Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Proxmox VE
- Google Drive
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolti75
senior tag
válasz Zola007 #75832 üzenetére
Az új akkut ha a kapacitás ugyan akkora (!), akkor ajánlott, de nem kötelező regisztrálni. Szóval nem kell rohanni érte, de ha olyan helyen jársz ahol van gép akkor csináltasd meg! Telefonos appokkal is lehet.
A régi akkut viszont nem szabad resetelni, rövid időn belül kuka lesz. -
zsolti75
senior tag
Telefonnal autót nyitni?
min.25éve van gombos kulcsom, és a mai napig nem tudom melyik gomb nyitja/zárja, rendszeresen végignyomogatom őket, aztán valamelyik majd nyitja . A csomagtér nyitás az ami egyértelmű.
Az előző verda "kulcs nélküli" volt, az rendszeresen szopatott. A mostani legalább egyszerű távnyitós. -
zsolti75
senior tag
válasz tasiadam #75082 üzenetére
Hát mondjuk én pont 2-3évente szoktam autót cserélni, a 2 garnitúra ez idő alatt le se kopott. Főleg a télit szinte újszerűen szoktam továbbadni. 2-3év alatt 2garnitúra gumi, +egy felni, évenként 2x szerelés (plusz az elbaszások ) nem kis költség.
És a legfontosabb, hogy alig van tél, és megtehetem, hogy ha leesik vagy lefagy valami akkor nem megyek.
De akinek mennie kell, hóban fagyban, hegyre is, annak kötelező. -
zsolti75
senior tag
-
zsolti75
senior tag
válasz tasiadam #75078 üzenetére
A régi gépeken e60-ig M12x1,5 csavar volt, ezekre emlékem szerint 110Nm volt előírva. Az újabb gépeken M14x1,25 a csavar és 140Nm az előírt.
A túlhúzás nagyobb probléma, mint ha kicsit kevesebbel húzzák meg. Nekem volt, hogy agyat és tárcsát is cserélnem kellett egy idióta gumisnál történt télikerék csere után.[ Szerkesztve ]
-
zsolti75
senior tag
válasz rayoliviero #75076 üzenetére
Én is 100-120 körülre szoktam lehúzni mindet, de majd H.Ezredes megmondja a tutit. én most lusta vagyok utánaolvasni, nekem elég a 100
A kétszéles keréknek viszont örülni fog az x-drive.[ Szerkesztve ]
-
zsolti75
senior tag
válasz KAMELOT #75051 üzenetére
Nem kell kalibrálni, tudja a műszeregység, hogy hány jeladó impulzus milyen sebességnek felel meg.
A régi műszeregységekre ez rá is volt írva alul e28-nál K=4545, E34-nél K=4675. Ha gyári kerékkel mentél ezek nagyon pontosak voltak.
Europai sztenderd, hogy gyárilag +3 csalásra állítják a tacho-t, ezt ki lehet szoftveresen kódolni nullára, illetve ha nem gyári a kerék, akkor lehet korrekciózni diag szoftverekkel. -
zsolti75
senior tag
válasz KAMELOT #75047 üzenetére
Gumimérettől és kopástól is függ. Gyárilag +3kmh-ra van állítva, kivétel ha japán piacos mert akkor 0kmh.
Át lehet kódolni. Én a sajátomat nullára kódoltam, illetve be lehet még kapcsolni a gps korrekciót is. Az új gépeknél szerintem ezek már alapból be vannak kapcsolva. -
zsolti75
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74987 üzenetére
Baráti körben F=Fosch
Autót úgy még nem utáltam mint anno az F30-at, még anyám Toyotáját is szívesebben vezettem.
Sokan szeretik, én is ismerek olyat. Változik a kor az ízlés és az igények. -
zsolti75
senior tag
válasz kenwood #74985 üzenetére
Az ízlésen nem vitatkozunk, mondjuk ez nem a legszebb példány.
Akkoriban a BMW még arról szólt hogy milyen vezetni, ebből a szempontból sokat veszített az +200 kiló miatt az e28 után, de én szerettem az e34-eseimet. Volt 20i, 35i, és épített 28i.
Van egy ismerősöm, aki e34 20i-re cserélte a F10-et, és nem azért mert nincs pénze. -
zsolti75
senior tag
válasz CharlieDrop #74959 üzenetére
Minden diesel büdös.
Erőtlen, lehet. Mihez képest? Napi közlekedésre bőven elég. Nekem e61lci-ben volt, és 180 tempomattal pályáztam vele. Bírta.
Igen a gyártás végére már rendbe szedték az N47-et, el is mennek sokat, ha odafigyel az ember az olajcserére meg a zajokra, de ettől még nem lesz ajánlott vétel ha valaki 10+éves bmw-t szeretne vásárolni. -
zsolti75
senior tag
Az E9X korszakban a legjobb motor szerintem az M57 M47 volt.
Ezek közül 35d 25d környékén keresgélnék, de egy M47 20d is jó lehet ha nem vagy száguldozós fajta.
Km az lesz bennük bőven.
Benzinesben egy igazoltan keveset futott 25i-t néznék, N52N-el. Ennél már javították az N52 hibáit, igaz csak pár hónapig volt gyártásban, de ki lehet fogni. -
zsolti75
senior tag
válasz Shadowbull #74926 üzenetére
Nekem a MA féle Audi jut róla eszembe.
Én maradok a G30-nál, az is egy fos, de az utolsó bmw ami valahogy kinéz, szerintem. -
zsolti75
senior tag
válasz H.Ezredes #74880 üzenetére
Kiszámolták, a gariidőt ki fogja bírni.
De a tömeg visz magával mindent, fék, futómű, kasztni, feeling...
És ennek a "fejlődésnek" még nincs vége.
Egy 3-er is már alulról súrolja a 2tonnát.
Szerelő vagy tudod, mennyi túltervezés és felesleg van ezekben.
A vásárlókat ez úgysem érdekli, elég csak belelapozni akármelyik fórumba, az infotainment meg az elektronika a lényeg, hogy egyébként milyen egy autó az már édes mindegy. -
zsolti75
senior tag
Sziasztok!
Van egy "csodás" fícsőr amit már évek óta az idegeimre megy.
Márpedig, hogy nyitott ajtó esetén befékezi az autót.
Végigmentem az egész kódoláson, de nem találtam meg, hogy melyik opció állítja ezt.
Tudja valaki esetleg?[ Szerkesztve ]
-
zsolti75
senior tag
válasz KAMELOT #73915 üzenetére
Két éve mikor indítottam a napelem beruházást, számoltam összevissza, hú wazze megéri, nem éri, mindegy inkább a tetőn legyen mint a bankba.
Na most 1,5 év után már a fele visszajött.
Én komplexen számolom a beruházást, mert volt szigetelés, hőszivattyú és hybrid autó. Ha autó nem lenne, akkor is 5-5,5év a megtérülése a teljes beruházásnak. És ami biztos, az árak csökkenni nem fognak.
Szóval így utólag: megéri.
Ha nem lennék szaldós, akkor is felrakatnám, csak az autó miatt (meg persze meghajtanék róla mást is amit épp tudok), természetesen sokkal kisebbet és nem hálózatosat ezért lényegesen olcsóbban. -
zsolti75
senior tag
válasz Tsebacsi #73539 üzenetére
Nem élvezem, de tény, itt nem nézik meg, nem is téma.
Szerintem többen néznek csúnyán, mint elismerően.
A veteránszutykok babusgatása, meg szerintem nem rossz hobbi, és befektetésnek sem utolsó (nálam van hely bőven). Meg jó érzés vezetni őket.
Nekem is azért van a g30 mint írtad, meg mert van napelem, így nagyon olcsón járok. -
zsolti75
senior tag
A G30-at a kutya meg nem nézi, a haverok és a szomszédok is leszarják. De ha valamelyik veterán szutyokkal kimegyek egy tankolás minimum egy óra, van hogy a rendőrök is azért állítanak meg, hogy az autóról érdeklődnek. A vételi ajánlatok meg mindennaposak.
Volt kb.10éve egy olyan eset, hogy elmentem egy céghez tárgyalásra, a belső parkolóban rávetődött egy fickó a verdára, beszélgettünk de nem tudtam lerázni, mondtam neki nyitva hagyom az autót nyugodtan nézze körbe míg én tárgyalok a főnökkel. Utána felajánlotta cserébe a 1-2éves hármasát.
Szóval nem F/G-vel kell manapság arcoskodni, azt bárki vehet.[ Szerkesztve ]
-
zsolti75
senior tag
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne egy N20 28i-hez való RaceChip RS box, az írjon rám! Apróért vihető.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bestbuy játékok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Teclast Tablet Topic
- SSD kibeszélő
- PlayStation 4
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Idő előtt kiderült, hogy készül egy új Terminator játék
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest