- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
McCann
tag
válasz Topiccsendőr #4401 üzenetére
Na ja, de biztos ugatni fognak, ha meglátják a Malossi, meg Leo Vinci, meg hasonló alkatrészeket a robogón, mert azt valószínűleg le fogják vágni, hogy nem csak optikai tuning cuccok!
Washburn px-solar 170 c, man. Yeah.
-
stargazer
senior tag
nemtom minden itteni olvassa-e a motoros topicot is, de azért:
az új Honda Forza láttátok? nagyon klassz dolgokat írnak róla, nekem nagyon tetszik!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4404 üzenetére
tudom tudom
mindenki mindig egy kicsit nagyobbat szeretne annál ami van, vagy annál ami lehet.
szerénység!
sztem a 180-as runnerem 22 lóereje bőven kielégítő (ennél sokkal gyengébb robogókkal is járnak emberek és jé, elvezik). ez egy sokkal fejlettebbb konstrukció, gondolom sokkal jobban gyorsul, sokkal finomabb műszer. és tele van mindenféle rendkívül jópofa extrával. sztem műszakilag nagyon a toppon van. nem mindig az eszetlen gyorsulásról kell szóljon a motorzás. egy átlag autóhoz képest ez még mindig tuti hogy sokkal jobban gyorsul, és egy kellemes, laza guruláshoz ez is bőven elég kell legyen. én úgy vagyok vele (tudom a vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra, és igaz hogy senki nem kérdezte, én mégis elmondom), hogy igazábol a közút nem versenypálya, jó lenne megállni hogy a kisördög ne bújjon az emberbe és egy kicsit se kacérkodjunk a mellettünk túráztatóval. ki a halált érdekel hogy ő hogy gyorsul. sztem régen rossz ha az ember mások viszonylatában értékeli magát vagy amilye van. bocs ha áthajtottam kicsit filozófiába. egyszóval mennyivel tud menni ez a motor? és mennyivel lehet menni az utakon? ez a motor mire való? közuton való közlekedésre, ingázásra két város között, szaladgálásra a városban. akkor mire kéne bele nagyobb motor?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
-
joykiller
újonc
válasz Topiccsendőr #4383 üzenetére
Szia!
Hétvégén lesz időm megnézni..az előzményekhez annyit tennék még hozzá,hogy az idomok le lettek szedve kb 1 órára az öt fokos hidegben,majd vissza,azután jött elő a probléma. Ez befolyásolhat valamit? Esetleg pár esőcsepp ha eshetett,amíg nem volt összerakva? Különben a motor most is fűtött helyen van,de nem kap erőre.És köszi a segítséget,remélem annyira sikerült összekapni,hogy szerelőig elroboghassak vele. -
Topiccsendőr
addikt
-
Naota
tag
No, ismét lenne egy kérdésem. Remélem nem a csontig lerágott fajtából. Tudnátok írni olyan márkákat, amik tartósság és összeszereltség szempontjából megbízhatóak? Olyanokat, amiknek a megvásárlását nem bánja meg utólag az ember. Nehéz úgy utánaolvasni, hogy nem tudok neveket... Köszi, ha bedobtok párat.
-
stargazer
senior tag
sztem se márkafüggő. illetve alapbol a gagyi márkák természetesen szarok, a jó márkák meg ahogy kezelték őket. utólag nem fogod megbánni egy márkás gép megvételét, de csak akkor ha nem egy rakás kakiba nyúltál bele.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Naota
tag
Ja bocs, új járgányokról beszélünk. És normális használatról, nem állatkodásról és tuningról. Ezt elfelejtettem.
-
Topiccsendőr
addikt
a japánokkal, meg olaszokkal biztos nincs gond az újak közül, viszont nagyon drágák. A kínai, taiwani dolgokról meg nem nagyon vagyok képben, mert annyi van belőlük... És nem nagyon szereztem velük tapasztalatot. De Kymco t láttam futármotorként is sokat, sőt, Hyosungot is. Ha futárok használják, annyira nem lehet gázos.
Igazából Den kellene ide ilyenkor, ő minden ilyesmit tud kapásbólNem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4406 üzenetére
mondjuk az igaz hogy a súlya nehezebb. hát nem tudom igazság szerint ki kéne próbálni egymás után a kettőt hogy tudjam melyik gyorsul jobban. de sztem van annyival fejlettebb a forza, hogy a súlya ellenére jobban menjen mint a runnerem.
nekem az uj 400-as burgman nagyon tetszik. a kisebb meg a nagyobb már nem. meg ezek a bömbi piaggio-k se annyira. de egy-két nagyrobogó azért állatul meg van csinálva.igazábol tényleg a súly/LE arányt érdemes nézni. kár hogy nem az a default értékmérő. mert tényleg robogóknál pikk-pakk van majdnem 2x-es különbség is súlyban.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4414 üzenetére
Súly/Le arányról teljesen igazad van. Következő szezonra lehet elvetemült leszek és kipróbálok egy jogot, vagy egy typhoont. A jog nagyon bejön a mérete mitt, és a typhoon sem sokkal nagyobb. Ez a mostani vas - minarelli másolat blokk, nagy test, nem a legjobb minőség - nem igazán jön be . Egy kis jog jó kipuffal és jó beállításokkal harapós lehet.
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4415 üzenetére
itt milyen LE-kről lehet beszélni? nem mintha nekem ez lenne a meghatározó, de érdekel, mert pl nekem kegyetlenül tetszik a Honda Zoomer, amiért itt többen furcsán néznek rám. szivesen kipróbálnék egyet. kiváncsi lennék milyen érzés lehet menni vele így a 180-as runner után. félek visszafelé nem tud az ember fejlődni, márpedig ezt nem gyártják nagyobb blokkal, meg ténylegesen mindenféle perifériája (fékek stb.) arra predesztinálja hogy egy ténylegesen 45km/h-nál jobban haladni képtelen kis bitang, ez valszeg igaz. játékmotor 14 évesek kezébe, ilyen kis másodlagos kávédarálónak viszont nagyon eltudnám fogadni márcsak a kinézete miatt is. valamivel csak meg lehet piszkálni hogy azért tényleg ne csak 45 legyen a vége hanem mondjuk legalább egy 60. akkor már azt mondanám városba tökéletes. legalább nem kellene félnem hogy átlépem a sebességkorlátot. most komolyan. engem zavar ha azt kell figyelnem. örülnék ha nem kéne, jó lenne ha le lehetne szabályozni a járműveket és akkor lehetne tudni hogy ha tökig húzom a gázt akkor se tudok gyorsabban menni mint X km/h.
egy ilyen zoomert gondolkodás nélkül vennék ha lenne egy legalább 125-ös mondjuk meg egy tárcsafék elől. még így is lehet hogy veszek mert tényleg annyira tetszik. ha nem megy jobban mint 45 akkor nem megy, majd megpróbálok együtt élni ezzel a ténnyel. el tudom képzelni hogy el tudnám fogadni. meg aztán ezt könnyen fel lehetne pakolni egy motortartóra és kocsival vinni jobbra-balra. a runnerral pl ugyanezt sajna nem tudom megcsinálni pedig sokszor jó lenne.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4418 üzenetére
ja de tuti nem is eszik annyit (ami egyáltalán nem biztos hogy számít), meg nem annyira környezetszennyező. ez egy igazi kis műszer.
de hogyan lehet kinyitni 60-ig? elvileg ez a kinyitás már chiptuningnak számítana nem? hiszen számítógép vezérli a benzinbefecskendezést. vagy szted emellett lehet egy hagyományos szűkítés is és azt eltávolítva?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4419 üzenetére
4t sosem lesz olyan dinamikus mint egy 2t. Mit ér ha kihúzathatod 60-ig egy nagyon hosszú egyenesben, mert a végén már lassan gyorsul? Akkor inkább maradjon gyári. Ha 45-ről 60-ra lassan gyorsul akkor mindegy, városban úgysincs túl sokszor hely/idő kihúzatni.
Mostnézem , hogy ez nem rendes váltós. Fokozatmentes, gondolom vario van benne akko lehet játszani a görgő beállításokkal.
-
Gergello
addikt
-
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4421 üzenetére
?
városban úgysincs túl sokszor hely/idő kihúzatni...? 60-ig? hát, nem tudom te hol laksz de itt pécsen én az esetek többségében mindenhol 60-nal megyek...
de épp azt figyeltem, hogy pl 50-nel menni már nem is olyan lassú tempó városban. pláne egy ilyen kis kávédarálóval, biztos még sokkal nagyobb frász mint kocsival
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
Gergello
addikt
válasz stargazer #4424 üzenetére
Nekem sok hely kell, mert messze nem a legjobb görgők vannak a varióban, majd veszek más súlyban aztán próbálgatom és még az a folytás is benne van. Szegeden lakom és mire ezekkel a nem jó görgőkkel kiszenvedné a 60-at jön egy piros lámpa. Pécset feelinges lehet robogózni, lejtőn fel, lejtőn le.
[ Szerkesztve ]
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4426 üzenetére
miyen görgők lehetnek ebben a hondában? gondolom nem lehetnek olyan szarok. bár biztos hogy vannak jobbak is, pl van ez a zoomer polini tuning kit:
...may increase its power of more than 1 Hp.
...the maximum speed tops will reach 75 km/h.ami mondjuk dizájn szempontjábol nem tetszik, mert nekem ez az alap kipufogó sokkal jobban tetszik meg hogy fekete az egész.
ez tök vicces hogy ezt mondod, pont ez jutott nekem is eszembe: sík terepen oké hogy viszi mondjuk a 60-at a robogó, de ezen a dimbes-dombos vidéken emelkedőknek felfele...? amennyivel lassabb (mondjuk -15=45), annyival gyorsabb lesz dombnak lefele (+15=75)???
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4428 üzenetére
Most szvsz olyanok vannak benne ami nem az hogy egyiknek se, de köztes értéknek se jó. Lehet érezni, hogy holtpontba kerül 30 körül és ott nagyon megakad a gyorsulás. Persze, egy jobb varióval állítólag egyenletesebb is lenne. De ez van... Elviszik hétfőn utánna majd veszek valami mást helyette.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4431 üzenetére
A kontrasztrugónál tudnék állítani valamit, vagy csak erősebbet-gyöngébbet venni bele? Ezt az összefüggést nem igazán értem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4432 üzenetére
Minél erősebb a kontrasztrugó, annál később engedi a szíjat a variótárcsánál kívülre. Viszont úg ykell belőni, hogy ne ess át a ló túloldalára, hogy a végsebességet meg teljesen lerontsa. Azaz hogy legyen ereje a röpsúlyoknak összenyomni a variótárcsát a kontrasztrugó ellenében, de úgy, hogy ez a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszámtartományba essen. Na ez nagyon nem egyszerű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
hiába vagyok szerelmes a zoomerbe, 550.000-et nagyon nagy hülyeség lenne rákölteni, amikor az már majdnem ez egyharmada a majdani forzámnak! akármennyire is türelmetlen vagyok ki kell bírnom amíg összejön elég zsé és akkor majd inkább azt. fakk addig meg majd motorosujságokra csöpögtetem a nyálam
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4433 üzenetére
Az biztos, hogy nem egyszerű. Én játszok már egy ideje vele, csak most nincs kedvem a hideg miatt szórakozni. Viszont a kuplungrugót kihagytad. Nem minden esetben, de előfordul, hogy azt is cserélni kell, ha a kontrasztugóval meg a görgőkkel variálunk.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
igaz.
arra kell rájönni, hogy melyik periféria milyen beálltása hozza a kívánt menetdinamikát, viszont a perifériák által befolyásolható tulajdonságok közt igen nagy az átfedés. Ezért inkább arra nehéz rájönni, melyik alkatrész beállítása hatott igazából az eddigi viselokedésre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #4434 üzenetére
na, itt egy link, ahol ha jól olvasom, csak a variátort illetve röpsúlyt cserélt meg szíjat, semmi mást.
ahhoz képest akasztja a 40 mérföldet.
[link]német íbéjen meg 670 Euró környékén kapsz Zoomert, úgyhogy nem kell 550 000 -et összegyűjtened.
Nekem is nagyon tetszik, gondolkodom, hogy beszerzek egyet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
Szia!
Már kérdeztem egü fórumon is, de azért kíváncsi vagyok a véleményedre. A fojtás amiről beszéltünk az a 18-as alkatrész a képen? varió
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
vaaaaaaazdeállat!
na nekem pl soha eszembe se jutna ebaj-en keresgélni, de ez nagyon állat, csak attól az egytől tartok ilyet használtba venni, hogy mindenki szanaszéjjel optikázza, én meg a gyári megjelenést kultiválom. ha letene találni olyat akkor viszont minden további nélkül tudnék is hozatni! köszi ez nagyon jó hír!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
te én miért nem találok ilyesmit az e-bay-en? egyetlen egyet mutat, ami 1euros licittel kezdődik...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #4441 üzenetére
nemtom, én a németen néztem valamikor, messzebb nem mennék érte, akkor éppen 670-en állt... Biztos ki lehet fogni sokkal olcsóbban, mint 550 000 forint. De emlékeim nem csalnak 475 000 forintért volt vadonatúj? átszámítva magyar Forintra persze.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4442 üzenetére
ennél amit én láttam épp úgy reklámozta az illető hogy 2155 eur az uj ára, ami átszámítva pont 550.000... ugyhogy nem tudom.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
Ma szétszedtük a gyári kipufogót, de sehol sem találtunk benne fojtást. Elé dúrva hangja volt nélküle . Holnap jön a varióból az az alátét, már ha van benne. Ha kiveszem, nem jön túl közel a belső tárcsa és nem emeli túl magasra a szíjat, hogy kiakadjon?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4445 üzenetére
Közben szétszedtem és nem volt benne egyik sem, se a kisebb se a nagyobb alátét. Ma szerelem vissza, tegnap szenvedtem a szíj miatt.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4448 üzenetére
sehol nem találok használt zoomereket. sztem nulla a választék a németeknél is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen