Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enemy

    aktív tag

    Egy levél ami elment..

    DIGI KFT
    1134 Budapest Váci út 35.
    Tel: 06 40 180 180
    Fax: 06 1 707 6700

    Tisztelt Ügyintéző!

    A problémám november 20-a előtt kezdődött.
    A kép szétesett négyzetekre, a hang akadozott.
    Az elmúlt időszakban sok jótanáccsal láttak el az ügyfélszolgálaton.
    - húzzam ki 15 percre a készüléket a konnektorból
    - beaktiválták ismét a kártyákat
    - csináltam egy teljes csatorna beállítást mindkét beltérin…stb..
    - a bejelentett hibákról hibabejelentőt nem vettek fel!
    Többször jelezték ez központi hiba. A hiba nem bosszantó ha nem főműsor időben van.
    A főműsorban sugárzott filmet nem tudtam végignézni mert a kép szétesett és a hang elakadt. A hibát nem tudom csatornához kötni. Volt amikor csak egy sor volt hogy a kép alsó harmadán esik szét a kép. Előfordul hogy a órákon át jó aztán egy reklám után folyamatosan jön a hiba .. nem tart kb 1-2 másodperctől 10 percig.. ..
    Többször előfordul hogy egyes csatornákon nincs magyar hang. Ügyfélszolgálatot felhívva értetlenül néznek ..Hallgatnak. Jellemző hogy hozzá nem értőkét kezelnek.
    Szomorú hogy a hibát novemberben jeleztem és mindig csak egy pillanatnyi gyorsan elintézhető megoldást javasoltak. A hiba nem oldódott meg egyetlen alkalommal sem. Hiba naplót, hibabejelentést nem készítettek.
    Se tartozásom. Se elmaradásom nincs.
    A hibabejelentésemet rögzíteni nem tudták mivel a befizetésem nem érkezett be. A szolgáltatásért havi 2700 ft ot fizetek. A Tv müsor élvezhetetlen. Sajnos szoba antennát kell használnom egyes csatornákon a főműsorban leadott filmek megtekintéséhez.
    Érthetően: fizetek egy szolgáltatásért amit a szolgáltató csak részben teljesít, és annak ellenére hogy a szolgáltatás árát feladtam postán(csekken) nem hajlandóak hibabejelentőt felvenni addig amíg a pénz be nem folyt!?

    December közepén a szerelő megnézte a beltérit, kicserélte az egyiket. A cserélt beltérin a kép élesebb de a négyzetekre való szétesés mellett meg-meg áll 1-1 másodpercre.
    A csere után néhány nappal még december 24 előtt a hibát ismét bejelentettem. A két ünnep között szerelő nem keresett a hibát nem hárították el. A 72 órás szervizelési idő 2-3x is lejárt.
    A hibát december végén (29-30) ismét bejelentettem. Panaszt vettek fel. Megígérték hogy valaki meg fogja nézni.
    Január 2- án telefonált egy úr hogy itt áll a ház előtt hogy tud bemenni. Mint kiderült neki adták meg a címem ( valamit összekevert)de ö sajnos Dinnyésen van és kijönni nem tud. Adott egy telefonszámot amit hívjak én és egyeztessek időpontot mert Siófok nem hozzá tartozik. Mivel senki nem keresett én ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot sokadszorra ismét megtettem a bejelentést. Ismét adtak egy telefonszámot amit nekem kell hívni!
    Se a január másodikán kapott telefonszámot nem vették fel sem a fehérvári com-2 kft telefonszámán(vezetékes, mobil) nem jelentkezett senki!

    Amennyiben a hiba javítását nem kezdik meg a mai napon, akkor 2008.01.07-én a levelet a fényképekkel együtt a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez küldöm tovább.

    név..cím

    Siófok, 2008. január 4
    .

    A 7-én kézhez vett levélben tájékoztattak arról hogy a beltéri egységet kicserélték és azóta nem éltem hibabejelentési lehetőséggel.Ebben csak az a furcsa hogy dec 20-án volt utoljára szerelő a lakásban..
    Aznap kb 1-2 óra múlva felkeresett a szerelő . kicserélte a fej egységet.
    A vétel nem változott. Rossz és nézhetetlen..idegesítő.. stb
    Felmondtam..
    Szervíz korrekt ..
    Ügyfélszolgálat tré .. minden ügyfélszolgálatos mást mond.. és totál hülyének néznek..

    összességében kb 25x telefonáltam a hiba miatt .. alkalmanként kb 7-14 percet..
    ez tényleg a román upc!

    „Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

Új hozzászólás Aktív témák