-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Mi van olyankor mikor még friss a KRESZ vizsgám és szeretném a B-s jogsi mellé a 125-öst is megcsinálni?
A bürokrácia miatt mégegyszer meg kellene csinálnom az egész procedúrát, tehát KRESZ vizsga, gyakorlat, forgalmi vizsga, minden?
Mert akkor hagyom inkább a francba a 75kg-om alá elég városba szerintem az 50-es.Ma voltam az okmányirodában, azt mondták 3 hét és postán küldik az AM B jogsim.
24 éves vagyok, nem őrültségekre kell, inkább ingázásra.
Sokszor nem opció a bringa, mert nem tudok átöltözni és leizzadva beülni előadásra nem lesz pálya.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Dexar007 #54371 üzenetére
Nekem nagyon elegem van már ebből, hogy mindenért fizetni kell, közben pl a kreszen az oktatás olyan volt, hogy semmit sem ért, magam készültem fel és elsőre sikerült is. Abból amit oktatás címen tanultam 0 kérdés volt a vizsgán.
Az E jó dolog, ha életvitelszerűen, munka a cél.Lehet gyűjtök inkább 2-3 évig és veszek inkább egy 1.9 TDI-t, az is eljár 5L-ből.
Csak hát addig meg kéne valami megoldás, mert leizzadva nem lesz jó dolog egész nap ülni.
Ezért örülök, hogy az 50-est vezethetem a jogsimmal majd.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
50-es robogóból mit tudtok ajánlani?
Szempontjaim a következők.
- 50ccm
- 2T
- léghűtéses
- japán blokkos!!
- 150-200k
- használtan, tuningmenteset
- nagy kerekű[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Van egyáltalán ilyen? Vagy össze vissza beszélek?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #54384 üzenetére
Ezért néztem ki ezt a motort.
Kommentekben írják, hogy 192cm és elfér rajta.Mindenféleképpen végigpróbálok 4-5-öt mert totál semmi összehasonlítási alapom nincs mit kellene nézni egy motoron.
Amúgy azt olvastam, hogy a berúgásnál kell figyelni a kompressziót, de ezt is ugye érzésre, ami nincs meg, mert még soha nem csináltam berúgást.
Meg a csörgést, zörgést figyelni, meg elengedett kormánynál félrehúz-e.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Amúgy mennyire legális egy 50cc robogóra sportkipufogót tenni? Mennyire ellenőrzik? Baja lett ebből már bárkinek?
Itt arról nem írnak szabad e tuningolni.Rohadtjól mehetnek ezek az én 75kg-om alatt.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54394 üzenetére
Én is így hallottam, hogy a 2T lelke a kipufogó. A kép innen.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54397 üzenetére
Nekem nem kell végsebesség növelés, csak hogy jobban harapjon és jobban kilőjön zöld jelzésnél.
Sportkipuffal még a fogyasztás is csökkenhet, mert nincs meg az a szintű fojtás ami a gyári kipuffrendszerrel van ami miatt olyan halk a 2T.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54397 üzenetére
Melyik kipufogók a legjobbak?
Ahogy látom itt Leo Vince TT a legjobb mert ugye a gyári robi 8000rpm-es limittel van ha jól tudom.undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Azt hiszem megvan a legjobb megoldás a szénné tuningolás helyett egy alacsony fordulathoz igazított sport kipuff.
linkIgazából ha ezt felszerelném és máshoz hozzá se nyúlnék nem nyírná ki a motort, igaz?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Mi lenne az a 65mm Jet magyarul?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #54436 üzenetére
Értem.
Tehát akkor egy 50cc-hez mennyi lehet az ideális ezzel a kipuffal?
Tartósra szeretném építeni, nem kinyírni.A variátor cseréje eredményezhet még plusz gyorsulást és érdemes kicserélni?
Bambalazs:
Nekem tetszik, és legalább nem lopják el mert nagypapinak való kinézetű.
Meg rengeteg alkatrész van hozzá és van bőven választék hahun is.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Kb így fog menni majd azzal a kipuffal?
Az írásban ezzel hasonlították össze, hogy kb hasonló szintű a Motoforce mint a Leo Vince ZX, csak alacsonyabb fordulaton adja le és nyújtottabban a Motoforce.
Rohadt hosszú áttetelezés van ebben a Gilera Runner SP50-ben.
Nekem jobban kell a gyorsulás mint a vmax. Városba nem kell vmax.Amúgy a variator rollers minél kisebb súlyú, annál jobb a gyorsulás és a vmax?
Akkor nekem valami ultrakönnyű kell.
Van valami hátulütője a könnyebbnek?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ezzel a 2.7g-ossal mennyi lehet vajon a vmax azzal a kipuffal?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54441 üzenetére
Általában a gyári milyen súlyú ami benne van egy 50cc-sben?
Mert ha 5.5g-ossal megy 108-at, akkor nekem jóval alább kell menni, mert én nem akarok 75-80-nál többet.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Huh, ez a cikk rávilágított a lényegre.
Lehet inkább veszek egy Favoritot aztán jóval később veszek hozzá két kihegyezett DCOE45-et utána csapatom neki mint állat.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #54455 üzenetére
Akkor tovább boldogítalak, mert most kalkuláltam ki, hogy 80 ezer lenne CSAK az éves kötelező mindenféle bónusz nélkül, úgyhogy marad a robogó.
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54465 üzenetére
Sikerült kibogozni.
Az világos volt, hogyha balesetezek akkor jóval drágább lesz a biztosítás.
Amúgy én mindig 3x is inkább körbenézek és elengedek mindenkit.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54468 üzenetére
Ez világos, de a bónusz továbbvihető nagyobb teljesítményű autóra is?
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #54491 üzenetére
o
Ez logikus egyébként. Ahová járok meg rendszerint 101%-on van a parkoló, volt olyan, hogy volt valakinek arca melléparkolni egy parkoló autónak, természetesen a belül álló nem tudott elmenni...Még gondolkodok.
Annyi biztos, hogy annyi pénzből egy ócska sz@rt vennék autóból, 50cc-ből meg egy kb ilyesmi teljesítményű robit tudnék tuningolva.A Hungárián rendszerint szép dugó szokott lenni. Ott robogóval jó lenne. Lehet megbánnám, hogy autót vettem, de még gondolkodok rajta.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #54495 üzenetére
Nővéred nem akar robogót, hogy ne bajlódjon?
Szerk.: Ja, gondolkodtam, de ott el is felejtettem, hogy újra kéne minden egyes oktatást és vizsgát járnom.
Köszönöm szépen, kevesebb mint 1 hónapja végeztem az egész hóbelebanccal és nincs se fölösleges pénzem ilyenekre, se időm, se kedvem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #54496 üzenetére
30k + 3000Ft/óra a pótóra és nem lehet 1+2 óra alatt elsajátítani a vezetést!
Szerintem legalább kell egy 6-8-10 óra.Amúgy ja, tényleg olcsóbb mint a tuning.
De a másik kérdés mennyivel drágább egy nagykerekű 125-ös robogó! Biztos sokkal![ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...