Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
totyak
aktív tag
Ezzel az indokkal az lenne, csak a valódi indok nem ez, a srác hazudik. Mi az, hogy ez neki túl macerás? Készséggel beleegyezett, hogy postázza hozzánk. Nem kellett rábeszélnem, könyörögnöm. Akkor nem tudta, hogy valahogy teljes számlát kell generálnia majd? Meg hol itt a macera? Azt írtad két klikk az egész, egyszer bele klikkel a mezőbe és beírja a postaköltséget, egyszer meg elküldi. Nem hiszem el, hogy nem tudta mit kel csinálni, valamiért meggondolta magát. Talán túl olcsón nyertem meg a terméket, talán sok lett volna a levonás, nem tudom. De hogy ilyenkor nincs vásárlói védelem, az vicc. Felháborít az ilyen mocsok sunyiság.
Azt sem tehetem meg, hogy a Resolution centerben case-t indítok azzal, hogy nem jött meg a termék és ott leírom mi történt? Legalább tudjon róla az eBay is.
-
Topikgazda
válasz totyak #77598 üzenetére
Nem, mert ezzel az indokkal törölhető hivatalosan egy vásárlás. És ha nincs vásárlás akkor nincs mit értékelni.
Te még jól is jártál mert nem fizettél. nekem volt hogy a fizetés után és vesztettem az árfolyam növekedés és amiatt hogy bank eladási árfolyammal vonta le a pénzt, jóváírni meg vételi árfolyammal írta jóvá.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Á, ez mekkora egy szemét eladó. Neki ez a dolog túl macerás, inkább törli a rendelésem és törölte is. És mire hivatkozott? "I'm out of stock or the item is damaged." Hazugság az egész.
Nem tudok legalább egy kövér negatívot adni neki, vagy jelenteni az eBay felé?
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Valóban nem tudom a termék árát kifizetni, ezt eddig nem is figyeltem.
Nem adtam el soha semmit eBay-en, de ezt tényleg olyan nehéz beállítani?
Mindenesetre megírtam neki, hogy nekem ez így nem jó, szeretném az egészet eBay-en keresztül a vevővédelem miatt, illetve hogy keresgéljen az általam küldött kérelemnél, mert valószínűleg ott lehet beállítani valamit.
-
Topikgazda
válasz totyak #77594 üzenetére
Jól gondolod, neki csak a szállítási költség összegét kell még megadni és jön hozzád a fizetési e-mail. Minden adatot beemel neki az űrlapra az eBay csak ezt az összeget nem tudja.
Ha nem csinálja meg, te nem tudod "a termék árát rendesen eBay-en keresztül" Így hiába is küldenél a PP-n valamit.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Sziasztok!
Hogyan tudja az eladó kibővíteni a számlát a postaköltséggel? A történet a szokásos, eredetileg nem postázott hozzánk, de megegyeztünk egy árban. Megnyertem a terméket licittel és most azt írja nekem, hogy nem tudja hogy kell a teljes számlát küldeni, de semmi gond, küldjem a termék árát rendesen eBay-en keresztül, a postaköltséget meg simán utaljam át PP-on.
Na, ezt biztos nem fogom megtenni. Kérlek segítsetek! Én annyit csináltam még tegnap, hogy a terméknél rámentem a fizetés gombra és alul a Request total gombra nyomtam.
Gondolom ő erről kapott egy üzenetet, feltételezem, hogy ott kellene intéznie valamit.
-
goku888
tag
Sziasztok
Egy gondom lenne hogy vettem egy 8 ezer forint értékű cuccot ebay és nem kaptam meg írtam eladónal de nem írt vissza egy levelemre se és tudd valaki segíteni nekem abban hogy ilyenkor kinek írjak hogy vissza kapjam a pénzem
Előre is köszönöm a választ -
Okosandroid
tag
válasz Okosandroid #77589 üzenetére
Nagyon gyorsak voltak. 20 perc elteltével írta az ebay, hogy a teljes vételárat visszatérítik.
-
Topikgazda
válasz Okosandroid #77584 üzenetére
Az eBay-en nincs jelentősége a 60 napnak, az csak az értékelés leadási határidőként és vásárlási lista láthatóság esetén merül fel, az Összefoglalóban leírva hogy mikor mit kell csinálni.
3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
és a részletesebb
4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van.[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Tehát pl., ha ma vásárolok valamit eBay-en 10 fontért, akkor megtehetem, hogy az egyenlegemen levő forintból csak 10 fontnyit konvertálok át az eBay-en történő fizetés előtt, ezzel kvázi máris nyerve 45Ft-ot?
De honnan fogja tudni a rendszer fizetéskor, hogy neki azt a 10 fontnyit kell elhasználnia és nem a forintból?
Kicsit kínai nekem ez a konvertálgatás. Elnézést, ha egyszerű, csak én bonyolítom túl.
-
Okosandroid
tag
válasz Okosandroid #77198 üzenetére
Sziasztok. Sajnos a mai napig nem érkezett meg a termékem és pár nap múlva lejár a 60 nap. Ha nem kapom meg, hova tudok fordulni? Az eladó eltűnt, milyen lehetőségeim vannak? Érdemes még várni, ha igen mennyit, vagy indítsam el a reklamációs folyamatot. Tracking number szerint június 28-án érkezett az országba, június 30-án azt írta, hogy a napokban megkapom, de azóta sem jött meg. Utoljára július 7-én történt vele 3 időpontban "Parcel is Handled, azóta meg sem mozdult. Mit gondoltok? Köszönöm szépen!
-
Topikgazda
válasz totyak #77582 üzenetére
A forint általában mindig gyengébb, nem veszítesz semmit legtöbbször, de nem kell mind átváltanod.
Már nem érhető el az a régi konverziós oldal ahol lehet kalkulálni.
Az egyenlegen történő konverzió és árfolyamok csak akkor kerülnek elő ha van valamelyik egyenlegen pénz.
Hát ezt az egyenleges dolgot már elég régóta írogatom a PayPal topikban.A fizetési árfolyamot meg úgy tudod megnézni, hogy a pénzküldés valami ellenértékeként résznél mintha küldené valakinek termékért pénzt, csak egy e-mail címet kell beírni és érték 1 font, $ vagy € majd az ESC-el visszalépni az összesítő oldalról vagy más menüpontra katt, ha láttad hogy mennyi lenen a forint összeg.
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Igen, én vagyok az az elvetemült, aki csak egyenlegről hajlandó fizetni
Pp-on belül pontosan hol találom meg az aktuális árfolyamokat? Nyilván ott is naponta változik.
Most akkor jól értem, hogy jelenlegi PP árfolyam szerint, ha Forintban van a pénzem a PP-on, akkor 375,02Ft-ot fizetek 1 fontért, de ha a PP-os leírás "10. A PayPal deviza egyenlegek közti váltás" pontja szerint váltok a forintomból 1 fontnyit, az csak 370,58Ft-omba kerül? Magyarán ezzel a váltással nyerek durván 4,5Ft-ot fontonként.
Ha jól értem, akkor az egész jó dolog, kár hogy ez eddig nekem kimaradt. Csak utána gondolom visszakonvertálásnál meg veszítek, ha forintra van szükségem. Ez is úgy működik, mint pénzváltónál.
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz totyak #77580 üzenetére
Nem tudod, mert nem Unicredit adja a deviza árfolyamot. Ha jól emlékszem akkor te egyenlegről fizetsz, azt az árfolyamot csak a PayPal-on tudod megnézni, az mindig több a bankok árfolyamánál úgy 8-14 Ft-al, így egy bank deviza eladási árfolyam nem nagy segítség.
Most a 1 font a PayPal árfolyamon 375,02 Ft ha vásárláskor vált, ha előtte az egyenlegen átkonvertálod akkor meg 1 fontot 370,58 Ft-ból tudsz csinálni.
Egyébként az Unicreditnél 369,02 Ft 1 font, de ez nem lényeges[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Sziasztok!
Ahhoz, hogy nagyjából be tudjam lőni egy brit eBayen kiszemelt termékről, hogy mennyit fogok fizetni Forintban érte, ahhoz elé annyi, hogy pl. a napiárfolyam.hu-n megnézem az Unicredit bank mennyiért adja a fontot és abból számolhatok (egy megközelítőleg helyes összeget)? Vagy totál rossz nyomon járok?
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz Mr-Pamacs #77578 üzenetére
Ha a Selling menüpontot választod ott most milyen havi limit van írva? A Monthly selling limits alatt.
Használod a Variations lehetőséget?
Egyébként ha megfelelő az indoklás 2-3 napon belül reagálnak. A színhűség az sosem lesz egyező.Szerintem túlbonyolítod a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Mr-Pamacs
senior tag
Ez a limit emelés mennyi idő szokott lenni? Mert eddig semmi levél, telefon, füstjel nem jött.
Kb 8 éve van accountom az ebay-en és a paypalon is. Eddig csak vettem, ez az első eladásom. Egyet már eladtam itt, de akkor még nem volt szín variáció, így nem volt gond.
Ráadásul úgy néz ki hogy legalább megdupázódik a termékek száma kb egy héten belül. Tehát egy fajta termékből lesz kb 13-15 darabom .Különböző mind mert felújított termékről beszélünk, és nem akarom hogy azért pattogjon a vevő mert nem úgy néz ki a termék mint amit lát egy általános képen. Ezért mindegyik darab külön variáció, egyedi képekkel hogy lássa az esetleges hibákat és ki tudja választani hogy melyik kell neki, és minden darabhoz lehet egy elemet egyedire állítani (utólag kerül rá), így jön ki a kb 13*5 variácó. És ez még könnyen nőhet, mármint a darabok száma 30 körülire.
-
Topikgazda
válasz madrac #77576 üzenetére
Némi tévedés azért van.
Az eBay egy online piactérnek tekintendő, adja a keretet a vásárlások lebonyolítására. A vevő és az eladó üzletelnek egymással, amelybe csak a legminimálisabb arányba folyik be az eBay, nem igazán szükséges a harmadik fél közreműködése.
Ez is nyilván tévedés: tök amatőrnek hat az egész oldaluk, szolgáltatásuk. Nem webshop, egy keretrendszer, milyennek kellene lenni? Ne gyere a z AliExpressel mert legfeljebb azt lehetne hasonlítani, az is vásárlói szempontból nagyon gyenge oldal, pl. hasonlítsd össze a keresi lehetőségeket és a fizetési opciókat. Persze ha egy szolgáltatással valaki nem elégedett van választási lehetőség, hiszen nem kötelező használni.Bárhol vásárolsz az a fogyasztóvédelmi törvényekben is leírt szabály hogy ha valami gond van akkor visszaküldés az alap. A visszaküldés költségeit a vevő fizeti és bizonyos esetekben és az eladó vállalása alapján visszakapja utólag és a termék ára is azután jár vissza ha megkapja. Itt kitétel az hogy vonhat le belőle ha nem megfelelő állapotban kapja. Jogszabály is ezt írja.
Szóval ha nincs kedved a visszaküldési hercehurcához akkor nem igazán van más lehetőséged.
Persze igazad van az eladó tévedett, ő a felelős, de a hibát akkor tudja kijavítani ha a terméket visszakapja.
Ezt megtartod és küldjön másikat, nem igazán helyes opció, még akkor sem ha ő a felelős.
Most nem értve azt hogy olyan mértékben károsodott szállítás közben hogy nincs értelme a visszaküldésnek és erről le is mond az eladó.Pont azért mert nem kötelező a visszaküldést az eladónak finanszírozni -az az eBay help szöveg hogy ad előre bérmentesített címkét elmegy USA viszonylatban, de más irányokba nem működik és az eladó eleve ki is zárhatja a visszaküldést, ezt a címkés dolgot akkor is írja az eBay, ez tényleg hiba-, pont ezért is biztosítja a PayPal a visszaküldési költségtérítést amelyet már a feladást követően rögtön lehet igényelni. Egyébként is neked kell akkor is megelőlegezni ha fizetné az eladó.
Jó neked hogy nem kel levél, csomag feladással bajlódni, de amit leírsz az nem annyira bonyolult, a csomag összekészítés feladásra úgy fél óra max, az igaz hogy lehet hogy sorba kell állni, de nem muszáj csúcsidőben feladni
Közel 10 éve vásárolok az AliExpressen, tudnék mesélni, volt amikor nem kaptam vissza a jogosan járó pénzem és náluk is a visszaküldés az alap, és ott azt bizony hiába az eladó rontotta el neked kell fizetni, senki nem téríti meg, a reklamációs lehetőség 15 nap, nem pedig 30 mint az eBay-en
-
madrac
senior tag
Az eladó 5$ refundot akart adni egy 40+ dolláros cuccra mielőtt case-t nyitottam volna, most pedig nem hajlandó kommunikálni. Szerinted ez nem probléma? Nyilván nem akarja vállalni a felelősséget ezen túlmenően, pedig ő vert át.
Úgy gondolom, hogy paypal nélkül is minimum neki kellene állnia a vissza postázás összes költségét, pláne, hogy nem én vagyok az eladó aki rossz terméket küldött... másrészt semmi kedvem a visszaküldési herce-hurcához, nagy méretű csomagoló anyagot venni saját költségen valahol, amit nem ad vissza senki, hieroglifákkal megcímezni, vagy szenvedni valamilyen etikett nyomtatással, vámáru nyilatkozattal, sorbanállással, ragozzam még? És akkor még várni, hogy megkapja?!
Azért ennél lehetne profibb és ügyfélbarátabb egy akkora vállalkozás is mint az ebay... tök amatőrnek hat az egész oldaluk, szolgáltatásuk. Most kb várok a nem tudom mire, és nem igazán látom azt, hogy a segítségemre lennének...
Esküszöm Aliexpressen nem volt még ilyen töketlenkedésben részem. -
cbmfan
őstag
ez már megint mókás lesz. nullásnak adtam fel két hete csomagot, most nézem ragszámot. utolsó infó ez:
2019-07-31 14:27
PHILIPPINES, Returned from Customs (CUSTOMS STATUS: import rejected, taxes not paid)jól értem, hogy visszajön mert nem fizette vámot? tuti nekiáll hamarosan pattogni, hogy hol a pénze, fizessem vissza azonnal...
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
Topikgazda
válasz madrac #77572 üzenetére
Nézd, nem kötelező visszaküldeni, nem is mindig élnek vele az eladók. Egybe pakolták a régi valamennyi pénz vissza vagy visszaküldés után a teljes pénz vissza.
Ha használható és nem akarom visszaküldeni, akkor azt írom be az üzenet részhez, hogy X pénzre részvisszatérítésként tartok igényt és akkor nem küldeném vissza.
Az tény hogy a PayPal 9300 Ft-ig megtéríti a postaköltséget, ha ebbe az összegbe belefér a visszaküldés díja, akkor lényegtelen hogy fizeti vagy nem. Ha a legolcsóbb biztonságos szállítási mód több, akkor a leigazolt különbözetet bármikor elküldheti, hiszen a PayPal tud fogadni pénzt.
Nem igazán látom a problémát. Kideríted mennyi lenne és annak függvényében megegyeztek, hiszen felajánlotta. A postázással kapcsolatban találsz segítséget az Összefoglalóban. 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek. és 17. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
Szia, ez pontosan hogy történt? Én is ügyet nyitottam, mert nem azt a terméket kaptam mint amit hirdet, de ugye csak visszaküldési ügyet lehet nyitni, mást nem. Erre elég hamar jött is az email ebay-től, hogy az eladó jelezte, hogy labelt nem tud küldeni és egyezzünk meg a visszaküldés költségéről. Erre írtam neki üzenetben, hogy akkor tud-e adni labelt, mert én nem tudom visszaküldeni, mert nagyon drága lenne, de full refund is oké lenne. Nem én tehetek róla hogy más terméket küldött... na most erre azóta se történt semmi.
Rendeléseknél az van, hogy "Status: You requested a return - the seller should respond soon."
A visszaküldési oldalon meg az van, hogy 12.-éig küldjem vissza... itt vagy üzenni lehet neki, vagy visszavonni a visszaküldést... -
oil120
senior tag
Még egy kis segítséget kérnék.
Szívesen elvinném ezt a terméket. Az enter your max bid kockába azt az összeget írjam, amennyit nekem maximum megér? Ettől még, ha nem licitálnak ennyit, akkor olcsóbban is elvihetem, mint az általam megadott összeg?
Vajon mikor kezdjek licitálni rá? -
Topikgazda
válasz oil120 #77567 üzenetére
Már a helyi postán kellene lenni és kézbesítésének folyamatban, szerintem ott is van csak nem frissült az adatbázis.
De ha nem volt egyértelmű akkor Bejövő küldemény belföldi továbbküldése szöveg már rendben lévő dolog.
A folyamat ez szokott lenni:
Moszkvában a helyi postán feladják a csomagot, azt beszállítják az ottani nemzetközi kicserélő központba, hogy a külföldre történő vámolásos és kiszállítási dolgokat intézzék. Repülőre teszik. Az megérkezik Budapestre, leadják a mi nemzetközi kicserélő központunkba a befelé történő vámolás és szállítási dolgokat intézni, ha ez megtörténik akkor belföldre továbbítják, ami a Budaörsön lévő OLK-t jelenti onnan küldik a helyi postákra a küldeményt.[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
eltuntethetetlen vasarlasok ujra. megleltem a commubityben, ez egy uj hiba, iden nyar eleje ota jelentkezik, azoknal a vasarlasoknal (ahogy en is tapasztaltam) ahol 1 eladotol tobb termeket vesz valaki.
megoldas, az nincs.
kerulo ut van, arhivalni kell es eltunnek a phistorybol. de arhivalni mar nem lehet (ha jol ertem) mert ez megszuntetett funkcio. ennek ellenere van ra egy link amin keresztul mukodik, igy nekem is sikerult.A camera does not make art, the artist makes art.
-
oil120
senior tag
Szia,
Jelenleg ittvan a csomagom. Kezdjek aggódni a vámeljárás miatt?
Köszi -
Topikgazda
Et írta: Viszont nem engedi elmenteni mert az eladói szintem túl alacsony. 1 hirdetésnél több a minimum szint és ezt a valamit maximum 2-vel szerintem meglehet hirdetni akármennyi variációban.
Ha van 7 színben és adok színválasztási lehetőséget, az nem fog 7 hirdetési lehetőséget elhasználni mondjuk az alap 10-ből. -
Topikgazda
válasz kuyarashi #77558 üzenetére
Itt nem jellemző a garanciás ügyintézés, ez eBay ilyen lehetőséget, közremüködést nem biztosít. Eltárolod a vásárlás után az eladó elérhetőségi adatait aztán ha vállalt garanciát akkor rendezitek egymàs közt. Ez itt nem a klasszikus websop-os vásárlás, nem érvényesek azok a szabályok. Persze az eladó bevállalhatja, de akkor kapsz is mondjuk számlàt. De ez már eBay-en kivül eső téma.
Ha eltűnik akkor semmitsem tehetsz, nincs jogutódlás. -
Mr-Pamacs
senior tag
Egy termék van, 2 fajta variácóval. Az egyik variációban 7 fajta van, a másikban 5 fajta, így 7*5 kombináció van jelenleg. Bár ez csak 35, nem 50.
-
Mr-Pamacs
senior tag
Sziasztok.
Kezdő vagyok még eladóként az ebay-en. Olyan gondba ütköztem hogy az egyetlen termékemnek lenne kb 50 variációja, amit fel is tudok szépen vinni. Viszont nem engedi elmenteni mert az eladói szintem túl alacsony.
Kértem szint emelést. Ez hogy fog működni? Felhívnak és elbeszélgetnek velem? Milyen feltételei vannak a szint emelésnek? -
rednifegnar
senior tag
probaltam de semmi hatasa, ceges gep, otthoni, mobiltelo (mobilnet), masik bongeszo, semmi nem hat rajuk.
juni 12-en volt olyan vasarlasom ami egy eladotol tobb termek, azt sikerult. de amiket azota vettem, azokbol ez a ketto amit nem lehet. mind a ketto tobb termekes (egy-egy eladotol). kb ennyi osszefuggest velek felfedezni. minden mast tudtam hidolni, elotte, utana, kozben is.
amikor ranyomok a hide-ra akkor eltunik, megjelenik a undo gomb, aztan kovetkezo frissitesnel ujra ott vannak.[ Szerkesztve ]
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77551 üzenetére
Egy teljesen más számítógépről, teljesen más Internet szolgáltatón keresztül és nem szinkronizált böngésző adatokkal próbáld meg. Nekem működik, hogy neked milyen beragadásod van az nem tudom, egyedi hiba.
[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
mar a masodik vasarlasom rovid idon belul amit nem tudok hide-olni, hiaba probalom tobb geprol, telefonrol, sehonnan nem megy. idokozben volt masik vasarlasom is, es azokat sikerult, de most megint van egy ujabb. nem ertem mi a baja, de marha idegesito. mind a ketto tobb teteles, lehet ez az oka (nem tom volt e kozben olyanom mostanaban ami szinten tobb teteles volt es sikerult), de ez igy eleg gaz. foleg hogy van 15-25 teteles vasarlasom is ugyanazoktol az eladoktol amiket majd el kene hide-olni
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz kuyarashi #77549 üzenetére
Az eladó bármikor kérheti a negatív minősítés törlését, megszokták tenni. Adott szituációban még az azt adó vevő lehet a fekete bárány. Szóval hasznossága nem igen van, mindegy mikor adod.
Kaptam negatív minősítést mert a vevő nem tudott olvasni, nem értette hogy a kép mit ábrázol pedig egyértelmű volt, még is megvette pedig nem az kellett neki.
Amikor reklamált hogy elbaltázta, figyelmetlen volt, szó nélkül visszakapta az árát, ennek ellenére kifogásolta hogy ami a szöveges részben le volt írva, miért nem látszódott a képen. Fizikailag lehetetlen dolgot feltételezett. Negatív értékeléssel zárta dolgot. Ő volt a hunyó végig. Én nem értékeltem mert nem jött létre az üzlet, viszont egy csomó munkát adott, a jutalékok sztornóztatása, a termék újbóli meghirdetése, szerencsére nem volt fizetős opcióm rajta, így azt nem buktam.
Természetesen kértem az értékelés törlését.Innentől kezdve engem nem érdekelt az értékelés, ha egy hülye nem magát értékeli mert figyelmetlenül vásárolt, azzal nem tudok mit kezdeni. Ha akar akkor értékel, ha nem hát akkor nem. Haszontalan, mondjuk 1 év alatt 5000 eladásból nem értékelnek 1000-et, adnak 9 negatív értékelést, ezek közül 7 megalapozatlan, a 3991 meg pozitív, összességében 99,5%, kit érdekel?
Megvettél valamit akkor kész, annyi, ahol garanciát vállal az eladó azt számon tudod kérni, ahol meg nem ott vége a vásárlási dolognak.
-
kuyarashi
őstag
Na ezért jó megtartani azt a 60 napot is talonban. Fenyegetőzni nem szoktam, de amíg látja az eladó, hogy nem értékeltem, addig általában kezesbárány. Azt követően, meg sokszor eltűnnek, de volt már erősen pozitív tapasztalatom is.
Köszönöm a segítséget.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Topikgazda
válasz kuyarashi #77545 üzenetére
Az értékelés és a vásárlói védelem nem függ össze. Adhatok neki pozitív értékelést, aztán ha a visszaküldési időben gond derül ki akár kérem is vissza pénzt.
Negatív értékelés "lebegtetése", azzal való fenyegetőzés szabály ellenes, egyáltalán sem a vevő, sem az eladó nem élhet vissza az értékelés megadása vagy nem magadása módszerrel. Igaz az eladó csak pozitív értékelést, vagy nem ad értékelést, egyedül a vevő használhatja szabálytalan "fegyverként".
De adhatsz negatív értékelést lehet hogy másnap már el is tűnik.[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
Nálam visszatérítésre került a sor, de nem teljesen jött össze. Persze a kontakt folyamatosan megvan köztünk az eladóval. Mire dűlőre jutottunk elkezdte húzni az időt, hogy ne kelljen fizetnie. Azt mondja értékeljem, utána perkál. Mondom ilyen nincs, először perkáljon mert közeleg a határidő. Eltűnt, majd noszogatásra megjelent és egy hete kitalálta, hogy nincs is lóvéja, éppen a vásárlástól számított 61. napon lesz majd.
Még vagy 3-4 levelet váltottunk, amiben mindig leírtam, hogy 29-én értékelni fogok ha törik, ha szakad, addig vagy utal, vagy nem. Kérdés, hogy azt kell írnom, hogy nem fizetett, vagy azt, hogy elrontotta, de végül megtérítette.
Na én azért húztam eddig, mert jó fej akartam lenni. Amint értékel az ember, tojnak a fejére, ezért nagyobb horderejű, drágább rendeléseknél én nagyjából kimaxolom a rendelkezésemre álló 60 napot.Köszi a segítséget.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
kuyarashi
őstag
Jobban is eldughatták volna. Egyébként a rendeléseknél is látom a dátumot. Azt sokkal hamarabb elérem.
Az értékelést az adott nap végéig, vagy a rendeléstől számított 60×24 óra letelte előtt tudom megtenni? Tehát, ha egy 60 nappal ezelőtti csütörtökön, 14.30-kor rendeltem egy terméket, akkor ma 14.30-ig tudom értékelni, vagy éjfélig?
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Topikgazda
válasz kuyarashi #77541 üzenetére
Mindig 60 napon belül a vásárlás napjától számítva. Nem számolja a napokat, de azt hogy mikortól él azt a neved alatt baloldali menüben láthatod Account settings, My Account, Feedback és ott az adott vásárlás.
De egyszerű a vásárlások alap megjelenítési idő tartama a 60 nap, ha lejár ez akkor eltűnik a listából ez a tétel, értelemszerűen az értékelés 60 napja is lejárt egyidejűleg.
Gond akkor szokott lenni ha nem érkezik meg 60 napon belül, mert ha 60 napon belül megjön, akkor a megérkezés leigazolása össze van kötve az értékeléssel, az első pont az hogy megérkezett vagy nem, azután meg az értékelési szempontok vannak. Így nem igazán marad el. Fontos hogy nem a terméket kell értékelni, hanem magát a vásárlási folyamatot, aminek vége ha átvetted is nincs vele megérkezéskor probléma.[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
Sziasztok!
Az eladót értékelni mindig 60 napig tudom?
A másik kérdés, hogy a 60 nap honnan indul. Azt gondoltam, hogy a leütés pillanatától, de van egy termék, amit május 30-án rendeltem meg -és fizettem ki-, de levélben egy pár nappal későbbi dátumot jelölt meg az Ebay értékelési határidőnek, ami kb. a kiszállítás napja lehet.
Illetve hol találom az adott termék értékelhetőségének lejárati időpontját?Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Topikgazda
válasz oil120 #77536 üzenetére
Full eljárásra. Már többször utaltam rá hogy vannak véletlenek és nem kérik be a vételár igazolást, de nem azért mert gift (ajándék) 45 €-ig áfamentes, ha nem volt ellenérték adva, amit a küldőnek igazolni kellene és nem a küldeményre ráírt érték, köztudott hogy az esetek nagyobb százalékában nem valós érték van ott ezért a kifizetett összeget kell igazolni.
Jelen esetben a vámérték és áfa alap mai árfolyammal 96344 Ft ennek a 26013 Ft az áfája, ha a Magyar Postán keresztül jön akkor 3500 Ft vámeljárási költség, tehát 29513 Ft a + költség.
Vagy ha szerencséd van akkor semmi.
Az tény hogy a csomagátvilágító az nagyon jól működik, felismerhetőek a dolgok a képernyőn.[ Szerkesztve ]
-
oil120
senior tag
Oroszországból rendeltem egy terméket, melynek az ára 260€ + 35€ szállítás volt.
Vámolás során mire számíthatok?
Az eladó a következőt írta eladás során:
The declared value of lens, shown on parcel, will be 1500 rub~22 euro. We also declare the lens as a gift. But it is still possible that the parcel will be stopped by Customs.Köszönöm
-
balika21
tag
Sajnos elöbb cselekedtem, nem volt még ilyen gondom, és persze, hogy ami Amerikából jön, az nem stimmel.
Az üzenetet ott küldhetem amit linkeltem képet, azon keresztül. Sajna az angolom is elég gyér, majd hagyatkozok a google translate-re, szerinted, ha beleírom, hogy a feladás költsége drágább mint a különbözet, vagy mit írjak? Mert nagyjából annyi lenne a feladási díj. Esetleg megkereshetnélek privátban?
-
Topikgazda
válasz balika21 #77533 üzenetére
Ha mindenki tartja magát a szabályokhoz, akkor 5 napon belül feladod, onnan számolva 10 napon belül az USA nyugati partjára is kézbesítik, 2 napon belül a PayPal-on keresztül megkapod a pénzt amit a bankod 2-5 napon belül a számládra könyvel. Tehát 20 napon belül lehetséges.
A legegyszerűbb az lenne, hogy a különbözetet részrefundként az eladó elküldi neked. Nem kell semmit postázni és ha neked így megfelel akkor rendben vagytok. Ha ezzel indítasz akkor az eladónak is egyszerűbb lett volna.
Küldj neki egy üzentet hogy ez neki megfelelne
Ingyen a postán nem visznek el semmit, amikor egy levél, csomag feladásakor fizeted a feladási díjat, azt nevezik bérmentesítésnek.[ Szerkesztve ]
-
balika21
tag
-
Topikgazda
válasz balika21 #77531 üzenetére
A szokásos gagyi help üzenet, vagy az ő költsége vagy nem. A PayPal kifizeti 9300 Ft-ig a visszaküldés költségét, az hogy az eladó adna egy amerikai előre fizetett postás címkét még rendben is lenne (erre utalnak és USA-n belül jó is), de a magyar posta azt nem fogadja el, nálunk nekik kell fizetni a feladási díjat.
Az Összefoglalóban találsz segítséget a feladás kalkulálásához.
Kell egy pontos cím az eladótól hogy hova küldd. Ott ugyan a cím, de egy üzenetben célszerű pontosítani.
Elküldöd nyomon követhető módon. A bérmenetesítést persze te fizeted. (Ha nem veszed igénybe a PayPal költségtérítését, ez is benne az Öf-ben, és az eladó fizetné az igazolt költséget amibe neked került majd utólag téríti meg, általában hozzácsapják a refund összegéhez, vagy azzal egyidőben küldi.)
A postaköltséget visszaigényled a PayPal-tól
Miután az eladó megkapja 2 napon belül küldeni kell a pénzt vissza neked.[ Szerkesztve ]
-
balika21
tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni, rendeltem egy GC500 tipusú terméket Amerikából 50.000Ft feletti értékben, megkaptam,de hiába a szállítón GC500 volt, a valóságban egy GC350-est kaptam, aminek értéke 30.000Ft. Kértem refund-ot, amit az eladó el is fogadott, és ez a kép fogadott utána:
Ha jól értem, küldjem vissza az eladó terhére a csomagot.
Mi itt a legjobb döntés?
Ha valakinek volt már hasonló, mik a tapasztalatok?
Hogyan tudom most az eladó terhére visszaküldeni? Írjak neki, hogy xy-ba fog kerülni, küldje el a pénzt, aztán feladom? Vagy most Nekem kell ezt is kifizetni, és ha nem történik semmi a csomaggal, és megkapja, leigazolja, Nekem csak akkor jön vissza a pénzem?
Paypallal fizettem.köszi
[ Szerkesztve ]
-
Dracula72
senior tag
Üdv.
Megjött az első rendelésem.
Értékelést elküldtem, van még egyéb teendő? Pl.: Bejelölni, hogy meg jött a csomag vagy ilyesmi?( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/
-
GiGica
újonc
Köszönöm. Elnézést. Gondoltam arra, de ott kiírja a nevemet is stb., legalábbis ahol én néztem, igen. Köszönöm és elnézést, először rendeltem külföldről.
-
Topikgazda
válasz GiGica #77525 üzenetére
Igazán köszönettel veszem ha ilyenkor csak a nyomkövetési szám van beírva és hozzá a kérdés. Aki akarja majd megnézi. Ez így nem szép hozzászólás.
Pontosítások. 12100 Ft (41,26 $) értékig nem kell áfát és mást sem fizetni. A Magyar Posta vámeljárási költsége 3500 Ft.
Bővebb információ az Összefoglaló, 19. Vámügyintézésről néhány gondolat
Ha itt megnézve ezt a szöveget látod: Item out of sorting centre BUDAPEST vagy valamelyik nyomkövetőnél Belföldi feldolgozásra továbbítva akkor sem kell fizetned, de egyébként sem kell fizetned. Lásd Öf.[ Szerkesztve ]
-
GiGica
újonc
Sziasztok! Ha a csomagkövetés azt írja, hogy Magyarországon a posta elosztóba ment a csomag, akkor megúsztam a vámot és pár napon belül itt lesz? Hong Kongból rendeltem és 10.700 volt a szállítással együtt, elektronikus kütyü. Ezen parázok, mert nincs pénzem kb. még a 27 % ÁFa-ra meg az 1.500 Ft kezelési költségre. Köszi.
27 Júl 2019
11:36
Departure to distribution network
Hungary
BELGIUM POST - BPOST
27 Júl 2019
11:36
Departure from office of exchange BPOST BELGIUM
27 Júl 2019
11:36
Departure from inward office of exchange
BUDAPEST
UNIVERSAL POSTAL UNION
27 Júl 2019
10:37
Departure to distribution network CAINIAO
27 Júl 2019
03:36
F Scan Received Departure From Oe To Distribution Network Clearance Release
Hungary
UBI SMART PARCEL
26 Júl 2019
10:14
Arrival from abroad
Hungary
BELGIUM POST - BPOST
26 Júl 2019
10:14
Arrival at facilities BPOST BELGIUM
26 Júl 2019
10:14
Arrival at inward office of exchange
BUDAPEST
UNIVERSAL POSTAL UNION
26 Júl 2019
09:15
Arrival from abroad CAINIAO
26 Júl 2019
02:14
Arrival Office Of Exchange
Hungary
UBI SMART PARCEL
25 Júl 2019
09:30
Küldemény átadása nemzetközi szállításra
Külföldi postai kicserélő üzem
HUNGARIAN POST
25 Júl 2019
09:30
Küldemény előkészítése szállításhoz
BEBRUG
HUNGARIAN POST
24 Júl 2019
12:39
Departure to country of destination
Belgium
BELGIUM POST - BPOST
24 Júl 2019
12:39
Departure from office of exchange BPOST BELGIUM
24 Júl 2019
12:39
Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra
BEBRUG
HUNGARIAN POST
24 Júl 2019
12:09
Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe
BRUSSELS EUROPEAN MAIL CENTRE, Belgium
HUNGARIAN POST
24 Júl 2019
11:40
Departure to country of destination CAINIAO
24 Júl 2019
11:39
Felvétel a feladótól
BRUSSELS EUROPEAN MAIL CENTRE, Belgium
HUNGARIAN POST
24 Júl 2019
04:39
Departure To Country Of Destination
Belgium
UBI SMART PARCEL
23 Júl 2019
11:16
Arrived At Destination Airport
Brussels Airport, Belgium
UBI SMART PARCEL
21 Júl 2019
07:20
Uplifted From Transshipment Hub
Hong Kong
UBI SMART PARCEL
20 Júl 2019
03:50
Export Customs Cleared UBI SMART PARCEL
20 Júl 2019
02:01
Item is ready for transport BELGIUM POST - BPOST
20 Júl 2019
01:02
Item is ready for transport CAINIAO
20 Júl 2019
00:51
Item Despatched To Transshipment Hub
Shenzhen, China
UBI SMART PARCEL
19 Júl 2019
19:04
Processed At Origin Hub
Shenzhen, China
UBI SMART PARCEL
19 Júl 2019
19:03
Received Shipment
Shenzhen, China
UBI SMART PARCEL
19 Júl 2019
04:03
Item is announced / bpost received the information BELGIUM POST - BPOST
19 Júl 2019
03:03
Item is announced / bpost received the information CAINIAO
18 Júl 2019
20:03
Item Is Announced Bpost Received The Information UBI SMART PARCEL -
tbalint3
tag
Most őszintén, milyen tempó az már, hogy egy 2 napja feladott külföldi ajánlott levél nem látszik a posta nyomkövetésében? Az UPU oldala viszont mutatja rendesen:
[Posta oldala szerint] [UPU oldal] -
rednifegnar
senior tag
furcsa de megoldodott a dolog, ilyet se lattam meg. talalomra ranyomtam az egyik paynow gombra, atment a fizetesre es ott egyben hozza a 3 tetelt, plusz a postakoltseget is
sikerult kifizetnem igy elvileg rendben is van, bar se szamlat nem kuldott se ertesitot nem kaptam es kiirva se volt csak ide, furi.A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77520 üzenetére
Világos, itt már külön kell fizetni, de nincs különösebb jelentősége, 3 tételed lesz és annyi.
-
rednifegnar
senior tag
nincs semmi ilyen, gondolom mert ez valojaban 3 egymastol fuggetlen tetel volt, 3 egymastol fuggetlen best offer es elfogadas. olyan mintha lenne 3 egymastol fuggetlen vasarlasom (ami vegul is igaz) de mar mindegyiknel free post van es az unpaid is egyenkent hozza.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
Nincs felül a sarokban a jelölhetőség hogy egyben fizeted az összest? Mármint amikor kosárban volt.
[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
hat elvileg tetelenkent tudom fizetni, de akkor nincs rajta postakoltseg. altalaban mindig az uk oldalon hasznalom, nagyon ritka hogy a com-ra lepek (ahogy most se).
megprobalom kifizetni egyenkent ha sikerul akkor majd ad szamlat a postara vagy ahogy akarja.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77516 üzenetére
Szerintem ő állította át, akkor most tudod fizetni?
Én tényleg jártam úgy hogy csak akkor tudtam kérni amikor az UK oldalon léptem be, a USA oldalon ehhez hasonló szöveg jelent meg.
Az egyben fizetéshez nem kell total requestt kérni, eleve a több tételt egy eladótól összesítve fizeted, akkor kell amikor valamit az áron változtatni kell, mert lealkudtad, vagy egyben lesz szállítva és kevesebb a költsége.[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
uk-s a dolog, de akkor minek jelenik meg a total keres?
a postakoltseg egyebkent tetelenkent meg volt adva, de miutan atement az unpaidbe ott mar mindegyik free lett (hogy o allitotta at vagy autamatan azt nem tom). ezert is akartam kerni totalt, meg persze egyben fizetni mindent nem pedig tetelenkent.A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
válasz rednifegnar #77514 üzenetére
Emlékeim szerint erre nem lehet kérni totalt, a szállítási költség csökkentést máshogy kell az eladóval lerendezni. Kifizeted és különbözetet refundként visszaadja.
De néha trükközik az eBay, lehet hogy azon az oldalon kell belépni ahol az eladó hirdetett. Pl UK és akkor néhány dolog nem intézhető a USA.com-on belépve.[ Szerkesztve ]
-
rednifegnar
senior tag
hi, ezzel mit lehet tenni? best offerrel 3 cuccot vettem, ezutan request total menu es ez jon ki pirossal:
We're sorry, but we can't complete your request at the moment.A camera does not make art, the artist makes art.
-
Topikgazda
Velük kell megbeszélni, de esetleg kérdezz rá a Revolut topikban
Május 23-án ugyan ebbe futott bele balhmm azután más is írta. A címek egyeznek? eBay, Revolut, PayPal?Bár itt néhány embert nem értek, elveti a PayPal védelmét, mert nem a PayPal-ra regisztrálja a Revolut kártyát, hanem direktbe fizet, meg lenne a PP védelme is, ha oda rakja a kártyát és a banki -Revolut- váltásra állítaná át.
Az egyik megoldás az hogy a GSP szállításúakat nem ezzel fizeted, a többség nem ilyen.
A másik hogy rákérdezel, hogy tudod-e kézileg vezérelni, jóváhagyni az ilyen fizetéseket.
A gond egy része onnan is eredhet, hogy a Revolut és a PayPal nem szereti egymást. Én fizetek Transferwise kártyával ilyen kettős megoszlású fizetéseket és semmi gond.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Ne Revolut kártyával fizess vagy ne vegyél GSP szállításos tételt ha Revolutot használsz.
Elméletben ez nincs kifizetve ha nem tudja mindkettőt elvinni, az egészet újból kellene fizetni és majd közben a Revolutra is visszakerül a másik tétel.
Az Összefoglalóban is benne hogy mi ez a GSP, ezt az egy vásárlás két felé osztást nem tudta a Revolut kezelni.
Ha GSP-s a szállítás, akkor 2 felé megy a szállítási pénz egy adott vásárlásnál. Az eladó kapja a vételárat és a szállítási költség kisebb részét, a logisztikai cég, a Pitney Bowes pedig a szállítási költség nagyobb hányadát.
A PayPal-on ilyen esetben két terhelés fog megjelenni az adott vásárláshoz és a bankkártyáról is két tétel lesz fizetve.[ Szerkesztve ]
-
arfer
senior tag
Sziasztok! Paypallel fizettem, az oda beregisztrált Revolut kártyával, fontban. Az ebay két részletben terhelte volna meg a kártyát, az egyik a cucc, a másik a szállítás (Pitney Bowes...) Namost ezt az összeget a Revolut megtagadta, gyanús terhelésre hivatkozva. Úgyhogy most az áru ellenértéke zárolva van a Revoluton, és egy másik kártyával kellett kifizetnem az egészet. Tudja valaki, hogy miért történt ez, és mit kell csináljak, hogy máskor ne történjen??? Köszi!
-
Maksifül
senior tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy újabban Androidos mobilion /Xiaomi Mi Mix2/ az eBay appja nem dobja fel az értesítéseket, se ikonnal, se hanggal, ha mondjuk eladtam valamit, vagy lejárás közeli állapotban van a licit, vagy üzenetet küldtek, stb. Csak akkor jönnek az értesítések, amikor megnyitom az applikációt, pedig az összes értesítés be van kapcsolva hanggal, meg mindenféle más módon.
Volt másnak ilyen problémája? Mi lehet a gond, s hogy lehet orvosolni? Az újratelepítés nem hozott megoldást.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
-
Santino
aktív tag
Szervusztok!
Tavalyi vagy tavaly előtti vásárlásaimat vissza tudom valahol keresni?
Böngészgetem a profilomat, de nem találom.
Köszönöm!Asus RT-N18U & FreshTomato Firmware 2020.6 K26ARM USB AIO-64K-NOSMP
-
darvinya
titán
Elért engem is, hogy nem azt kaptam, amit rendeltem.
Ráadásul alá kellett írnom postásnál, hogy átvegyem.
Írtam eladónak, fényképpel.Kérdésem, most buktam, mert nem videóztam?
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Laraxior
titán
Semmi. Válaszolt.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Sanyaaa26
senior tag
Kellemes pár vevő az ebay-en, egy hónapja érdeklődtek hogy új zélandra küldenék e csomagot, hosszas huzavona után Anglia lett a célpont, mert az illetőnek ott él valami barátja ok. Csomag elküldve, ma érdeklődtem már nyolcadikán megkapta, írtam a srácnak hogy kellene valami értékelés mert az meggyorsítja a folyamatot amíg a pénzemhez jutok. Most derül ki, hogy holnap kapja meg, a haverja küldi neki onnan új zélandra. Aminek nem örülök, meg is írtam neki hogy én Angliáig vállalok garanciát a csomagra, onnan ha ők elküldik a világ másik felére és közben sérül ahhoz nekem semmi közöm.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- iPhone 14 Pro 128 GB Silver, Kártyafüggetlen! Mint egy új!!! 86% Akku!
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron Lenovo IdeaPad Gaming, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX3050
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron MSI GF63 Gamer, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX2050
- Laptopok alkatrésznek
- Laptopok alkatrésznek
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest