- A YouTube is nagy veszély lehet a fiatalokra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Google Chrome
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Opera böngésző
- Milyen routert?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ParmaBoy
junior tag
válasz CactuS #333960 üzenetére
Tobb helyol hallom ezt, a hires ford diler uzemeltette flottakezelo reszerol is hasonlo hirek jonnek kispestrol, az ugyfelkozpontu gyori ceg is multi lett, az mol megvette a bizonyost es az ald-leaseplan egyesules utani ceg is olyan ajanlatok ad... a kicsik pedig elrakjak a felborult piac utan a maeadvanyertek nyereseget es csomagolnak.
En ezt latom, evtizedes flotamenedzserkedes utan.
Kitartas a virtualis tuloldalrol.Diffidati Con Noi
-
ParmaBoy
junior tag
válasz CactuS #333958 üzenetére
Mondjuk valami kulcsot tudsz intezni athidalonak, nem?
Mennyire van szivas feletek, kozep-kis flottakezelok fele? (6-os ut, 1000 fo koruli flotta, nincs nagyon mas, szimpatikus a ceg, bar sosem szerzodtem)
En az asztal masik vegen ulok es akitol valaha ajanlatot kertem, akar csak referencianak, megkeres, gondolom a nyilt piac alapveto doglodese megvan, ennek ellenere az operativ szolgaltatok meg mindig felfele mennek a penzugyi tudatossag novekedesevel, vagy megvolt a letoresi pont?Diffidati Con Noi
-
Emunem
senior tag
válasz CactuS #333444 üzenetére
Én neki állnék fajdalom díjat is elkérni, valszeg ostorcsapás miatt fájdult meg a nyakad. Nézesd meg orvossal, csináljon egy leletet, szakvéleményt, aztán ha kell, csap ezt is oda. Az ilyen pökhendi p*csökröl a zoknit is le kell perelni, van neki miböl...
"... hát persze ..."
-
Blindmouse_
aktív tag
-
kisza25
félisten
-
szebe
addikt
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz CactuS #333444 üzenetére
Híbaszki..
Nem szoktam házmesterkedni, de amelyik a videó ellenére is csaj a hülyeségét szajkózza megállás nélkül az alkalmatlan a közlekedésre.
amúgy ezt a "nyíregyháza" dolgot minek mondta el ötvenötször? gondolta valami olyan ez mint az IDDQD, IDKFA? Vagy hogy majd elengedik ő is mint a "megy a repülőm!" embert?
Ezek a "mert neki igaza van" lények azok akik a dunning-kruger diagramon életük végéig a mount of stupidity pontján üldögélnek.Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
nagyúr
-
ParmaBoy
junior tag
-
dellfanboy
őstag
válasz CactuS #333444 üzenetére
elolvastam, már készítettem a hsz-t hogy akkor a q5 tulaj egy ner lovag, vagy vmi allami ceg vezere, de megvilagosultam...
bizok benne tenyleg elmeszelik, nehogy nekem megussza...
am mien auto ez? marmint a 1 tonnas
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz CactuS #333444 üzenetére
Törpenövésű, potrohos vén f*sz
Örülök, hogy Neked nem lett bajod! Értem én, hogy imádod Hörit, de basszus, csak egy Raptorral kéne járnod, azt lehet észrevette volna a vég g*ci...
Kíváncsi leszek mi lesz a vége, és egyáltalán mikor. Szerintem ebből baromi nehéz lesz kibújnia, de valószínű megússza a vezetésre alkalmatlan státuszt. Pedig az, ez a leírtakból egyértelműen látszik.*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz CactuS #323783 üzenetére
Ezt nem nekem találták ki.
brumi1024: Na annyit biztos, h nem szeretnék kifizetni!
cOxeR: Rosszabb fényviszonyok között tényleg hasonló.
radi8tor: Persze, hódpofi, ebből nincs más! Előröl még nem készítettem képek, de ezzel volt hirdetve:
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz CactuS #322776 üzenetére
Fateréktól most akar visszaszerezni állambácsi egy pályázatból 2-3M forintocskát mondvacsinált, kamu indokokkal. Úgy meg fogják támadni, mint a huzat...
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Dare2Live
félisten
válasz CactuS #322783 üzenetére
Engem pl az zavart hogy rálép a kéderre. De máshogy nem tud beszállni a 85-92...cmmel. Aztán jött a második az is.
Egyszer legyen kis eső, minimál sár már a kéderben ott a sár.
Persze tudom minden alkalommal oda lehetne menni és berakni a gyerekülésbe. De ez max tényleg über autóbiziknak reális.És régen patika volt. Most porszívóztam május után. Egy kissebb homokozó volt bent. Az ablakot letakaríthatom, egy héten belűl ott vannak a kis kéznyomok. Ja és persze mindig vedd észre, hogy nem mosott kezet és pont levelet fogott.
A nagy elvek gyerek nélkül szépek aztán az ember elengedi őket.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
aero.
veterán
válasz CactuS #320336 üzenetére
Ez az OM651 elmegy amúgy félmilliót, ha 10 ezrenként cseréled az olajat benne, de tudok olyanról, akinek 160 ezernél már ajánlották a cserét, gondolom ott akkor volt esedékes az 5. olajcsere
Sőt, munkatársamnál (férfi, 32) múlthéten derítettem ki, hogy nem is tudta, hogy olajat kell cserélni, azt hitte, csak töltögetni kell rá, ha úgy esik, meg hogy azt nem csinálják a műszaki vizsgán? Szerencsére csak 18 hónapja vezet, 30 ezer km-t, a 3.1 liter töltetből legalább 1 liter friss, az is csak azért, mert nem érte el a nívó
-
-
gooool
őstag
válasz CactuS #319945 üzenetére
A turbós MX-5 azért közel van a Cliohoz, ez meg bakancslistás volt, hát megléptem.
Igen, nagyon gagyin világít amúgy, de legalabb van benne helyzetjelző, így félig-meddig road legal, de szerintem szerzek bele gyáriakat, az a legszebb.
Igazából azért ez, mert annyira jó áron volt, hogy így fájdalom nélkül belefért az életembe és mégiscsak egy V8 manuál Mustang ez is.
Bolla Gyurival már beszéltem, minden bizonnyal csinál róla egy tesztet.Üdv, Balázs
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #319503 üzenetére
Azert nalad is torzitja a kepet, hogy te gyakorlatilag barmit el tudsz hozni a melobol, igy a szelsoertekeket konnyebben le tudod fedni. Nalunk is belefert asszonynak a komapkt elektromos, mert messzire menni sok cuccal ott a ceges kombim, de egyeduli autonak valoszinu mi is kombit vettunk volna, mert hetvegente ki van hasznalva ket felnott+ket gyerekkel, cuccokkal. Hetvegente meg eleg nagy autot kersegetni vagy tetoboxot szerelni meg lassuk be, macera.
tboy eseteben en is inkabb a Kiat tartanam meg felesegautonak, mert sokkal ujabb es ismert eloeletu, mint barmi amit 4M-bol meg tud loni. DCT valtoval nalunk sok a baj (mindegyik 3+ eves autonal volt mar piszkalva)
-
nagyúr
válasz CactuS #319482 üzenetére
Nem ovijárat ez már, ill. időnként nem nagy cucc megjáratni rendesen, évente 6-8-10 alkalommal megyünk Balatonra. Sosem vinnyogott még, hogy ki kell kormolni a gpf-et, pedig kia totyikban láttam már rá példát. De értem és igaz, hogy a TGDI a közvetlen befecsivel nem a legjobb a célra, hibrid lenne a jó, tudom én is. Fogyasztás átlag 8 liter nálam, vw konszern pl fix kevesebbet kérne.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #318121 üzenetére
Nekem ugye volt ibiza sport, az már túl kemény volt ezekre az utakra, mondjuk azzal kb bármennyivel be lehetett venni a kanyarokat, a sima meg nem sokkal puhább, ez sem billen kb semmit, csak nem megy el a vesekövem, na meg nem mindegy, hogy 2 tonnát kell elfordítani, vagy csak egyet
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Veron
addikt
válasz CactuS #316617 üzenetére
Ejjj! A combtámasz fel sem tűnt, pedig előben is láttam. Nagyon megtetszett a PHEV működése és formára is rendben van az autó.
Gondolom 7.7m Ft nem áron alul van, ugye?Ennek az alternatívája nálam egy új Renault Arkana 140 Edc: 11.5m Ft, 0% THMre, 40% önerőt kell beletenni.
Ugyan csupán benzines, azaz nem ideális ovijáratra, de legalább vatta új és 5 évig garis.@kisza25: őszintén kérdezném, hol lehet 8m Ft-ért hasonló kvalitású új autót venni?
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pit stop
addikt
válasz CactuS #312665 üzenetére
Nem sürgetni akarlak, csak friendly reminder
Más: Spanyolországban sokat taxiztunk, elég sok autóval.
Sok a hybrid Toyota, ami elpusztíthatatlan - hát náluk 50k kilométer után égett a check engine Mondjuk taxik kétharmadában amúgy is.
Legnagyobb pozitív meglepetés egy Renault Arkana volt - nagyon csendes volt, egyben volt egész, és automata váltóval pillanatok alatt megvolt Y.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
macilaci78
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #313535 üzenetére
Gyengének nem nevezném, hûtési teljesítmény (nem ECO-ban) remek, csak számomra nem beàllítható, roatélyonként a befújás erôssége nem szabályozható, kevés és kicsi a nyílás stb, de már nem akarom ezzel szemetelni a topicot.
A futómû az szerintem nagyon nem oké, üt, ráz, nagyon nyers. Nyugatinàl a feluljáró É-> D irànyban fôleg, ráz minden egyes kis puklin. Auris (MK1) sokkal puhábbra hangolt, MK2 pedig egy másik könyv, az már szerintem kellemes és "sportos" is, lehet vele kanyarodni, keresztbordàn nem táncol.
Cseréltem már lengéscsillapítókat is, de változatlan (teszem hozzà, hogy Plug In, nehezebb a fara kicsit, de van nem tölthetô P3 is, az sem jobb. FL P3 talán puhàbb (tesztek szerint) de az pont nincs itthon.Ha nem CT lesz, akkor MK2 FL Auris.
Prius Pápa a Jenô? Elmentem megnézni egy CT-t hozzájuk, kifejezetten segítôkész, rendes figura, munkaidô után is tûrt, korrektnek mondanám. A portéka már más tészta, a CT helyenként lenyúzva, fényezve, jégvert is volt talán, de ezeket elmondta kivétel nélkül.
"Bad reklám is reklám too"
-
Chereiose
addikt
válasz CactuS #312653 üzenetére
Hát nem tudom, nálam a Kia is egy vicc kinézetre is, ceedből is max egy jól felszerelt proceed néz ki vállalhatóan, de árban is ahhoz képest már, a turbós motorjaikra is írják, hogy kokszosodnak. A 7 év gari meg gondolom kirakat, max bizonyos dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #312653 üzenetére
Meg a DCT valtot erdemes kerulni a Hyundai/Kia vonalon. Kianal is azt latom az ismerosi tapasztalatokbol, hogy a beltere nem annyira tartos (hamarabb lesz latvanyosan hasznalt), mint a nemeteke. Illetve fenyezes is nagyon konnyen serul rajtuk, valahogy eggyel vekonyebb minden alkatresz, mint kellene. De elektronikailag tenyleg stabil, eddig az i30 talan egyszer vagy ketszer irt pre-crash hibat, de az is csak pillanatnyi elmezavar volt.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #312107 üzenetére
Halihó, már 3 éve állt? Tisztán megvan, hogy ilyen autód van
Anyósnak vertünk egy éve egy ilyen szériás twingot, csak 1,2- es, azt nem értem, hogy te hogyan férsz bele
Nem tudom mióta nem voltál, nekem volt hyundai i30 coupe, hyundai i30 kombi 1,6, új fiat tipo, közben par seat ibiza.
Jelenleg egy ~30ekm-t futott 2013- as 1,4 ibiza van futkozósnak, meg az opel insignia 1,8
Én is a kis autókat szeretem továbbra is. 1,6 sport ibizát vadaszok már egy ideje, az volt ilyen gokart filing[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Ármester
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #312071 üzenetére
Én kb. egy évet, minimum. Esélytelen bepótolni, kéne valami gyorstalpaló.
Önző összefoglaló:
- Tavaly ilyenkor kapott egy stage1 remapot a MiTo (155 ló/230 Nm → 180/290), augusztusban egy short shiftert, ősztől pedig elkezdett meg-megcsúszni a kuplungja;
- Októberben megkaptam életem első (és eddig egyetlen) gyorshajtási büntijét, Győrben 30-as táblánál 49-cel mentem huligán módjára;
- Karácsony előtt vettünk anyumnak egy másik, a színét leszámítva teljesen ugyanolyan Lancia Ypsilont, amit februárig nem tudtunk átírni, mert megrepedeztek a műszeregységében a forrasztások, nem lehetett leolvasni a km állást, de megoldódott, és nem is büntettek meg a késésért;
- Ezzel együtt 4 autó áll most a háznál, 1 tulajdonképp felesleges, de apum nem igazán akarja elengedni a WagonR-t, pedig kéne rá költeni pár százast és még klíma sincs benne, egyértelmű volna, hogy attól kéne megszabadulni. Fél éve megy a huzavona, a Suzuki műszakija meg csak fogy;
- Az Ypsilonnal folyamatosan vannak apró-cseprő dolgok, pl. a klímájával kapcsolatban kivételesen igaznak bizonyult a nepperduma, miszerint csak tölteni kell, illetve legutóbb az önindítóról derült ki, hogy melegen ~40 km megtétele után nem hajlandó tekerni, csak némi hűlés után, szénkefés vagy a behúzótekercs rossz, nemtom, de kicseréltem kompletten, valamint a boost controller szolenoidról csúszott le egy vákuumcső és szívódezsőként üzemelt, visszadugtam, rögzítettem, megjavult;
- Májusban bele is tolattak, a kárüggyel nem volt gond, és egy tubus pillanatragasztóval helyreigazítottam. Azért majd fényezni kellene a lökhárítót, de nem élvez most prioritást;
- Szintén májusban műszakira ment a Jazz, de megdöfködték a küszöbök leghátsó részét és nem engedték át, ezután két hónapig kényszerpihenőn volt, kilakatoltattam, és épp tegnap sikerült az ismételt vizsga;
- Lassan egy hete készült el a MiTo is, M32-es váltó felújítása, lekváros kuplung, új lendkerék... Egy vagyon volt, de nagyon jó lett.Örülök a Twingónak! És...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen videókártyát?
- DVD lemez tapasztalatok
- Óra topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- NBA és kosárlabda topic
- Hobby elektronika
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- A YouTube is nagy veszély lehet a fiatalokra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest