- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Crypto Trade
- Linux Mint
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
Hello! Egyik szombaton elindultam egy olyan 60 km-es "túrára" . Útközben láttam egy balesetet : Itt és megálltam, hogy nézelődjek kicsit....
Nézelődtem 2-3 percet, aztán indiítanám, de nem ment. Na mondom... faxa.. Megint eldugult a karbi, mint eddig már 2x. 15 ezer km környékén járok, alig múlt 2 éves a moci, és eddig csak ez a baja volt. Még a guminyomás is az eredeti. Télen is használomn rendszeresen. Szétszedtem a karbit, ahogy tudtam megtisztítottam ott az út mellett. Összerakom, semmi, be se röffen. Próbálkoztam még a szokott dolgokkal, stb. Telefonálok apámnak jöjjön értem a kisteherrel. Értem jött.
Otthon is alaposan megtisztítottuk a karbit. De utána sem röffent be sem. Apám szerint kompresszió nem nagyon volt. Ebben lehet valami. lyenkor mi van? Szerintetek mi lehet? Gyertyákkal (tartalék is van) semmi gond. Lehet , hogy a szelep nem mozdu? Vagy valami hasonló?
Frissen lett olajjal feltöltve. Bár előtte már nem sok olaj volt benne... Vagy lehet egy gyűrű tört el? Elvittem apám egyik ismerőséhez, nézze meg, mert én nem nagyon merem ilyen komoly szinten szétszedni. Remélem sikerül kiderítenie, hogy mi lehet a baja. Aztán majd rendelek innen alkatrészt hozzá
Mert ugyan van Nyíregyházán bolt és szervíz is, de ilyen helyekre nem nagyon merem vinni, mert ott verik át az embert ahol tudják, és ki tudja mennyit kérnének akár csak egy apróbb beavatkozásért is. Nem azért vettem Kymcot mert gazdag vagyok.Időközben már szelephézagot belőttem 0,2 mm-re. De tök olyan mintha nem lenne benne kompresszió. Alig kell erőt kifejteni a berugáshoz, ami természetesen eredménytelen
Jó lenne valami megoldást találni. Lehet meg kellene nézni a dugattyút, gyűrűt... Nemtom, de rossz érzés, hogy itt a jód idő és nem motorozhatok...
-
-
Gergello
addikt
Ha érdekel valakit:
downhill kormány eladó, új ! link
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vtechun #4901 üzenetére
Fater hogy vette ezt észre, hogy nincs kompresszió? Hüvelykujján gyertyamenet van vagy mifene? Mindegy. Kismillió baja lehet, benzinellátásnál szagolgatnék, nem szelepek, meg kompreszzió. Előbb szét kellene nézni kizárásos alapon, hogy
szikra vane, benzin vane éssatöbbijesszus szelephézagot minek kell állítani? gyárira állítottad legalább? Előbb a bajt kellene megkeresni, nem szétszedni hatmilliószor, meg lutrira állítani minden alkatrészen, meg elmosni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
tc2014
aktív tag
Beírtam a keresőbe, hogy nem húz és 116 találat, nincsen időm végig olvasni ennyi hozzászólást. A kérdésem az, hogy van egy ilyenem. Induláskor gázhúzáskor kicsit, 1-2 mp-t gondolkozik és csak utána indul, sík terepen 70-ig megy az óra max sebesség ügyileg, emelkedőnél 30-nál már nem többet, mi lehet a probléma, ill. mi a megoldás? Várom az ötleteket, előre is köszönöm!
-
tc2014
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4912 üzenetére
Lomha és lassú, bele tettek egy kilóméter órát, ami 100ig van írva, mégis 60 a vége, az indulás hagyján, az nem zavar, viszont a 60 sokkal inkább, másnak, megy uez 80-at is.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4912 üzenetére
Nálam nem jelent ez problémát.
Ezektől (szerintem az) kínai motoroktól nem kell sokat várni... -
Gergello
addikt
Azért van, hogy jobban fogja a port. Jó az úgy.
Figyelj. Én is így voltam. Volt egy kínai robogóm (link), az elején mindig megállt valamiért, sose ment rendesen. Először a "szakszervíz" hitegetett, hogy csinálják utánna sokszor volt szerelő ismerősnél. Tekergették ide-oda, de ígyse-úgyse volt benne erő. Végül kiderült, hogy túl nagy volt a fúvóka, cserélték. Kicsit jobb lett, de ugyanígy voltam haladni nem lehetett mindig minden ott hagyott. Aztán elmentem megnézni ezt. Az első utca sarokig mentem, de már ott éreztem, hogy ez egy más dimenzió. Elhoztam, azóta megvan. És tényleg egy más dimenzió. Nem sértésként mondom, de sz..ból nem lehet várat építeni. Eladtam a kínait, szórakozzon vele más én beleuntam...
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #4908 üzenetére
benzint kap a motor, gyertyát kivettem, akkor érezni lehetett rajta, meg persze meg is tisztitottuk a karbit, ill. berugás nehézségéből illetve gyertya helyere ujjbedugasbol itelte meg apám, hogy nem túl nagy a kompresszió
-
-X360X-
csendes tag
Szeretnék venni most egy robogót olyan 200-230 ezerig és mindenképpen japán típust. Melyik robogó az amelyik nagyon megbízható motorikusan? A fogyasztás annyira nem lényeges inkább hogy jól menjen. 50es papírokkal akarom majd de legalább 70es legyen a moci.Ja és még egy fontos..hogy olyan típúst keresek ami aránylag értékálló és keresett.
-
Gergello
addikt
Szerintem is drága. Én olyan 65-re tenném az árát, annyit biztosan megér. Én vásárlás előtt Aprilia SR -eket (legrégebbi-> old sr), Malaguti F12-t, Pigi NRG-t, Typhoon-t néztem. Ilyeneket alkuval már lehet találni 85-90 környékén. Nagyobbak és gyorsabbak is a Jogoknál, Dioknál szerintem.
-
golyani
őstag
válasz -X360X- #4920 üzenetére
2005-ös Yamaha Aerox YQ50 ezüst-piros.
alattam eszik kb 3 litert, megy 70-75-öt(innkább 70), tetszik szeretem. van benne 91xxkm lassan ékszíjcsere + sztem görgőzök is.
jól gondold meg ezt a 70-es dolgot mert le kellesz rendszámoztatni aztán beleköthetnek...
általában olasz minarelli blokkal mennek a robik. pl malaguti f15, aerox, benelli 491, SR-ek 2000-ig. MBK nitor = aerox. az EU-ban lévő aeroxokat is az MBK rakja össze.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #4922 üzenetére
azért jól gondold meg az ócsó robit.ma már annyira azért nem olcsó,akármi kell bele.meg a hozzáértés nélkül tuningolt gépeket sem állom.pl nemtom hányan olajozzák a légszűrőt max ezer km-ként.csomóan azt sem tudják,hogy egyáltalán kell.
ugyan nem neked irom,de én ma már tuti nem vennék 70es robit.egyrészt nem véletlen cserélték le az 50es hengereket,másrészt meg rendszám.harmadrészt meg nem olyan egyszerű,hogy uj henger,oszt csókolom.
nekem 50es a robim,vok 100kiló, és 90et megy óra szerint az aerox.kocsik órája szerint is megvan a 80.akinek ez nem elég városba és környékére,az ne robit vegyen.
eladó topping dac
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #4926 üzenetére
70-es robogónak nem látom értelmét, nálam a megbízhatóság fontosabb, mint hogy most éppen beállt a dugattyú, most szimeringes, ez ment szét, az ment szét, épp ezért nem megy ...
Olcsó robogó vásárlásánál később felmerülő költségekre számítani kell. Régebben olcsóbbak voltak az alkatrész vagy miért írod, hogy "ma már"? Én az NRG-met 75-ért vettem akksi nélkül, KO. hátsó telóval és még egy szezont bíró gumikkal. Szerintem még így is jól jártam, 100-asból van egy jó robogóm. Beáll a dugó az előző tulaj miatt az is max egy 20-as.
-
ett
aktív tag
Szerintem ez így nem igaz. A 70-es is lehet megbízható ha nem hájend részing üzemórás cucc. És ha kicsit figyelsz rá, akkor nem lesz szimeringes, meg ez nem jó, az nem jó. Gyárinál is előjöhetnek ilyen hibák.
Én átalakítottam 70-esre, és nem bántam meg, soha nem alakítanám vissza 50-esre, sokkal használhatóbb így a motor a városban is. A gyári 80-at nem nagyon megy gyári kipuval meg ilyesmivel, az max. 75 hátszéllel 78 (mert az autók órája is csal).
Na meg ha menne is 80-at, itt már visít alattad, a 70-es meg tudja a valós 80-at kényelmes utazósebességként.
Nem cseszegetésből írom, ez csak az én véleményem. Kinek a pap kinek a paplan.A fogyasztásom 3,8 liter 100 km-en vegyes használattal. Nekem ez nagyon megfelel, ma néztem a légszűrőmet, tökéletes állapotban van, a többi résszel is minden rendben.
A rendszám meg nem érdekel, áthozom jövőre ide tótiába ha lejár a biztosítás és lerendszámoztatom itt normálisan 70-esként, aztán a magyar zsernyákok cseszhetik ha megállítanak.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4929 üzenetére
Kinek mi a nagyobb táv. Én a szomszédos városba is ezzel járok, 40-50 km-eket meg lehet tenni vele gond nélkül.
Nagyobb távra én se mennék kis robogóval, sőt semmilyen robogóval. Arra inkább veszek majd egy normális motort. Csak ahhoz előbb pénz kéne.
Elég az 50-es városba az igaz, én is eljárkáltam vele, de így sokkal jobban használható. És ha le akarnak tolni az útról, akkor odarántok neki.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
őstag
válasz bajnokpityu #4931 üzenetére
cserélt főtengőt, variot, kuplungot, csapágyakat, karbit komplett motortuning volt.
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #4933 üzenetére
Volt az több is, az önindítót meg hidegen nem használom, csak ha már meleg a motor. Egyrészt nem bírja betekerni, mert az akksim se százas már, másrészt nem akarom tönkrevágni, melegen viszont simán indítja könnyedén mintha 50-es lenne.
A gép kapott új főtengelyt, csapágyakat, szimeringet, úgyhogy itt jó darabig semmilyen probléma nem lesz, a dr henger is elég tartós cucc, 15-20000 km-et gond nélkül elmegy, addig hozzá sem kell nyúlni. Én meg megyek kb. 3000-et évente, úgyhogy pár évig rendben lesz.Neked megjavult már a mocid? Bocsi, hogy nem válaszoltam a prividre, nemrég jöttem haza külhonból.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
bajnokpityu
félisten
semmi gond.legalább jó volt kint?
megjavitottam.gyakorlatilag megértettem működését a váltónak,innen már simán ment.a kuplungpofa csúszott,kitakaritottam a harangot,beállitottam 7ezerre a fogást,igy gyönyörűt lehet rajtolni.5-20között továbbra sem oké(csúszik a kuplung),de állórajtból király.amúgy sztem ha puhitanék a kuplungrugókon ugyanúgy megoldás lenne. ha 3ezernél összezárna a kuplung,akkor mivel könnyűen a súlyok,sztem el tudna indulni ugyanugy.én meg valahogy nem szeretek rugdosni.oldalsztenderre szoktam leállitani a gépet,és csak azért feltenni középre, hogy berugjam,ehhez lusta vok.szal nekem ezért sem lesz 70es hengerem
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
MrWolf
csendes tag
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Úgy néz ki hogy lassan motoros leszek. nemsokára elkezdem az a1-es jogsi tanfolyamot (autót vezetek már 8 éve). Egy kétszemélyes 125 cm3-is robogót szertnék, amivel tudnánk akár kettesben is rohangálni a párommal, és lenne egy kis boxa, ha apróságokat viszek ne legyen probléma.. Főleg városban hazsnálnám,. Csak a nagy motormárkák hangzanak ismerősen, de nem tudom melyiket vagy milyen konkrét típust lenne érdemes vásárolnom.
I solve problems
-
Gergello
addikt
Gilera Runner, Aprilia Leonardo, Scarabeo. Nekem az előbbi 2 tetszik. Nem fontolsz meg egy A korlátozott tanfolyamot? Több lehetőséged lenne választani.
Én a múltkor láttam egy Gilera Nexus-t pirosban, nem szeretem az ilyen típusú gépeket, de ez nagyon megtetszett. Van 250-es ben is.
-
MrWolf
csendes tag
Elég kiábrándító a használt robogó piac. Jobban trükköznek mint a kocsikkal. Lehet reménytelen vállalkozás lesz egy 125-öst 125-ösként megvenni rendszámmal...
I solve problems
-
b0unCe
aktív tag
Sziasztok, a lenyegre terve lenne par kedesem a robogovasarlas elott.
1) Robogó hol parkolhat (járda, park stb) és kell-e a parkolásért fizetni a belvárosba a parkolásért?
2) Behajtani tilos részhez be lehet vinni a robogót, ha tolom? (Pl ha behajtási engedély nélkül parkolok ilyen részen, akkor mondhatom hogy betoltam és akkor legálisan parkolok?)
3) Ha kétüléses az 50ccm robogó akkor szállíthatok második személyt?
4) Ha 50ccm helyett 70es a motor vagy eredeti 100ccmes, akkor 2011tol lesz csak gond vele, ha 50es papirokkal megy? vagy mar elotte is kiderul a turpissag.
5) Kymco Grand Dink 50 rol ki tud valami velemenyt?
6) Scarabeo 50es a másik amit kinéztem. Végulis a lényeg, hogy biztonságos legyen, kényelmes a 190 centimnek és keveset fogyasszon, árban újonan 300-350 körül nézelődök, használtért pedig 200-300. Ilyen árban van valami más amit még tudnátok a figyelmembe ajánlani?''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
-
Gergello
addikt
Jogszabályt nem tudok. Én a járdára szoktam parkolni, úgy, hogy ne akadályozza a gyalogosokat. Ha a járdára parkolsz, azért minek kellene fizetni? Autósok előle egy kis robogóval nem szép elvenni a helyet. 2 személyt meg talán rendszámozás után szállíthatnál (nem tudom itt kavar-e valamit kezdőjogsi, mert pl a1-nél 2 évig nem lehet személyt szállítani)
-
MrWolf
csendes tag
50 c3vel legálisan nem szállíthatsz senkit, még akkor sem ha két személyes a robogó. Ha nagyobbat viszel 50-esként és elkap a rendőr, akkor nem csak 2010-ben lesz problémád, főleg ha b-s jogsival vezeted...
Vásárlásban nem tudok tanácsot adni, még csak jogilag vagyok művelt e téren
I solve problems
-
golyani
őstag
és pl paskolás hogy megy? mert autóra oké h váltani kell jegyet de robogóra vagy motorra?
-
ett
aktív tag
1. Nem tudom a választ.
2. Szerintem engedély nélkül nem parkolhatsz rotyesszal sem, bár nem tudom mi van ilyenkor, hova teszem az engedélyt.
3. Magyarországon nem szállíthatsz személyt vele, csak ha rendszámoztatod. Érdekes, hogy ha 2011-től kötelező lesz, akkor már szállíthatok személyt is, mivel lesz rendszámom? Itt a tótoknál eddig is kellett rendszám rá, de szállíthatok is személyt legálisan.
4. Ha elkapnak, akkor lehet gond belőle, nem is kicsi.
5. Jó mocik a kymcok, a honda a többségi tulajdonosa, megbízható gépeket gyárt.
6. A scarabeo jó kis gép, főleg a nagy kerekek miatt. A kátyús utakon igazi kincs. Nyugodtan megveheted.bajnokpityu: Igen nagyon jó volt kint, igaz csak 5 napig voltam. Nem kell, hogy 70-es legyen a tied, mindenki használja úgy ahogy neki megfelel, én csak azt írtam, hogy nincs azzal sem gond ha karbantartják.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
b0unCe
aktív tag
köszönöm a válaszokat minenkitol
''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
-
bajnokpityu
félisten
nemtom még megvan-e a szabály:ha vkit elkapnak olyan gépen,amire nincs jogsija,akkor azt a kategóriát 2 évig nem vezetheti,és jogsit sem kaphat rá.ha pl semmi jogsija nincs illetőnek segédmotorra,semmilyen jogsit nem lehet kapni,mert akár A akár B kategória tartalmazza a segédmotort.
eladó topping dac
-
b0unCe
aktív tag
Lehet kapni 50-es scarabeot ami 4ütemü magyarországon?
Sehol sem találok ilyet.''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Spórolós topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest