- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Csak aprópénzre büntetné az Apple-t és a Metát az EU
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Adobe Photoshop
- Elektronet Zrt. (internet, kábelTV, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nandinho1334
csendes tag
Sziasztok!
Abszolút kezdő vagyok, még sosem vettem gumit, az első saját autómra lenne az első vétel:
Opel Meriva A 2003, Z16XE motor. Évente kb. 6-8 ezer km-t megyünk, legnagyobb részt városi használat, hétvégente 50 km vidék, évente 2-3x autópálya, ebből csak 1x télen maximum.
Ehhez a kevés éves, 90%-ban városi használathoz keresek best buy téli gumit ha lehet ajánlott hellyel együtt ahonnan rendeljem online/megvegyem (Debrecen), vagy négy évszakosat, nem tudom mivel járnék jobban. Nem gondolom, hogy indokolt lenne prémium kategória, egy jó közép kategóriára gondoltam, de mindent meghallgatok.
Tudnátok nekem ajánlani? Köszi!
-
Extrém hőingás a tavaszi és az őszi hónapokban eléggé gyakori. Igaziból itt van elemében a 4S, de a technológiai szintlépések mind közelebb hozzák őket a valós teljes éves használathoz. Talán nem túlzás azt állítani, hogy 2020 hozta el ezt az evolúciót, lásd új Goodyear, Dunlop, Vredestein, minden bizonnyal a Michelin CC2, és talán majd a Conti AS 2..
-
Szerintem ez nem ennyire egyszerű kérdés. A referencia téli gumik mérhető előnye nagyjából elhanyagolható mértékű, tehát sem vonóerőben, sem havon fékezésben nem tudnak leszakadni a négyévszakos élbolytól. Csak nézd meg a friss Bild tesztet, nagyon szoros az eredmény, de ez a rendencia már vagy 10 éve fenáll.
-
válasz
MasterMark #41882 üzenetére
Igen arra.
De ha ez nem okoz gondot akkor jó.