- Kriptovaluták és az adózás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Milyen routert?
- OpenWRT topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- eBay
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #7247 üzenetére
már gyári állapotban is túllépik a limitet. nana, az enyém tuti nem
bááár... attól függ milyen limitet, ha azt vesszük, a 30-as táblánál nagyon súlyosan tudok bűnözni és is![ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nekem az a kellemes dolog jutott most, hogy jelzett a benzin alacsonyságát jelző jelző, lementem tankolni, és 170 km-re tankoltam 3.4 liter benzint. vagyis tényleg 2 litert eszik.
a sisak is nagyon jó. messze nem izzad bele a fejem annyira mint az eddigi (igaz jó óccsó) sisakjaimba. rendkívül hasznos a beépített napszemüveg! imádom!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz runner 125 #7170 üzenetére
ez a dupla variátor nagyon durva hogy lehet ilyet csinálni? láttam youtube-on is egy ilyet és csak néztem mint a moziban!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz runner 125 #7164 üzenetére
mire én felpötyögnék innen pécsről...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
jó hát most a név az akármi is lehet. én azért ilyet rendeltem mert tetszett hogy kicsit zöldes... de most hiába ha egyszer én olyannak látom... vagy a monitor szar. mert ugye ha akép konkrétan azt mutatja amit a valóság, akkor csakis a monitor lehet szar, mert a sisakot a legcsekélyebb mértékben sem látom zöldesnek
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz runner 125 #7157 üzenetére
most nézzétek már meg ti is mert lehet hogy én vagyok hülye. mert így most hogy jobban megnézem télleg nincs benne semmi zöldes. de elsőre nagyon úgy tűnt. a 4-es a lava grey, az van nekem. de a 10-es a flat black is nekem kicsit zöldes árnyalatúnak hat főleg a kis képeken. nagyban már necces de még azt mondom van benne egy kicsit... vagy lehet hogy színtévesztő vagyok?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
no megjött a sityakom. a szine köszönőviszonyban sincs azzal ami a netes képeken van. ez sima sötétszürke. semmi zöld nincs benne. ez van. nem tudom hogy hozták ezt össze... ettől függelenül maga a sisak nagyon állat, csak ha ezt tudom nem vártam volna heteket, jó lett volna a fekete is...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
bakkeeeeer! nincs olyan színben a sisak amilyenben rendeltem, csak ezüst meg fekete. most mi a fenét csináljak? nincs az importőrnél sem. megrendelhetik de lehet hogy másfél hónap míg megjön! addigra vége a fél szezonnak!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hát könnyen lehet hogy nem jól csinálom, de én itt helyben, kis forgalmú faluban 40-nel közlekedve nem öltözök be. csak sisak. mondjuk tegnap majdnem elütött egy vén szivar. nem nagyon nézett jobbra, vagy ha nézett is, nem látott (verőfényes nappal volt), pedig még a világítás is mindig megy. majdnem beszorultam ő és az út szélén álló autók közé... hát azért a fékek ezen a gépen tényleg nem túl jók. ez az egyetlen gyenge pontja a motornak számomra, de ez tényleg egy gyenge pont. időben ki kell gondolni ha meg akarok állni. persze még nem is mertem annyira megtépni a féket, lehet hogy kipróbálom.
juteszembe nem tudtok olyan sisakot ami frankón véd de közben szabadon hagyja a füleket? vagy ki van perforálva a füleknél? tudom hogy vannak ezek a kis tökfödők de az egy vicc. épp azon gondolkodtam hogy a nolan n43-nak megcsinálhaták volna a fülénél is olyan nyitható-zárható perforáltra ahogy a tetején van. amikor a természet lágy ölén robogok akkor jobban ki lehetne élvezni a madárcsicsergést stb.
sokat ront a robogózás élvezetén a hazai utak minősége. nem tudod elengedni magad mert állandóan az útburkolatot kell figyelni nehogy elkapj egy gödröt vagy kátyút...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz runner 125 #6920 üzenetére
á bakker csak jövő hét vége felé érkezik meg...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
remélem holnap megjön a sisakom. ilyen komoly robogóhoz komoly sisak kell!
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
-
stargazer
senior tag
válasz DigitXT #6894 üzenetére
ácsi várjál de mondom hogy én vidéken megyek ahol alig van forgalom, meg olyan, kicsit földes, vagy elhanyagolt betonos utakon, ahol alapbol se lehet gyorsan menni, szóval én nem tartok fel senkit az tuti.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nahh bocs csak a hétvégém elég sűrűre sikeredett.
"Minket nagyon nem egy fából faragtak, h bírsz így menni vele?" biztos öregszem! de most komolyan. végiggondoltam és nekem pont bringa helyett kellett. már évek óta nézegetek mindenféle motort, robogót stb, csorgattam a nyálam mindenfélére, de szépen lassan kikristályosodott előttem hogy mit is akarok. sok idő kellett hozzá de megérte, pedig sokszor majdnem (jó igazábol egyszer vettem is, amit nagyon bánok, de már túl vagyok rajta) elkapott a gépszíj és vettem valamit.
a biztonság az egyik legfőbb dolog ami fontos nekem, de akármennyire is biztonságos egy motor, akkor sem indulnék hosszabb útra motorral. tehát nagyobb motor kizárva. és abban sem volt semmi poén hogy a 180-as runnerem megevett 5-6 liter benzint. igaz ez még mindig fele annyi mint amit egy autó eszik városban, de sokkal szimpatikusabb akkor is egy kis 50-es, ami elmegy 2 literrel. és az is igaz hogy a runner sokkal jobban ment, de azt is utáltam hogy mindig annyira kellett néznem az órát hogy nehogy túl gyorsan menjek! itt ez nincs! visszatérve a biztonságra, tehát egy kis 50-es nem megy sokkal gyorsabban mint egy bringa, tehát nem történhet akkora baj sem. és nem kell tekerni! nyáron ki a frásznak van kedve ide-oda elugrálni állandóan bringával és mindig szétizzadni az agyát, meg hőgutát kapni... fantasztikus ahogy a kis szerkezet elbírja a 90 kilómat és felvisz a dombon 30-cal!
úgyhogy nekem csakis helybe és nagyon rövid utakra kellett, 2-3km-es ide-oda ugrálásokra, és mindenképp valami kuriózum, ami nem jön szembe minden sarkon. és mivel műszakilag kicsit be vagyok kattanva ezért ilyesmi hogy kétütemű, meg léghűtés, meg karbi meg ilyenek nem voltak komásak. ez egy igazi kis technikai csemege ez a gép, egy igazi kis műszer! marhára tetszik hogy nem zárt az ülés alatt, téllyeg nagyobb dolgokat is oda tudok kötözni. ahogy inditózok felkapcsol a villany, nem nekem kell szarozni vele. nem lehet rajta felejteni a világítást, jó nagyok az indexek, látom ha villog (a runneren mindig rajtafelejettem), iszonyat jók a lámpái, sokkal jobbak mint a runneré. ez egyfajta életszemléletet tükröz ez a nyugis pötyögés. de tényleg én se gondoltam volna hogy ennyire fantasztikus lehet a lassú haladás. igazábol nem is olyan lassú. csodálatos hogy a meredek emelkedőkön felvisz 30-cal. ha biciklihez hasonlítom, akkor egy álom az érzés, nem kell tekerni és még gyorsabb is. és azért 45-tel se olyan egyszerű menni egy biciklivel, ez viszont egyenesben simán tudja. szóval nem olyan kevés az a 45 sem. ahhoz képest hogy bicikliszerű, még jobban átjön ez az érzés. az van hogy vidéken lakunk egy kisvárosban, és olyan szép a környék, hogy tök nagy élmény lassan végigpötyögni mindenfelé, a természet körülölel, hangja alig van, tök jó csendes, nem ilyen kis visító tuning 2-ütemű kávédarálás (elnézést a 2-üteműektől...). szóval fantasztikus! mindig alig várom hogy mehessek! csak pötyögök és közben fülig ér a szám! komolyan. hihetetlen még nekem is. biztos hót hülyén nézek ki rajta a 190 centimmel, de mi értelme van játszani a nagy komoly embert? nem attól lesz valaki nagy ember hogy (értelmetlenül) nagy autóval jár. sztem nem baj ha egy kicsit megmosolyogtató az ember. aki meg szörnyűlködik meg lenézően reagál annak sok boldogságot hozzá!képeket meg bocsi de nem rakok mert egy az egyben olyan mint amilyen a neten látható alap gyári piros, az ég világon semmi extra nincs rajta. és nem is lesz!
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
megvan a zoomer!!!! állatkirályság! überkirály állat mocsokkirályság!
tök gyári, 45 a vége, fojtás még benne, ki se szedem. dombnak felfele 30, naggyon lazaaaa...! egy igazi kis műszer! mint egy doxaóra. 185 km van benne. kegyetlenül örülök neki!
na akkor most mit kell tennem? biztosítást kötni, matricát beletenni, adásvételit magamnál tartani, mit még?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
kipróbáltam, meglepően jók azok a dobfékek! nem gondoltam volna. és meglepően jól gyorsul! igaz hogy tényleg olyan 45-50 a max, de kuttyát nem érdekli, én csak lazán pötyögni akarok. minek sietni annyira!
mondjuk másik ülés akkor se kéne ha bottal ütnének.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hi!
derég jártam erre. úgy néz ki megvalósul egy régi nagy álmom: lesz egy zoomer-em!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
sztetek eeeeeeeeeez mi a szösznek számít?
rendszám kellene rá mi?
azon gondolkodtam hogy oké hogy most még szarok az akksik, de az elektromotor az elektromotor, majd ha fejlődnek az akksik, az újabbakra is valszeg minden további nélkül rá lehet majd kötni a blokkot. vagy tévedek?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ja csak ehhez jelenleg minden robogónak 2x akkorának kéne lenni. egy kocsiban azért kicsit több hely van hogy elférjen két motor meg az akksik (ott is erősen a csomagtartó rovására megy), de robogókba jelenleg sztem nem lehetne belepréselni a kettőt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ja egy azért most jutott csak eszembe: ha kifogynál a kraftból akkor nincs olyan hogy valaki hoz neked kólásüvegben egy kis naftát. akkor ott már csak az utánfutó vagy a tolás segít...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
viccelsz? sokkal több helyen lehet áramot tankolni mint benzint. pölö otthon... melóhelyen... haveroknál...
persze lehet belőle morális kérdést csinálni de én nem ingyen gondoltam. simán meg van adva mennyi áramot vesz fel egy töltéssel. minden ilyen alkalommal kezébe nyomsz egy 200-ast az illetőnek azt öröm boldogság.
állítólag sokkal kevesebb alkatrészből épül fel mint egy otto-motoros. nem is tudom de mintha valami orbitális nagy számokkal dobálóztak volna amit azért kicsit mesének habbal gondolok de igazábol én még soha nem számoltam. mondjuk 15.000 alkatrész kontra 1500 vagy valami ilyesmi. meg az is lehet hogy most csak nagyot szóltam mint a vizipisztoly.
nekem az a quantya tetszett vagy mi. csak ezek még nagyon kis hatótávval bírnak az a gond velük.
de majd idővel! én is remélem minnél hamarabb lesz már valami ezen a téren. ami az üzemanyagárakkal megy mostanában az a durvánál is szarabb. azt hallottam a rádióban hogy lehet hogy egy holland befektetési intézmény manipulálja az olaj világpiaci árát. nemsemmi. olyan dolgok mehetnek a háttérben hogy elképzelésünk se lehet kik uralkodnak rajtunk valójában.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nekem okozott egy-két álmatlan éjszakát a dolog és nagyon örültem neki amikor sikerült túladnom az illegális robogómon. utána úgy éreztem soha többet ilyen hülyeséget nem csinálok. bánom hogy akkor nem volt ott valaki aki megrángatott volna hogy TE HÜLYE nehogymár ekkora hülyeséget csinálj! tudom hogy itt a fórumon mondták többen de az nem olyan. messziről jött ember azt mond amit akar. de már látom hogy hallgatnom kellett volna rájuk ha már más közelebbi haver vagy ismerős nem mondta. ez szívás. dehát majd meglátod hogy neked hogyan jön be a dolog. kívánom hogy ne legyen belőle bajod, de ha lesz, gondolj ezekre a szavakra amiket itt mondtunk.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
netudd meg hogy hogy meg lehet szopni. a rendőr se teljesen hülye, ha épp nem kapcsolnak le azt csak annak köszönheted hogy épp nincs kedve szarakodni, de ha épp olyan hangulatban van akkor helóka. én így mentem egy darabig és utólag beláttam ennél nagyobb hülyeséget nem tudtam volna csinálni. komolyan. nagyon megbántam. egyrészt rohadt drága a rendszámoztatás, de ez a legkevesebb, mert az a legvalószínűbb hogy nem lesz meg minden doksi, és utólag már lehetetlen beszerezni. sztem ne vedd meg. vegyél rendszámosat, vagy ha nincs jogsid akkor egy sima 50-est, a mai 50-esek is mennek elég jól.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
basszus ezek a mai aprilia sr50-ek iszonyú állatul néznek ki élőben. ott szokott parkolni egy az utcánkban, és mindig elolvadok tőle. biztos ditech is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4785 üzenetére
az álatal említett robogóknak nem találtam a specifikációit, de a zoomeren 95mm-es a dobfék mérete.
nem tudom basszus. nem állok olyan jól anyagilag... az a gondom hogy ha most veszek valamit, és 1-2 év múlva kijön az álommotorom, valami klassz kis 250-es abs-szel, netán pont a zoomer, vagy yamaha air tricker, vagy az x-max, vagy a runner, akkor megkaparom magam, mert megint bukok egy csomót...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4783 üzenetére
navégre! köszi szépen! végre valaki! és igen könnyen lehet hogy az a bajom. állítsuk meg valahogy a világ marketinggépezetét hogy ne vakíthassa el az embereket! én benne vagyok! szeretnék tudni! kurvasokat olvasok mindenről ami érdekel, de ha egyszer mindenhol (cikkekben) ugyanaz fos hagzik el akkor hogy a fenébe jöjjek rá a lényegre? ezért is fórumozok itt mint a güzü, mert érdekel hogy mások mit gondolnak. és örömmel veszem hogy te másképp/helyesebben gondolod. de nyilván az fog dönteni hogy ha kipróbálom. például a runneremen tárcsafék volt, és egyáltalán nem voltam hanyattdőlve a fékhatástól, sztem nem is lehetett volna fejreállni vele (lehet hogy azért mert már ki volt kopva). de ha te azt mondod nem olyan rossz az a dobfék mint amilyennek gontoltam, annak csak örülök. hát én örülnék neki a legjobban ha nem kéne felnit cserélnem az új robogómon.
akkor elvileg összehasonlítva a champ és a zommer dobfékének a méretét akár következtethetünk arra is hogy marrhajó dobfék is lehet a zoomeren, ugye? utánanézek. bár azt is el tudom képzelni hogy egy mai dobfék kisebb méret melett is hozza azt a fékhatást amit régebbi robogókon csak nagyobbak tudtak. meg nem tudom hogy néz ki a dobfék belűlröl meg hogy hogy működik.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
igazábol aggaszt a mocsok dobfék. 60+-ról (netán 70-ről) ami a valóságban mondjuk lehet kevesebb meg tud állítani normálisan?
vagy hogy a répába lehetne egy tárcsaféket rábiggyeszteni? az összes külföldi zommeren amit felcicomáztak, tárcsafék van. csaknem lehet annyira bonyolult felszerelni rá egyet!
különben miből áll egy első fék?gondolom a kereket cserélni kellene olyanra amire lehet tárcsát tenni vagy amin már gyárilag is van, meg a fékkar, ez gondolom bowdenes téma nem? vagy hidraulika? fogalmam sincs.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
na most véletlenül se találom azt az oldalt ahol egy rakás robogónak le volt tesztelve a km-órája hogy mennyit csal. ti nem tudjátok véletlenül melyikre gondolok?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
neeeem nembaj hogy olasz, az sh is olaszban készül, ettől még simán megvenném (különben ahogy egyre többet nézegetem, már nemis tűnik annyira gáznak). meg a runnerem is olasz volt, és nagyon príma kis gép volt, szóval nem szólhatok egy rossz szót sem, de mégis: ha választanom kéne hogy olasz vagy japán, hát inkább japán.
spórolok egy zoomerrel? ez most vmi irónia? azért 550 nem kis pénz!
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4775 üzenetére
tehát azt mondod hogy ha kivennénk belőle azt az alátétet, akkor már attól is gyorsabb lenne? lehet hogy nem is a Malossi kuplung dob rajta akkorát? lehet hogy pusztán az alátét kivételétől is már hozna majdnem annyit? mert akkor a kutyának nem kell ám a Malossi! Igazábol nem vagyok túlságosan oda a tuningcuccokért. sokkal jobb szeretem a gyári dolgokat.
szóval azt mondod hogy így oldják meg a fojtátst? mert azt olvastam hogy azt a gyári 40-42-44-es végsebességet hegyen völgyön keresztül tudja tartani, vagyis potenciál volna benne magasabb végsebességre is. ha egy 60+ tudna menni kicsivel realtime, nekem már elég lenne. de ha ezt az alátétet kiszedik, nem fog ártani a gépnek hosszú távon? és akkor még az is érdekel hogy ez is olyan robogó hogy 15.000 km-enként gyűrűzni kell vagy dugattyút cserélni? mert azt is olvastam külföldi oldalakon hogy xy 10.000-et beletekert és már alig akar menni...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4773 üzenetére
de nem úgy értem, hanem úgy hogy ők azt mondták csak a Malossi kuplungot kell betenni, te meg azt mondod, hozzá egy alátétet is cserélni kell. tehát ha azt az alátétet nem cserélik, csak a kuplungot akkor nem lesz gyorsabb? vagy nem is működik anélkül? vagy működik csak hamar szétcseszi magát? így értem a kérdést.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4771 üzenetére
ha ezeket nem csinálják meg akkor az gáz?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
azt mondják a boltban nem igaz. kellett beletenni egy nem egész 20.000 Ft-os Malossi kuplungot és akkor már vitte a 70-et. ez igaz lehet?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
lehet veszek egy zoomert. a wiki-ben azt találtam róla, hogy 2006-tól 70km/h-ra képes! már régebben is nagyon tetszett, csak keveselltem a 42km/h-s végsebességet. ma rákérdeztem a boltra, hogy igaz-e. később ha beért a főnök mégegyszer rájuktelefonálok hogy mikor lehetne kipróbálni mert erre azért már kiváncsi vagyok, de ha igaz, és tényleg visz annyit akkor könnyen lehet hogy veszek egyet. 550-ért nem olyan vészes, ha azt vesszük hogy egy SR50DiTech 650 (600?) és az csak kétütemű (és olasz... ).
szerintetek technikailag melyik jobb és miért?
tök érdekes hogy van aki használtan többért árulja a zoomerét (semmi tuning) mint az új...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ezek szerint nem vagy fiatalabb...
hát azért ez nagyon mérgessé tud tenni hogy egy harmadannyi lóerős robogó ugynannyiba kerül mint egy motor. ha belegondolok, nem az hogy bármelyiket drágállanám, de akkor is túlzásnak tartom hogy árban alig van különbség.
ácsi én nem azt mondtam hogy kevessebbért többet pakoljanak bele, te azt mondta nem hoz kevesebbet, én azt mondtam, kevesebbet hoz. persze nem értékarányosan.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
mondjuk ez igaz, meg az is hogy a tmax annyival messze nem tud többet mint amennyivel többe kerül, de a tmax-ról majdnem mindenhol ódákat zengenek, míg a burgman egy sokkal inkább egyszerű, kvázi nem annyira jó, nem annyira élvezetes motor.
ha lehetne kérni abs-t a 400-as burgmanhoz akkor 100% hogy azt vennék (mert nekem is kegyetlenül tetszik), még akkor is ha kanyarban nem olyan jó (de még akkor is sokkal jobb hogy van, mert nem hiszem hogy mindig csak és éskizárólag kanyarban venné hasznát az ember).
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
a t-max nem jobb a burgmannél? merthogy? biztos sokkal fiatalbb vagy nálam, azért tetszenek annyira ezek a mérges kinézetű nexusok.
a burgmannak nincs alu váza, nincs 2hengeres blokkja, nincs ABS, gyengébb egy kb 10 Le-vel (persze kisebb is a blokk), de mondjuk egy jó 800-zal rövidebb is az ára. minőségben nem tudom van-e különbség.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
miért akkor már inkább egy túramotor? na az már tényleg egy nagy böszme nehézkes dolog. sztem. az nem olyan hogy csak rápattansz és mész. nekem szaladgálós motor kell, ami ha kell hosszabb utakra is jó.
a burgman nagyon szép sztem is legalábbis a 400-as. csakhát a tmax sokkal jobb, mondjuk sokkal drágább is.
a nexus vonalai nekem túl agresszívak, nem kifinomult, nem elegáns, hanem túl sportos, túl éles.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hát akárhogy is nézegetem a robogókat, motorokat, még mindig a t-max viszi a pálmát. egyszerűen hihetetlenül szép, sportos, talán nem is túl nagy böszme, és technikailag is nagyon rendben van. erre gyűjtök. majd egyszer 5 év múlva: jelentem megvettem...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4757 üzenetére
a kipufogó is milyen gáz ezen az SH-n. na jó ahogy most nézem a beverly cruiseren is egy kicsit ilyen karvalycsőr sárvédő van, de mégsem annyira vészes.
különben a yamaha oldalán például van lehetőség hogy mindenki elmondja milyen motort szeretne, ez példás:
ez most kimondottan a robogókra vonatkozik, de az about bikes menüpont alatt lehet választani másfajta motorokat is. töltsétek ti is ki a kérdőívet és mondjátokel a yamahának hogy milyen motorokat szeretnétek.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4755 üzenetére
persze lehetetlen hogy mindenki vigyázba vágja magát de hirtelen, de tuti hogy nem lenne azt olyan nehéz összehozni, mert igazábol minden adott hozzá.
nektek tetszenek az ilyen jellegű első sárvédők?
ettől a fajtátol nekem a hajam égnek áll. há'hogynézmárki? mint egy karót nyelt varjú vazze. pedig nagyon sok gyártónál megtalálható ez a fazon (ők biztos jobban tudják mi tetszik az embereknek - hát ha ez tetszik, akkor le kell ülni és sírni kell). hát az biztos hogy a legtöbb robogó nagyon gázul néz ki, főleg a piaggiok között. de ugyanúgy megvannak ezek a hihetetlen béna robogók más nagy gyártóknál is, hondánál, yamahánál.
suzuki nem annyira nagy robogókban. kevés tipusuk van.
mondjuk a beverly cruiser nekem bejön (ez az egy). az egy szép, arányos, klasszikus, eltalált forma, minden túlzástól mentes, mokány kis gép. csak az ABS hiányzik róla.
az SH-ról irták:
egy teljesen új modell érkezett, ez az SH300. A Honda csak a közép kategóriás robogók új generációjának előfutáraként aposztrofáljade mondjuk a koncepció hibázik kissé, vagyis a hondánál is tudnak mellényúlni technikában is, mert a dizájn még haggyán, de a totalbike tesztben is benne van hogy gyengusz a váz meg a futómű ehhez a teljesítményhez, meg túl keskeny a kormány. ejnye-bejnye hondapapa.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
kész: 250-es klassz, arányos, minden ormótlan túlzástól mentes robogókat akarok látni a piacon ABS-szel (vagy legalább opcióként)! Addig nem veszek amíg nem lesz több ilyen hogy lehessen válogatni. mert jelenleg van vagy 2, max 3 féle. 1 vespa (fuj), egy honda (sh fuj), 1 peugeot (fuj).
írtam mindenkinek aki számít! Piaggio, Aprilia, Yamaha. és várok.
piaggio már visszaírt, vagy vespa vagy semmi.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nem azért kéne a befecskendező hogy hidegen azonnal gyilkolhassam a gépet... hanem hogy ne kelljen lábon melegíteni, azonnal elindulhassak (az nem jelenti azt hogy gyilkolom, ugye? kocsiknál is azt ajánlják hogy ne lábon melegítsük hanem járva) és ne fulladozzon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
azért ez vicc basszus hogy egy 300 köbcentis honda robogó abs-szel 1millió4. ráteszek 200-at és motort kapok. ezek az árképzések eléggé el vannak szállva
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
köszi a tippet tudom, ismerem, és technikailag tökéletes is (eltekintve a váztól ami még az a nyeklő fajta - mondjuk a zoomer is de az akkor is más), meg nekem a honda technikailag meg megbízhatóság terén a csúcsot képviseli úgyhogy ha lehetne válogatni (csak sajnos nem nagyon lehet - írják is az sh tesztben hogy vetélytárs nélküli - eltekintve talán a peugeot-któl) biztos hogy első helyen a hondák között néznék körül, és nem akarok nagyon finnyásnak tűnni de az a szegény sh retek ronda. taszító. az a véleményem hogy kinézetre a honda legtöbb motorja rendkívül konzervatív. kevés merész koncepciójuk van. mondjuk ebből az egyik történetesen a zoomer amiért nem is véletlenül vagyok 25x odáig meg vissza. az új hornet 1000-es igen állatul néz ki, de a 600-asnál már például a fejidom elveszi a kedvemet az egésztől pedig a motor maradék 98%-a brutálisan dögös lenne.
szóval ez a nagy helyzet a befecsekendezéssel meg az abs-szel. a kanyarvételi problémát nem nagyon értem, hiszen a szenzor a féktárcsa alatti rovátkázáshoz képest vizsgálódik és mind a kettő fix. hogyan befolyásolja kettejük kapcsolatát az hogy közben kanyarodik a motor vagy sem?
és a befecskendezés? csak az volt a bajom hogy a karburátor hidegben nem jól képezi a keveréket, melegíteni kell, ilyenek. gondoltam egy befecskendezősnél nincs ilyesmi. de ha azt mondod hogy motoroknál a számítógépes befecskendezések még nem az igaziak ám legyen én elhiszem és akkor nem ragaszkodok annyira hozzá, de nehéz elképzelni hogy a mai világban ilyesmi még gyermekbetegségekben szenvedhet. jó nem mondom az olaszoknál lehet, de egy japán gépnél? japán a számítógépes kütyük fellegvára. csak meg tudnak rendesen csinálni egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4743 üzenetére
basszus tényleg! de sztem a nagyobb blokkosok még nem azok. jó lenne ha kicsit összekapnák már magukat és összehoznának valami nekem valót!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4741 üzenetére
áhh még én se tudom mi lesz. elég elvont módon közelítek a témához, még én se tudom mit is akarok igazán ettől az egész dologtól hogy motorozás.
ezek a nagyrobogók nekem is kicsit lomhának, lustának, kényelmesnek, otrombának, nehezen kezelhetőnek tűnnek, mint ahogy a rendes motorok is. nekem a runnerem mérete nagyon tetszett, nem volt se túl nagy se túl kicsi. tökéletes volt, praktikus. ezért is kezdtem el nézegeteni hogy volna-e esetleg ilyesmi méretkategóriában ABS-es, befecskendezős. de sajna nem nagyon van, pláne olyan ami tetszene is. ha lehetne runnert kapni ilyen extrákkal, nagyon könnyen lehet hogy azt vennék.
de mivel nem nagyon van olyan motor/robogó ami minden elképzelésemnek megfelelne, ezért vergődök itt mint partravetett búgócsiga és reménykedek hogy hamarosan kidobják a 250-es zoomert abs-el. persze nem fogják, azért éjt nappallá téve kutatok a tökéletes megoldást keresve.
dehát beszarás hogy miket lehet látni a neten: aprilia sr50 ditech ABS??? hogy a pcsba? most nem egy olyan mocival találkoztam a használtautón is amikről álmomban sem gondoltam volna hogy szerelik abs-el. persze lehet elírás is meg szándékos félrevezetés. dehát ha mégsem? hát ha egy ilyen kis robogóhoz lehet abs-t kérni akkor bármihez! lehet hogy tényleg egy csomó motorhoz lehet kérni, csak az emberek nem kérnek tradícionális okokból?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4739 üzenetére
csak kicsit?? pedég úgy érzem hogy nagyon!
egyet biztosan tudok. ABS lesz a mocimon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
azt hittem hogy azért vagyunk itt hogy kedélyesen elbeszélgessünk robogókról... vagy tévedek? nem muszály reagálni, de én szivesen olvasgatnám mások mit gondolnak azokról a dolgokról amik engem foglalkoztatnak. ha semmit hát semmit, nem zavar. téged zavar?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nagyon tetszik a burgman 400 csak hiányolom róla az abs-t. meg picit a hátsó traktusával nem vagyok kibékülve. viszont most látom hogy yamaha majesty 400 kapható abs-szel is! na annak a hátulja egy fokkal jobban tetszik, viszont az eleje nem olyan szép mint a burgmané. de árban kb ugyanott vannak, és akkor már talán inkább a yamaha az abs miatt.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
vajon mi a jobb? az abs vagy 3 kerék blokkolva?
abs-szel adott esetben (száraz úton) lehet hogy hosszabb a fékút, de végig kontrollálható a gép.
3 keréken blokkolva rövidebb a fékút, de nem kontrollálható a motor.
vajon melyik hasznosabb?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
természetesen gondoltam de akkor is vicc: japánban 1.1 millió a honda forza, itt nálunk, 1.7 millió. 250-es, kb 20 LE, 174 Kg. biztos nem egy gyorsulási bajnok, de tömény high-tech a javábol. ennyi cuccos robogóban még nem volt. csak tudnám mi a fenéért csinálja ezt a honda: minden extrát belenyomnak egy robogóba, ami kap egy zsenge blokkot. a zoomer is hasonló. eszem megáll ezektől a hülye sárgáktól néha komolyan. nem normálisak.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hol a répában lehet honda forzához jutni és mennyiért?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
milyen robogók vannak 250 köbcenti kürül ABS-szel?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz qpakcovboy #4710 üzenetére
biztos hogy bele akarsz bonyolódni egy ilyen lerendszámoztatásba?
krvsok szívás van vele, sok idő, sok pénz, nyűg.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4706 üzenetére
de mondjuk sztem ez ritka. én majdnem mindig uton vagyok, de még rendőrt se nagyon láttam életemben nemhogy igazoltatást. kpm-eseket meg sose láttam...
meg ha nem mész gyorsan, nem vagy köcsög, tisztelettudóan viselkedsz akkor sztem rendesek. kicsit játszák a májert de rendesek.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Imperator999 #4704 üzenetére
beszól a központba és ott azonnal megmondják.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Imperator999 #4701 üzenetére
alvázszábol is elvileg mindent meg lehet tudni. egyszer egy rendőr haverom elmondta mi mit jelent de már nem emlékszek. köbcentire, színekre emlékszek, de több mint valószínű hogy évjárat is benne van.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nekem ilyen gondom nem szokott lenni...
viszont az első villa... egyszer kienged, és úgymarad, nem lehet visszanyomni, aztán összemegy, és nem akar kiengedni véletlenül se. olyan mintha be lenne ragadva. lehet hogy elgörbült?
áhh el akartam adni de basszus sajnálom eladni. komolyan. ha jobban belegondolok, persze van szebb meg jobb meg újabb motor is de amennyit én használom, hétvégente max, meg nem rendszeresen munkábajárásra vagy ilyesmi hanem csak úgy hobbiból, arra tökéletesen elég. meg ha jobban belegondolok, ez pont az a méret (a blokkot tekintve is), ami az aranyközépút. se nem túl nagy, se nem túl kicsi. ideális. csak sajnáltam rákölteni a rendszámozásra (tudom-tudom), de meglépem. semmivel sem lennék előrébb azzal a szaros 200-220.000 ft-tal amennyiért el lehetne adni. egy bicikli ára. vicc. ajándékba odaadnám csak valakinek azt a 100 pénzt amennyivel nekem többe került. inkább megtartom, és rendbeteszem. így is majdnem tökéletes állapotban van, külsőleg is meg belsőleg is, csak egy két apróságot kéne megcsinálni rajta.
most volt egy srác kipróbálta, ez meg azt mondta hogy nagyon jól gyorsul, jobban mint az övé, pedig az 2 évvel fiatalabb. azt mondta nagyon jó állapotban van, a korához képest meg főleg. bírom az ilyen egyenes embereket. csak annyit jegyzett meg mellé hogy van egy kis tétovaság a gyorsulásban, hogy a görgőket lehet hogy ki kéne cserélni. drága az?
még ha kell is vennem majd egy új villát, meg rá kell költenem ksokat a rendszámra, akkor is még mindig sokkal kevesebből megúszom mint ha vennék egy uj 600-ast. és arra amire nekem kell arra meg ez tökéletes, egy uj 600-as meg túlzás. egyrészt mert pl. nem nagyon tudom túllépni a sebességhatárokat, viszont a max sebességét nagyon gyorsan eléri. egyszóval ha jobban belegondolok, ideális.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Balupapa #4685 üzenetére
nekem ez gyanús
nehogy az legyen hogy nagyobb a baj és rákölthetsz 6x annyit mint amennyiért vetted mert akkor nem is volt olyan jó móka...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4677 üzenetére
na ezen is kicsit le van kopva a bevonat, de nem rozsdás mondjuk.
akkor azt mondod a persellyel lehet valami?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
sziasztok!
volt egy érdeklődő a runneremre, de miután kipróbálta azt mondta az övé sokkal jobban gyorsul, lehet hogy el van állítódva valami a váltóban? el tudnak állítódni ezek a kis görgők? vagy télleg lehet hogy meg kéne gyűrűzni a hengert vagy mi? mondjuk nekem ez az első motorom ugyhogy nem igen tudtam volna mihez hasonlítani de nekem megfelel a gyorsulása.
meg télleg egy kicsit meg van kopva az első villa, ha vennék rá újat, tudnátok ajánlani valamit hogy milyen legyen? gyári? az kb mennyi, hol lehet kapni, vagy ha van jobb is, mennyiért meg milyen?
ja és a kipufogót is említette hogy valszeg van vele valami. mi lehet vele? milyen gond lehet egy kipufogóval?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hi!
nem tudni van vmi előrelépés azügyben hogy minden robogóra kell rendszám? vagy egyelőre pihentetőpályára van állítva a dolog?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4455 üzenetére
csaaaaaaaaak neeeeeem eeeeeeegy piaggio empéháááááááármaaaaaaaat...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4453 üzenetére
csak nem találtál egy jó kis zoomert valamelyik német oldalon...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4448 üzenetére
sehol nem találok használt zoomereket. sztem nulla a választék a németeknél is.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4442 üzenetére
ennél amit én láttam épp úgy reklámozta az illető hogy 2155 eur az uj ára, ami átszámítva pont 550.000... ugyhogy nem tudom.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
te én miért nem találok ilyesmit az e-bay-en? egyetlen egyet mutat, ami 1euros licittel kezdődik...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4437 üzenetére
vaaaaaaazdeállat!
na nekem pl soha eszembe se jutna ebaj-en keresgélni, de ez nagyon állat, csak attól az egytől tartok ilyet használtba venni, hogy mindenki szanaszéjjel optikázza, én meg a gyári megjelenést kultiválom. ha letene találni olyat akkor viszont minden további nélkül tudnék is hozatni! köszi ez nagyon jó hír!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
hiába vagyok szerelmes a zoomerbe, 550.000-et nagyon nagy hülyeség lenne rákölteni, amikor az már majdnem ez egyharmada a majdani forzámnak! akármennyire is türelmetlen vagyok ki kell bírnom amíg összejön elég zsé és akkor majd inkább azt. fakk addig meg majd motorosujságokra csöpögtetem a nyálam
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4426 üzenetére
miyen görgők lehetnek ebben a hondában? gondolom nem lehetnek olyan szarok. bár biztos hogy vannak jobbak is, pl van ez a zoomer polini tuning kit:
...may increase its power of more than 1 Hp.
...the maximum speed tops will reach 75 km/h.ami mondjuk dizájn szempontjábol nem tetszik, mert nekem ez az alap kipufogó sokkal jobban tetszik meg hogy fekete az egész.
ez tök vicces hogy ezt mondod, pont ez jutott nekem is eszembe: sík terepen oké hogy viszi mondjuk a 60-at a robogó, de ezen a dimbes-dombos vidéken emelkedőknek felfele...? amennyivel lassabb (mondjuk -15=45), annyival gyorsabb lesz dombnak lefele (+15=75)???
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4421 üzenetére
?
városban úgysincs túl sokszor hely/idő kihúzatni...? 60-ig? hát, nem tudom te hol laksz de itt pécsen én az esetek többségében mindenhol 60-nal megyek...
de épp azt figyeltem, hogy pl 50-nel menni már nem is olyan lassú tempó városban. pláne egy ilyen kis kávédarálóval, biztos még sokkal nagyobb frász mint kocsival
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4418 üzenetére
ja de tuti nem is eszik annyit (ami egyáltalán nem biztos hogy számít), meg nem annyira környezetszennyező. ez egy igazi kis műszer.
de hogyan lehet kinyitni 60-ig? elvileg ez a kinyitás már chiptuningnak számítana nem? hiszen számítógép vezérli a benzinbefecskendezést. vagy szted emellett lehet egy hagyományos szűkítés is és azt eltávolítva?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4415 üzenetére
itt milyen LE-kről lehet beszélni? nem mintha nekem ez lenne a meghatározó, de érdekel, mert pl nekem kegyetlenül tetszik a Honda Zoomer, amiért itt többen furcsán néznek rám. szivesen kipróbálnék egyet. kiváncsi lennék milyen érzés lehet menni vele így a 180-as runner után. félek visszafelé nem tud az ember fejlődni, márpedig ezt nem gyártják nagyobb blokkal, meg ténylegesen mindenféle perifériája (fékek stb.) arra predesztinálja hogy egy ténylegesen 45km/h-nál jobban haladni képtelen kis bitang, ez valszeg igaz. játékmotor 14 évesek kezébe, ilyen kis másodlagos kávédarálónak viszont nagyon eltudnám fogadni márcsak a kinézete miatt is. valamivel csak meg lehet piszkálni hogy azért tényleg ne csak 45 legyen a vége hanem mondjuk legalább egy 60. akkor már azt mondanám városba tökéletes. legalább nem kellene félnem hogy átlépem a sebességkorlátot. most komolyan. engem zavar ha azt kell figyelnem. örülnék ha nem kéne, jó lenne ha le lehetne szabályozni a járműveket és akkor lehetne tudni hogy ha tökig húzom a gázt akkor se tudok gyorsabban menni mint X km/h.
egy ilyen zoomert gondolkodás nélkül vennék ha lenne egy legalább 125-ös mondjuk meg egy tárcsafék elől. még így is lehet hogy veszek mert tényleg annyira tetszik. ha nem megy jobban mint 45 akkor nem megy, majd megpróbálok együtt élni ezzel a ténnyel. el tudom képzelni hogy el tudnám fogadni. meg aztán ezt könnyen fel lehetne pakolni egy motortartóra és kocsival vinni jobbra-balra. a runnerral pl ugyanezt sajna nem tudom megcsinálni pedig sokszor jó lenne.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4406 üzenetére
mondjuk az igaz hogy a súlya nehezebb. hát nem tudom igazság szerint ki kéne próbálni egymás után a kettőt hogy tudjam melyik gyorsul jobban. de sztem van annyival fejlettebb a forza, hogy a súlya ellenére jobban menjen mint a runnerem.
nekem az uj 400-as burgman nagyon tetszik. a kisebb meg a nagyobb már nem. meg ezek a bömbi piaggio-k se annyira. de egy-két nagyrobogó azért állatul meg van csinálva.igazábol tényleg a súly/LE arányt érdemes nézni. kár hogy nem az a default értékmérő. mert tényleg robogóknál pikk-pakk van majdnem 2x-es különbség is súlyban.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
sztem se márkafüggő. illetve alapbol a gagyi márkák természetesen szarok, a jó márkák meg ahogy kezelték őket. utólag nem fogod megbánni egy márkás gép megvételét, de csak akkor ha nem egy rakás kakiba nyúltál bele.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Gergello #4404 üzenetére
tudom tudom
mindenki mindig egy kicsit nagyobbat szeretne annál ami van, vagy annál ami lehet.
szerénység!
sztem a 180-as runnerem 22 lóereje bőven kielégítő (ennél sokkal gyengébb robogókkal is járnak emberek és jé, elvezik). ez egy sokkal fejlettebbb konstrukció, gondolom sokkal jobban gyorsul, sokkal finomabb műszer. és tele van mindenféle rendkívül jópofa extrával. sztem műszakilag nagyon a toppon van. nem mindig az eszetlen gyorsulásról kell szóljon a motorzás. egy átlag autóhoz képest ez még mindig tuti hogy sokkal jobban gyorsul, és egy kellemes, laza guruláshoz ez is bőven elég kell legyen. én úgy vagyok vele (tudom a vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra, és igaz hogy senki nem kérdezte, én mégis elmondom), hogy igazábol a közút nem versenypálya, jó lenne megállni hogy a kisördög ne bújjon az emberbe és egy kicsit se kacérkodjunk a mellettünk túráztatóval. ki a halált érdekel hogy ő hogy gyorsul. sztem régen rossz ha az ember mások viszonylatában értékeli magát vagy amilye van. bocs ha áthajtottam kicsit filozófiába. egyszóval mennyivel tud menni ez a motor? és mennyivel lehet menni az utakon? ez a motor mire való? közuton való közlekedésre, ingázásra két város között, szaladgálásra a városban. akkor mire kéne bele nagyobb motor?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nemtom minden itteni olvassa-e a motoros topicot is, de azért:
az új Honda Forza láttátok? nagyon klassz dolgokat írnak róla, nekem nagyon tetszik!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
sztem mindenképpen jó lesz ez a rendszer! több jó oldala van mint rossz. csak megint a quadokrol nem szól a fáma.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
sőt! ez még durvább!
nekem nagyon bejönnek az ilyen dolgok, elolvastam róla (az MP3-rol) több cikket (mit több cikket, szinte mindent amit lehetett... ), és engem meggyőzött. bár kétségtelen hogy ki kéne próbálni az lenne az igazi, dehát ha mindenki azt mondja hogy jó akkor miért pont én találnám úgy hogy pont az ellenkezője...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ti mit gondoltok az uj 3kerekű csodákrol (piaggio mp3, gilera fuoco)?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
szivató ezen nincsen, legalábbis amit manuálisan lehetne birizgálni. sztem te az öninditóra gondolsz. igen azzal szoktam. nem a berugókarral. én se nagyon járatom. annyi hogy alapjáratközeli sebességgel döcögök egy-két percig, ha nagyon hideg van akkor akár 5 percig vagy tényleg ahogy a kollega mondja az X-edik sarokig, de aztán mér lehet is érezni hogy meleg és akkor lehet húzni neki mint az állat!!! (60-ig pfff... )
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz golyani #4099 üzenetére
nem azt ismerem de nem tecc. az az igazság hogy nekem a zoomer jön be de kegyetlenül, kinézetre, csak lenne kicsit erősebb, meg lenne rajta tárcsafék. mia fenéért nem csinálnak ebből 125-öst vagy ilyesmit. ha mér 4T akkor legalább lenne kicsit nagyobb hogy az kompenzálja a 4T erőtlenségét. tudom amerikában van a nagyobb változata csakhogy az már egész máshogy néz ki. nekem ugyanez a kinézet kéne tárcsafékkel, nagyobb blokkal. akkor a mennyekben érezném magam és azonnal vennék egyet.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
helló!
nem tudjátok véletlenül hogy létezik-e valami rendhagyóan kinéző robogó a honda zoomeren kívül? valami kiskerekű, nagy gumijú járgány kéne de extrém arányokkal!
valami kicsit ilyen terepes jellegűre gondolok, egyszerű puritán, semmi idom, ilyesmi. valam ihonda zoomeer félére gondolok, csak durvább kerekekkel, mint amilyen mondjuk a quadokon van, és kicsit erősebb, mint 4 lóerő.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
az az igazság hogy mindkét féket kell használni minden esetben, az elsőt mindig intenzívebben mint a hátsót, ez biztosítja a leghatékonyabb fékezést. kivételek vannak: ha pl kicsit is sanszos a megcsúszás, akkor a hátsó féket nem kell erőltetni mert könnyen kicsúszik a segged alól a motor. evidens hogy ilyenkor az elsővel is sokkal óvatosabban kell bánni, mert ha blokkol a fék, akkor gyakorlatilag biztosra veheted hogy tanya lesz belőle. láttam nemrég egy videót: két tök ugyanolyan tipusú moci, az egyik abs-es a másik nem. amelyiken nem volt abs, azon viszont volt egy-egy pótkerék a két oldalán de egy elég masszív módon oda volt bazseválva, es eléggé szélesen kinyúltak. lehetett számítani rá, hogy a vizes pályás teszten mi fog történni. na ha nem lett volna az a pótkerék akkor hatalmasat burult volna. sz'al sztem abs minden körülmények között jó ha van, engem nem érdkelnek a kemény jancsik akiknek szerint felesleges. bárki bármikor kerülhet olyan helyzetbe, hogy vészfékeznie kell. nekem a runneren elől hátul tárcsa van, de nem késztet arra hogy beleharapjak a betonba, igaz már rég bringáztam előtte, és más motorom se volt. lehet ha valamihez hasonlítanom kéne, mondjuk dobfékhez, akkor egekbe magasztalnám.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz ngabor2 #3621 üzenetére
na egy ilyen nekem se ártana, mert én is rendszeresen elfelejtkezek róla. sokáig azt hittem hogy ugyanúgy működik mint a kocsikon, hogy automatikusan kikapcsol ha egy ponton túlmegy a kormány...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
én még csak kb 1500 km-t mentem a robogómmal de még nem estem vele. nagyon óvatosan megyek és nagyon parában vagyok amikor motorozok, kegyetlen nagy a forgalom, mindig nagyon észnél kell lenni. hiába a motorozás nagyon nem az az igazán önfeledt szórakozás mint volt mondjuk régebben amikor nem volt ennyi jármű az utakon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...