Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hacki87
senior tag
válasz MasterMark #43998 üzenetére
A felső a 17x8,5 az alsó meg 16x6,5
-
őstag
válasz szabonagyur #43986 üzenetére
Elvileg új fejlesztés, hátha bejön. Biztosan jobb, mint a Momo. Szóval jó lesz ez.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
hacki87
senior tag
Múltkor volt róla szó, hogy hogy áll a 225 45 r17 a 8.5 széles felnin szerintem még pont jó se nem buggyos se nem trapéz alakú rajta a gumi kicsit feszes. ellenben szerintem a gyári 6.5" széles gyári felnin elég buggyos a gumi oldala ami szerintem az hülyébben néz ki. (ami érdekes hogy 16" 205 55 és 215 55 egyaránt jó méret ami köszönő viszonyba sincs szerintem egymással magasságban.)
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz TommyY2 #43990 üzenetére
Pusztán kíváncsiságból megmértem Splash mankókerekét:
15"-os, 55,5cm átmérőjű. Ezt nem hittem volna, ez a pofátlanság csúcsa, mivel a gyári 15"-os kerék átmérője 60cm (még a 14"-os is több, mint 58cm).Szerencsére eddig még nem volt rá szükség, de hogy fog kinézni, ha egyszer fel kell tenni?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz szabonagyur #43989 üzenetére
Egészen a mai napig az összes autónkon gyári méret van, csak egyszerűen nem értem, miért jó, ha a váltó méretek nem egyforma nagyságúak? Lásd, mankókerék esete.
Ahogy írtam, a Splash gyári nyárija 185 széles, miért ne lehetett volna a téli 175 széles (lehet, hogy jobban tapadna, mint a 165-os)?
A Momo gumim is ugyan annyi idős volt, mint ami a képen van, amit feltettél, csak azon semmilyen repedés sem volt. Lehet, hogy csak egyszerűen vékony volt egy 1200kg-os autóhoz?
TommyY
-
félisten
válasz FollowTheORI #43987 üzenetére
Igen csak arra céloztam, hogy az eredetileg áhított sok sok év az kb lehetetlen.
Nekem 3 szezont volt fent és olyan semmilyen volt, nagyon max közepes. Havon pl már első év után csúszott rendesen.#43988TommyY:
Senki nem lakik a gép előtt, inkább vártál volna még pár napot. Szélességre mindenki megírta, hogy a gyári ajánlást kellene követni főleg ilyen méretben ahol nincs nagy ár difi.Amúgy mi értelme ennek, hogy egyetlen autón sem tartod a gyári méretet?
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
válasz szabonagyur #43986 üzenetére
Direkt feltettem a konkrét kérdéseket mind a szélességre, mind a minőségre, egyikre se jött érdemben válasz, most már mindegy.
Egyébként a 175-os szélességben lett volna Hankook W420.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #43986 üzenetére
Szerintem nincs ma már új gumi ami ennél jobban bírja.
A Nokiannál a tesztek szerint a téli vizes tulajdonság a "fő gond", bár énis most egy Snowproof-ot fogok pár évig koptatni... (meg Wetproof-ot nyáron, az kíváló eddig első évében ).
De a télivel se volt még gondom amúgy.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
félisten
-
TommyY2
tag
Nem veletlenül akartam pont akkora átmérőjű téli gumit venni, mint a nyári kerék. Ezért nem értem a gyártókat, teljesen logikátlanok, pl. itt a pótkerék esete.
Most már mindegy, megvettem a 165/70 R14-et. Nokian WR Snowproof "B" kategóriás. Egyébként a Momo "E" kategóriás, csak 3 eves volt, de elég rendesen megcsúszott. Mellesleg hazafelé ugyan arra jöttem az új gumival, erdekes módon az is hasonlóan megcsúszik (lehet, hogy jobb lett volna a szélesebb?).
Csak érdekességképpen, az S-Cross autónk gyári nyári gumija a 215/55 R17, a téli gumija meg a 215/60 R16. Mindkettő nagyjából ugyan akkora (a mankó kerekem is pont akkora). Szerettem volna eggyel szűkebb télit venni rá, de a szakemberek nem engedték.
A Renault Scenic autónk gyári kereke a 185/65 R15 (ez most a téli), viszont ott megengedett mellette a 195/60 R15 (ez meg a nyári) is, viszont ez valamivel kisebb. itt is szeretnék jovőre 195/65 R15-öt nyárinak (ez egy kicsivel lenne nagyobb a 185-ösnél), vagy 205/60 R15-öt, ami kb. akkora, mint a 185-ös. Eddig bárkinek emlitettem, szinte mindenki ellenezte (viszont senki se mondja meg a tutit), nem értem, hogy miért?
TommyY
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #43982 üzenetére
Felmegy a 16-os kerek mert az alapfelszereltseghez 205/55R16 kereket adnak. Nem tudom, hogy elneztek-e vagy csak soherek de amikor jeleztem hogy ez igy nem koser annyi vt a valasz, hogy de egyforma mert a /55 nem %-os ertek hanem hosszusagi mertekegyseg. Hulyekkel nem vitazom, marad igy. Ha defekt lesz ugyis az assitance-ot hivom aztan oldjak meg.
Nyilvan ha sajat lenne hisztiznek miatta de igy elengedtem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz FireFox1996 #43978 üzenetére
baromság
vagyis aki vizes műgyantán akar fékezni, annak teljesen jó[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
FireFox1996
őstag
4 évszakos vagy téli gumi? Teszt
Nem az idei teszt, de nem is olyan régi.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
őstag
válasz szimi57 #43975 üzenetére
Futásteljesítményed ha alacsony akkor jó döntés a 4 évszakos, de 20+ év vezetés alapján amiből kb 16 volt a téli nyári cserés, nekem még nem volt olyan gumi amivel 5 év után elégedett lettem volna (még a tesztgyőztes prémium sem). És soha egyetlen gumim sem elkopás miatt lett kuka, mindegyikkel az elöregedés végzett (azaz az hogy nekem már nem volt elég jó). Szóval szerintem 8 évre bátor tervezni (a 2 gumiról nincs tapasztalatom, bár Kornél ha jól emlékszem 70 ezer + felett ment quadraxer gumin és jó értékarányúnak találta).
-
szimi57
őstag
Két kiszemeltem van kleber quadraxer 2 ill. vredestein quatrac 5 4S gumik. Az első erősen télies jellegű a második inkább nyárias. A várható km futás alapján 8 évre kalkulálom a cserét. A 8 év és a téli útviszonyok veszélyesebb volta miatt a kleber lenne a befutó, viszont a hazai enyhe telek ezt nem igazán indokolják. A gázpedállal legalább olyan finoman bánok, mint a fékkel télen nyáron egyaránt. A leírt felhasználás mellett a kettő közül ki melyiket javasolná?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
TommyY2
tag
válasz szabonagyur #43973 üzenetére
Látom, hogy értesz hozzá, én meg tudom, hogy nem, azért is kérdezek.
Legyél szives megmondani, amit nem értek: ha a nyári gumi mérete 185/60 R15, akkor miért kell rá két számmal kisebb téli, ami 165/70 R14 (ez jóval kisebb átmérőjű, mint a 15"-ös)?
Ezért gondoltam 175 széleset, ami kb. ugyan akkora.
Ha megmondod, hiszek neked és olyat fogok venni.
Azért nem akarok négyévszakosat, mivel nem tudnám eldönteni, hogy mekkora méretben (melyik felnire, alu 15", vagy lemez 14") és szélességben (185, vagy 165) vegyem.
U.I.: A 19 éves Renault Scenic kocsinkra, ami fut kb. 3000km-t évente és mindkét felnije 15"-os, jövőre valószinű, hogy négyévszakos gumit veszek (valószinű, hogy az alufelnire).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz TommyY2 #43971 üzenetére
És az nem zavar, hogy nem az autóra való gumit raksz fel? Tapadásról beszélsz, de az autó meg oldja meg valahogy a nem rá való gumikkal.
És dehogy jó 8 évig egy nyári szett, de el sem olvastad amit írtam
Attól, hogy 8 év alatt lesz benne mondjuk 50.000 km az nem jelenti, hogy az a gumi igen is jó.
De ha úgyis meggyőzted magadat, hogy egy nem az autódra való gumi kell neked mi a kérdés?
-
TommyY2
tag
válasz Dluinet #43970 üzenetére
Igazad van, nem jól gondolkodtam.
Tegyük fel, hogy 8 év alatt elfogyasztok egy nyári és két téli szettet.
Ez durván mésfél szeres költség egy négyévszakos gumihoz képest.Amit megintcsak nem tudok biztosan, hogy a valós nyári és valós téli gumi ennyivel jobban teljesit-e a négyévszakosnál (próbálok törekedni a biztonságra, mégha el is bénázom néha, miven nem értek annyira hozzá)?
TommyY
-
TommyY2
tag
válasz szabonagyur #43968 üzenetére
Dehogy mindegy.
Korábban megirtam a váloszokat másnak, mint, ahogy a tiédet láttam volna.
A szélességről azt olvastam, hogy szinte minden körülmények közt jobban tapad, kivéve a nagy hóban és rosszabbul tűri a vizenfutást.
Ha lenne nagy hó, az ember úgysem száguldozik, sokkal óvatosabb, a többi esetben meg a szélesebb jobb.
TommyY
-
TommyY2
tag
válasz szabonagyur #43966 üzenetére
Igazad van részben.
A nyári gumival lehet számolni minimum 6-7 évet.
A télivel meg talán 4-5 évet.Tehát a két szett elfut kb. 10 évet, úgy, hogy nem rossz a tapadóképességük. Ha ugyen ezt akarnám eljátszani egy négyévszakossal, a harmadik év után már nem lenne annyira biztonságos télen, mint egy 4-5 éves téli gumi.
Lehet, hogy rosszul gondolom, nem értek hozzá annyira.
TommyY
-
félisten
-
TommyY2
tag
válasz Tom1939 #43965 üzenetére
Köszönöm, azt hiszem, hogy maradok a téli guminál.
Ha netán van valakinek tapasztalata egy sokáig jó minőségű gumiról, kérem jelezze, hamarosan indulunk körbenézni (itt vidéken sajnos nincs nagy választék).
Valószínű, hogy 175 széles lesz, mivel az jobban tapad nedves úton.
TommyY
-
félisten
válasz TommyY2 #43964 üzenetére
Azt azért ne feledd a négy évszakos megy télen-nyáron, nem várhatod el, hogy az is elfusson neked 5-6 telet, mint a mostani. Főleg úgy nézve, hogy valószínűleg a mostanid is az utolsó 2 szezonban bőven az új szintje alatt teljesít.
A 4 évszakosban azt nézd, hogy tervezd be mondjuk fele annyi időre, mint a külön téli-nyári szetted van, de durván számolva fele összegből meglesz és gyorsabban cseréled, mint a külön szettet, tehát mondjuk 6 év alatt az 1-1 téli-nyári öreg szett helyett kifuttatsz 2 friss 4 évszakosat.
A legtöbb esetben ez egy nagyobb baj, hogy akinek 2 szett van de keveset fut ugyanúgy a megtett km után cseréli le jobb esetben mert, hogy minta van még rajta.
Közben meg ha nem extrém éves futásról beszélünk akkor azt az adott gumit ugyanakkor kell cserélni annak is aki éve 1000 km-t fut vele meg aki 20000 km-t.
-
őstag
válasz TommyY2 #43964 üzenetére
Hát én csak a CC+-ról és a Nexen 4 évszakosról tudok nyilatkozni tapasztalatból. A CC+ nyáron nagyon jó volt, első télen ok, másodikon jégen volt egyszer nagyon gyenge és ment a levesbe (ugyanott feleségem jazze elvolt még éppen ahol a CC+ bukdácsolt allgripes scrosson). Ezért váltottam a nyárias CC+-ról téliesebb Nexenre. Nexen nyáron rosszabb mint a CC+, de télen jobb és eddig nem éreztem nagy változást rajta, feleségem jazzén ez lesz a 3-ik éve (de csak 20k kilométerre). Scrosson több mint egy éve van, második telét kezdi, eddig ok. Én most GY Vector 3. generációt vennék (de a csere nekem odébb van remélem, addig változhat) ha lesz majd méretben.
-
TommyY2
tag
válasz Tom1939 #43963 üzenetére
Gumistól is hallottam már, hogy a jelölés nem számit semmit, sőt olyat is mondtak már, hogy a legrosszabb "E" a jegjobb.
Azért biztos, hogy számit valamit, mint ahogy az is biztos, hogy "C" kategóriásnál soha többet nem veszek rosszabbat.
Ahogy itt is többen irták, az "A" kategóriás Bridgestone LM005 3 év után már nem ér semmit (kemény lesz és darabokban leválik a futófelülete).
Talán még a Hankook-ra irtak a legjobbakat (sokáig puha marad?), és bizonyos tesztekben is jól szerepelt, szóval olyat szeretnék, ami hosszabb ideig megőrzi a tapadóképességét.
Nem tudom, hogy mi történne egy négyévszakossal, amelyiket nyáron tűz a nap, vajon hány telet birna ki jó tapadással?
Jó lenne valami házi teszt a gumitapadás éves ellenőrzésére.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TommyY2 #43962 üzenetére
Tapadási kategória amit maga a gyártó tesz rá szerintem kb semmit nem jelent, teszteket és azon belül méreteket kell nézni. Szerintem a gyenge téli szintjénél már jobbak a jó négy évszakosak. Én a téltől tartok jobban ezért nekem a télies nexen van mindkét autón. Pl. nekem nem vált be a michelin CC+, második tél után cseréltem. 14-es méretben ha van akkor általában elég olcsók a gumik, helyedben lehet hogy vennék egy GY Vector 3 generációt, vagy a Continental 4 évszakosát. Azért az valószínűleg megveri már a gyenge téli/nyári kombót.
-
TommyY2
tag
Ugyan ezen gondolkodtam én is, csak ugye az ember hallja, hogy a négyévszakos se télen, se nyáron nem az igazi.
Igaz, hogy a Momo E kategóriás, de lehet, hogy így is jobb a tapadása, mint a négyévszakos gumié. Bár, kérdés, hogy melyik márkához kepest?
Ugyan az a tapadási kategória ugyan olyan mértékű tapadást jelent a téli, nyári és négyévszakos gumi esetében is?
A kocsival megyünk kb. évi 10e km-t, a télinek hiába jó profilmélysége, a tapadása már nem az igazi. Vajon mi lenne a helyzet a négyévszakos gumival? Melyik felnire kerülne? Az acélfelni a 14 colos.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz MasterMark #43946 üzenetére
hogyha nekem ragadna be akkor mit kéne csináljak
Imádkozni .. egy ilyen durvábban megszoruló féknél nem hiszem, hogy meg lehet menteni a szitut, akármit csinálsz/akármilyen gyorsan meg jól reagálsz ..
-
TommyY2
tag
Sziasztok!
Egész véletlenül rákérdeztem a feleségemnél, hogy jól tapad-e még az 5 éves téli gumija (Momo). Ha nem kérdezem meg, nem mondta volna, hogy fékezésnél gyakran megcsúszik, illetve sokára áll meg az autó (kérdésemre, fogalma sincs, hogy dolgozik-e az ABS).Holnap sürgősen kell rá vennen egy téli szettet, milyet javasolnátok, ami hosszabb ideig (a mai világban hány évig használható) megőrzi a tapadását?
A nyári kerék 185/65 R15, a téli 165/70 R14 (ez jóval kisebb, mint a nyári). Azon gondolkodtam, hogy jó lenne rá akár a 175/70 R14, ami majdnem akkora, mint a nyári. Mit gondoltok, jobb lenne a kicsivel szélesebb?
Köszönöm a segítséget.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #43953 üzenetére
Nem, még pár éve hóban egy parkolóban bohóckodtunk egy BMW-s kollégával.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #43951 üzenetére
Pedig nagyon szépen lehet vele fánkokat rajzolni, egy ideig semleges de ha csúszik akkor hátra adja a nyomatékot és kvázi hátsókerekesként lehet vele forglódni (minél több gázt adsz annál jobban teszi ki a fenekét). Bár a tiéd automata abban kcisit más a rendszer mint az én manuálisomban de sztem kb az is így működhet. Sajnos ezt e tesztem egy 10k-s csekkel jutalmazta a rendőr de hát ingyen móka sosincs.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz rbalint88 #43950 üzenetére
Nekünk egy BMW van driftelésre, túl nagy gázra megpörgök, túl kevésre nem teszi el rendesen a hátulját, túl nagy gázra és kormányszögre meg visszatapadva eltörtem a kormányművet.
Viszont ez erre van, és hely is van hogy rontásnál ne az árokba boruljunk.A Subarut nem mertem még eltenni, bár valószínűleg nem is lehetne. Ha lenne hó legalább megforgatnám valahol, de attól is nagyon parázok.
Switch Tax
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #43946 üzenetére
Vagom vagom. Csak ugye sok a fotel-schumacher, aki elmeletben 200-nal megfogja az elme erejevel, de atelni egy ilyet nagyon tre.
Es onnantol, hogy par karcolassal kiszalltunk, a kocsi se erdekelt. Ha egy nullaval tobbet ert volna, akkor utana azert fajt volna picit, de ott abban a pillanatban egy tizmillios autora is csak egy vallranditas lett volna a valasz. (akkor, 2012-ben, ebben az epitett, picit rozsdas, picit festekhibas allapotaban kb egy millat ert ez a BMW)
Autot mindig lehet venni masikat, kezet-labat visszavarrni vagy visszahozni valakit az elok soraba meg nem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FollowTheORI #43948 üzenetére
Én is otthagyhattam, mikor felkerültek a Nexenek szeptemberben.
-
nagyúr
válasz FireFox1996 #43910 üzenetére
Szerencsés vagy (meg azok akik ingyen otthagyhatták)... én eddig akárhol volt ilyen (kb 4-5x eddig) fizetnem kellett. Ez párszáz forinttól az ezer+ pénzig változó volt per darab a régi gumikra... csak én nem akartam vele szarozni sose, így fizettem, mint a katonatiszt.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #43946 üzenetére
Hasznos nagyon, mikor megvettem Bubit en is mentem, elso awd-s auto volt mint tanulnom a viselkedeserol.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz rbalint88 #43940 üzenetére
Áh értem. Félre ne érts nem shamingelni akarok hogy nem fogtad meg és béna vagy.
Csak nem láttam még ilyet, elég ritka a műszaki hiba miatti baleset is. Csak kíváncsi votlam, hogyha nekem ragadna be akkor mit kéne csináljak. De ezek szerint nem nagyon lehet semmit. Főleg ekkora sebességnél. Köszi.
Nem voltam még vezetéstechnikai tréningen, de szeretnék majd menni mindenképp, pont az ilyenek miatt is.
Switch Tax
-
tboldi
nagyúr
válasz DEJVID #43941 üzenetére
Nálam az oxidáció okozta 2x is (egyszer a bal hátsó, majd a bal első), de szerencsére egyszer sem ragadt annyira a fék, hogy blokkoljon a kerék, és csak városon belül mászkáltam.
Apum WagonR-énél meg egy korábbi fékszereléskor nem megfelelő pasztát használtak, a hőtől kiszáradt, és azért ragadt kissé. -
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #43939 üzenetére
2x1savos ut, 100koruli tempo, igazabol idod nincs erdemben reagalni, mar az arokban vagy. Amikor ereztem, hogy meguszott, probaltam ellenkormanyozni, aztan meg raleptem a fekre, de akkor mar tudtam, hogy arok lesz. Tenyleg annyira keves hely van kozuton kimozogni egy ilyet, hogy ez mar csak a probalod menteni a menthetetlent kategoria. Amit itt leirtam, az 5mp alatt az eszlelestol mar arok-teto. A nagyobb baj az, hogy gyorsabban keruli meg a segge az autot, mint hogy megfelelo kormanyszoget tudnal kitekerni es mivel ABS nelkuli auto, ezert a satura rugod a feket se hasznalhato opcio, mert csak a tobbi kerek is elveszti a maradek tapadasat es utas vagy. Annyit segit, hogy kicsit lassabban jon az elkerulhetetlen csattanas...
Aztan persze lehet van olyan Vatanen, aki meg egy ilyet is megfog, de szerintem meg neki is kell egy adag jo szerencse is hozza. Nem tudom voltal-e rantopados treningen, na ez olyasmi, csak itt az eleje megy el es utana porog a hata, ja meg ott max 40-nel mesz es szamitasz a jelensegre -
MasterMark
titán
Nekem a 7,5 col szélesen a 215 keskeny volt, mindenhol odaért a felni a padkához.
Switch Tax
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #43929 üzenetére
jó is, hogy eladtad, peremvédő alatt koszos maradt
ennek így kell kinézni nekem is az Audin hasonló a téli szett. [kép]
de anno a BMW-n körben 8x16 felni volt, elől 205/55r16, hátul 225/50R16-tal, teljesen jó volt.
szóval én is azt mondanám, hogy ezt ilyenre akarta (így volt kiszámolva!). és ha nincs jobb dolga, sk neki lehet állni a felújításnak. -
félisten
válasz FireFox1996 #43925 üzenetére
Gondolom ezért nem akart foglalkozni vele. Legtöbb gumisnál következő kamionnal el is viszik a régit
-
FireFox1996
őstag
válasz szabonagyur #43911 üzenetére
Nem ott vettem. Csak hoztam és le-felszerelték.
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #43912 üzenetére
Jah, mondjuk a gumis mondhatta volna neki felrakaskor...
#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz MasterMark #43920 üzenetére
Akkor ezert nezett ki olyan furan a 165-ossel is, koszi
Mennyit erhet a bicolor felni pakk? Karcos, bemattult lakkozas.
Kozlekedhetek vele igy egy darabig, amig veszek masik pakk felnit? Ezer km lenne szerintem kb, mire odaig eljutok.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
félisten
válasz MasterMark #43916 üzenetére
De a mostani gumimérete a gyárija.
-
veterán
válasz MasterMark #43916 üzenetére
Felteteleztem ,hogy a gyari merethez illo felnit rakatott ra az elozo tulaj, azert rendeltem ra a gyari meretet, a felni adatait nem neztem meg
[Felnirol ezt a kepet talaltam][ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz MasterMark #43912 üzenetére
165/65 r14 helyett 155/65 r14 ment ra.
Nem gondoltam, hogy ennyire durva kulonbseg lesz belole.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
őstag
válasz MasterMark #43912 üzenetére
Miért ne lenne?
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
félisten
válasz FireFox1996 #43910 üzenetére
Kérdés: ott is vetted a gumikat? Hozott guminál vannak ilyen durcis gumisok...
-
FireFox1996
őstag
válasz Pttypang #43909 üzenetére
XXI. Kerületben októberben cseréltem téli gumikat, felár nélkül ott hagyhattam a régi gumikat. És most 1 hete a nyári gumikat leszedettem a másik felni szettről, szintén felár nélkül ott hagyhattam megint a gumikat
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
tboldi
nagyúr
válasz FireFox1996 #43903 üzenetére
Amit a gyógyszertárakban kapsz, leginkább a sebek környékének megtisztítására, illetve a régi kötszer maradványainak eltávolítására használják. A ragasztót kiválóan oldja.
-
tboldi
nagyúr
válasz FireFox1996 #43901 üzenetére
Én elsősorban sebbenzinnel próbálkoznék. Egészségügyi dolgozó gyerekeként mi mást is használhatnék?
[ Szerkesztve ]
-
FireFox1996
őstag
AluFelniről leszedtem az ellensúlyokat, de a ragasztó ott maradt, mivel lehet ezeket leszedni szépen?
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile 2
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Villanyszerelés
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest