főtengely váltó oldalán a bordástengely szétnyíródott. Került bele egy RMS Racing tengely, semmivel nem változott a motor rezonanciára. Fogyasztás sem lesz több ha az ember nem tépi neki. Viszont aki a motorjába 70es hengert rak, nem azért teszi, hogy takarékoskodjon. Én soha nem takarékoskodtam, így kajálta be a 4-4.5 litert 100km-n. Azóta már más motort használok, az egy gyári 50es váltós, de az szintén megeszi a 4 litert. Annak is kinyomom a szemét(#60897) ludsimon
És mitől lenne jó állapotban egy 40k+ km-es főtengely?(#60898) Pete55555 válasza ludsimon (#60897) üzenetére
Mondjuk attól, hogy rendesen kapott kenést, nem volt szénné tuningolva, esetleg a gyári fojtás is benne volt sokáig, csapágyak, szimeringek lettek cserélve...Magyarán karban volt tartva.
(#60901) Casoli
EZ nem egy vasaló, hanem egy darab vas. Ha rendes kenést kapott a főtengely, akkor a csapágyai sem koptak szét. Nehogyazt hidd már, hogy egy főtengely 20-30ezerre van hitelesítve. Kb hasonló anyagból készül, mint az autókban a motoralkatrészek. Az is ha normálisan karban van tartva, 400-500ezer kilómétert is elmegy.Ezekből a hsz-ekből te összeollóztad azt, hogy:
(#60899) ludsimon
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Ok, köszönöm a bölcs gondolataid!(#60907) ludsimon
Milyen jó, hogy csak én nem hiszem el, hogy egy gyári főtengely nem 70es hengerszettre lett tervezve főleg nem egy 40-50-60k km-t futott darab (ki tudja hányszor lett javítófúrás végezve a hengeren..).
Ja és szerintem akkor ajánljon egy laikusnak hülyeséget bárki, ha vállalja utána a következményeket!
Nehogy utólag derüljön ki mégse bírta és mehet a kukába a hengerszett is.Gratulálok. Jó mérnök lesz belőled.
NEM!
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #60899 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy egy fogyasztói társadalomban ha valamit te karbantartasz, az sose megy tönkre.
Igen, pontosan ezt írtam
(#60901) Casoli Így van.
Nyugi, majd ha Den is leírja, meg linkelnek neki YT videót, akkor elhiszi.[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #60801 üzenetére
én kizárólag pár embernek fogadom el a szavát, mert ők értenek hozzá
Akkor f*sznak jársz ide? Írj nekik privátban, probléma megoldva. Másnak meg te még inkább ne adj tanácsot, mert ha valaki, akkor a te tanácsaidat nem biztos, hogy meg kell fogadni.
Leginkább azért nem fogadtam el most sem a sisakos oktatást a többiektől, mert tudom, hogy sokan nagyon rosszindulatúan válaszolnak
Ok - és okozat. Érdekes módon csak veled beszélünk így...
De ha azt mondom, hogy vegyél 30-50.000-ért sisakot, mert az jobban védi a fejedet, kényelmesebb...stb, nehogy elhidd, mert biztos rosszat akarok neked......Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
-
Pete55555
addikt
Na gyerekek, ma 1 óra alatt
széné tuningoltamkicsit feljavítottam a kis Jog-omatMentem volna szerelni apámhoz, de esett az eső, így nem indultam el. Apám később telefonál, hogy hol vagyok... közben elállt az eső. Háromnegyed 7... na mindegy mondom elugrok, megvan ez hamar.
A lépések:
Végy egy ZR SuperJogot. (21e km)
Végy egy donor Z jogot. (14e km)
Cseréld ki a kuplungokat. - Na itt volt egy kis bibi, ugyanis nem ugyanolyanok. A szíjtárcsa ugyanakkora méretű, viszont a harang nagyobb a Z jogon. Semmi gond, kicseréltük a deklit is, így megoldottam egy másik kisebb problémát is, nevezetesen, hogy a berugó racsni már nem mindig kapaszkodott bele a tengelybe, el volt kopva.Ráraktuk a dekilt, beindítottam. Minden ok, semmi furcsa hang. Odahúzom neki, oké.
Jöhet a próbakör. Míg bementem a bukómért apám már került vele egy kört (bukó nélkül, mert why not?), azt mondja hú, ez ugyan jól megy! Na, mondom lássuk. És tényleg, megszűnt 30-40 között a torpanás, szépen egyenletesen gyorsul szinte végig, kicsit jobban meg is indul, és ha 20-40 között odahúzom neki, akkor nem erőlködik, hanem szépen megy. Ráadásul a régi olyan szar volt már, hogy gyakorlatilag motorfékkel mentem, ha elengedtem a gázkart, mert nem húzta vissza a pofákat a rugó, ezzel viszont szépen gurulok.1 óra alatt kicseréltem (majdnem) egyedül, úgy, hogy még a légszűrőt is meglestem, nem-e retkes. (nem)
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
Suzuki Katanát ismeri valaki?
Főtengelyt cserélni kell, lenyalta a menetet az anya a főtengely végén. Az lenne a kérdés, hogy a léghűtéses, és a vizesnek a főtengelye ugyanolyan? Mert a vizesé meg az Aprilia Ditechével egyezik meg, akkor az is jó lenne hozzá.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Ma sikerült hazafuvarozni a bekrepált Katanát.
Kérdés: 99 előtti, és utáni modellek vannak, illetve van vizes, meg levegős.
Neten találtam pár főtengelyt, de egyik eladó sem tudja pontosan melyik van neki.
Milyen méreteket kell lemérni, vagy esetleg miből jövök rá, hogy melyik a nekem való?
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Ma melóba menet történt egy kis gebasz.
50 km/h körül haladtam, amikor meghallottam, hogy valami elkezd csörögni.
Visszavettem a gázt, odahúztam megint csörgött.
Azóta max 45-50 körül tudtam menni a motorral, gyorsulása is siralmas.Mi történhetett? Variátorra gyanakszom, ugye a külső tárcsa rá lett hegesztve a főtengelyre (tudom, barbár megoldás, nem én találtam ki, apám intézte ilyen f*szául)
Külső tárcsa elmozdult esetleg? Mert mivel még megy, gyanítom nem esett le teljesen.Kérdés, hogy merjek-e így elindulni haza vele. Ötlet?
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz Tarisznyarak #59538 üzenetére
Nekem is morini blokkos a Katana. Volt rajta egy nagyobb "tuning" karbi, de szar volt az úszója.
Vett rá fater 10k-ért egy sima kínai karbit, és teljesen jó vele, be lehetett állítani. Gyakorlatilag a gyári karbi "koppintása".
Jól is megy, nem is eszik sokat - ahhoz képest, hogy a hajtásom úgy szar jelenleg, ahogy van....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz KelemenUhr #59515 üzenetére
Nekem ilyen van pirosban. Nincs gondom vele ~5 éve használom, mosható a bélése (bár még nem mostam ki sosem ) Van benne napszemüveg, rovarháló, több szellőző.
És egyszer már buktam vele egy kisebbet, szépen védte a buksimat....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59504 üzenetére
Egy ilyen ford. szám mérő kellene nekem is. Link? Bekötés ?
Erre valaki??
A benzinszint mérővel nem lehet kezdeni valami ? Mentem vele 100 km-t, és fullról lement 0-ra. Aztán mentem még 50 km-t vele, és még mindig volt egy kicsi a tankban.
Ez direkt csal ennyire? Nincs vmi barkács módszer, hogy kicsit pontosabban mérjen ? Vagy eltolni a mérési tartományát ?(#59506) ludsimon
Dugd fel akkor magadnak. Próbálna az ember normálisan szólni....
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Beszéltünk pár napja a kuplungokról.
Ez a kuplung akkor tűrhető minőség? Suzuki Katana 50 AC-hez venném, 99 előtti. Szerepel a listában, tehát elvileg jó rá, lehet ennek hinni nyugodtan? Kuplung harang maradna a gyári.
Rendelhetem szerintetek, jó lesz ?Más:
A benzinszint mérővel nem lehet kezdeni valami ? Mentem vele 100 km-t, és fullról lement 0-ra. Aztán mentem még 50 km-t vele, és még mindig volt egy kicsi a tankban.
Ez direkt csal ennyire? Nincs vmi barkács módszer, hogy kicsit pontosabban mérjen ? Vagy eltolni a mérési tartományát ?[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
35 db új hsz....
Szinte sejtettem, hogy miről szól.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59273 üzenetére
Mivel ez a prohardver topik, tehát számítástechnikával és hozzá kapcsolódó dolgokkal foglalkozik, ezért egyértelmű, hogy nem a fő topikok között lesz a robogós téma, és nem lesz szakmai topik. Ettől függetlenül, megjelenésed előtt érdekes módon senki nem linkelgetett hülyeségeket, fb-os p*csákat, hülye youtube-os gyorsulásos videókat, és ami a legfontosabb, nem volt személyeskedés.
Továbbá hasznos, szakmai topik szintű beszélgetések folytak, ahol megoszthattuk egymással a tapasztalatainkat normális emberi módon, olykor viccesen, lazán. (Nem, a te stílusod az nem laza, hanem valami egészen más)Érdekes módon a felbukkanásod előtt senki nem mondta, hogy itt hagyja a topikot, senki nem mondta, hogy elege van az itt folyó
baromságokbólvitákból. És itt nem a fórumos hsz-ek között kell keresned, én pl személyesen már 2 emberrel beszéltem, és mások is vannak a topikban, de ha csak őket és magamat számolom az már 3 ember...És igen, nem tartom magam a szavamhoz, mert még mindig itt vagyok, de csak azért, mert nem vagyok képes itt hagyni egy jó topikot, és egy remek társaságot egyetlen ember miatt.
Ezen kéne kicsit elgondolkozni.
...Szeretem leracsniztatni...
-
-
Pete55555
addikt
Nekem valami ilyesmi van.
Elég tűrhetően működik, bár gondolom a gyári, újonnan jobb volt azért.Ha kiveszed, akkor "összeesik", ki kell támasztanod valamivel, nem árt, ha van valaki, aki segít, de egyedül is elvégezhető művelet.
Ha jól tudom ez csak a hossztól függ, az meg szerintem mindkét típusnál 225 mm.[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Nekem 3yk Jogom van, a gyári helyett vmi 6-7-ezres olcsó sz@r lett véve.
Mivel a gyári már szar volt, így ez is megváltás hozzá képest, tehát kb mindegy milyet veszel, a gyári elhasználódottnál mindegyik új jobb. Nyilván minnél többet áldozol rá, annál jobbat kapsz....Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59095 üzenetére
huhuhuuuuu és csak egy 180asod van és ekkora lóról szólsz be?
Te szóltál be te marha, ő csak reagált rá.
Bár úgy látom ez hiba volt...
Mindegy, én leléptem, keresek valami normális topikot, ahol 50 hsz-ből 40 nem fb-os üzenőfalként van használva, és nincs széjjeltrollkodva.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59082 üzenetére
50-el mentem a városban.
Elémfordult egy autó, bukfenceztem 2-3-at, motoron minden idom összetört. (műszakilag rendben maradt, lábon hazavittem, jól bírta a kis jog)
Nekem csak szerencsém volt, hogy nem lett komolyabb bajom. 50-nél is meg lehet halni.
Mondjuk lehet hülyeséget írtam fentebb...
Esni is "tudni" kell...
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz ludsimon #59078 üzenetére
Tépd meg a gázkart, rántsd meg a kuplungkart, vedd kerékre, és b*sszad neki.
Ja, ezt robogón nem csinálod meg.
Poroszkálsz városban 4.-ben. Vissza 2-be, csutkagáz, "kilövés".
Robogóval ilyet mikor csinálsz?
Mondom ezt úgy, hogy sosem ültem váltós motoron, (oké, simsonon igen, de az más) csak képes vagyok objektíven, de főleg gondolkodni.
És itt nem az a lényeg, hogy májerkedni kell városban. De megteheted. Pályán legálisan. Sőt, 50-ig közúton is.
(#59078) ludsimon
Egy 600-as sport, vagy igazából akármilyen váltós motor 100 km/h-ig simán gyorsul 1-esbe. Hol veszik el neked az a 0,2 mp ?
ez már megint kezd nekem fájni
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
ludsimon kilövés előtt:
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Azt tudja valaki, hogy a gyári kuplungrugóhoz képest az 1000/2000-es mekkora különbséget jelent?
Katanához ez a két típust találtam, szerintem az 1000-es elég lenne. (Gyári SR-hez való kipuff van rajta, gyári/utángyártott karbival)Most az van (ami eddig is volt) hogy mivel hamar nyit a kuplung, nem pörög fel a motor, majd úgy 5-10 km/h körül förög fel rendesen, és ott megindul.
Viszont egyébként már alakul a dolog, kb 8-9 mp alatt 50-en vagyok, tehát a gyorsulás elég jó, ráadásul a fogyasztás sem vészes, csak nem tudok kilőni
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz enginev3.0 #58931 üzenetére
De a szűrő se tökéletes megoldás nem?
Nem hát!
De át nem megy rajta a gané, max ha kiszakad, inkább eltömődik.
Én a helyedben, ha biztosra akarsz menni, ezt tenném:
1: Üzemanyag ellátó rendszer szétszerelése
2: Karbi pucolás
3: Tank pucolás!!!
4: Összeszerelés, egy szűrő beiktatásával. (akármilyen sz*r szűrő is jó, nem kell feltétlen fém/réz...stb... a semminél minden jobb)...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz frigoo #58550 üzenetére
Köszi a választ.
Igen, én is gondoltam a variátorra, ráadásul nem is én raktam össze (szerelő), úgyhogy meg lesz nézve az is.
Kuplung azért érdekes, mert vettem új rugókat hozzá, de szvsz még gyengébb volt, mint a régi, így nem raktam bele......Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Holnap lesz egy kis idő szerelni a Katanát.
A Karburálás már tűrhető, de lehet szív egy kis farsot a ledugózott autómata szivató helyén, úgyhogy vissza fog menni, meglátjuk mi lesz.
Egyébként az az érdekes jelenséget csinálja, hogy elindulásnál (szerintem) alacsony fordulaton fog a kuplung, majd 5-10 km/h-nál hirtelen felpörög a gép, és megindul. Cserés lenne a kuplung? Amúgy elég tűrhetően megy, viszont a vége 65 körül van, viszont mintha érezném, hogy menne még, lassan fel is megy 70-ig, és ott vége lesz.
Ötlet ?
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz dzso22 #58491 üzenetére
Az enyém tárcsás, mégis sz*r
Fékezésnél beesik, gyorsulásnál feljön... Van egy donor motorom, az is tárcsás, annak még tűrhető állapotban van a telój, majd kicserélem. De egyelőre most a Katanát kellene behangolni, hogy faszányos legyen.
Egyelőre 60-65-öt viszi, nagyon lassan eléri a 70-et. De a karbi-kipuff már jó legalább.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz 2thletme2day #58383 üzenetére
lejárt szavatosságú motorolajat
Van szavatossága ????
A föld alatt rohad millió x évig.... szerintem sz*rd le ami rá van írva
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
A katanámon valami csörgő hang jön a kuplung felől. Ha felpörög, akkor nem hallatszik, csak alapjáraton.
Vkinek ötlet ?...Szeretem leracsniztatni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- SSD kibeszélő
- EAFC 25
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...