- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
stickermajom
addikt
válasz focvis #158855 üzenetére
Ebben az országban?
Én ezért is vagyok bizonytalan. A J helyett jó lenne egy zöldrendszámos, de két perc alatt hoznak olyan törvényt amivel nem csak a kedvezmény ugrik, hanem még 1-2 millió az autó értékéből is. Pedig már a napelem engedélyeztetése is megkezdődött, Greta approves this.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #158855 üzenetére
Várom az új támogatási rendszert. Hátha beletudok ülni egy elektromosba pár éven belül. Ledobnám már a benzinest szívesen. Ha még 2 évig legalább megmarad a Golfnak a zöld rendszám akkor jó vagyok. Nissan Leaf 2, 3-4 évesen már hátha olcsóbb lesz. Az új Zoe még mindig drága.
(#158857)kisza25: Sehol sem kell fizetnem töltésért. Még az eon állja mindig Ha bevezetik akkor meg nem töltök utcán, csak otthon. Benzinben kevesebbet eszik a kocsi, mintha az elszállt kWh árakat kellene megfizetnem. Azt mondta nekem a srác akinek köze van a töltőhöz ahol szoktam állni, hogy márciustól fizetős lehet. De szerinte még sok dolog van hátra addig papírügyileg. Amúgy heti egy kétszer töltök ott, nem lesz gond ha kiesik. Akkor lenne baj ha melóhelyen nem tudnék tölteni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #158856 üzenetére
Rövidesen kiderül szerintem is inkább olyan lehet, hogy nem adnak ki többet belőle adott kategóriára.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #158851 üzenetére
Ampera listan van a prius mellett, de csak varosinak.
BMW meg sehogyse, varosinak draga, 'all-roundnak' meg meg viccnek is rossz. -
válasz Doki16 #158858 üzenetére
Nem arra gondoltam, az egy dolog, hogy te nem fizetsz érte, hanem, hogy valóságban mennyit fogyaszt.
2-4kW az 20-30km? Akkor ~10-15kW 100km, akkor ha otthon töltesz kb 1-1,5 liter/100km, 400-600Ft-al lehet számolni az áramra/100km?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #158862 üzenetére
Értelek. A Golf-al én tudok csinálni 13kWh-ás fogyasztást. Pont most fényképeztem. [kép]
Ez fűtés nélkül ebben a 10 fokban teljesen lemerítve ennyit tudott. [kép] 2fő országút 80-al végig.Passattal Apukám jár dolgozni. Napi 2x15km minden hétköznap és még hétvégék megy egyéb dolgok. Minimum havi 800km simán elektromosan. 5000-6000 Ft-al lett több a villanyszámla havonta, csak otthon tölti. Durva számításokkal 750ft/100km. Golf kevesebbet eszik. Teljesen reális a 600 ft körül kijönni ha nem fűt az ember Apu szokott fűteni
(#158863)Magnum_: Itt melóban töltök azt tudod. A lakótelepen "itthon". Ha ez megszűnik akkor szülőknél otthon fogok. Itt laknak nem messze és minden hétvégén ott vagyok. Máshova nem járok, így ugyanott vagyok mintha itt a lakótelepen töltenék csak nem 100? Ft-ért hanem 38-ért.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #158877 üzenetére
Tényleg jól néznek ki. A kompakt szedanok mindig is tetszettek nekem. ( Golfra épült összes, az összes Mégane, a Corollák is, a J Astra is, és biztos van még, de most hirtelen ennyi)
Számomra viszont érthetetlen, miért nincs sem turbós, sem 2l hibryd a 4 ajtósból. Minden adott, akkor miért nincs ezekből ? Érthetetlen!
A másik, hogy nincs 1,6- os kombi. Sokan idegenkednek mind a turbótól, mind a hibrydtől, úgyis gyártásban van az 1,6, gondolom nem lenne nagy bonyolultság megoldani ezt sem.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz tboldi #158833 üzenetére
Ezek majd akkor lesznek jók, ha nem kell neki kiálló bizbasz, hanem valahogy optikailag megoldják, hogy az oldalra néző síkba lévő kamera hátrafele lásson és semmi nem lesz ott.
Bár ez már ma se lenne megoldhatatlan, de ne legyünk mohók.A Golf 8 nem szép, de nem is ronda. A 7-es szebb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #158885 üzenetére
Ez is eGolf volt. Úgy vagyok vele amúgy mint a zsiráffal: jó pofa de otthonra nem kéne.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #158879 üzenetére
Számomra viszont érthetetlen, miért nincs sem turbós, sem 2l hibryd a 4 ajtósból. Minden adott, akkor miért nincs ezekből ? Érthetetlen!
A másik, hogy nincs 1,6- os kombi. Sokan idegenkednek mind a turbótól, mind a hibrydtől, úgyis gyártásban van az 1,6, gondolom nem lenne nagy bonyolultság megoldani ezt sem.Logisztikai és üzleti megfontolások vannak mögötte. Anno, mikor az Auris / Corolla bontást kitalálták, nem hasracsapásra dolgoztak. Az autós újságírók persze folyton élezik ezen a nyelvüket, de Európában az eladások eléggé éles határok mentén "repedtek" a piacon. Közép- és Nyugat Európában a ferdehátú és a kombi megy, kelet- (olvasd: Oroszország) és dél-kelet európa, illetve a közép-keleti piacokon viszont a szedán. Ez annyira így van, hogy a szedánt Nyugat-európában csak Nagy-Britanniában, Spanyolországban és Németországban árulják, a többi nagy piacon nem elérhető.
Tehát emiatt szépen felosztották: az E210 esetén a ferdehátú és a kombi megkapja a legújabb 1.2T motort, hiszen ha nem is hibridet vesz az EU béli vásárló, akkor is modernebb, kisebb károsanyag-kibocsátású motort kap, ami csökkenti a cég CO2 büntijét. Míg a szedán, amely amúgy is a keleti- és közép-keleti piacokon fogy jobban, plusz ahol nincs CO2 para, illetve többre becsülik a szívó motorokat, tökéletes lesz a több, mint 10 éves 1ZR motoros verzió.
Logisztikailag egyszerűbb: csak a kisebb 122LE-s hibrid technológiát kell mindkét fő gyártósorra kiküldeni, az 1.6-os motor "marad" a Törökországban készülő szedánoknak, míg az ferdehátú és kombi a Nagy-Britanniai gyáregységben készül az 1.2T motorral és az 1.8 ill. 2 literes hibrides verzióban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #158885 üzenetére
Sose vezettem még elektromost, pedig biztos bazijó lehet. De nem is akarok vezetni, mert egyszer ülök bele egybe és utána mindentől hányni fogok ami nem villannyal megy. Márpedig ez még jó ideig elérhetetlen nekem, úgyhogy inkább nem is akarom megkóstolni.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #158888 üzenetére
Hehe, van benne valami en is szivesen atulnek barmikor villanyosba, foleg egy komolyabb darabba (ampera, v60 d6, eup, 2ajtos smart volt meg eddig, de abbol a komolyabbak nem EV-k, hanem PHEV-ek ugye) Varosinak meg egy eUP-ot vagy 2ajtos smartot is elnek, mindenesnek valami kompakt phev lenne az ultimate a jelenlegi (tolto- es hatotav)helyzetben, de remelem 5-10 ev mulva eler oda az infrastruktura, hogy egy EV-vel is kenyelmes lesz atszelni Europat, mert minden sarkon lesz szabad villamtolto.
-
válasz #89309696 #158888 üzenetére
Olyan mint egy dodgem, legalábbis a citroen saxo az olyan volt
Mondjuk most már sokkal komolyabb autókba raknak villanyt, de én még csak abban ültem.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Magnum_
nagyúr
[link] uj szolgaltatas. Innovativ
I humbly and respectfully decline™
-
Szada85
aktív tag
válasz yodamester10 #158892 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen