Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madrac

    senior tag

    válasz V/ #77573 üzenetére

    Az eladó 5$ refundot akart adni egy 40+ dolláros cuccra mielőtt case-t nyitottam volna, most pedig nem hajlandó kommunikálni. Szerinted ez nem probléma? Nyilván nem akarja vállalni a felelősséget ezen túlmenően, pedig ő vert át.
    Úgy gondolom, hogy paypal nélkül is minimum neki kellene állnia a vissza postázás összes költségét, pláne, hogy nem én vagyok az eladó aki rossz terméket küldött... másrészt semmi kedvem a visszaküldési herce-hurcához, nagy méretű csomagoló anyagot venni saját költségen valahol, amit nem ad vissza senki, hieroglifákkal megcímezni, vagy szenvedni valamilyen etikett nyomtatással, vámáru nyilatkozattal, sorbanállással, ragozzam még? És akkor még várni, hogy megkapja?!
    Azért ennél lehetne profibb és ügyfélbarátabb egy akkora vállalkozás is mint az ebay... tök amatőrnek hat az egész oldaluk, szolgáltatásuk. Most kb várok a nem tudom mire, és nem igazán látom azt, hogy a segítségemre lennének...
    Esküszöm Aliexpressen nem volt még ilyen töketlenkedésben részem.

Új hozzászólás Aktív témák