-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Nagyon könnyű lyukra futni. Főleg, hogy itthon a kínálat legnagyobb része a nyugaton lerúgott vackok alkotják, még 1-2M-ért se törvényszerű hogy nem a coporollerre veszel helyjegyet.
Lásd a 400k-ról 170k-ra visszatekert 320d-k armadája pl...
mod:
bitpork: Miért ne értenének hozzá? Ugyanaz a motor van benne mint a többiben.
Minden alkatrész beszerezhető és két rendes szerviz is van hozzá itt pesten.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
"cserébe tudom, hogy bármikor bárhová elindulhatok"
Haha erről mindig haver jut eszembe aki a Horvát nyaralásra az apja literes Swiftjével jött amiben még klíma sem volt. Mondom ott a 3 éves Citroen Berlingo-d, klímás, kényelmes miért nem azzal jössz? Azt mondta nem mer vele elindulni ilyen messzire.
#nincsbennetarcsi
-
A kép nélküli hirdetés szakmai szemmel=magánszemély, aki nem ért hozzá, általában ezek a legjobb vételek, a nepperek is rá szoktak repülni.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Én utoljára neppernek adtam el, nem volt szimpi, hogy kamu duma volt, hogy kinek minek, hogyan keresnek autót, de az autó sem volt makulátlan (minden elemén volt festék hiba, ajtórányitás...) Eljöttek érte, annyit adott amennyit szerettem volna érte, másnap már a nevén volt és ki is vonatta, így még teljesítmény adó is járt vissza.
Aztán árulta vagy 4 hónapig 100k val többért, mint amennyiért én hirdettem, aztán csak el tudta adni. Én nekem nem volt türelmem, meg akartam rendelni a tipo-t amint lehetett.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MasterMark
titán
Nem rég szedtem szét a féket, és amellett, hogy rosszul volt beillesztve a fékbetét, az alsó vezetőszár fixre be volt rohadva. Pedig a tárcsa és a betét is új, nem hiszem el, hogy nem vették észre amikor csinálták.
Youtube-n meg láttunk rá példát, hogy kormányműnél a szerviz a jobb oldali összekötőt rakta bal oldalra, és fordítva.
Szóval nem kell ezektől se félni, egy rugó vagy gátló csere nem nagy dolog. A lényeg hogy ha futóműhöz nyúl az ember akkor futóműbeállítás, ha meg a fékhez akkor le kell méretni utána és ennyi.
Switch Tax
-
sutszi
veterán
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
Lehet tévedek. De szerintem elég kicsi azoknak az embereknek a halmaza akik BP-ről ingáznak más nagyvárosba nap szinten...A jelenlegi tény az, hogy 7.30-10 és 15.00-18.00 között nem éri meg kocsiba ülni...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Szerintem van különbség abban hogy egy adott személy minden nap végig megy ugyanazon az útvonalon oda-vissza. Közben pedig parkol valahol... És abban, hogy valaki 1 hétre lemegy a Balatonra, amiből kb az első és utolsó nap számít. Mert akkor megy le, meg akkor jön vissza... Az 1 hét alatt 1 út... miközben az ingázó esetében 7 oda-visszát nyomott le.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Pár dolgot összemosol... Szedjük már külön a dolgokat, mert ez így zagyvaság.
Az ingázó nem ide fizet adót, csak bejön használja az infrastruktúrát, annyit mint a helyi lakos. De jóval kevesebbet tesz bele pénzügyileg is.
A helyi lakos ide fizet, használja...
A helyi lakos nem növeli a forgalmat. Ő a standard alapvonal, hiszen neki ott kell élni az életét... Focvis gondolatmenete jó. A helyiek ne fizessenek pluszban még azon felül amit amúgy is fizetnek...
DE erre a te reakciód az, hogy akkor fizessen a BP is ha máshová megy. A különbség annyi, hogy míg az ingázó jobban lehasználja a BP infrastruktúrát 1 hét alatt mint a BP-i lakos (maradva a te példádnál) Balaton bármely részét... 1 év alatt... Ezt a különbséget érzed azért?CactuS Ok. Parkolást vegyük ki belőle... Bár ott nem a fizetés hanem a hely a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
veterán
Szvsz a környezetvédelmi norma alapján fogják sávozni; esetleg dízel dupla. (szeretem a dízelt, de tényleg ótvar büdös tud lenni egy belvárosban)
Balaton: Vezessék be, aztán utána leengedhetik a vizet is a tóból. Az odalátogatók vagy a nyaralójuk után fizetnek építméyadót (pl. én); vagy idegenforgalmi adót a szálláshely után; esetleg strandbelépőt. A Bp-re ingázók ilyesmit nem.
(#149775) CactuS
Nekem sincs ingyenes parkolásom a kerületben, mert a fizetős zónán kívül lakom. Nálunk ráadásul este 8-ig kell fizetni a belsőbb részen (XII.); és így is vadászni kell a parkolóhelyeket.(#149774) Cifu
(Túl hosszú hsz-t írtál, majd később elolvasom, most mennem kell.)
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az Aliens féle csapatszállító formatervezett volt. Nagyon menően nézett ki.
Hogy a külméretei alapján a belterében fele annyi katona se fért volna el, amennyit a beltéri felvételek mutattak, már egy más kérdés. Plusz a terepjáró képessége nagyjából az aszfaltozott utakra terjedt volna ki (mivel ugye egy reptéri vontatót alakítottak át, aminek a hasmagassága pár centi...). Szóval katonai célra konkrétan alkalmatlan lett volna.De azért az tény, hogy menően nézett ki...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
barnam_
nagyúr
Ezt én is néztem korábban, de nem sok értelmét látom. Vagyis nem rossz ötlet, de én pont a telefont szeretném kiváltani valamivel.
(#149931) Saint_: tudom nagyon típusidegen, de ha megvalósítható valamilyen androidod multimédia, akkor nem érdekel a kinézet.
(#149932) MasterMark: semmi extra, csak eljátszottam a gondolattal, hogy lehetne-e valami androidos (vagy esetleg telefon képernyőtükrözéssel) egységet berakni az autóba. Jelenleg telefonról megy a Waze meg a Play Music / Youtube Music egy JVC KD-X330BT-n keresztül. Nincs ezzel semmi gond, de nem bánnám, ha nem kellene mindig a tartóba rakosgatni a telefont.
A Contintental valóban jól néz ki, passzol az ilyen régebbi autó belsőbe. Viszont semmivel sem tud többet mint a jelenleg benne lévő autórádió.
(#149936) molnarpeter: a gyári + Yatour/Dension lenne a szofisztikáltabb megoldás, valóban. De elég sok pénzt elkérnek az eredeti Becker Merci rádióért, nekem annyit nem ér az eredeti kinézet (max akkor, ha az autó is úgy nézne ki, ahogy a gyárból kijött).
Alul a hamutartót takarná ki, azért nem kár, felül a klíma vezérlést, az már kicsit kényelmetlenebb használatot eredményezne. De mindegy is, valószínűleg úgysem férne el -
Szoszo94
őstag
Köszi mindenkinek, már bele is kukkantottam!
Tavasszal esedékes lesz ez is#152357 EQMontoya: Innentől fogva csak közvetlen sutszi alá írok kommentet!
Ma elég hosszúra nyúlt a szokásos szombat esti
lázautóstali, hajnalban még kimentünk egyet egy zsugormotoros ladával és egy RX8-al tapadást veszteni. Először vezettem a Mazdát, de rohadt kezes kis dög, nem is értem hogy bír vele a tulaja egyenesen menni...nekem sokat nem sikerült, második perc elteltével már fűztem a kanyarokat
Ugyanitt GT86 sperr kerestetik, az jó a 250 alá[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
rbalint88
addikt
korrekt ajánlatok. megbízható családi a-b autónak vennék ilyet, csakis led fényszórós faceliftest, mint amilyen Dokié is volt. asszony ellenne vele. automata, pittyegők benne vannak, évente egy olajcsere. akkor se sírnék, ha cégesnek ilyet vágnának alám.
de azért kellene mellé egy hobbi/élményautója, céges elantrával hogy jártam... vasárnap este kiégett a balos tompított. oké, cseréljük ki (legalább nézzük meg, mi kell bele). fényszóró kupakja és a biztosítékdoboz között kb 1 centi, ott nem lehet nagyon varázsolni, szedjük ki. 3 csavar tartja, egy bele volt rohadva, erősebb voltam. A csavarnál, mert a fele beszakadt, mint a kullancsnak. ok, csavarok kint, jöjjön a lámpa. Volvonál ugye kihúzod a két pöcköt és elég triviálisan kijön a fényszóró, itt tetrisezni/feszegetni kellett, nem jött ki teljesen, szépen visszaraktam. feljöttem, jutub felcsap, jól csináltam mindent, csak bátrabbank kell lenni. ok, este 10, majd holnap. na de milyen izzó kell bele? jutub videóban is és mindenhonnan is az az infó jön, hogy HB3. hétfő reggel becsattogtam a melótól 200m-re levő bárdiba, vettem is két Hella márkájú HB3 izzót, este a kutya kifacsarása után neki is álltam a műtétnek, mely közben persze lemerült a műhelylámpa és a fényszóró kiszedése után konstatáltam, hogy ebbe biz' H7 van... szerencsére volt itthon, kicseréltem a jobbost is. remélem a DRL legalább HB3 izzós
-
grizlisandor
addikt
-
Magnum_
nagyúr
En ugye hiresen rosszul gondolkodom penzugyekben, de valahogy nem adja ki, hogy olyan dolgot vegyek hitelre (a hitel sem ingyenes), aminek az erteke egyebkent naprol napra csokken. Az auto az ilyen joszag. Ha duborogo a gazdasag, ha nem, nem tudok egyeterteni az ingosagok hitelre torteno megvasarlasaval.
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!