Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Az EU utasította az Apple-t, hogy hagyja abba a földrajzi blokkolást
- Windows 11
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
- Google Chrome
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40793 üzenetére
Bridegstone miért tiltólistás nálad?
RE002 az eddigi legjobb nyári gumim volt, sajnálom, hogy kivezették. ha lehetne még kapni frisset és a keveréket se rontják el, kb még a babakocsira is csak azt raknék.
következőnek, ha lesz olyan autó és gumiszükség együttállás, akkor lehet végre megpróbálkozom egy Michelin-nel, csak fájdalmasan drágább egy középkategóriáshoz képest... az Audira még akár meg is vettem volna tavaly, de kabrió, emiatt: 1.: nem megy évi 10k-t se és 2.: azt se csapatós üzemben. ellenben a hankook 99k volt, viszont a ps4 és a primacy 4 is 150k körül... -
FRENK1988
veterán
Na végül fater kihagyott a buliból egy egy Nexen n'blue hd plus-t ajánlott neki a gumis. Igaz 2018-as DOTal
De nekem ma befigyelt egy VP3 3220-as DOT-al. Rendesen gumi szag volt a kocsiban Én évi 14-15ezret megyek. Úgy gondolom jó választás lesz a PC5 utánNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Bazsee71 #40784 üzenetére
A legjobb ha mindkettő, de alapjaiban európai piacra legyen fejlesztve, ami a hankookra és a yokohamara pont nem igaz, sokkal több terméket adnak el Ázsiában...
Vannak ilyen sztorik néha de ez is igény függő, mivel én elvagyok az ecocontact5-el, pedig szidja mindenki... A nedves tapadása csapnivaló és kritikán aluli, de aki ezzel együtt tud élni... Bár ennek lehet az oka a keresztirányú barázdák hiánya is, de ettől még mindig hamarabb venném ezt mint a kinergyecot.
@rbalint88: nem feltétlenül te, abban biztos voltam h te nem fogsz nekem esni, de biztosan lesz akinek csípni fogja a szemét a véleményem...
Azért hoztam fel a polarist mert azt sokan elismerik, de johettem volna a primacy vagy a prémiumcontact sorozattal is, abból mindegyik jó volt, vagy az eagle f1-el, ezzel azt akartam érzékeltetni hogy érdekes módon egyenletes minőségben jöttek a gumik, a kinergyecoval Qru és tboldi elégedett, én hánytam tőle, de sokan eladjak az ecocontact5-t amint atveszik vele az autót, én használom elegedetten... Persze heves esőben lassítok és jobban figyelek, de nem esek le vele az útról, azért 8 éve még tesztgyoztes volt... Bridgestone-t én elvből nem vennék, de ez én vagyok, a 4 nagy gyártótól (vagy ezek másod és harmad markaibol) veszek mindig és egyik sem volt ekkora csalódás mint amiket írnak, a hs449-et leszamitva persze."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
-
ZeroX92P
tag
válasz rothfb #40788 üzenetére
Mire hosszabb távon kiderül addigra lesz új, a kopás meg...2016 elején vettem meg az első CC-t tehát még nem a CC Plus-t, 4 évet és ~60k km-t ment el alattam, profil még volt rajta bőven (nem mértem le, kocsival együtt eladtam) de tapadásban már csak árnyéka volt újkori önmagának, lecseréltem az autót de ha nem tettem volna, a gumit cserélem le. Saját tapasztalatom a CC vel, hogy egy négyévszakos amit nem cserélsz és hajtod egész évben ráadásul esetemben kint is áll, télen nyáron hóban fagyban forróságban, anyagában elöregszik és csereéretté válik hiába van még rajta profil szóval tőlem kopjon csak el 4 év alatt
Tavaszra kíváncsian várom a CC2-t meg a konkurenciát mivel állnak elő, elégszarritka 215/45R18 a méretem most, remélem lesz rá valami "next gen" addig. -
veterán
Hosszabb távon lenne érdekes, hogy mit tud. A kopás is fontos lenne. De az egy ilyen új guminál nem fog kiderülni. Pont ezért érdekel engem egy olyan négyévszakos, ami már bizonyított.
Nem egy és nem két gumi típusról derült már ki, hogy márka ide vagy oda, 3-4 év alatt lekopik a futófelülete. Ezért mondtam le pl a Quatrac Pro-ról is, mert az Quatrac 5 gyorsan kopik. Meg mert csupa rosszat olvasok róla. -
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #40785 üzenetére
Sajnos ebben lesz az igazság, nem lehet biztosra menni. Szüleim autóján idén futja az utolsó szezont a SportContact, 9 éves. Meglepően jól birta, még nem repedezik.
Előző autómon TS850-es volt, szerettem. Tavaly ősszel TS860-ast vettem, de megmondom őszintén, többet vártam tőle. Elég sokszor elkapar, és kissé zajos is. -
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #40783 üzenetére
En nem kuldelek el, ez egy biztonsagi jatekos allaspont, de nem tevedhetetlen, lasd utobbi idoben a michelin sincs a topban a teszteken. Megis nagyobb bizalmam lenne egy primacy3-4-ben, mint egy akar tesztgyoztes maxxisban. Nekem eddig tobbnyire pozitiv tapasztalataim voltak a hankook-kal, de ez amit Bazsee71 irt es amit tegnap lattam a szalonban, elbizonytalanit a markat illetoen. En pl klebert nem nagyon vennek, mert azzal szivtam meg nagyon (krisalp hp es hp2), de nem fogom azt mondani senkinek, hogy ne vegyen meg egy top3-as tesztes gumit, ami a krisalp hp3-rol elmondhato volt, amikor kijott. Contival se jok a tapasztalataim, de nem irom le a markat ettol meg. Ecocontact alapjan nem mondanek velemenyt a tobbi gumijukrol, a szalszakadt sportcontact meg nem mervado (hasznalt autoval kapott gumi). Az audira megvettem a polaris 5-ot, de azert, mert tudtam, hogy terv szerint keveset fog menni (kabrio), viszont ha nem lesz mas auto, amihez nyulni lehet, akkor ne a tel kozepen kelljen majd vergodni azon, hogy csak nyari van hozza. De azert a cegesre inkabb a tesztgyoztes bridgestone lm005-ot kertem, be is valt. Aztan lehet az idei sutes mar szar lesz abbol is. Yokohama w905 is egyik evben tesztgyoztes, kovetkezoben sereghajto... szoval aktualis teszt alapjan kell venni top gumit es el kell engedni a markahuseget kb... a premium markaknal is besikeredik egy-ket szarabb minta es keverek, ugyhogy nem biztos, hogy jo taktika vakon megvenni mindig az egyik A brand gumijat megszokasbol.
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz rbalint88 #40782 üzenetére
Már előre látom h el leszek küldve melegebb egtajakra, de akkoris le kell írnom:
Európai gyártótól kellene gumit venni és akkor nincsen ez... Conti, Misi, GY és Dunlop, a többit én nem ajánlom senkinek sem, 4 évszakosból még Nexen és Vredi, talán még egy Apollo belefér...
A többiekkel ezek a történetek mindig benne vannak a pakliban... Nézd meg a Barumot pl, az sem egy csúcs kategória, de a Polarist mindegy melyik évben vetted, amíg a minta stimmelt addig a keverék sem változott... És ugyanolyan jó volt"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
a sima EfficientGrip volt gyenge, a Perfromance már jó volt. reméljük nem rontották el a második generációra
egyre inkább az az érzésem, hogy azt a gumit kell megvenni, ami friss minta, első gyártási szezonja és jó eredményt ér el akkor a teszteken. VP3 tök jó volt, amikor kijött, most meg kullog a végén... tegnap voltam szalonban, néztem új autón a VP3-at, még a textúrája is más, mintha nem is gumiból lenne, hanem műanyagból csak azt nem értem, ennek mi értelme, a dedikált ecogumi csinálnak még egyet, túragumijuk meg nincs így.Bazsee71: ha a goodyear se jön be, vegyél michelin primacy-t
-
Bazsee71
őstag
Hétfő délután meg is rendeltem a gumidot-ról a GoodYear EfficientGrip Performance 2-t, éppen mielőtt felárazták. Tegnap már hozta is a futár, DOT 1020, első benyomások jók, de hétvégén lesz egy 7-800 km-es túra, majd beszámolok róla, milyen közvetlenül a Ventus Prime 3 után.
-
őstag
Szerintem a Gen-3 is nyárias jelleget vett. Kíváncsi leszek a tesztekre mind Goodyear, mind a Michelin új négyévszakos abroncsai esetében.
Bazsee71: sajnálattal hallom..Anno nálam is rondán öregedtek a regebbi Hankook, igaz négyévszakos gumik. Bár itt közel sem csak erről van szó.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Bazsee71
őstag
válasz FRENK1988 #40762 üzenetére
A legutóbbi 3 szettet gumidot.hu-ról rendeltem, mind nagyon friss volt, viszont most nem megy az oldal.
TFSi: Ugyan nem ezen az autón, de volt már Semperit SpeedLife és UniRoyal Rainsport 3 gumiabroncsom is, a VP3 vizes úton messze a legvacakabb, kiegyensúlyozottságról nem tudnék beszélni.
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #40770 üzenetére
Meg, de néhol meg lett padkázva, ezért sem raktam fel anno mikor vettem a vasat.
-
FRENK1988
veterán
válasz molnarpeter #40769 üzenetére
Ez általában nem lehet kifogás szerintem... Vagy igen? Amugy is nincs most a bhp guminal utánvét
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
t.imi
addikt
Megrendelve felni, gumi. Szerda magasságában várható a csere.
Tudom, nem árazós topik, kb mennyiért érdemes a 16" acél 5 küllős és 5-6mm Bridgestone turanza t001 205/55-16 párost hirdetni? -
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok
Apámnak kellene új abroncs a Mégane II-re. A mérete 195/65 R15
Tudnátok mondani olyan webáruházat ahol van DOT "garancia"?
Keveset megy fater és jó lenne minél újabb abroncs.
Illetve erre a kocsira egy Vredestein sportrac 5 vagy Hankook Ventus Prime 3 lenne e jobb választás?
Az ár olyan 15000/db ár lenne maximalizalva
Köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
belaazallat
addikt
-
2ozzmexy
senior tag
C lesz Qru, Sempi, Uni.... sajnálatos, igen, régen B volt, de lecsúszott a C-be sajnos és annak is az alját kezdi karistolni a 3HM állítólag... ennke ellenére maradok az 5HM-nél kövi garintúrára.
@t.imi: A ContiSafe-t olyan helyen vedd ahol érvényesíteni is tudod... de piszokul megéri főleg ha több mint 30k/db a gumi...
@Bazsee71: no comment, csak támogatni tudlak a döntésben, mindenkinek mások az igényei, lehet túl erős a verda... A Kinergy Eco-val nálam is kiestek a pixisből egy időre, de te most megerősítettél abban, hogy nem süket füllekre talált az eddigi végeláthatatlan Hankook ellenes szócséplésem. A GY-el nem nagyon tudsz melléfogni... a VP3 itt ajánlott, ha a magánvéleményem érdekel, akkor Conti, Misi, GY, Dunlop és ezek B brandjei, ritkán C és ott a vége, a többiek még kisinasok a szakmában.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
Nálam csak jövőre lesz esedékes a gumi csere, remélem akkor is lesz ilyen akció.
mod:
Bazsee71: Mikori gyártású? Évről-évre változik/változhat a keverék összetétele (amiről persze a gyártó nem szól), már csak azért sem érdemes régi tesztek alapján gumit venni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bazsee71
őstag
válasz rbalint88 #40744 üzenetére
Mi lehet user error? Nem OEM, a gyári egy Kinergy eco2 volt, na az még vacakabb. Időt is adtam neki, a nyarat végignyomtam vele, hátha történik valami csoda, de be kellett látnom, hogy nedves/vizes úton nagyon gyenge ez a típus.
Amit ebben a tesztben írnak/mondanak róla, nekem az áll legközelebb a valósághoz ennél a Hankook guminál.
-
rbalint88
addikt
-
t.imi
addikt
válasz focvis #40738 üzenetére
7Jx17 5/114,3 ET49 sizemywheels.com
7,5Jx17 ET49 5x114.3 wheelsize.comOZ ez 40-45-ös felniket dobál. Az a négy, amit megnéztem.
1. Ne érjen bele
2. 13mm elvileg nem lóg ki, ne érjen bele
3. Nekem tetszen, nyomtáv gyári érték közelében, vezetési komfort, biztonság, tartósság. Ami két telefon közt eszembe jut perpill.Eddig jutottam + bolt ajánlata konfigurátor szerint:
Dezent TI 7*17 et40
Barum Bravuris 5HM 215/45R17 91 Y XL FR
Toyo TYSD7 215/45R17 87 W DOT3318Barum kap hideget meleget, fogyasztás, zaj, tapadás, kopás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
A tapasztalatomat osztanám meg a Hankook Ventus Prime 3 205/55 R16 91V gumikról. Egy 1.4 T-GDI SW Ceed-en használom, kb. 8-9e km-t raktam bele.
Kezdeném azzal, hogy megy a háztól, és nem ajánlom senkinek, aki esőben is szeret tempósan haladni. Előre leszögezem, nem versenyző üzemmódban közlekedek, a fordulatszámot 4000 fölé is csak tempósabb előzésnél engedem.
Szárazon nincs vele semmi gond, 50-60 között néha búg kicsit, de alapvetően nem zajos. Fogyasztás is korrekt vele, tehát ilyen tekintetben nincs panasz, csak az eső ne essen.
Mikor először kapart el 80-as tempónál előzés közben(!!!) vizes úton, azt hittem valami nagyon durva átfolyásra hajottam, csak nem vettem észre. Aztán ezt megcsinálta még egyszer. És nem arról beszélünk, hogy pillanatra tapadást vesztett. Konkrétan vissza kellett vennem, hogy újra tapadjon.
Vizes úton szinte kivétel nélkül elkapar indulásnál is, hiába óvatoskodok.
Tudom, lassan érkezik a 4-es széria, reméljük ott erre jobban odafigyelnek, de én most pár évig inkább kerülöm a gyártót, van hova fejlődniük.
A következő tesztalany egy GoodYear EfficientGrip Performance 2 lesz. -
veterán
Et49 7" ajánlott
Ezt hozta a wheel-size, esetleg vastagon szedve? Mert úgy ez a gyári 17" mérete.Amit írtam, 7*17 et40 lenne 6.5*16 et47 helyett.
Bent 100% OK. A külseje kijjebb jön 13 mm-t. Hasra ütve azt mondom, hogy jó lesz még. Ha pedig az OZ is et40, 7" széles felnit ajánl, akkor 99%.Mi a fontosabb?
1. Ne érjen bele a hátulja.
2. Ne lógjon ki az eleje a kasztni alól még kanyarban berugózva se.
3. Jó kiállása legyen - a nyomtáv ne csökkenjen. -
t.imi
addikt
válasz focvis #40734 üzenetére
Szia!
Wheelsize-n néztem elsőként. Ott et49 17"-on.
A konfigurátoruk szerint 6.5*16 et47 mellett backspace 130mm, 7*17 et40-nél 129mm. 7*17" ET49-nél (általuk ajánlott) már 138mm a backspace, ugyanakkor befelé mozdul a felni közép.
A felni közép /csapágy közép (?) kicsit módosul, nem írja a diagram. Talán 3mm, ha méretarányos a rajz.Mivel nem értek hozzá, fogalmam sincs mit írtam most le, és hogy ez jó vagy nem jó nekem
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Létezik olyan oldal, ahol megbízható adatok vannak gyári felni/váltóméretekkel kapcsolatban?
Még mindig Renault Mégane III felnivel szenvedek.
Egyik oldalon et35-50 15-17" között, másikon et43-49 15-17" között, szerviz szerint et38 már csak szódával....
Rendeltem közben, persze csak 3db van et48-ból.
OZ, Momo, MAK konfigurátorok szerint et40 18" is mehet
Kissé kaotikusnak tűnik nekem ez az egész.Jelenleg 16" acél felni et47 van rajta, ezzel vettem.
-
bandus
veterán
válasz erik365 #40724 üzenetére
én az apollot vettem egy hete, egyelőre tetszik, de még csak 120 km van benne 3 éves quatracot váltott, annak volt minden eformálódás baja, valószínűleg gyári hibás abroncsok voltak. szóval szerintem nexen vagy apollo, amelyik jobban elérhető és olcsóbb.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
205/55 r16-os méretben alföldre melyik négyévszakost vegyem?
-Nexen N'Blue 4 Season
-KLEBER Quadraxer 2
-Apollo Alnac 4G
-Vredestein QuaTrac 5
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
2ozzmexy
senior tag
Aszem a kukac hivatalosan H-ig van minősítve (210km/h talán), de ez "kishazánkban" úgysem lesz kihasználva, amelyik meg elszáll 250-el egy javított gumival... amíg csak ő döglik meg addig nem érdekel... ha más is meghal, akkor "kicibálom a roncsból, áthúzom alatta háromszor-négyszer azt a szart meg berugdosom az árokba." (Hadházi)
Ha száguldozni akarsz, akkor ott a Hungaroring, én ezt radikálisan látom, akit itthon letrafizok 180 fölött bárhol közúton, ott instant jogsi el örökre, nem, nincs mód a visszaszerzésére, ha meg elkapom jogsi nélkül, akkor 5 év kóter, ott majd "elhelyezik a táplálékláncban a kis barátai a cellában...", de szerencsére nem én hozom a törvényeket, rendőr sem vagyok.
Egészen más a leányzó fekvése ha valaki jár ki germániába mint mondjuk jómagam, és ott szeret is "döngetni" 200-al... de ugye kinek igénye van a majomra... Bár én még egy gumistól sem hallottam hogy "azért 2kilóval ne menj a javított gumival...", bár még egy sem állt foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés vádjával bíróság előtt...
Nekem volt ebből autókölcsönzővel vitám, mert nem kaptam vissza a kauciót és vehettem 2 új gumit is az autóra, pedig nyugat németországban a márkaszervízben javítottak egy szeglukat, szóval nem a sarki török húzott bele egy kukacot... drága tanulópénz volt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
8
senior tag
válasz 2ozzmexy #40720 üzenetére
Ezért írtam, hogy "szakszerű", beleértve a anyagminőséget, a javítási technológiát stb
Sajnos még a normálisabb gumisok sem szokták megvárni pl az előírt kötési időt52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
2ozzmexy
senior tag
Igazából ez szerintem három dologtól függ (véleményem szerint):
1. A javításhoz használt anyagok és technológiák (kukac, gomba minősége, kínai tucat termék vagy nevesebb gyártó terméke)
2. A sérülés helye és mértéke (hány szálat tépett el, milyen hosszan)
3. A gumi keverék (mennyire tud eggyé válni a "pótlás" az eredeti abroncs anyagával)Mindenesetre javított/foltozott abroncsot én sem tennék előre.
Kukac készlet volt az autóban a teljesértékű pótkerék mellett, biztos ami biztos alapon, de nemrég állampolgári kötelezettségemnek eleget téve megálltam segíteni egy autóstársunknak és megvette a helyszínen a kukackészletemet beszeráron...
Ha olvasod (és magadra ismersz), akkor remélem hazaértetek és azóta megjavítattad azt a gumit szakemberrel is!
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
8
senior tag
válasz JHONNY 79 #40718 üzenetére
A "hivatalos" részét nem tudom a dolognak, ha egyáltalán van.
Szerintem a javítás technológiájától függ.
Kukaccal valóban nem kockáztatnék extrém terhelést, de hétköznapi használatra több, mint elég.
Viszont véleményem szerint egy szakszerű gombás javítás egyenértékűnek tekinthető a gyári állapottal, szerintem sebességindex módosulás nélkül, Y-t is beleértve.52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
raziel01
veterán
válasz JHONNY 79 #40715 üzenetére
Totalcar:
"A T sebességindexnél nagyobb sebességre alkalmas abroncs javítása nem ajánlott. Ha ez mégis megtörténik, az maximum T-snek tekinthető a továbbiakban, azaz 190 km/h-ig való használatra alkalmas.
A másik része a dolognak pedig az, hogy hátsó tengelyre ajánlott szerelni a javított abroncsot. Ha vállalja a kockázatát az elso tengelyen való használatnak, illetve 190 km/h-nál nagyobb sebességgel nem hajtja autóját (ez ugye kis hazánkban betartható), még sok kilométert tehet meg ezzel a javított abronccsal is." -
JHONNY 79
aktív tag
Mennyire igaz, hogy Y sebességindexű gumit nem javítanak?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #40710 üzenetére
A Primacy 4 jobb kopásállóságban, az első szett Conti Premium Contact 5-öt 2 év alatt lenullázztuk. Profil mélységet nem tudok mondani de a gumis már nem volt hajlandó feltenni a 3. nyárra. Primacy 4-et nem próbáltam csak a 3-at de az nagyon rendben volt. Ha nem 4S gumit használnék én is azt vennék a kocsira nyárra.
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ReFleXx #40706 üzenetére
Ha nem a városban lámpától lámpáig teszi bele azt az 5k-t minden évben, akkor nem szokott gondja lenni...
Ha évente néhány alkalommal indítja csak be, de akkor egyszerre megy vele pályán vagy országúton 200+ km-t, akkor is kijön az évi 5ezer, csak kevesebb alkalom alatt.Legalábbis én úgy tapasztalom hogy nincsen baja a kevés futással a dízelnek, inkább azzal ha folyton "hidegen" van nyúzva...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ath
senior tag
köszi. jól olvastam korábban, cirka 1 hónapon belül várhatóak a tesztek? nem égető a vétel, de kapkodni sem szeretnék
tpms-t honnan szereznétek be? 2318530 a ford cikkszám, petrányinál 9200/db weben rendelve. ebay-en találtam gyárit, szállítással 10e lenne olcsóbb, cserébe 10 értékeléses eladótól vagy ilyennél inkább ne bohóckodjunk, gyári és kész? -
speedernet
aktív tag
Üdv urak!
Ha most kellene 185 65 R14 es méretben téli és nyári szettet venni akkor a középkategóriábol mi a legjobb bálasztás?
4 évszakos kizárva!
Prémium se kell csak biztonságosan lehessen vele közlekedni.
Köszönöm szépen -
Mágus2
Közösségépítő
Sziasztok!
Csendes nyári gumit keresek 225/45 R17 91W méretben. Fontos, hogy csendes legyen, lehetőleg minél tovább. Most goodyear efficience grip performance van az autón, ami első két szezonján nagyon csendes volt, de mostanra meghangosodott. Létezik olyan gumi, ami 3 szezon alatt egyenletes teljesítményt nyújt, vagy sokat akarok?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest