- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Padavan firmware
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Synology NAS
- YouTube
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #159858 üzenetére
Lehet, hogy ahol nem fogy olyan jól ott kiveszik a kínálatból.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz #89309696 #159907 üzenetére
Én tudok úgy menni 1,4- el, hogy a 3,5 éves fiam rámszól, hogy apa ne száguldozz, mert megbüntet a rendőr
Természetesen nem száguldok, csak hamar elérem a megengedett sebességetEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
sutszi
veterán
válasz focvis #159871 üzenetére
Szép.
Én a múlt hétvégén lemostam a kocsit. Utána 3 napig eső... De már nem lehetett halogatni. Most azért jobb. Közben kaptam egy jó erős habot. Legközelebb kipróbálom.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
Ja és a fogyasztás volt ma már téma?
Jazz-et megtankoltam E10-el (előtte is az volt benne), egészen frenetikus 9,4-es átlagot dobott a gép (bc: 8,4).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sutszi
veterán
Tegnap volt egy Kékestető oda-vissza. Gondoltam a papás időszak után legyen kicsit dinamikusabb a történet... Igencsak más az étvágya a gépnek. A szintjelző a felénél állt 300 papás km után. Most meg alig van meg a 200km.
Azért annak is volt egy diszkrét bája, hogy 150-nél konvojban haladva harmadikként egy BMW és egy Insignia úgy otthagytak, mint a sz.rt. Én meg kerestem a második gázpedált.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #159902 üzenetére
Én le nem cserélném... 2015 Astra-t egy 2013-as civic-re?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #159908 üzenetére
Persze, egy Twingo is jól megy az 1.4-gyel.
Lehet, hogy most megharagszanak rám (két éve is szét lettem oltva érte), de ma egy szívó 1.4, de még egy 1.6 is kalap szarra való a mai 1200+ kilós kocsiban. F#.....k se kéne többet, konkrétan.
Sokan utálják a turbós kukiköszörűket és nekem se fröcsköli ki a tesztoszteronomat, de ezerszer inkább kéne egy 3 hengeres literes turbós, mint egy szívó 1.4 unalmas visító foshalmaz. Valami elképesztő módon megutáltatta velem a Megane a kis szívómotorokat.
Következőnek vagy minimum 2 liter lesz szívóbenzinből vagy dízel. És három egész számjegy alatt nem lehet a kW-ban megadott értéke.
Pedig én nem vagyok sietős és még csak nem is megyek sokat, de mint férfi elképesztően lekókasztó élmény még a boltig is elmenni egy 1.4-es Megane-nal. Pedig maga az autó nagyon jó, csak hülye voltam mikor elkapkodtam a vásárlást a kis motorral. Nem baj, megtanultam a következő életemre is.Rakok ide egy szmájlit, hogy ne legyen annyira búskomor a komment.
-
Magnum_
nagyúr
Totalcar csinalt egy jo videot a 330xd kombirol.
I humbly and respectfully decline™
-
válasz #89309696 #159922 üzenetére
Ezt dobta a gép, erre volt lőszer, amúgy 1,4 és 1,4 között is lehet elég nagy különbség, sok múlik a karakteren, súlyon és a váltón. Egy rövid váltó tud rajta élénkíteni, egy erős motort is el lehet maszatolni , ha hosszú a váltóval.
Meg euro normától is függ mit érzel mikor letaposod a gázpedált.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#89309696
törölt tag
válasz pube111 #159924 üzenetére
Nyilván akinek csak közlekedni kell annak elég az 1.4 is tökéletesen, de ha valaki ebbe a topikba bejön az már nem csak közlekedni akar, így értelem szerűen minden ami egy ásványvizes palack méretével van egy szinten és nincs külső egységgel nyomás alatt tartva, az kordé.
Én 2 literest akartam, de kombi nem készült azzal, csak szedán és ferdehátú. Az 1.8 volt a legnagyobb, de nagyon ritka még német oldalakon is. 1.6 és 1.4 van, de valamiért az 1.6-ok ugyanazért az árért jóval lelakottabbak voltak két és fél éve, de nemrég mondta valaki, hogy végignézte a hahut és abban a pillanatban 1.6-os kombi se volt épp.
Szóval alapvetően kényszer és türelmetlenség szülte a kis motort. Ráadásul ez eredendően is gyenge (nyomatékszegény) az 1.6 is az, ilyenre tervezték.
Nem mertem dízelt venni a kis távok miatt, de most a mai tudásommal már teljesen másképp gondolom, simán meg kellett volna vennem az 1.9 dci-vel 106 lóval. Bár az sem sebességbajnok, fél másodperc az előnye csak (mivel még nehezebb), de érzetre sokkal dinamikusabb és az rengeteget nyom az élményben.
A Megane viszont kellett nem néztem más autót helyette, mert ennyiért a választható opciók közül ez volt autónak nevezhető, ebben volt 4 légzsák, ABS, ennek volt 4 csillaga, ennek volt utascellája, tervezett gyűrődési zónája, meg pár biztonsági okosság és ezek kellettek.Ráadásul nekem nagy langyosságom, hogy nem szeretem a kéziváltót, nyilván ebben az van, mert automata szintén nem volt kombiban. Szóval ha most autót akarnék cserélni ilyen paraméterekkel azok valahol 800ezernél kezdődnek ami nagyon nem egy liga a feleannyiba kerülő M1-gyel. Ekkorát nem tudok lépni sajnos. És ahogy telik az idő egyre kevesebbet ér a kocsi is. Úgyhogy ez van, használom. Még egy darabig ordítani fog a motorja.
Már megrendeltem az olajat is neki, hogy friss olajjal bőghessen, mert a mostani kicsit megfutott 15 hónapos már. De ezek a kőkorszaki szerkezetek nem nagyon panaszkodnak ilyenekre. -
Biqci
aktív tag
Ja értem, így nem nehéz De ismerős a dolog, tavaly télen, mikor otthon voltam, igen csak hideg volt. Hasonló módon, mint most neked, plusz indulás előtt ketyegtettem is egy kicsit, a dízel automata Accordba 200 km-re 23litert tankoltam. 11,5-es átlag. Majdnem kiugrott a szemem. Azt hittem valami gond van. De hazafele visszatért a szokásos fogyi, azóta sincs semmi gond. Ennyit jelent még a dízelnél is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
sutszi
veterán
Délelőtt mentünk és akkor nagyon rendben voltak az utak. Hó csak az erdőben volt, de ott elég rendesen. Én meglepődtem, mert Mátraházánál a lekanyarodás után megcsinálták az utat. Full sima volt. Tavaly ilyenkor olyan kátyús volt mint egy földút.
Mátraháza - Gyöngyös meg tragédia...A fizetős parkoló meg poén, mert az meg hó/jég felület volt teljesen. Egy-két érkezőn látszódott a meglepetéssel vegyes rettegés, hogy fog most oda beparkolni...
Áh...MPS blokk. Szép is lenne.
Jó kis autó és sok dolgot tapasztaltam meg rajta keresztül, de nem biztos, hogy Mazda vonalon lépek fentebb majd. Most nagyon bekattant a Lexus. De egyelőre csak álmodozás megy.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
Anti amúgy miért Tapolca fele megy mindig? És ott meg is áll valahol kajálni vagy megfordul a körforgalomban és jön is vissza?
Tavaj nyáron amúgy hallottam mikor a Mustangot vezette, áthallatszott a hegyen mikor Kapolcsnál járt vele. Mikor megláttam pár nappal később a videót megjelenni egyből leesett, hogy ő volt az. Bekakilás. -
#89309696
törölt tag
válasz szabonagyur #159939 üzenetére
Linuxos FF az ly-t hibásnak jelölte a j-t pedig nem, azért javítottam, de nekem is gyanús volt.
Hiába, ingyen szoftver.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Gergőke88 #159930 üzenetére
Ugyan csak 4 henger, de csak 7 lóerővel gyengébb a dízelnél és könnyebb, szerintem pályán jobban megy (ugye szélesebb a használható fordulatszám tartomány is). Mondjuk árban másféllel több a dízel, nekem a benzines kéne, a Miniben szeretem ezt a motort. Szvsz nincs túl különleges hangja a BMW újabb sorhat dízeleinek.
Mondjuk nem tudom mitől ilyen lassú a videóban a vonóhorog előhúzás, az X5-ben ez egy 10 sec körüli folyamat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz brumi1024 #159941 üzenetére
Na, abbol a masfelbol legalabb majd jut motorfelujitasra
Kulonleges hangja nincs, meg ezek a sokfokozatu automatak is megoltek a hajos vagtat a nagydizeleknel. Az enyem is mar 15 eves, de mar hetfokozatu, jo pillanataban kell elkapni, hogy megcsusztassa (altalaban gurulobol, megallashoz kozel), mert amugy nem. Azt szeretem benne.
-
#89309696
törölt tag
válasz fant0mi #159942 üzenetére
Valami nyűgje van, ha beírok egy hibás szót akkor van mikor egy perc is eltelik mire aláhúzza és mikor kijavítom kell egy perc mire elveszi az aláhúzást. Visont nem mindig csinálja. Majd rákérdezek a topikjában. Ez ráadásul nem simán linuxos FF, hanem a Mintben lévő beépített 1.0 verziós, tehát az Ubuntuson belül is még variált verzió.
Ettől függetlenül persze tudnom kéne magyarul, de nézzétek el nekem, én kéziváltót sem tudok használni. -
#89309696
törölt tag
válasz aero. #159943 üzenetére
Ez a bajom nekem is a sokgangos automatákkal, hiába wandler meg jóság, teljesen kiöli az úszást belőle, mert minden százas fordulatra jut már egy fokozat, nincs szükség az olajra csak addig amíg vált. Gyakorlatilag ezek már inkább DSG viselkedésűek, mert 99%-ban fixelve megy úgy is. Ha van rá lehetőség bele kell túrni a vezérlőjébe és a lockupot meg a váltási tartományokat átprogramozni. Aztán kapja be az emisszió, a fogysztás meg Gréta is. Kúszós automata kell a népnek ami pazarol és nyomatékot fogyaszt.
Az amcsik tudtak élni, 3 fokozat és vége. A Swift sem véletlenül jó autó vele. Igaz 3200RPM 90-nél, de az élménynek ára van. Gyorsabban meg ne akarj menni.
Nyilván V8 mellett a 3 fokozat ki van tolva az egekbe áttételben, nem pörög ennyit, sokkal élhetőbbek, mint egy Swift. -
#89309696
törölt tag
válasz yodamester10 #159947 üzenetére
Van az a csiga és nyomás amivel az 1.4 is jó lesz.
-
válasz #89309696 #159945 üzenetére
Egy jó 5G-Tronic kéne neked. Egy ML-ben nagyon krémes a téma vele, imádtam azt vezetni. 270 CDI-vel (legjobb hangú dízel), pont annyira gyenge, hogy mégsem és tök jó. Vagy egy utolsó szériás Omega 2.5 vagy 3.0 benzin. Utóbbit csak egy próbakörön vezettem, mai napig kéne. Az autózás minden szeretét mellőző Voyagerbe is vigyorogva szállok be, a 4 sebességest gyakorlatilag bármelyik fokozatban a piros mezőig csúsztatja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Dragon Age: Origins
- Háztartási gépek
- Milyen videókártyát?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen