-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZeroX92P
tag
válasz rothfb #40788 üzenetére
Mire hosszabb távon kiderül addigra lesz új, a kopás meg...2016 elején vettem meg az első CC-t tehát még nem a CC Plus-t, 4 évet és ~60k km-t ment el alattam, profil még volt rajta bőven (nem mértem le, kocsival együtt eladtam) de tapadásban már csak árnyéka volt újkori önmagának, lecseréltem az autót de ha nem tettem volna, a gumit cserélem le. Saját tapasztalatom a CC vel, hogy egy négyévszakos amit nem cserélsz és hajtod egész évben ráadásul esetemben kint is áll, télen nyáron hóban fagyban forróságban, anyagában elöregszik és csereéretté válik hiába van még rajta profil szóval tőlem kopjon csak el 4 év alatt
Tavaszra kíváncsian várom a CC2-t meg a konkurenciát mivel állnak elő, elégszarritka 215/45R18 a méretem most, remélem lesz rá valami "next gen" addig. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz rothfb #40854 üzenetére
Furcsáltam én is hogy a legutóbbi tesztgyőztest kihagyták... na jó ADAC, várható volt h nem viszik be ami végigverné a mezőnyt... (leginkább ár/érték arányban)
Arról nem is beszélve (ezt Qru imádni fogja), hogy ki a tököm tanította ezeket gumit tesztelni!? Télies minta a nyáriassal? Csak egy méret? All weather vagy All Season mert nem mindegy az sem...
Ennek úgy lenne értelme, hogyha mellétesznek egy harmadvonalas téli és nyárigumit, hogy lássák az emberek hogy két olcsóbb szett mit tud egy középkategóriás 4 évszakossal szemben... (mármint hogy árban fedjék egymást, mert pl: Vrediben [link] 40,5k/db, ugyanezért kapsz egy Rotalla RU01 [link] + Sebring Snow XL [link] párost) de ez megint bújtatott reklám, vegyél két külön szettet, lehetőleg Contit, GY-t vagy Misit... önmagával kerül a végén ellentmondásba az újságíró, same old totalcar.hu... pedig felcsillant a szemem amikor elkezdtem olvasni h "na végre, egy objektív összehasonlító cikk", hát csalódtam, ismét, miért is vagyok meglepve!?"Tovább is van, mondjam még?"
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rothfb #40886 üzenetére
"...és nem szólt érte a rendőr, még műszakin sem szóltak érte! Ha kimegy vele Bécsbe, az osztrák jard rárodhasztja a műanyag lakatot is ha meglátja..."
Akkor ez neked is szól, igen, 99% hogy ezek nem tavaly óta lettek ilyenek, és ő így szállítja a családját... felelősségteljes egy apuka... ha az én apósom ilyet látna az autómon és meglátná hogy még a szeretett unokáját is beleteszem, szerintem ott verne agyon, de az asszony is elvállna azon nyomban és akkor az anyósomról ne is beszéljünk...
Szerintem tavalyra gondolta azt a cserét, csak nyelvbotlás volt.Apósom egy éve azért gumizta újra az Astra-t (prémiummal a 2008-as G Astra-t!), mert egy heves esőben bizonytalannak érezte az 5 éves nyárit (3,5mm) és a télik (4+mm) is hatodik szezonba léptek, úgyhogy kukázta mindet, mert ahogyan ő fogalmazott: "az unokám is beüll mögém" és ő a nagypapa, havonta 1-2 alkalommal autózik vele a gyerek, de azt tegye biztonságban.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Saccco
nagyúr
válasz rothfb #40907 üzenetére
Tény a Nexen-nek nincs hangja, a Continental AllSeasonContact jól hallható.
Utóbbi a jelen időjárásban jobban fog, mint a Nexen.[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz rothfb #40912 üzenetére
Nem a hangja alapján. Nem estem le a Contival az útról. Illetve nem estünk le a Nexen-nel sem, de utóbbi előbb jelzi, hogy ne feszegesd tovább.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
szabonagyur
félisten
válasz rothfb #40946 üzenetére
Óóóó basszus minek vannak ezen a default userek
Kép alapján mentem csak.
(#40947) Csabroncka: arra céloztam volna csak, hogy mondjuk ugye a hybridek nagy része elég jó nyomatékot tud, egy GTE is valami 400 nm körülit, de ugye azért nem nyomod neki padlón ergo nem biztos, hogy kötelező egy prémium gumi ha amúgy normális felhasználás a cél.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz rothfb #41067 üzenetére
Télire 225/45R17 Nexen 4S van, azzal vettem a járművet. Most lehet benne kb. 19-20 ezer km; erősen meglátszik rajta. Enyhítő körülmény az autó 1950 kg önsúlya. (Nem csendes. Nem szereti a meleget. 1 napot volt hó Budapesten, azt sem szerette. Amúgy késő őszi, ill. száraz télies időben OK.)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz rothfb #41071 üzenetére
Nos, én ugye már évek óta négyévszakos gumit használok az autókon.
15' méretben a quatrac5 szerintem nem éri meg a felárat az apolloval szemben, sőt. A nexenről (16') írtam itt, szerintem valahol 130-150 lóerő körül lehet az a határ, ahová már kevésnek bizonyulhat. A fabian jelenleg nokian weatherproof van, eddig az sem tűnik rossznak (bár ugye ez kis méret+varrógép motor), ott még nincs téli tapasztalat. -
veterán
válasz rothfb #41094 üzenetére
Nexen Nblue 4S 4 db megrendelve. Hétfőn felszerelik és a futóművet is beállítják. Új guminál nem árthat.
Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy mi különbség a Nexen NBlue 4S és az ugyanilyen, csak WH17 jelzéssel ellátott gumi között? Van olyan, hogy Nexen Nblue 4S WH17 és WH17 nélküli is. Mi a különbség köztük, mit jelent a WH17?
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz rothfb #41105 üzenetére
Jól ismerem az útvonalat, és senki nem volt előttünk tekintve vagy 3 percet álltunk a piros lámpánál. Nem hiába kezdtem el lassítani, tudom, hogy szar az út a körforgó előtt, na meg inkább fokozatosan lassítok vissza nem a legvégén nagy fék. Drága mulatság a tárcsa+pofa csere. Ő ezt máshogy gondolta, vagy későn vette észre a körforgót... Ismeretlen úton, vagy forgalomba hagyom az ilyeneket had menjen, de hát van az az alkalom amikor nem lehet megállni
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
rbalint88
addikt
válasz rothfb #41134 üzenetére
csak nem mindegy, hogy az év során a hőmérséklet nagyátlagban -15 és +25 vagy -5 és +35 között mozog és melyik évszak jellemzőbb. pl egy olasznak, akinél van 8 hónap nyár, 3,5 hónap esős 10-15 fok és 2-3 hét 0 fok körüli, annak valószínűeg nem a kiegyensúlyozott vagy télies négyévszakos lesz optimális, míg egy északibb-hegyvidékibb területen élőnek, akinél a nyár 25 fok és 1-2 hónapig tart, egy vector vagy nokian weatherproof megfelelőbb, egy bridgestone a005-tel vagy cc-vel meg egy héten belül leesik az útról.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rothfb #41134 üzenetére
Nekem bevált a CC, letaposott hóban gyenge (friss tapadós hóban ok), amúgy nincs gond a téli teljesítményével. De télen nem nagyon autózom (második autó) vele, a másikon van téli/nyári. Igaz a 4WD kicsit elken a téli nemtudásából. Csak nyárit nem merek bejátszani pedig igazából az is elég lehetne. Így viszont mehetek ősszel külföldre és a biztosító sem köthet bele a nem évszaknak megfelelő gumi miatt.
Ha télen is sokat mennék vennék télit vagy egy télies 4S-t bár az idöjárás nem ebbe az irányba megy. Mem csoda, hogy egyre erősödik a nyárias 4S mezőny.#nincsbennetarcsi
-
8
senior tag
válasz rothfb #41098 üzenetére
Sikerült kideríteni mi a WH17 jelölés a nexenen?
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
Kornel
veterán
válasz rothfb #41229 üzenetére
Semmilyen gond nem volt a szokásos kormánymű és futómű gondokon kívül, már aki azt is észreveszi.
Egy Swift Sportból ültem át, mivel ellopták.
Hasonló menetdinamikai tulajdonságokkal rendelkező autót kerestem, csak kicsit nagyobb méretben.Na ahhoz képest volt csalódás, mert hiába hasonló 0-100 adatot tud papíron - és lehet a valóságban is - viszont vezetési élményre ég és föld volt. A Honda ASR és ESP rendszere olyan bolondbiztos, hogy még kikapcsolva is visszakapcsol, ahol szerinte veszélyes lenne a szituáció. Lehet nem mindenki élvez el egy Eger Szilvásvárad úton, hogy a lehető legnagyobb sebességgel veszi a kanyarokat, de én szeretek sportosan vezetni. Na az UFO mindenre jó, csak arra nem. Ellenben nagyon tágas, jól variálható utas -és csomagterű, kényelmes autó, de nálam ezek összessége már sok volt.
Jelenleg 3,5 éve egy 1.4T S-cross-t hajtok, az előbb felsorolt dolgokkal itt nem találkoztam.
szabonagyur: akkor lenne igazad, ha oda járnék trollkodni, vagy egyszerűen leírni a véleményem, amit 1 év alatt tapasztaltam, de nem ezt tettem. Bár van akinek tökéletes egy 1.4 Honda City, ettől még léteznek autók is, nem csak közlekedési eszközök.
-
Kornel
veterán
válasz rothfb #41234 üzenetére
Kormány (a kopogó kormányművön kívül ), váltó, motor hibátlan.
A VSA nálam olyan volt, amilyennek leírtam.S-cross futóműve sem puhább, cserébe nem dől a magas építése ellenére sem. Viszont a következő autóm már biztosan nem japános futóművű lesz, most gondolatban a Passatokkal szemezek.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz rothfb #41276 üzenetére
Milyen autód is van ami jelzi az olajszintet? Ugye nem aladdin csodalámpájára gondolsz? Az más, az egy nyomáskapcsoló, ha felépült az olajnyomás elalszik, ha az kigyullad neked az autópályán, akkor mire megállsz már valószínűleg besült a motorod...
@Kornel: Az S-Cross sem jelzi, az olajnyomás visszajelző, ha az kigyullad akkor már egy ideje szárazon fut a turbód...
Vannak autók amik kapacitív módszerrel mérik a kartellben lévő olaj mennyiségét (abba dugdosod a nívópálcát), de szerintem egyikőtöknek sem olyanja van...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
forceberg
veterán
válasz rothfb #41317 üzenetére
Én '17 nov. vettem, kb. elsőként. Az első nyáron pihent, szóval 3 tél és 2 nyár van benne.
Olyan 32-35e km lehet benne, a minta még okés, de majd megmérem. 205-ös, másfél tonnás kombin. Nekem nem ráz meg ilyenek, bizonyos tempónál tükörsima aszfalton lehet némi búgás helyett olyan süvítés-szerű hangot hallani. Az idei lesz az utolsó tele, utána cserélem. A mintázat éle ugye már azért le van "kerekedve".[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Kornel
veterán
válasz rothfb #41401 üzenetére
Aha, a 2017-es linkelt teszt annyira lehet hiteles, ahogy az egy és ugyanazon abroncs Kleber és BF goodrich jelentősen eltérően szerepelt. Ha a BF goodrich-hoz hasonlítod, akkor éppen mögötte végez, bár ott szerepel a Pirelli négyévszakosa is, ami sehol sem ért el jó eredményeket.
2016-ban 3. lett az Autobildnel, én ez alapján vettem 2017-ben, és nem csalódtam: [link]
Persze részletes fékút és egyéb eredményekkel, az újságból.
Írtam már, hogy eddig 70.000 km van benne, és köszöni szépen jól van, 4 mm körül megállt a kopás, úgyhogy marad, amíg megvan most az autó.
-
Kornel
veterán
válasz rothfb #41408 üzenetére
Más még nem azt vette.
Az első mondatoddal egyetértek, annyi kitétellel, hogy adac tesztből mostanában én még hitelesnek látszót nem láttam. (Egymás utáni években egymásnak ellentmondó eredmények, a Conti 99%-ban mindig az első, illetve nem közli a pontos mért adatokat, legfőképpen a fékutakat, ellenben az Autobilddel).
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel