- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz 6030D #190979 üzenetére
Ala neztem az omv meg a mol gepi mosonal is, mikozben csinalta, kb csak epp-hogy locsolta ra a vizet, nem tudom, ez mennyire hatasos, meg az iranya se valtozott, csak fixen spriccelt felfele kb 6 sugar viz random az auto alatt.
A kezi manual mosonal az auto ala benyulni a sima mosoval szerintem eredmenyesebb, csak tiltott altalaban
Everybody lies.
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #191002 üzenetére
Én utoljára 15 éve voltam gépi mosóban a Molnál még talán iskolás is voltam, de akkor is ilyen langyin spriccelt csak, néztük kívülről. Szerintem az az oka, hogy nem merik felküldeni állat módon a motortérbe a vizet, mert lehet nem indulna el pár kocsi és igencsak veszteséges lenne a sok pereskedéssel üzemeltetni a mosót.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #191004 üzenetére
Ezek is jóval drágábbak a Mannolnál, ahol most néztem.
Szóval kiderült, hogy csodák nincsenek. Az ára még nekem is gyanús volt. (Az előző tulaj Mannol 7715-öt rakott a kocsiba, én csak először vettem bele azt [mondván, ha eddig az volt benne, akkor most is jó lesz], másodszor már nem mertem...)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #191004 üzenetére
Ja hogy a Mannol trükközik ezekkel? Akkor nem csoda hogy feleannyiba kerül mint a Castrol ésmióta ezt használom duplájára nőtt a Mazdában az olajfogyasztás
Persze ott nem 507-ről beszélünk csak sima 5W-30 api CF acea B3/B4 asszem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
FerNandor
őstag
Hi,
tudtok esetleg Szegeden megbízható gumist, aki szombaton délelőtt meg tudna forgatni egy szett alufelnit, hogy jó állapotban vannak-e? Ha van, akkor nyilván felhívnám majd a részletekkel (pécsről mennék)"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Szeretném lecsavarni a váltó gombot anélkül, hogy elrontom a váltót 🤔 Van erre valami praktika vagy vigyem ezzel inkább szervizbe?
Lacetti 2.0 TD, csavaros az tuti 😀 -
#89309696
törölt tag
válasz aero. #190960 üzenetére
Ma mentem főnivel két falut, azt mondja én nem fűtök? Fázós amúgy. Mondom dehogynem fűtök maxon van, mert tudom fázol, csak 9Km alatt ez a plafon amit ki lehet hozni belőle.
Múltkor elmentem Veszprémbe maxon volt és már izzadtam pólóban, úgyhogy nincs ennek semmi baja, csak a takarékosság.
Na meg akkor száraz volt az út és tiportam neki, most az esőben nem lehetett, annyival kevesebb hőt termel. -
lazac_
tag
válasz szabonagyur #190998 üzenetére
Igen, a City van még mindig. Gondolkodtam egy FRV-n rövid ideig, mint erős(ebb), biztonságosabb, tágasabb családi járgány, de elborult az agyam, és inkább vettem egy mx5 NB-t az egyik fórumtárstól másodautónak 2 napja...
Halásztelek határában nemrég nyílt egy önkiszolgáló kézi mosó HT washpark néven, ott is van alvázprogram, meg is lepődtem, de ott is csak fix sugarak spriccelnek felfelé, és 2x annyit számol egy percre, mint a lándzsára.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #191010 üzenetére
Ha zavarja, 4-5k egy szivargyújtós ülésfűtés, vagy 8-ért már van használt motor melegítő (230V), új 15-20 Fergusonra gondolkodunk utóbbin, ott nem olyan egyszerű a blokkra tenni, inkább a csőbe kötés tűnik reálisnak... De előbb akarok egy old start cold start tesztet csinálni, mostani -10 körüli idő pont jó lenne. Szóval ha most beindul segítség nélkül (se izzítás, se fáklya), akkor 8k megspórolva MTZ-n van (kamrás, izzítás mellé sem árt neki), többin nincs. Golf eddig mindig jól indult, YouTube alapján Fiat is bírja a hideget.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Snoop-y #191013 üzenetére
9Km alatt egy takarékos TSI nem tud befűteni egy szigeteletlen Caddyt, miközben az ablakra nyomatom, hogy kilássak a párától és nem is hajtottam a motort az eső miatt. Mondjuk nem volt olyan hideg az, csak ő fázik. Ráadásul a köztes falun is átmentem 30-40-nel cammogva, hogy ne locsoljam a járdán sétálókat, hát az a motor ki is hűlt amit addig begyűjtött meleget.
Ha messzebb megyek, meg nem ilyen eco gázpedál állással akkor csinál izzasztó meleget is, szóval nincs annak baja.
Nem egy Lada. Azt beindítom, fél percet kerreg szívatón, hátsó utcán felmegyek ez 500m és 70 fokos a víz.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #191012 üzenetére
Most rákerestem erre a motormelegítőre, ha nem hamar melegedő szopóbenzinnel járnék, akkor biztosan szereltetnék be.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #191015 üzenetére
Olajmelegítőn én is gondolkoztam, ugye múltkor Qru-val pont tárgyaltuk, hogy a városon 10km-t átszelve beérek negyed óra alatt melóba és mínuszban a viszonylag nagy olajtöltet miatt még bőven nem üzemmeleg a motor, sőt. Viszont a munkahelyváltás miatt úgyis cégessel dolgozok majd, a Lexus marad hétvégi autónak, lesz időm rendbeszedni kívülről is és mivel hosszabb távokra fogom csak használni, így már nem fog kelleni a melegítő
lazac_: képeket, vagy meg sem történt! Amúgy gratula!
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Dluinet #190973 üzenetére
"...A VLS illetékesei elmondták, hogy más olyan esetekkel is találkoztak, amikor a motorolaj-forgalmazók azt állították, hogy a termékek megfelelnek az egymást kizáró specifikációknak.
Továbbra is panaszokat tapasztalunk az 5W-30 motorolajok ellen, amelyek a motorolajok kenőanyag-piacának ekkora részét teszik ki ”- mondta Andrew Goddard elnök a sajtóközleményben..."Ha ez igaz, akkor a többiek ellen miért nem indítanak eljárást elnök úr?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#89309696
törölt tag
válasz mohabá 007 #191020 üzenetére
Dízelbotránynál is a VW lett elverve legjobban, hiába voltak mások is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #190957 üzenetére
12 fokos garazsbol indulva 11 km varosban hazafele: 8.9 l/100 km es 20 km/h atlag tempo.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Focvis jól írta, leállítja az már indítás után is simán. Hazafelé a mélygarázs feljáró tetején leállította (kb. 2-3 perce járhatott a motor). Olajhőmérséklet "- - °C" volt. Szóval nem kell félteni...
De akkor néhány negatívumot, pozitívumot is írnék az első néhány száz km alapján;
- Ebben a nagy esőben és 0-2 °C hidegben többször is elkezdett párásodni a szélvédő. 5-10 másodperc alatt leszáradt, ha benomytam a páramentesítést, de azért furcsa volt. Egy-két szakaszon intenzívebb volt, de előtte-utánna semmi.
- Szokatlanul nagy volt a holttere az A oszlopnak. Poloban nem "Y" alakú a kialakítása, gondolom ez Golf sajátosság.
- Fékpedált szokni kell. Nem németes, inkább hibrides. Az elején sokat mozdul, alig fékez (rekuperáció), aztán megjön a normál fék is.
- Keyless nyitás (és néha a zárás is) kissé megbízhatatlan, kb. minden második nyitásra érzékel. Mondjuk mióta bekapcsoltam a "nyitás közeledéskor" funkciót, azóta nincs nagy gond.
- Sebességkorlátozás előrejelzést ki kellett kapcsolnom. Autópályán haladva szeret találni 30-60-as táblákat a navi adatbázisa és a táblafelismerő segítségével és ezt be is állítja a tartandó sebességnek. Persze el is kezd fékezni. Nem túl szerencsés funkció.
- HUDot szintén kilőttem, engem zavar. Számomra túl magasra vetít, a szemem nem tudja eldönteni, hogy a szélvédőre vetített szövegre, vagy az útra fókuszáljon (egy magasságba esik).+ Polo után nagyon kellemes a futómű. Nem üt, leglágyabb állásban már szinte franciásan lágy. Ezen mondjuk a puhább tömésű ülések is sokat segítenek.
+ Zajszigetelés is rendben van. Motort alig hallani/érezni, futómű is sokkal jobban le van szigetelve, mint a Poloban, vagy a korábbi Leonban.
+ Összeszerelés is jobban sikerült, mint a Polo esetén. Rossz úton, villamossíneken átmenve sincs zörgés, recsegés.
+ Progresszív kormányzás prioritás lesz ezek után.
+ Start-stop nagyon szépen működik, nem olyan buta, mint a Poloban. Szerintem a villanymotor kisegíti indulásnál, emiatt nem érezni a rántást.
+ Touchy-touchy nem is annyira szörnyű, azt hittem jobban fog zavarni.
+ Belső hangulatvilágítás egész kellemes ezzel a világos belsővel. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #191025 üzenetére
Olyan korán nem állítja le nálam de majd reggel tesztelem ha nem felejtem el. Jah ha már garázsfeljáró: simán beváltja a 3-ast felfelé menet. Ezért inkább kihúzom M-be és marad a 2. fokozatban, lefelé is M és 1-esben motorfékkel jövök le (ha kellően lassan indítom meg akkor D-ben sem vált fel 2-esbe amúgy).
A fékpedál itt is fura mert ha radar úgy ítéli meg előre megnövelia nyomást a rendszerben ezért nem mindig fékez ugyanakkorát azonos pedálúton.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #191025 üzenetére
Jó hír, hogy nem zörög, stb. Megjelenés idején szerényebb anyagokról lehetett hallani, de akkor ezek szerint nem veszett oda az összerakás, csak összehangolták gondolom az ID.3 megjelenésével.
Valahogy nekem is kb ez volt az első gondolatom a MHEV megjelenés idején, hogy végre lesz gördülékeny S/S[ Szerkesztve ]
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Csomagtérálca: gumi vagy műanyag legyen? Egyáron vannak.
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Darko_addict #191028 üzenetére
Szerintem gumi, nem csúszik benne úgy a cucc, alacsonyabb perem esetén lehajtott üléssel is maradhat talán.
-
BigBlackDog
veterán
Őszinte vagyok, nekem mintha úgy rémlene, hogy D-ben nem írja a fokozatot, csak annyit, hogy "D". Sport módban már írja a számot is az "S" mellé.
Lehet, hogy itt is akkor az van a pedállal, amit mondasz, bár üres úton is ugyanígy viselkedik. Viszont azt megfigyeltem, ha valaki mögé állok be, akkor jóval nagyobb motorfékkel gurul fékezés előtt, mintha amikor én vagyok az első a lámpánál.
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #191030 üzenetére
Korabbi Golfok irtak, hogy D1, D2, legalabbis Golf 6 tutira.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz szabonagyur #191031 üzenetére
7 is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #191030 üzenetére
Itt D-ben is írja. Viszont nem vált fel olyan gyorsan lejtőn mint az előd 6-os DSG. Sokat reszeltek a váltó szofton ez látszik, mert sokkal jobban eltalálja mit is szeretne a vezető. 6-osnál minden előzést azzal kellett kezdenem, hogy S-be áthúztam, itt nem kell mert magától tudja mi a dolga (hogy ehhez használja-e a radar infókat vagy egyszerűen nem olyan tetű lassú mint az elődje azt passzolom).
Fék: az eTSI sztem máshogy működik, ez egy mezei post-csalódízel. Inkább csak arra vonatkozik az írásom, hogy azonos pedálnyomásra egyszer marha nagyot fékez egyszer meg nem. attól függ mennyire gyorsan közelíted az előtted állót (ha kell akkor meg magától vészfékez). Nem megszokható de legalább éberen tart, mert időnként akkorát fékezek akaratom ellenére, hogy majd leszakad a fejem.
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
-
7Sony7
addikt
Srácok, nem találok jobb topicot: Korant, vagy hammerite?
Illetve korant+ hammerite?
Van egy két hely, amit kezelnék, de nem tudok dönteni...-
-
CactuS
Arcképgyáros
Renault egész jókat rajzol mostanában (bér még az e-twingo sincs igazából az utakon), ez a koncepció nagyon bejön tőlük:
Mondjuk ha jól tudom, akkor a Zoe e-sport is megragadt tanulmányként, pedig nagyon formás vonalai voltak:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 7Sony7 #191035 üzenetére
Korant 2x, utána valami kemikália oldószeres fedő réteg szerintem. Múltkor TC videóban a karosszériás mester Brunox-ot mondta, azt nem használtam - cél függvényében jobb is lehet (epoxi valószínű ridegebb, de hőt jobban tűri; a korant szerintem rugalmasabb alapvetően, de hőre puhul...)
Qru: hasonló rozsdára kenhető minden-az-egyben festékkel nekem az volt a bajom, hogy nem akart megtapadni a normális felületen, kellett neki egyszerűen a rozsda. Utána le is dobta a felső réteget vagy ilyesmi. Ettől még valószínű jó maga az anyag, csak el kellett volna olvasnom a címkét... nameg be is tartani pl csiszolást, stb
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Nem irigylem azokat akiknek reggel menni kell barhova is. Kuzdenek az emberek az autoba jutassal is ahog latom. Csak van elonye is, hogy marcius ota HO-ban vagyok.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #191041 üzenetére
Ne is mond.... katasztrófa ami a belvárosban van. A parkolásról nem is beszélve. Az egy rohadt rémálom!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #191031 üzenetére
Megnéztem ma reggel és jól emlékeztem. D-ben csak "D"-t jelenít meg mindenhol, sport módban "Sx" jelenik meg, ahol az x=aktuális sebességfokozat. Polóban még kijelezte "D"-ben is.
Viszont a reggeli autótakarítás azért nem volt mindennapos. Szorványosan fejlett jégpáncéllal és némi hóréteggel védte magát az autó a bejutás ellen. Pluszba befelé jövet, a Lágymányosi hídon bejelzett az Emergency Assist is. Pedig fogtam a kormányt és én vezettem (tempomatot sem kapcsoltam). Szerencsére eseménymentesen beértem, most délutánig nyugi van.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz szabonagyur #191041 üzenetére
A 100-as szél az ónos esőt és a hódarát igen masszívan rárakta a kocsira -6 fokkal.
Pedig ma még állatorvoshoz is kell mennem nem csak melóba, mert zihál a kutya. Caddyvel megyünk, majd kitakarítom a főni ne lássa meg a szőrt, én ilyen időben Swiftbe bele nem ülök. -
sagesz93
addikt
válasz BigBlackDog #191044 üzenetére
itt ugyanezt láttam a kocsikon, még szerencse, hogy tegnap este kimentem lehúztam az ablakokról a vizet+havat, fura dzsuva volt rajta, most reggelre porszáraz ablakokra keltünk, akik ezt tegnap este nem tették meg, irgalmatlan páncél keletkezett...
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #191036 üzenetére
Jó lenne ez, csak a fekete sárvédőíveket elnézve ez is valami emelt cucc. A régi 5-ös magasságában ütne.
molnarpeter: így-így, a Hammereitnak az a titka, hogy "rozsdára" kell felvinni. Szüleimnél az van a kerítésoszlopokon: az új csöveket zsírtalanítottuk, becsiszoltuk, majd kint hagytuk kb 1 hétre fedett helyen. Keletkezett rajta egy feketés réteg, meg minimális rozsda, arra kentük a festéket, 2(-3?) rétegben. 13 éve tartja magát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
AMD Power
titán
Nagy élmény volt most reggel a kocsit vinni a szerelőhöz a nagyszervíz miatt.
A 11 éves gyári nyárigumival úgy mentem mintha egy bombát szállitottam volna.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen