- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4600 üzenetére
Nem akarom, ez igy igaz. De ez a dolog egyenlőre még nem honap lesz. Azonkívül meg aki képes olyan motort megvenni ami 50-es nél nagyobb ,de nincsenek meg a papírjai a levizsgáztatáshoz az meg is érdemli ,hogy utána beguritsa a roncstelepre a motorját. Engem egy dolog miatt zavar ez a rendszám, hogy ha megszűnik az a kiskapu amivel 50-es ként használhattam mondjuk 150-est. Most azért kénytelen leszek sok pénzért nagymotoros jogosítványt szerezni. vagy legalább akkor lenne egy ilyen kis kiegészítő vizsga mondjuk b-s jogsi mellé hogy mondjuk megcsinálhatod 250 köbcentiig olcsón. Miért kell nekem 100 akárhányezerért nagymotoros jogsit csinálni mert felülök egy nagyobb robogóra? Szerintem ez igy nincs rendjén. Az 50-es motor meg életveszély a közlekedésben, mert csak kerülgetnek a közlekedés többi résztvevői. Minimum 125-150 köbcenti kell ahhoz hogy biztonságosan lehesen közlekedni és emelkedőn is megmaradjon a dinamikus haladás. Az út szélén pirinszkázni 40-el nem egy életbiztosítás.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4601 üzenetére
Hát életveszély az biztos. Az a morál miatt van inkább.
De engem felháborít, hogy behozzák a sok szemetet tonnaszám, összelapátolják és még regadót sem fizetnek utána, meg lehúzkodják az embereket, mert olyat hoznak be ami ott már egy hulladék. Állítsa le ezeket szépen a regadó. Én sem szeretném, hogy fizessek valmi után, de legalább háromszor meggondolja a paraszt, hogy megrendel-e egy konténernyi szart ide Magyarországra. Tisztelet a kivételnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #4601 üzenetére
Meg persze a fentartási költségek is megugranak, ha nem 50-es ként használom. Ja és azért az sosem árt ha vannak erőtartalékok a motorban, nem csőgázon kell menni ,hogy éppen hogy ne toljanak le az utról. 50-es ben olyan hogy erőtartalék nem igazán létezik. Még egy érv a nagyobb köbcenti melett.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4602 üzenetére
Ebben iagzad van. Persze ne hozzanak szemetet ide, és az is jó lesz ha a kis mocik mind műszakilag átnézve kerülnek az utakra. De biztos nem fogok egy 50-esre visszaülni azért mert jön a rendszám. Illetve nem fogok egy csomó pénzt befizetni különböző adókra. Pont ez a lényeg az olcsó fenntarthatóság. Ha nem marad meg valahogy a kiskapu , akkor lehet elbúcsúzok robogózástól. Vagy kamurendszámmal közlekedek. ugyanolyan típusból veszek 50-est meg mondjuk 180-ast. Levizsgáztatom az 50-est és rárakom a rendszámot a 180-as ra, még a motor színe is megegyező lesz. út szélén igazoltatáskor meg nem hiszem hogy köbcentit mérnek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4604 üzenetére
Ha veszel ilyet is meg olyat is, akkor elég necces lesz a fenntartás, ha kiszámolod.
Ugyanis a másik robogó ára itt fentartásként jelenikm eg, mivel nélküle nem használhatod a nagyot. Akkor meg már ugyanott vagy, hogy rakd le a jogsitNem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4603 üzenetére
Szerintem nem az a gond, hogy 50-es, azzal is el lehet lavírozni a városban. Nekem ez a 45 km/h nem tetszik. Még a szociban találták ki, de szerintem már rég nem aktuális. Meg a legtobb nagytestu robi se nevezheto éppen smkpnak. Sose mentem még 45-el a motorral, ahol nagyobb forgalom volt, mert letoltak volna az útrol. Inkább felveszem az autok tempoját és megyek 50-55 korul. Mondjuk gyorshajtásért még nem is buntettek soha.
Ha annyira akarják, legyen rendszám, de toljuk már ki a kategoriát, hogy mondjuk 125 ccm-ig vezethetem b-s jogsival. Nagyon kéne már egy ilyen alakítás.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
CL Smooth
tag
Hát igen, elvileg volt már szó arról hogy 125 köbcentiig legyen vezethető motor b-s jogsival. Bár erre nem sok esélyt látok, de ki tudja. Amúgy abban igazad van hogy persze lehet némely 50-es el gyorsabban menni, de erőtartalék az nem marad benne, esetleg egy rázós helyzetben jól jön ha el tudsz sprintelni onnan. Viszon kezdő meg tényleg ne üljön 50-nél nagyobbra ez is biztos. Nekem amúgy az a véleményem a motorozásról, hogy aki motorozni akar, előbb bringázzon kicsit előtte. Akár erdőben hegyről lefelé terep viszonyok között, persze ehhez nem árt egy jóféle kerékpár. Én mondkuk kisgyerek korom óta rengeteget kerékpározok, versenyeztem 6 évig. Downhill-t és cross countryt is csináltam versenyszerűen. És a mai napig sok km-t letekerek. Leginkább erdőben szoktam túrázni és durva terepen lefelé jönni. És rengeteg haszát vettem már motorozás közben a bringás rutinnak. Ennek is köszönhetően akármilyen motorra ülök nagyon hamar otthon érzem magam rajta, robogókon meg pláne hamar. pl. az egyik legfontosabb szerintem aki motorra ül hogy megtanulja az utat olyan szinten figyelni, hogy minen repedést, puklit, viztócsát figyelni kell. Illetve az első fék használata nagyon körültekintő kell hogy legyen, nagyon könnyen megcsúszik egy elsőkerék egy enyhén poros látszólag jó úton. Vannak tipikusan olyan útviszonyok amik látszólag veszélytelenek de mégis csúszásveszélyesek. És ezt autóval ilyen szinten nem lehet megtanulni pl mert ott ennyire nem érzékeny a csúszásra egy gépjármű. Kerékpárral viszont gyönyörűen meg lehet tanulni.
Meg úgy egyáltalán szokja az ember a 2 kereket. Szerintem sok motoros még kerékpárral sem tudna pl. szlalomozni bólyák között nem hogy motorral.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Annyit fűznék hozzá a Kymco-hoz, hogy Olaszországban és Görögországban piacvezetők az eladásokban.
Ez főleg Olaszországban érdekes, mivel ott van egy-két gyár....
Tehát annyira szar nem lehet.
Az, hogy nem bír ki 20 évet, az jogos. Nem is arra tervezik. Tizet max. Az olaszok is ennyit bírnak.Ez pl egy kibajó Kymco:
[link]Rendszámhoz:
Én is támogatom. Lesz ötveneseknek is papírja, nem lehet majd csak úgy ellopni és lepapírozni. Majd alkatrésznek lopják, vagy külföldre. Valamennyire csökkeni fog a lopás.
Az ötveneseket könnyű lesz papírozni. Azok fognak szívni, akik okmányok nélkül vezetnek 125, 180, 200-as runnereket (és a többi hasonlót). Ők majd vihetik a bontóba a gépeiket 'oszt jónapot."önmagam hite vagyok magamban"
-
Dread
tag
nemlehet általánositani, egy uj robogot is le lehet harcolni 1-2 év alatt de kis odafigyeléssel 20 évig is kibirja, nekem pl 15 éves apriliám van nagyon jó állapotban.
viszont csatlakozom azok táborához akik nem vennének kymko keeway meg egyéb kinai robogokat, egyik haverom vett ujonan egy keeway matrixot, azota csak szopik vele, nem akar sosem elindulni, szervizben sem tudnak vele mit kezdeni, barátnöje is vett asszem egy focust azzal is ugyan ez a gond.
másik haveromnak hussarja volt, az a robogo meg naprol napra esett szét (hussarban nemvagyok biztos hogy kinai)UT2004 és xDk rulz!
-
ett
aktív tag
Egyetértek dread kollégával, az én mocim idén lesz 10 éves és jól érzi magát. Igaz most kapott egy 70-es dr hengert, de a gyári is jó állaporú, simán vissza lehet rakni és eldöcög még sokáig. A váz is jó állapotban van, elektrromos alkatrészek is, minden eredeti benne és működik. Persze ez attól is függ, hogy hogyan használják.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
etnies
senior tag
A Kymco továbbra sem kínai.
Olaszországban piacveztő. Vajon miért? Ott jobban értenek a robogózáshoz.
Egy mindennap használt robogó nem bír többet tíz évnél. Mindennapos használat alatt azt értem, hogy nem csak akkor veszik elő amikor 25 fok és szikrázó napsütés van.
Én ma is motorozom, délután valószínűleg esőben jövök haza. Az olaszok is robognak ilyenkor, a magyarok nem. Ezért bírja nektek olyan sokáig"önmagam hite vagyok magamban"
-
CL Smooth
tag
Én azt nem értem, mi a pláne abban, hogy vesz valaki egy kymcot, amikor van gilera, aprilia, derbi, yamaha, piaggio, vespa, malaguti. Szóval én elhiszem nem olyan rossz a kymco, de ezt nekem ne akarja senki sem megmagyarázni , ugyanolyan jó mint a nagy múltal renfelkező robogók. Elhiszem hogy jó, de nem lehet ugyan olyan jó minőség.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ne mondja nekem senki, hogy nem talál kedvére való, jó minőségű, márkás robogót. Csakis a kymco ami megfogta mert az olyan jó. Jó mondjuk az is igaz autóban is fogynak szép számmal a citroenek, daewoo-k, opelek, fordok, peugeot-ok, amiket az autógyártás szégyeneinek tartok.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4614 üzenetére
Akkor valoszínuleg nem ismered az autoipart és nem tudod, hogy a márkák 3-4 nagy gyárhoz tartoznak. Pl. a general motorshoz rengeteg márka tartozik. Tobbek kozott az opel, suzuki, meg a fene tudja így most fejbol. Nem értem mondjuk, hogy egy opel miért rossz. Nagyonis jo autokat gyárt, hát még régen milyen vasakat gyártottak.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
CL Smooth
tag
Részben igazad van a büszkeségüket illetően. De , hogy műszakilag egy színvonalat képviselnek, na ezt nem hinném. A keeway-el kapcsolatban már találkoztam olyan borzasztó
dolgokkal, hogy az eszméletlen. Egyszóval egy rakás szar az egész. Én senkinek nem ajánlom, hogy bármiféle kínai, koreai robogót vegyen! Amikor lehet venni minőségi, jó gépeket akkor miért kell a nyakunkba venni ilyen szarokat? -
CL Smooth
tag
Nekem az a véleményem, hogy egy citroen, peugeot, opel, ford egyedül arra bazírozik, hogy a dizájnal csábítsa maga mellé a vásárlókat. Műszakilag egy fos mindegyik. Nem a régi autókkal van a baj, régen úgy általában jobb autókat készítettek, már ami a tartósságot illeti és ez igaz bármelyik márkára! Az a baj, hogy egy citroen pl egy c4 ugyan annyiba kerül mint pl egy wolksvagen golf V, amit pl nem lehet minőségben egy napon említeni egy citrommal. De ez igaz pl az astrára is. Fateromnak ez a munkája, hogy új autókat vesznek át, ellenőriznek le. Olyanokat mesélt már ,hogy az esztméletlen. A francia autók minősége egy rakás szar. És akkor még dícsértem őket. Wolksvagen, Audi, Mercedes, Bmw. Ezek autók.
-
bocX
tag
válasz CL Smooth #4619 üzenetére
oké, hogy így vélekedsz, de miket soroltál fel...."Wolksvagen, Audi, Mercedes, Bmw", ez azért olyan márkák amiket az átlag állapolgár nem tud megfizetni...szóval azért van sok opel, pug, citroen, stb...de ne nézzük a pénzt...meg autót sem...nem offoljunk...nézzünk a motorokat...na jó pénz mégis domináló...de! a leges legfontosabb amit az ember a szeme előtt tart...hogy mi tetszik neki
hiába ésszerűbb meg kompaktabb az egyik dolog, ha a másik tetszik neki
te sem veszel olyat, amit nem szívesen veszel fel, vagy használsz nap mint napsok munka és ugyanannyi lazaság
-
busman
addikt
A megbízhatósági lista első tíz helyezettje
[link]
1. Mazda 6 Sport 1,8 MZR Comfort (0 hibapont)
2. Ford Focus 1,6i Turnier (8)
3. Ford Mondeo 1,8 Turnier Trend és Opel Vectra 2,2 16V (9)
4. Renault Clio 1.4 (12)
5. BMW 318i (14)
6. VW Golf 1,4 és Nissan Almera 1,8 (15)
7. VW Lupo 1,4 TDI (16)
8. Audi A6 2,8 és Hyundai Elantra 1,6 (21)
9. Renault Kangoo 1,9 dTi (22)
10. Alfa 147 2,0 T.S. és BMW X5 3,0d (23)Na menjünk motorozni....
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4619 üzenetére
Hagyjuk az autokat most, az osszetettebb téma, meg nem is idevalo. Amúgy meglepodnél, hogy mennyi elégedett keeway tulaj is van ám. Nálunk a fél gyár azzal jár melozni nyáron, a parkoloban a robeszok tobbsége ilyen keeway szar, alig látni normális mocikat, kivéve a nagy motorokat. Aztán megkérdeztem pár embert, és mindegyiknek tetszik, szuper. Na, ennek a fele se tréfa, gondoltam. Utánajárok, és én is megsasolok egyet. Volt vegyesen itt 125-os persze rendszám nélkul, meg 50-es is. Legtobb a keeway matrixbol volt. Megnézegettem, hát nekem nem jott be. A kinézet még jo is, sot egyes keewayek tetszenek kulsore. De az osszrakás minosége, meg a felhasznált anyagok, hát az katasztrofa. Meg nekem a menettulajdonságai sem tetszettek nagyon. Ennek ellenére mégis sokan elégedettek vele, mert ocsso és még nem esett szét alattuk.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
CL Smooth
tag
Hagyjuk már ezt a megbízhatósági tesztet. Szerinted ez igy igaz? Még véletlenül sincs benne reklám ugye? Mert az újságírók mindig igazat mondanak! Talán a mazda megbízhatóságát elismerem, mert a német autón kívül egyedül a japánok tudnak labdába rúgni. Egy francia autót nem lehet egy német autóhoz hasonlítani minőségben. A francia autók elég kényelmesek. De a minőségük elég gyenge. pl a az új diesel motorok. hallgass már meg egy wolksvagen tdi motort meg egy citroen , ford vagy opel diesel-t. 1 évesen már zörögnek csattognak. Egy tdi meg még 8-10 évesen is selymesen jár. Erre csak anyit tudok mondani, amíg lószar van addig veréb is.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4625 üzenetére
Sajnos mégis sokan megveszik inkább a keewayt. Mert az legalább új és az ilyen embereknek ez számít. Ócsóbb is, új is. Mi kell még? És egy új csak nem romlik el olyan hamar, mint egy amúgyis használt. Vagy valami ilyesmit szoktak felhozni érvnek.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
CL Smooth
tag
Igaz, de nem mindegy mennyi idő alatt romlik el, illetve milyen az alkatrész ellátottság.
Mindenkinek szíve joga azt venni amit akar, aztán maximum bukik egy nem kevés öszeget.
Egy szakmai kérdésem lenne. Elektrónikai dolgokban nagyon nem vagyok képben. Robogóba kéne nekem xenon. Pontosabban 180-as runnerbe. Tudja valaki, hogy hol lehet ilyet kapni? Ha egyáltalán lehet. Olyan kéne hogy a tompított és a távolsági is xenon legyen. A fehér színű. Illetve kb. mennyibe kerül? -
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4631 üzenetére
Attól függ milyen foglalatú izzó megy bele. Lehet kapni, múltkor néztem is egy oldalt, de sajna már nem emlékszem melyik volt az. Amit én láttam az sima h4-es foglalatú volt, 35 wattos, de a fénye 55 wattosnak felel meg. Akciós áron 19000 ft volt 30000 helyett. Szóval nem olcsó.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4627 üzenetére
Namost akkor ideje lenne nem a száddal bizonygatni dolgokat, hozzál te is egy statisztikát, mert egy ellenvéleményben te már kaptál azt. Most neked kellene valamit letenned az asztalra.
Mer ez így egy kocsmapolitizálás:
-de az jó
-de az nem jó
-de itt egy statisztika
-de te meg hülye vagy nem érted, hogy az akkoris szar???kb ezt játszod most el.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4634 üzenetére
Jaj de idegesek vagyunk. Amit mondtam azok tapasztalatok, itt a környékünkön is sokan beleugrottak ilyen szar minőségű robogók megvételébe, mert olcsó és új, aztán minegyik megbánta. Illetve nekem is volt szerencsém egy blade nevű gyönyörűséghez. 125-ös 4 ütemű fos. Én barom beszámítottam egy másik robogóba amit eladtam. Olyan idegsítő gondokkal küszködött mint a féktárcsa állandó lelazulása , a motor maga is szörnyű megbízhatatlan volt. Nagyon sok embertől halottam ,hogy panaszkodtak szuper minőségű kinai, koreai csodákra. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Olvas már bele egy pár más oldalon lévő robogós forumba. Rengetegen szídják ezket a kínai robogókat, tulajdonosok. Akkor azok biztos mind rosszul látják. De tudodmit amúgy tényleg nem érdekel, hogy te hogy gondolod. Ha szerinted jó egy kinai robogó akkor vegyél amennyit akarsz, aztán kész. Tényleg nem érdekel. Akkor most legyen ez tényleg a végszó!
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4635 üzenetére
hád de bááz 25 hsz abból áll, hogy
de igen
de nem
de igen te mocsok
de nem te kotvány
deigenis és te moslék vagy, nem érted?
de te meg hülye vagy.
Beszélsz egy olyan dologról amiben még NEM VOLT RÉSZED, NINCSENEK VELE TAPASZTALATAID.
Nem védem a Keewayt, nem védem a koreai robogót, biztos vannak szarok, vannak jók is. Most pl Kymco vagy Renault vagy Peugeot vagy Ford nekem tökmindegy. Én olyan dolgokról szoktam beszélni, véleményt mondani, amiben volt már részem, azaz van véleményem. Van és volt alattam Renault, Yamaha, Opel, Aprilia, Kawasaki, meg az istentuggya mi. Te amiket itt írsz azok nem vélemények, hanem SZTEREOTÍPIÁK. De amihez nem szagoltam ahhoz nem szólok. Szeretném ha te is átvennéd ezt a jó szokásomat.
Písz, élelmet az afrikaiaknak, golyót a politikusoknak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4636 üzenetére
Ja bocs, van aki más kárán tanul van aki meg még a sajátján sem. Amiket irtam ezek kézel fogható tapasztalatok. Az ha látom hogy esik szét 1 év alatt az a kinai csoda egy imsrősöm alatt minden ok nélkül az szerinted nem ok arra hogy meg legyen a véleményem arról a szarról? illetve a véleményemben benne van a 2 motorkereskedő barátom tapasztalata is. Biztos mind a 2-en segg hülyék és amúgy biztos jó az a kínai csak ők ezt nem vágják. Én sem szertem amikor az emberk dobálóznak olyan dolgokkal amikről tényleg fingjuk sincs ebben igazad van. De én nem úgy érzem hogy ez a kategória lennék. 10 évs koromban tanultam meg simsonnal motorozni, azóta motorozok, főként robogózok. Most 27 éves vagyok. láttam már ezt az , volt sok motorom el tudom dönteni mi az ami megéri a pénzét és miaz ami nem. És mint mondtam volt szerencsém a blade nevű gyönyörűséghez. Ami szintén az a kategória. Keeway em nem volt, azok után amiket láttam még szép hogy eszembe nem jutna venni sem ajánlani bárkinek. de mostmár tényleg leszarom az egészet és egy szót sem szólok a kínai motorokról, vegye az akinek 7 azaz 7db édesanyukája van.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ja és én senkit nem akartam megbántani a véleményemmel, nem lenézésnek szántam. csak jótanácsként ,hogy mindenki kerülje el jó meszire ezeket a kinai , koreai gépeket.
-
etnies
senior tag
válasz CL Smooth #4638 üzenetére
Hány lerobbant Daewoot (Chevrolett), Suzukit láttál? Nem sokat. Mégis sok ember szerint fos, mert Suzuki.
Az igaz, hogy nem vetekszik egy bmw kényelmével, egy porsche erejével, egy jaguár eleganciájával, mégis tökéletesen alkalmas közlekedésre.
Ilyen a Kymco. Keeway-ről sok rosszat hallottam én is, de Kycmo elég sok volt a baráti/ismerősi körömben. Motorikus baja egyiknek se volt, egyik se rohadt szét. Persze nem olyan dizájnosak és erősek, mint egy olasz és nem olyan megbízhatóak, mint egy japán. De mindennapi KÖZLEKEDÉSRE teljesen alkalmasak.
Ennyi, pont. Olaszoknál is azért listavezető. Ott aztán értenek a robogózáshoz, mégis a Kymco-t pártolják a hazaiak (Piaggio, Malaguti, Gilera, Aprilia) helyett. Szerinted miért?Kerestem a kurva grafikont, amit nézegettem, de sajnos nem találtam, nem tudom belinkelni. 2005-2007-ben mindig Kymco a legnépszerübb robogó olaszban. Utána Honda. És csak utána jönnek a hazai gyártók.
Ezzel nem azt mondom, hogy az olasz szar, de ár/érték arányban jobb a Kymco.
Nem szép, de közlekedni elég."önmagam hite vagyok magamban"
-
Dread
tag
sziasztok!
lenne 1 kérdésem hozzátok!
probálkozott már valaki hengerfej polirozással?
ha igen milyen eredményt értetek el vele?
előrre is köszi[ Szerkesztve ]
UT2004 és xDk rulz!
-
ett
aktív tag
Nono. A suzukit megvédem, mert a megbízhatóságban igen jók. A motorja is nagyon rendben van. Én már csak tudom, ott dolgozok. Egyébként igazad van.
Dread: Én még nem próbáltam, azt mondják nem rossz dolog.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
CL Smooth
tag
A suzuki szerintem is jó autó, mármint megbízható.nekem is volt egy 1 literes swiftem, friss jogsim után azon tanultam meg vezetni. Soha nem volt semmi baja, nagyon szerettem. Bírja a kiképzést. Van egy pizzafutár haverom, télen meg amikor hűvös, szar az idő egy 12 éves 1,3-as suzuki swift sedan al jár. Csak a padlógázt ismeri. Hidegen egyből padló. És az autónak semmi baja, pedig már ezt csinálja vagy 2-3 éve. Más autó már rég széthulott volna ez biztos. Hát a kasztni már hagy némi kívánnivalót. Kicsit vékonyka lemezből van, nem egy túl biztonságos autó. De tönkre nem megy. Ha netán mégis elromlana valami nagy ritkán, akkor az alkatrészt nevetséges áron be lehet szerzni. A daewoo, illetve mostmár SEVROLÉÉ, hát nem tudom, az nem kéne. Pedig nagyon veszik az emberek, szerintem sokan abban a hitben vannak ez tényleg egy chevrolet. Pedig nem sok köze van hozzá. Az a daewoo meg aztán gyártott mindent a mikrótól kezdve a kávéfőzőig, talán még vibrátort is.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CL Smooth #4645 üzenetére
Azt vágod, hogy a te általad vásárolt termékek 99 százaléka rohadtul nem USÁban meg Európában készül, hanem Ázsiában? Szóval vannak márkák, meg marketing. A többi meg az ami a fejedben van. Ez jó, ez nemjó, ez ciki. Pedig sokszor a szart, meg az állítólag jót is ugyanaz a márka csinálja. Azt hiszed, hogy te válogatsz a termékekből? A márkanevekből válogatsz. Semmi másból.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4647 üzenetére
Na azért ez mindere nem igaz. Most konkrétan mire célzol? A daewoo ra, bocsánat sevroléra?
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4649 üzenetére
Igen sokmindent ázsiában készítenek. Márkás ruhákat rengeteget. A legtöbb műszaki cikeket, de sok gépjárművet is. Tulajdonképpen azt akarod mondani, tök mind1 ,hogy egy audit, volkswagent, fiatot vagy sevrolét veszek mert ugyan ott gyártják, és ugan azt a minőséget kapom? Mert ez nagy butaság ugye tudod. Viszont amin tényleg kiakadtam, kínában már találtak hamisitott volkswagent. Még autót is hamisítanak, na ez már kész.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen