- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stargazer
senior tag
nem azért kéne a befecskendező hogy hidegen azonnal gyilkolhassam a gépet... hanem hogy ne kelljen lábon melegíteni, azonnal elindulhassak (az nem jelenti azt hogy gyilkolom, ugye? kocsiknál is azt ajánlják hogy ne lábon melegítsük hanem járva) és ne fulladozzon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4751 üzenetére
Én azonnal elindulok a mocimmal, nem értem mi itt a gond. Kb. fél percet járatom csak, amíg felveszem a bukót, becsukom a garázs ajtaját. Minél hamarabb elindulsz vele, annál jobb. A gyilkolás alatt én azt értem, hogy hidegen is küldöd neki tökig gázzal. Mint minden mocinál, ennél is az a jó, ha minél hamarabb éri el az üzemi hőmérsékletet, ezért indulok el vele hamar. Mire elérek a helységnévjelző tábláig, már egész jól felmegy a hőfok, akkor már küldöm is neki jobban.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
kész: 250-es klassz, arányos, minden ormótlan túlzástól mentes robogókat akarok látni a piacon ABS-szel (vagy legalább opcióként)! Addig nem veszek amíg nem lesz több ilyen hogy lehessen válogatni. mert jelenleg van vagy 2, max 3 féle. 1 vespa (fuj), egy honda (sh fuj), 1 peugeot (fuj).
írtam mindenkinek aki számít! Piaggio, Aprilia, Yamaha. és várok.
piaggio már visszaírt, vagy vespa vagy semmi.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4755 üzenetére
persze lehetetlen hogy mindenki vigyázba vágja magát de hirtelen, de tuti hogy nem lenne azt olyan nehéz összehozni, mert igazábol minden adott hozzá.
nektek tetszenek az ilyen jellegű első sárvédők?
ettől a fajtátol nekem a hajam égnek áll. há'hogynézmárki? mint egy karót nyelt varjú vazze. pedig nagyon sok gyártónál megtalálható ez a fazon (ők biztos jobban tudják mi tetszik az embereknek - hát ha ez tetszik, akkor le kell ülni és sírni kell). hát az biztos hogy a legtöbb robogó nagyon gázul néz ki, főleg a piaggiok között. de ugyanúgy megvannak ezek a hihetetlen béna robogók más nagy gyártóknál is, hondánál, yamahánál.
suzuki nem annyira nagy robogókban. kevés tipusuk van.
mondjuk a beverly cruiser nekem bejön (ez az egy). az egy szép, arányos, klasszikus, eltalált forma, minden túlzástól mentes, mokány kis gép. csak az ABS hiányzik róla.
az SH-ról irták:
egy teljesen új modell érkezett, ez az SH300. A Honda csak a közép kategóriás robogók új generációjának előfutáraként aposztrofáljade mondjuk a koncepció hibázik kissé, vagyis a hondánál is tudnak mellényúlni technikában is, mert a dizájn még haggyán, de a totalbike tesztben is benne van hogy gyengusz a váz meg a futómű ehhez a teljesítményhez, meg túl keskeny a kormány. ejnye-bejnye hondapapa.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4757 üzenetére
a kipufogó is milyen gáz ezen az SH-n. na jó ahogy most nézem a beverly cruiseren is egy kicsit ilyen karvalycsőr sárvédő van, de mégsem annyira vészes.
különben a yamaha oldalán például van lehetőség hogy mindenki elmondja milyen motort szeretne, ez példás:
ez most kimondottan a robogókra vonatkozik, de az about bikes menüpont alatt lehet választani másfajta motorokat is. töltsétek ti is ki a kérdőívet és mondjátokel a yamahának hogy milyen motorokat szeretnétek.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hát akárhogy is nézegetem a robogókat, motorokat, még mindig a t-max viszi a pálmát. egyszerűen hihetetlenül szép, sportos, talán nem is túl nagy böszme, és technikailag is nagyon rendben van. erre gyűjtök. majd egyszer 5 év múlva: jelentem megvettem...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
-
stargazer
senior tag
miért akkor már inkább egy túramotor? na az már tényleg egy nagy böszme nehézkes dolog. sztem. az nem olyan hogy csak rápattansz és mész. nekem szaladgálós motor kell, ami ha kell hosszabb utakra is jó.
a burgman nagyon szép sztem is legalábbis a 400-as. csakhát a tmax sokkal jobb, mondjuk sokkal drágább is.
a nexus vonalai nekem túl agresszívak, nem kifinomult, nem elegáns, hanem túl sportos, túl éles.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4761 üzenetére
A t-max egyáltalán nem jobb a burgmannél. Miből gondolod ezt? Ültél már túramotoron? Egyáltalán nem nehézkes, ugyanúgy elvisz akárhová és hosszabb utakra is ugyanúgy kiváló.
Nem azt mondtam, hogy te azt vegyél, hanem hogy én azt vennék inkább. A z-max annyira nem tetszik, elfogadnám persze, de sokkal inkább burgman vagy méginkább nexus.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
a t-max nem jobb a burgmannél? merthogy? biztos sokkal fiatalbb vagy nálam, azért tetszenek annyira ezek a mérges kinézetű nexusok.
a burgmannak nincs alu váza, nincs 2hengeres blokkja, nincs ABS, gyengébb egy kb 10 Le-vel (persze kisebb is a blokk), de mondjuk egy jó 800-zal rövidebb is az ára. minőségben nem tudom van-e különbség.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4763 üzenetére
Na látod. Kevesebb pénzért többet belepakolni kicsit furcsa lenne. Meghát a suzuki motorok soha nem voltak olcsók. Monjduk a yamahák sem. Azért lehet tépni a burgmannel is, hidd el. Ha meg nem vagy olyan fiatal, akkor meg pláne nem a száguldozás a fontos elvileg számodra. De ha igen, az sem baj persze.
Fiatal vagyok igen, 26 éves, de a mérges kinézetű autók/mocik mindig is tetszettek. A minősége a suzukinak sem rossz, nem rosszabb mint a yamaha. Ez az abs dolog meg nagyobb marketing fogás, mint amekkora értékkel bír a valóságban. Kanyarban kéne igazán az abs, ott meg nem működik úgy ahogy kéne.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Den
veterán
válasz stargazer #4763 üzenetére
és miért jobb egy alu váz vagy 2 henger egy robogón?
Az acél vázzal ugyanolyan vagy nagyobb merevség stabilitás elérhető mint az aluval, viszont sokkal kisebb a helyigénye mint egy alu váznak. Az alu csak kkor elég merev ha nagy keresztmetszetű profilokat használnak, ésaz egész vázszerkezet keresztmetszete nagy.
az acélvázat szinte teszőlegesen lehet kialakítani, hozzá lehet igazítani a motor többi eleméhet és funkciójához. Az alu váznál nincs ekkora tervezői szabadság, a váz meghatározó elem, a többi elemet kell hozzáigazítani.
elégha megnézed mondjuk egy jamaha sportmotor vázát meg egy ducatiét.
a két henger nagyobb költség, nagyobb hibaleetőség, nagyobb tömeg, nagyobb helyigény
haszon? talán vmivvel simább járás, de nem világmegváltó módon.
a burgmant most újították meg.
Nem a prospektus adatokat kell nézni, attól hogyalu a váz, még llehet rossz a geometriája, lehet nehézkes gép lehet gyenge a váz...
az a lényeg hogy mikor rajta ülsz, fogoda kormányt, húzod a gázt akor tetszik-e.
Ha jó vele menni, akkor nem mindegy hogy krtonpapírbúl ajtogatták a vázat, és hurkatőltőből van a henger? a feladatát tökletesen elátja akkor jó, ha meg nem akkor lehet benne őrtechnika is, nem ér szart sem
www.simson4t.hu
-
stargazer
senior tag
mondjuk ez igaz, meg az is hogy a tmax annyival messze nem tud többet mint amennyivel többe kerül, de a tmax-ról majdnem mindenhol ódákat zengenek, míg a burgman egy sokkal inkább egyszerű, kvázi nem annyira jó, nem annyira élvezetes motor.
ha lehetne kérni abs-t a 400-as burgmanhoz akkor 100% hogy azt vennék (mert nekem is kegyetlenül tetszik), még akkor is ha kanyarban nem olyan jó (de még akkor is sokkal jobb hogy van, mert nem hiszem hogy mindig csak és éskizárólag kanyarban venné hasznát az ember).
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ezek szerint nem vagy fiatalabb...
hát azért ez nagyon mérgessé tud tenni hogy egy harmadannyi lóerős robogó ugynannyiba kerül mint egy motor. ha belegondolok, nem az hogy bármelyiket drágállanám, de akkor is túlzásnak tartom hogy árban alig van különbség.
ácsi én nem azt mondtam hogy kevessebbért többet pakoljanak bele, te azt mondta nem hoz kevesebbet, én azt mondtam, kevesebbet hoz. persze nem értékarányosan.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4767 üzenetére
Na látod ez engem is idegesít. Épp ezért ennyi pénzért inkább vennék motort, mint maxirobogót. Vagyis az is motor, na mindegy. Érted te ígyis. Nekem nem ér ennyit egy maxi robogó.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
lehet veszek egy zoomert. a wiki-ben azt találtam róla, hogy 2006-tól 70km/h-ra képes! már régebben is nagyon tetszett, csak keveselltem a 42km/h-s végsebességet. ma rákérdeztem a boltra, hogy igaz-e. később ha beért a főnök mégegyszer rájuktelefonálok hogy mikor lehetne kipróbálni mert erre azért már kiváncsi vagyok, de ha igaz, és tényleg visz annyit akkor könnyen lehet hogy veszek egyet. 550-ért nem olyan vészes, ha azt vesszük hogy egy SR50DiTech 650 (600?) és az csak kétütemű (és olasz... ).
szerintetek technikailag melyik jobb és miért?
tök érdekes hogy van aki használtan többért árulja a zoomerét (semmi tuning) mint az új...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
azt mondják a boltban nem igaz. kellett beletenni egy nem egész 20.000 Ft-os Malossi kuplungot és akkor már vitte a 70-et. ez igaz lehet?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4771 üzenetére
ha ezeket nem csinálják meg akkor az gáz?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4773 üzenetére
de nem úgy értem, hanem úgy hogy ők azt mondták csak a Malossi kuplungot kell betenni, te meg azt mondod, hozzá egy alátétet is cserélni kell. tehát ha azt az alátétet nem cserélik, csak a kuplungot akkor nem lesz gyorsabb? vagy nem is működik anélkül? vagy működik csak hamar szétcseszi magát? így értem a kérdést.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4769 üzenetére
Miért baj az hogy olasz? Az olaszok tudnak motort gyártani, méghozzá igen jókat.
Nekem semmi bajom velük. Olasz/japán moci jöhet.
Ez az, jól beszélsz, vegyél zoomert. Spórolsz egy kis pénzt legalább.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4775 üzenetére
tehát azt mondod hogy ha kivennénk belőle azt az alátétet, akkor már attól is gyorsabb lenne? lehet hogy nem is a Malossi kuplung dob rajta akkorát? lehet hogy pusztán az alátét kivételétől is már hozna majdnem annyit? mert akkor a kutyának nem kell ám a Malossi! Igazábol nem vagyok túlságosan oda a tuningcuccokért. sokkal jobb szeretem a gyári dolgokat.
szóval azt mondod hogy így oldják meg a fojtátst? mert azt olvastam hogy azt a gyári 40-42-44-es végsebességet hegyen völgyön keresztül tudja tartani, vagyis potenciál volna benne magasabb végsebességre is. ha egy 60+ tudna menni kicsivel realtime, nekem már elég lenne. de ha ezt az alátétet kiszedik, nem fog ártani a gépnek hosszú távon? és akkor még az is érdekel hogy ez is olyan robogó hogy 15.000 km-enként gyűrűzni kell vagy dugattyút cserélni? mert azt is olvastam külföldi oldalakon hogy xy 10.000-et beletekert és már alig akar menni...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
neeeem nembaj hogy olasz, az sh is olaszban készül, ettől még simán megvenném (különben ahogy egyre többet nézegetem, már nemis tűnik annyira gáznak). meg a runnerem is olasz volt, és nagyon príma kis gép volt, szóval nem szólhatok egy rossz szót sem, de mégis: ha választanom kéne hogy olasz vagy japán, hát inkább japán.
spórolok egy zoomerrel? ez most vmi irónia? azért 550 nem kis pénz!
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
na most véletlenül se találom azt az oldalt ahol egy rakás robogónak le volt tesztelve a km-órája hogy mennyit csal. ti nem tudjátok véletlenül melyikre gondolok?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
igazábol aggaszt a mocsok dobfék. 60+-ról (netán 70-ről) ami a valóságban mondjuk lehet kevesebb meg tud állítani normálisan?
vagy hogy a répába lehetne egy tárcsaféket rábiggyeszteni? az összes külföldi zommeren amit felcicomáztak, tárcsafék van. csaknem lehet annyira bonyolult felszerelni rá egyet!
különben miből áll egy első fék?gondolom a kereket cserélni kellene olyanra amire lehet tárcsát tenni vagy amin már gyárilag is van, meg a fékkar, ez gondolom bowdenes téma nem? vagy hidraulika? fogalmam sincs.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #4782 üzenetére
Az a bajod, hogy a marketing annyira beleégette magát az agyadba, hogy nem is veszed észre. Ez egy kis robogó. Minimalista. Egy jól méretezett dobfék simán elbír vele. A dobféknek rengeteg előnye is van a tárcsával szemben. pl Sokkal igénytelenebb nála. Azonkívűl satuztál egy könnyű elejű, tárcsafékes robogóval? Abban a pillanatban vágódsz is el. A lényeg, hogy jól legyen méretezve a dobfék. Pl a Yamaha Champ nevű robogómon egy icipicit volt nagyobb az átmérője a dobnak, mint a Yamaha Artistic Spec-en és máris úgy fogott, mint egy tárcsás.
A tárcsafékhez átalakítsához szerintem a legjobb, ha veszel egy custom felnit - erre az esetre gyártva - meg egy főfékhengert, fékcsövet, tárcsát és minden oké.
Ha kiveszed az alátétet a variótárcsák közül, és valóban 5 lóerős, ahogy írják, akkro a 60km/h szerintem viszi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4783 üzenetére
navégre! köszi szépen! végre valaki! és igen könnyen lehet hogy az a bajom. állítsuk meg valahogy a világ marketinggépezetét hogy ne vakíthassa el az embereket! én benne vagyok! szeretnék tudni! kurvasokat olvasok mindenről ami érdekel, de ha egyszer mindenhol (cikkekben) ugyanaz fos hagzik el akkor hogy a fenébe jöjjek rá a lényegre? ezért is fórumozok itt mint a güzü, mert érdekel hogy mások mit gondolnak. és örömmel veszem hogy te másképp/helyesebben gondolod. de nyilván az fog dönteni hogy ha kipróbálom. például a runneremen tárcsafék volt, és egyáltalán nem voltam hanyattdőlve a fékhatástól, sztem nem is lehetett volna fejreállni vele (lehet hogy azért mert már ki volt kopva). de ha te azt mondod nem olyan rossz az a dobfék mint amilyennek gontoltam, annak csak örülök. hát én örülnék neki a legjobban ha nem kéne felnit cserélnem az új robogómon.
akkor elvileg összehasonlítva a champ és a zommer dobfékének a méretét akár következtethetünk arra is hogy marrhajó dobfék is lehet a zoomeren, ugye? utánanézek. bár azt is el tudom képzelni hogy egy mai dobfék kisebb méret melett is hozza azt a fékhatást amit régebbi robogókon csak nagyobbak tudtak. meg nem tudom hogy néz ki a dobfék belűlröl meg hogy hogy működik.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #4784 üzenetére
Pontosan. A dobfék méretezése a döntő. Nem tudom, hogy a zoomeren milyen, - lehet jó is, attól, hogy dobfék - nem ültem rajta, ez a te feladatod, hogy ráülsz és kipróbálod, mielőtt megveszed, ha engedik.
A dobfék úgy működik,hogy egy fékkulcs - amit te a bovdennel mozgatsz - szétfeszít két fékpofát, ami a dob falának nyomódik, így súrlódik, fékez.Nézegetem a ruckusokat, zoomereket, télleg ki kellene próbálni, mert kicsinek tűnik. de lehet a nygy gumi miatt látszik annak. Ki kell próbálni mindenképp.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4785 üzenetére
az álatal említett robogóknak nem találtam a specifikációit, de a zoomeren 95mm-es a dobfék mérete.
nem tudom basszus. nem állok olyan jól anyagilag... az a gondom hogy ha most veszek valamit, és 1-2 év múlva kijön az álommotorom, valami klassz kis 250-es abs-szel, netán pont a zoomer, vagy yamaha air tricker, vagy az x-max, vagy a runner, akkor megkaparom magam, mert megint bukok egy csomót...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4786 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy 500 pénz a zoomerre, vagy 1 misi meg ki tudja mennyi a t-maxra (nem tudom mennyibe kerül, csakúgy írtam). Hol itt az irónia? Attól függ mire akarod használni.
Nekem az aeroxon tárcsafék van elől-hátul is nagyon prímán fognak. Az elsőt be se húzom teljesen, mert akkor fejreállok vele. Ellenben a speedfighton elől tárcsa, hátul dobfék van. Elmegy, fog az is, de nem az igazi, a roxy hátsó tárcsája sokkal jobb. Lehet alul méretezték, de szerencsére át lehet alakítani tárcsásra, úgy csinálták pözsiék a blokkot, úgyhogy meg is lépem majd.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
bajnokpityu
félisten
óóó, ide kellett volna jönnöm már régesrég...
vettem egy aeroxot,2002eset,50es hengerrel,17,5ös karbival,meg leo ZX csővel.a meghajtása viszont el van szúrva.5ezernél engedne ki a kuplung,de itt jártányi ereje sincs.alig éri el a 20at... utána viszont megy mint a villám.mit érdemes csinálni vele?meg egy láma kérdésem is lenne: el tudná-e nekem mondani valaki a főtengely,és a hátsó kerék közötti alkatrészeket,és hogy mi mit csinál,hogyan kell szerelni,beállitani?
tudom,ezen áll az egész robizás,de én csak rendes váltós gépekkel találkoztam eddig.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
stargazer
senior tag
basszus ezek a mai aprilia sr50-ek iszonyú állatul néznek ki élőben. ott szokott parkolni egy az utcánkban, és mindig elolvadok tőle. biztos ditech is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #4789 üzenetére
Elmondanám neked, szemléltetve az aeroxon, szét is szedhetjük közben
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #4796 üzenetére
vasárnap ráérsz?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #4797 üzenetére
továbbra is furi a működése,és azóta sem tom mennyit mutat a műszerem,de emelkedőn, országúton autót előzgetek.vagy 5 literes fogyi mellett.(nonstop nyélen hajtom szegént)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
etnies
senior tag
Akit érint:
Tényként jelentették az Rtl Klub híradójában, hogy 2009.01.01-től az új robogókon rendszám lesz, a régieket 2011-ig kell lerendszámozni.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen