-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz trassher #19000 üzenetére
Szépnek szép de most nem ez a lényeg hanem h nem nőtt a biztosításom. Én már ilyen 110ezrekre számítottam...
Jaja, Hát nem Bp-i hanem Érdi de közel van bp hez.. Fiatalnak, fiatal mondjuk..
Majd pár év múlva jobb lesz az összeg.
#19002) EQMontoya: A0(már m2 ) +fiatal+kezdőjogsi(asszem 1 vagy 2 évig kezdő)+1éve van(lesz decemberbe) kb kocsim. .. Ez dobja meg nagy valószínűséggel..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
EQMontoya
veterán
válasz roberto211 #18995 üzenetére
Az kemény, kevesebbet fizetek az IS200-ra...
Pedig pont duplaakkora benne a motor!
Asszem, A3, 2007-es jogsim van.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #19004 üzenetére
B10-ig, Malus meg asszem 6-ig.
De látod, hogy biztiről van szó.
-
g4bb3r
tag
válasz roberto211 #18991 üzenetére
Lámpa, foncsor nekem is OK száraz időben okés világítás , esőben nem elégséges..lehetne jobb. Nem tudom milyen izzók vannak benne, így vettem augusztusban a kocsit..
Szemüveges vagyok (1,5 +) évente nézik a szemem szal az OK.
bitpork:
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #18995 üzenetére
Ez a köteleződ? Bakker, nekem egész évre annyi, mint neked negyed évre, a Camarora.
-
-
válasz g4bb3r #19013 üzenetére
A legtöbb embernél jellemző ez az éjszakai eső-vakság. Szokni kell, plusz lehet jobban jársz ha a foncsort és a polírt helyezed előtérbe egy izzócserénél. Tudom.tudom, ezek sokszorosai egy izzónak, de egy használt autónál előbb érdemes a kor miatt ezeket feltételezni mint bármi mást. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #18986 üzenetére
A legtöbbje kínlódott, lehet mind rutintalan volt. A vitara itthon hátsó kerekes semmilyen előnyét nem látom az fwd-vel szemben. Ja de baromkodni jó vele. Fwd viszont biztonságosabb, nem kell hatulra juttatni a hajtást, nem hiába van jobban elterjedve. Mondjuk nekem tök8, hogy milyen egy autó hajtása.
(#19018) bitpork: Pedig xenonhoz is van NB verzió amivel jobban látni mint a simával. Olyat akartam csak a 25k/db ár miatt inkább maradtam a cool bluenal.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #19020 üzenetére
Elterjedve azért van, mert olcsóbb gyártani és jobb a helykihasználása.
Hogy biztonságosabb-e? Erről már nem feltétlen vagyok meggyőződve, szerintem egy hátsókerekes sokkal inkább azt csinálja kanyarban, amit szeretnél. Ha nagyon hülye valaki, akkor persze le tud vele esni az útról, de ahhoz nem kicsit kell elsokallni.
Same rules apply!
-
roberto211
őstag
válasz Reaper #19010 üzenetére
Jaja..
#19023) g4bb3r: Azért cseréld ki az izzókat is szerintem.. JObban fogsz vele látni nem azért 3-5 e ft a cool blue intense meg a nbu mert ezt találták ki hanem sokkal jobban világít mint egy átlag 150ft-os izzó..
Nem viccből írják rá,hogy +100 akármennyi % a normál izzóhoz képest.. De próbálj ki egyet aztán meglátod.
Tapasztalatból mondom mivel cool blue intense volt benne, azzal éjszaka is láttam rendesen ezzel meg nem..
Ha nem matt a lámpatested szerintem polír se segít nagyon sokat..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #19026 üzenetére
A Ladánk csomijába se véletlen kellett a cementes zsák anno télen. Ha nincs súly a hajtott tengelyen akkor...
mod:
EQMontoya: Ez így van. Bitpork arra gondolt, hogy annak is van állítócsavarja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #19026 üzenetére
Nekem valahogy sose jelentkeztek az említett problémák, de lehet velem van a baj... Ezen a kikanyarodós szövegen jót mosolyogtam.
(#19028) Qru: Még a végén ki lesz találva, hogy télen jobban elmegy a hátsó kerekes autó mint az első. Haver is ha nem tette be a mercibe az 50 kilós súlyt esélye nem volt felmenni ott ahol én lazán kaparás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #19029 üzenetére
Próbáltál már elsőkerekessel nagy gázzal indulva kanyarodni?
Hóban meg kell egy tisztességes difi, és elmegy ugyanúgy, mint az elsőkerekes, ha nem jobban.bitpork, Qru: Okítsatok légyszi, xenonban nem vagyok képben, akkor mire is való a csavar, és mire az automatikus állítás?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
aero.
veterán
Az a baj, hogy negyedgáz meg a zebra felfestésre rálógó kerék is elég hozzá, múltkor kanyarodtam ki, aztán néztem, hogy na, melyik hülyegyerek csikorogtatja már megint, aztán rájöttem, hogy én.
Mikor mentem az autóért januárban, egy bérelt 206-ossal mentem, nem mertem megnézni mikori gumik lehettek rajta, de enyhe emelkedős kikanyarodásnál szétkaparta magát kb 1200-as fordulatról indulással. Körforgalomban 2.-ban padlóra elpörgött.
Volt egy bérelt 318i is, azt meg az istenért nem tudtam még csak megcsikorogtatni se. Ebből egyrészt lejön, hogy mennyivel stabilabb a hátsókerék ha nem párosul hozzá sok erő. Illetve, hogy mennyire rossz a gyenge hátsókerekes.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz EQMontoya #19031 üzenetére
Persze, kereszteződésbe pl ha jön valami és gyorsan kell kifordulni.
Tehetsz oda akármilyen difit, ha nincs súly úgyse fog elmenni. Ezért jobbak az első kerekes autók hóban, mert ott a súly. De sztem hagyjuk, mert látom hátsó kerék fanoknak mondhatok akármit.Xenon esetén a csavarral a null értéket állítod, az automatika annak az értékéhez fog szintezni ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz deicide #18970 üzenetére
Az Astra forgalmijába mekkora önsúlyt írtak amúgy?
xenon beállítás témához: a lámpatesten lévő állítócsavarokkal lehet fel, le, jobbra- balra- állítani rajta. Saját tapasztat szerint pici felhúzás belefér a gyári beállításhoz képest úgy, hogy még mindig OK a fényszóróállító műszeren ÉS nem vakítod a szembejövő forgalmat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #19031 üzenetére
A csavarokkal beállítod az alapállást, az automatika pedig terheléstől függően utánállít.
SzlobiG: pedig fwd esetében ha megcsúszott az autó, egyetlen dolgot csinálhatsz - elveszed a gázt, és nyitsz a kormányszögön, remélve hogy megtapad az eleje. RWD esetében gázelvétellel és gázadással is szabályozhatod a kanyarodást. Itt senki sem kérdőjelezte meg, hogy vannak az fwd-nek előnyei, lasd olcsóság és helytakarekossag, sőt bizonyos esetekben mászni is jobban tud. Viszont ha megtörtént a baj, akkor az rwd-vel sokkal több lehetőséged van megfogni az autót. A másikra meg EQMontoya megírta: próbálj meg reggel a Hungáriára felhajtani valahonnan álló helyzetből...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #19037 üzenetére
Sose felejtem el mikor haver nagy gázzal akart beesni az Üllőin az induló sor elé az oldalsó kis utcából a Z3-asával. Olyan piruettet nyomott hogy a szembejövő sávban kötött ki.
#nincsbennetarcsi
-
parandroid
félisten
válasz EQMontoya #19031 üzenetére
Az automatikus szintállítás arra való, hogy ha az autó billeg, bukkanón ugrasz át, vagy csak emelkedőn mész, esetleg nagyon megrakod a hátulját, akkor is marad a beállított szint. Ráadásul kötelező hozzá a fényszórómosó is, tehát még a rátapadt mocsok sem szóratja a fényt szanaszét. Állítócsavarról én nem tudok, de ha tudnék, se nyúlnék hozzá, ezt csinálja csak a szervíz, az ő dolguk, meg nekik van meg hozzá az eszközparkjuk, illetve szakértelmük.
Ergo egy jól beállított gyári xenon a büdös életbe nem fog vakítani. Az utólag beépített olcsó kínai fosokra meg nem véletlenül vadásznak a műszaki vizsgákon, meg a közúti ellenőrzéseken is (akármilyen égi hatalom keze van benne, tartsa is meg a jó szokásukat).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #19037 üzenetére
Ezzel tisztában is vagyok a céges skodát már sikerült jó párszor megcsúsztatni, de simán megfogtam az említett manőverrel. Viszont ahol a vitara hátulja elindul ott a skoda elsőkereke még tapad főleg körforgalomban. Mondeot nem is mondom a 235-ös gumikkal kapartatni se egyszerű.
Tehát, hogy melyik biztonságosabb és melyik jobb télen engem nem győztök meg a hátsó kerékkel, de ettől eltekintve szeretem a vitaraval is jókat lehet hülyülni, ha meg elkapar ott az össz kerék.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz parandroid #19039 üzenetére
Márpedig elég sok gyárit is láttam, ami vakít.
Mondjuk szerintem ennek az a legfőbb oka, hogy ezeken a suvokon olyan magasan van a lámpa, mint nekem a kocsiban a fejem. Aztán onnantól tök mindegy, hogy állítja be, az vakítani fog.Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #19039 üzenetére
A pontosság kedvéért: csak a xenonhoz kötelező a mosó. Ha sima halogén izzó van benne akkor nem kötelező a mosó hiába van benne automata szintszabályozó.
#nincsbennetarcsi
-
válasz EQMontoya #19044 üzenetére
Mán hogyne lenne cserélhető? Még Domiban is rötyögve, max a légszűrőt kellett levenni. Az újabbaknál már a teljes maszkot, igen. Viszont nem minden szerelőnek van hozzá való optika bevizsgálója ,mer ugye drága.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SzlobiG
félisten
válasz parandroid #19039 üzenetére
Szervizbe kalibráltattam és még is szoktak villogni rám.
Simán cseréltem én is otthon a xenont, majd biztos fizetek érte, hogy egy izzót berakjanak.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Nkboy
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest