- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen routert?
- Google Chrome
- Windows 11
- Windows Insider Program
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Hetfore igenyletem autot. Reggel 9 miskolc, du f3 godollo. Hiv a pool autos most h mar ma atadna a kocsit. Oke, de a sajatommal vagyok. Majd johetek vissza es beallok vele a garazsba. Hetvegen videk, de oda meg nem mehetek vele.
Golf6 1.6cr tdi lesz.I humbly and respectfully decline™
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #158942 üzenetére
Nekem azért okozott gondot eleinte mikor először vezettem automatát. Mikor pl gyorsan kellett megfordulnom akkor párszor kerestem a kuplungot. Aztán gyorsan átálltam és már a manuálissal volt gondom, pl lámpához érve csak féket nyomva simán lefulladtam.
#nincsbennetarcsi
-
Salex1
senior tag
4-es Mondeo-n valamiért nem megy a parkoló szenzorom. Egyszer már volt ilyen, akkor a szerelő kiolvasta, hogy melyikkel van baj, és érintkezési problémája volt, ezt könnyen orvosoltuk.
De most, hogy megint előjött, rádugtam egy ELM327-es olvasót, de nem talál hibát. Ezt máshol/máshogy lehet kiolvasni? Hogy tundék rájönni melyik szenzor rossz.Marhára nem értem, hogy lehet ekkora mellényúlást csinálni a programozáskor, hogy a 8-ból egy nem megy, akkor egyszerűen kikapcsolják az egészet
-
-
-
sasa134
addikt
Sztetek milyen áron lesz az új Octavia PHEV? neten semmit sem találtam.
Ha azt veszem, hogy mondjuk a KIA Ceed SW plugn-in itt 35k Eurotol indul (- 4,5k Eur állami tám.), Niro meg 34k, akkor sanszos lehet egy 37--39k Eur nyitó ár..Jó lenne belehuppanni egy ilyenbe, de félek nem áll meg a buli 40k Eur alatt ha picit ikszelget az ember.
Avanti Roma
-
Doki16
addikt
Ezért kell a DQ400e DSG. Ott nem kopik a kuplung csak a kettőstömegű.
Mondjuk kíváncsi lennék rá, hogy mit csinál villanyos haladásban. Használ-e valamilyen kuplungot, mert igazság szerint elektromotorhoz nem kell.
(#158962)sasa134: Passat GTE alapára jelenleg 15 millió, az jó kiindulási alap. Ettől biztosan 2-3 millióval olcsóbb lesz az Octavia. Különben senki se venné.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dellfanboy
őstag
válasz focvis #158951 üzenetére
4t-t kell venni, de asszem te robogorol beszelsz. es 2020-ban eleg jo cuccokat lehet venni a hideg ellen, markolatfutes, labtakaro, ulesfutes stb.
amugy ismered az a viccet, hogy mi a kulonbseg egy motor es egy fa kozott?
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #158963 üzenetére
Passat GTE mennyire haladós? Maholnap talán eljutok egy ülésmintára egy hybrid V60hoz, ha én beleférek, akkor jó az esély, hogy apum is. Ha nem, akkor a Golf kiesik, egész életében kombis volt, már az is marad. Nyilván nem fog akkorát menni, mint a 2.4-es dízellel szerelt v60. Próbálok alternatívát adni neki, mert a Toyota formavilága nagyon nem jön be neki.
Passat GTE az mind PHEV? Van valami felszereltség vagy facelift, amire figyelni kell? Ha jól emlékszem fauvénél az ülésekre kell figyelni, nem?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz dellfanboy #158964 üzenetére
A 4t nem megy úgy, bár jobban fogyaszt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qtya123
őstag
válasz CactuS #158940 üzenetére
Én gondoltam rá, hogy elkezdek motorozni nemsokára. Nagy nyugodtan elképzeltem, hogy egy 250-es túramotorral kezdek, mert nem akarok rögtön erősebbre ülni.
Aztán a napokban ráültem ismerősöm nemrég vásárolt Honda CBF motorjára. Ilyesmi: [link]
Nem tudom, hogy minden 250-es ilyen kicsi-e, vagy csak ez a típus, de gyakorlatilag fizikailag alkalmatlan voltam a normális vezetésére.
Nem vagyok túl magas és még óriásinak sem mondanám magam a 185 cm és 115 kg-al, de a lábaim a nyakamban voltak, úgy néztem ki rajta, mintha egy gyerekmotoron ülnék és 46-os cipővel a váltás sem volt rajta kényelmes. Esküszöm egy Simsonon jobb volt váltani.Szóval, ha minden 250-es ilyen kb, akkor feljebb kell majd nézelődnöm, de jobban örülnék, ha lenne normális méretű 250-es.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz dellfanboy #158964 üzenetére
OK, de olyan kell Bp-re ami tud 70-et menni; ill. akinek nincs motorjogsija, az is tudja B-s jogsival vezetni.
Nem ismerem a viccet; kéretik kifejteni!
-
veterán
válasz CactuS #158965 üzenetére
Pár hónapja írtam valahol, hogy gangoltunk egy Passat GTE-vel a V60 D6-tal autópályán. ~160 és ~210 között mehettünk párat; nagyon hasonló volt a kettő autó, lehet hogy a Passat ment jobban, lehet, hogy egyforma... Állóból 160-ig jobb a V60, ill. Vmaxra; de nincs ordító különbség.
És a Passatban normális a csomagtartó. Az autópályás fogyasztását nem ismerem. A D5 motor mellett szól, hogy az állítólag a világból kimegy.14:00 óráig itt vagyok a 9. kerben; ha ideérsz, tudsz üléspróbát venni.
@Boti:
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
BMW N43: alapmotor 1,5 milliós hibával - TC
#bimmerkell
Btw uncsitesóméknak is ilyenje volt, szerencsére ők még idejében kiszálltak belőle.
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz Qtya123 #158969 üzenetére
184 centivel nekem a zzr250 elég kényelmes volt, ülj rá egyre. A négyszázas még nagyobb.
Magnum: itt a megoldás számodra
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158965 üzenetére
Elég jól halad. Nem sokban marad el a V60-tól. 218 lóerő összesen. Zeperfs szerint ilyen. [link] Az AWD miatt jobbat lép, de fent már eléggé egyformák. Viszont a GTE mellett szól, hogy van benne egy 110 lovas villanymotor és könnyebb súly. Csak tisztán villannyal jobbat megy mint az Aurisom power módban. Azért a 330Nm nem viccel
Passat GTE az csak PHEV. Alapból jól felszerelt akárcsak a GTI vonal. Tehát fapadossal nem fogsz találkozni. Mindegyik már ledes fényszóróval van, kamera, radar alap. ErgoComfort ülés a fullos benne. Brutál kényelmes nagyon szeretem. De az alap ülése is jó, mert már az is Highline szintet képvisel.
Összességében mindkettő kocsi bőven elég erős a hétköznapokra.
Ahogy focvis is írja a csomagtartó hatalmas benne. Nem vesz el sokat az akkumulátor, gyakorlatilag csak a pótkerék részt. Ügyesen megoldották. Ez az 1.4TSI már a 3. generáció. Elég sok gondot javítottak rajta. Sokat elmennek már. Yodamester autója már 220 körül jár és tök szép a hangja. Na meg itt is igaz, hogy hosszútávra vannak használva. Rövidre ott van mindig az elektromos móü.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #158977 üzenetére
A váltótól még mindig jobban félek, mint a motortól. PHEVnél ugye meg főleg, mert alapvetően nem fog rövid távokat menni, ahogy írod is.
focvis: Hú, azt nagyon megköszönném, szerintem élnék a lehetőséggel, ha el tudok szabadulni melóból.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #158979 üzenetére
Vectra kb. 15 éve van apámnál, ezzel se rövidebb távon számol, azért is nehéz kérdés. Volvonál azért a nagyobb köbcentis dízel nekem megbízhatóbbnak tűnik ennyi időre, bár már csak koca autózik az utóbbi időben, igazából erre a futásra benzines kéne. Helyben mászkálnak (erre jó lenne a villany), vagy Fadd (Szekszárd) - Budapest/Balatonfüred távokat mennek vele.
Az is kérdés mi lesz a szabályozással, pl: hogy marad-e majd a zöld rendszám egy 300 ló körüli PHEV esetén.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
máyköl
veterán
válasz dellfanboy #158964 üzenetére
Markolatfutesem, tucano urbano -m van, plexi is, de sz@r idoben inkabb autozom.
Talalhatnak ki barmit meg a motorra, hidegben meg nyalas idoben nem lesz kellemes.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #158945 üzenetére
Mondjuk a Blinkee pont nem az amitol szerintem valakinek megjon a kedve a villanyrobogozashoz. Plus az a sisak...meg veszelyes is.
Tavaly en is kacerkodtam egy B125-l, de azota egy vonalon van a gyerek bolcsije meg az asszony munkahelye is, eze' kell phev
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158980 üzenetére
Ohh jaj. Akkor tényleg érdekes a dolog. Ezek a kocsik már szerintem sehol nem lesznek 15 év múlva. Biztos nem terveznék ennyi időre velük. Én nagyon max 2 évre tervezek vele, a Passat kb 3-4 évig lesz meg. Nem érdemes tovább megtartani őket, mert elavulnak de gyorsan. Apukádnak akkor egy RAV4 az ajánlott vagy Auris kombi. Vagy a legjobb egy Corolla TS hibrid. Azokkal be mernék vállalni 15 évet. De a GTE és a D6 is egy nagyon bonyolult kocsi. Statisztikailag kizárt, hogy ne menjenk tönkre valami. És biztosra lehet venni, hogy ennyi idő alatt a DSG legalább egyszer tönkremegy. A V60-ban meg a elektronikai dolgok nem fogják szerintem kibírni. Ott a motortól nem félnék, jó hírben áll a D5.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
Egy prémiumnak címkézett termék amúgy mióta ideális első autó? Leendő autószerelő lévén annyi igény sem volt benne, hogy minimális típusismeretet szedjen össze, pl: hogy milyen a kormányszervó?
Az a baj, hogy mindig akad egy madár, aki életben tartja a neppereket 1-1 ilyen zsírosabb fogással, mert a propeller életérzés. Félreértés ne essék, megvan az érzés, amikor egy ideig az F31-essel jártam, akkor a végén már nekem volt kellemetlen, hogy amikor megálltam, akkor a játszótéren az anyukák ~70 százaléka struccolt, hogy ki száll ki az autóból. 18-20 éves koromban imádtam volna azt az autót. Bár nem ezzel a belsővel, pedig bírom a világos bőrt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
DriveNow átállás következik, grátisz kredit:
A SHARE NOW átállás napján töltsd le az új applikációt és 1 000 kredit vár Rád, melyet csupán egy hétig tudsz majd felhasználni. -
Kia e-niro 64kW, ezzel együtt tudnék élni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #158991 üzenetére
Belül is a legkényelmesebb villanyautó jelenleg - mármint ebben az ársávban -, ahogy a legtágasabb is az olyan méretűeknek, mint én. Az olyan geg, mint a sport módra vörösbe öltöző műszerfal vagy a váltófülekre helyezett fékerő szabályzó pedig engem megvett, amikor volt nálunk mintának.
Itt is köszönöm focvis kollégának az üléspróbát. Szűken, de belefértem.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz sasa134 #158993 üzenetére
Az autó maga nem tetszik, inkább elmegy kategória, de a tudása mérete, hatótávolság, pont jó lenne
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Magnum_ #158999 üzenetére
Dagadtak az autós újságírók
sasa134:. Tipo-t se azért vettem, mert ez az autó tetszett a legjobban, akkor stonic, vagy kia pro ceed lett volna, viszont ár/érték ez volt a legjobb és tetszik is, de nem ez volt a legfőbb szempont, de még jobb ár/érték a baleno lett volna, de ahhoz nagyon sok szóda kellett volna[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hardcore café
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ford topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest