Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
Ilyen fotelfizikusokkal nem kell foglalkozni! Agyi szint NULLA! PC mögött mindenki okos, tapasztalat meg semmi. Játszák az eszüket, meg hazudoznak!
150-nél papa semmi nem ment meg max a bukókeret!nincsnév007: hol van ez a fúrum hagy olvassak én is!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #52789 üzenetére
a vezess.hu levo face kommentek eszmeletlenek... 20 eves szar... tukor gumik...vezetni nem tud, 2000-ert tankolos.
omlik a frusztraltsag, hozza nem ertes. az atlag iq kozeleben se levok hanyjak ki az ostobasagot.
akarhogy is, itt az ut teli volt hanyva sarral. kishazakban ez persze nem gond. kulhonban ugye ezt buntetik kemenyen mert baleset veszelyes. itt le se szarjak. el van intezve, hogy TE nem a latasi es ut viszonyoknak megfeleloen vezettel. persze teny ha 90-el megy nincs ez. vagy akar ha teli gumival megy ki hisz az Mud+Snow ergo biztos jobban tapadt volna a husos teli meg ebben az enyhe 10 fokban is mint a nyari meg ha az uj gumi is volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #52793 üzenetére
Nagyon jó idő van/volt rengetegen jöttek ki szinte csak nyáron használt kocsikkal. Városi tempónál 6-8 fok napsütés simán lehet tető nélkül közlekedni, ülésfűtés, max hőfok lábtérbe, meg egy bőrkabát amin nem fúj át a szél.
Külterületen 10+ hőfok azért nem árt, pedig alapvetően én fázós vagyok.
Ebben az időben/ hőmérsékletben a nyári gumi jobban is teljesít mint a téli. -
Gsx-rr
veterán
válasz Carlytoo #52791 üzenetére
En arra tippelek amit Ezredes is irt. A joido miatt vette elő az autot es jokedvel elvezte.
Nem akarom ezt tovabb kommentelgetni, csak arra akarok ravilagitani, sokan vagyunk igy, pl akiknek van olyan autojuk amit alkalmankent hasznalnak, vagy kabriosok, motorosok.
Van egy utszakasz ahol neha nyomjuk neki,megtettuk mar 1000x ismerjuk az utat de eleg egy olyan varatlan dolog mint a felhordott sar az utra es kesz.
Senki se szamit ra es nagyon nagy baj lehet belole.
Nagyon szomoru baleset.[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
senior tag
Sokan nem értik, hogy miért történik ennyi baleset az ünnepek előtt/alatt. Olyanok is hibáznak, vagy csak szimplán áldozatokká válnak, akikről ez majdnem elképzelhetetlen. Az emberek elméje megbomlik ettől a sok sz*rtól. Dekoncentráltak lesznek. Tele van gonddal és a következő hetekkel a fejük és nincsenek ott abban a helyzetben , ahol nagyon kellene. 1 hiba és vége. Ez történt most is. Tele volt a feje mindennel. Nem volt tiszta. Itt nem alkoholt vagy egyéb más szereket értek. Ennyi elég is volt, illetve a hozzá tartozó külső tényezők, hogy elvágják élete fonalát.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
H.Ezredes
őstag
válasz SzlobiG #52785 üzenetére
Nem helytálló ez a hír. Ő vezetett. Munkából hazafelé történt. Igazából nem használta az autót télen / rossz időben. Valószínűleg a mostani enyhébb időjárás csalogatta ki. Utolsó munkanap jó idő stb... Napközben 13-14C is volt helyenként. Abszolút megfontolt volt soha nem versenyzett az autóval nem feszegette a határokat.Rosszkor lépett oda megmutatni vagy esetleg valamiért siettek ezt tőle már nem tudjuk meg. Egyszer hibázott mert gyorsan ment rossz helyen de ezt nem érdemelte.. Beszéltük édesapámmal,hogy szerintünk ki volt kapcsolva a kipörgésgátló.... A nyomokból tisztán látszik,hogy keresztbe csúszott az autó úgy ment neki a padkának és úgy repültek el a fák közé. Bekapcsolt DSC mellett nem áll így keresztbe az autó mert már hamarabb elveszi a gázt fékezi a kereket próbálja egyenesen tartani az autót valószínűleg csak lecsúsztak volna az útról nem így keresztbe állnak.... Amint érzi,hogy elpörögne a kerék / megúszna azonnal rá is fékez de itt nagyon nem úgy néztek ki a nyomok mintha bármi is fogta volna az autót.De természetesen ezt innen nem tudom megállapítani,hogy be volt vagy nem volt de véleményünk szerint nem :/ Vagy a másik variáció,hogy be volt kapcsolva csak megcsúszott a hátulja a sáron és megijedt és elrántotta de a akkor nem kb 4 kerékkel csúszik a padkának onnan meg a vezető oldali B oszloppal kapta el a fát. A gumik újak voltak hátul augusztusba cserélte őket szóval nem kopott szarok voltak rajta... Beszéltem ma telefonon a párjával és ugyan azokat mondta ő is,hogy nem szokott se versenyezni se száguldozni .Még mindig nem tudom felfogni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SzlobiG #52785 üzenetére
Aztakurva
Ma nem akartam elkésni a lagziról. Szakadó eső,pálya 150 tempomat. Végig eszemben volt,ha most megcsúszik lehet pelenkáznak életem végéig jobb esetben.
Dehogy valami vidám is legyen,tegnap este megyek haza és egy csávó kapucnis pulóverben kabriózott...[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
SzlobiG
félisten
Hírekbe szerepelt az eset, állítólag nem is Möhe vezette az autót, hanem az egyik ismerőse próbálta ki, hogy mit tud az M5. Egy 24 éves csaj volt még velük ő túlélte.
-
Carlytoo
senior tag
Sajnálattal olvasom ezredes sorait. Ítélkezni és okoskodni nem szeretnék. Tényleg mindenki vezessen megfontoltan és óvatosan. Ha 10 perccel később is, de érjünk haza. Legyen neki könnyű a föld.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Gsx-rr
veterán
Most biztos en leszek a szemet paraszt, de sajnos ilyenkor sem allunk meg es gondolkodunk ugy mint kene.
Ennel a balesetnel is lehetett volna tobb artatlan aldozat.
Nem alszentkedek , tegye mindenki a szivere a kezet hanyszor szegunk szabalyt es ezzel sodorjuk magunkat es masokat is veszelybe.
Tenyleg probaljunk tanulni az ilyen szerencsetlenul jart sracok esetebol.Mult het penteken szerencsen mult,hogy a baratom kiszallt a kocsibol, szembejovo benezte a kanyart es atsodrodott.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
~150 körül állt a mutató a becsapódáskor. Valójában véleményem szerint többel mentek mert egy enyhén jobbra ívelő kanyarba csúszott meg az autó ahol a padkának mentek neki és onnan repült be a fák közé... Sajnos az aszfaltra felhordták a sarat a retket és ezen csúszott/csúszhatott meg szinte biztos... Nem családtag volt vele de ez mindenképp borzasztó. Rossz helyen rosszkor 1x másképp csinálsz valamit és ennyi..... Sajnos a legrosszabb ha fának csapódsz egy ilyen esetben... Oldalról kapta a legnagyobbat a B oszlopnál a vezető oldalt ekkora sebességnél nem igazán tud megvédeni semmi...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #52774 üzenetére
Az, hogy önmagában 140 az nem mond semmit, látási körülmények, út síkossága-állapota, reakcióidő. Megannyi változó. Mindent figyelembe véve jönne ki egy olyan utazási tempó, ahol még némi korrekcióra is lenne lehetőség bármilyen felmerülő kis hiba korrigálására. Nyugodjék békében!
-
FIREBLADE78
addikt
Visszagondolva tegnap 160-al haladtam haza Pécsről némely szakaszon. Pedig az a 140 nem is sok.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz H.Ezredes #52761 üzenetére
Én személyesen sajnos nem ismertem - mindig volt valami dolgunk mikor Pest fele járt és nem sikerült összefutni, de többször is beszélgettem vele privát üzenetben különböző alkatrészekről, amiket tervezett és keresett az autóhoz, miről melyik fórumon mit olvastunk láttunk. Értetlenül állok én is az egész előtt, mindenki legyen nagyon óvatos és körültekintő.
Azt kérném a balesetről ne tegyen be senki semmit, bőven van elég tartalom a neten és a médiában!
-
KAMELOT
titán
-
whitezo88
nagyúr
válasz H.Ezredes #52761 üzenetére
Döbbenet milyen könnyen elmegy egy élet. Rögtön Integra jutott eszembe aki pár éve halt meg szintén balesetben, mert kipördült és egy fa állította meg asszem a 11-esen. Sajnos ilyen többszáz lovas szörnyeket nehéz megzabolázni. Egy e39 ráadásul nem egy guruló koporsó
Police hu-n ezt találtam, ez lehet más mert két halottról írnak, szintén letérés, fának csapódás [link][ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Egy nagyon rossz hírt kell közölnöm veletek. Fórumtársunk Möhe ma életét vesztette egy balesetben. Sajnos nem az útviszonyoknak megfelelően vezetett nagy sebességénél a sáros úton elveszített az uralmát az M5 felett. Padkáról felrepülve berepültek a fák közé. Sajnos ketten köztük Möhe a helyszínen életét vesztette. Gyerekkora óta az E39 M5 volt az álma.2017-ben lehetősége volt ezt az álmát megvalósítani. Együtt mentünk ki Berlinbe,hogy álmai autóját megvásárolja. Mindig vigyázott az autóra. Megfontolt volt a vezetés terén is. Ma hibázott rosszul mérte fel a útviszonyokat. Felfoghatatlan ami történt .Egy igazán szerény és rendkívül barátságos embert ismerhettem meg a személyében aki rajongott az autójáért. Búcsúzok tőle barátként és fórumtagként egyaránt.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz KAMELOT #52758 üzenetére
Hülyeség. Miért ne tudná fizetni a hitelt? Szerintem aki 20 milliós autót vesz hitelre,azt nem vágja fel a havi 2-300k. Plusz önerő sem 2 fillér. De nem mondom azt,hogy 100/100 tudja is fizetni,nagyrészt biztosan tudják.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Drago1
tag
válasz Gsx-rr #52757 üzenetére
Az te vagy sokan nagyszerviz előtt adják el én is akkor fogom. Arra alapozom hogy én ennyit költöttem rá miután meg vettem ez egy 4 éves autó elég drága alkatrészekkel, vezérlés, váltó olaj csere, turbó felújítás már 700 ezer Ft és akkor ez csak pár alap dolog 150-200 ezer km körül. Nem szar az autó én úgy vettem hogy ezt tudtam, meg van rá pénz, ezért mondom megvenni könnyű adnak hitelt fenntartani nehezebb, az vegyen ilyet akinek nemgond ha hirtelen 500 ezret ki kell adni éppen valamire
-
KAMELOT
titán
válasz Drago1 #52751 üzenetére
Még mindig jobban jársz egy használt + felújítás párossal, mint egy új, de rohadt drága kocsival. Mond meg kinek van 50-100e euroja egy kocsija. Senkinek! Csak hitelje van, azaz fizeti valameddig aztán rájön nem tudja fizetni és eladja. Úgymond kidobott sok pénzt a semmire.
FIREBLADE78: Ja főleg a francia kocsik alkatrészei nagyon drágák.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz Drago1 #52754 üzenetére
De ti ezt mire alapozzatok? Ezzel azt mondjatok a sajat autotok is egy rakasz szar,ha most valaki megvenni ra kene kolteni akar egy millios osszeget.
Erdekes ha valaki megvenne az en automat amibe van 340.000 kilometer nem kene ra koltenie mert most is ugy hagytam otthon legyen minden rajta megcsinalva, futomu ,turbo meg amit csak talalnakTehat ha nyaron el akarnam adni biztos nem kene ra vagyonokat kolteni
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #52753 üzenetére
Idrive ra értettem a 200 ezer Ft ét bontottan már van annyiért.
Egy 200 ezer km körül futott 20d - re egy zsák pénz rá megy, megvenni könnyebb mint fentartani
-
Carlytoo
senior tag
válasz CharlieDrop #52747 üzenetére
Igen, de a kettős tömegű anyagköltsége kuplungszerkezettel együtt (gyári új) 300 körül volt. Ráadásul a részecskeszűrő is egy nagy probléma lehet később.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
senior tag
válasz CharlieDrop #52745 üzenetére
Valószínű, hogy ez is el fog törpülni amellett, mikor egy franciával felülsz a sz*pó ágra.
Első fél évben: Két lámpatest (csak a gyári 2* 90.000, bambival találkoztam) + kettős tömegű + turbó csere. Mindig van valamilyen elektronikai probléma. A futómű is szereti megadni magát, mivel elég sokat megyek. Tehát tudom ,hogy a használt autók ráköltősek."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
válasz Carlytoo #52744 üzenetére
akkor vedd meg, csak azt az egyet ne hagyd ki a számításból, hogy mennyi lesz fenntartani, ha ez nem fáj noproblem
Itt egyikünknek sincs új autója, mindnek van valami fájó típushibája. Van ami kijött, van ami nem, van aki megelőzőleg már cserélte az alkatrészeket. De egy majdnem biztos mindannyiunkban, hogy szeretjük márkát és elfogadjuk úgy ahogy van. (persze szidjuk is )Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
senior tag
Köszönöm szépen a válaszodat. Megmondom őszintén ,hogy mindig is tartottam ezektől a típusoktól. Viszont hozzáteszem, hogy az az 520d, amit néztem immáron 10 éve szerelőmnél van. (Nem a szerelőmnél van 10 éve, hanem 10 éve ő a szerelőm ) Soha nem csalódtam benne és soha nem vágott át. Meghalt a tulaja az autónak és így jutott hozzá. Magának csinálta meg, de neki van több autója és az asszony nehezményezi. Mindent kicserélt benne, ami problémás lehet (kormánymű, adagoló, komplett hátsó futómű ...stb...). Mentem vele egy próbakört és beleszerettem. Jelenleg egy Citroen C4 Pallas-om van és hiába újabb az autó nem is lehet hozzá hasonlítani. Lekérdezetten valós 240.000 km-el. Nagyon jó áron adná oda egy általam fél éve tett szívességért cserébe. A kettős tömegű lendkerék is hibátlan benne. Hozzá hordom amúgy is az autóimat, tehát ha valami lesz vele akkor ő tudja rögtön szervizelni. Amúgy én nagyon szervizbehordós fajta vagyok. Bármit meghallok vagy érzek azonnal viszem és emiatt nekem eddig az összes autóm hibátlan állapotban volt. Illetve még valami ami fontos. A kasznija hibátlan törés - és korrózió mentes.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Ļantos
aktív tag
Köszi mindenkinek 👌🏼
Az lesz, hogy kicserélem magamnak, nem szoktam nézni miket tesz bele, valami hordós olaj van nála. Az a gyanum, nem egy nagy minőség lehet. Mondjuk 10.000 a csereperiódus amit én szoktam preferálni, így nagy baj nem érhet de költöttem rá annyit, hogy megérdemel normális olajat ezen nem spórolok. Üzemanyagot is prémiumot teszek bele, pedig nem egy fiatal kocsi már ez ☺️ -
NyalokAA
aktív tag
válasz Drago1 #52701 üzenetére
Kicsit megszaladt a ceruza , 280-300k között van most kompletten Evo 2 ID5-6 , sima nbt-t már kb utánad dobálják. Én anno 1. Genes Evo fejegységet ID4 el ( lehetne rajta ID5 is de rizkós a ram miatt ) monitort touch kontrollert emulátort kábeleket vettem kb 250be még berakva fsc packal együtt se volt 300ba (2016 ban)
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz Carlytoo #52737 üzenetére
Véleményem szerint klassz autó az E39. Sőt! Számomra az E34 és az E39 az igazi. Hátránya a kora, a legfiatalabb is 17 éves. Általánosságban minél jobb állapotú, minél kevesebb kilométer és minél kevesebb törés, lakatos munka legyen. Amúgy jól bírja a kasztni, a géptető széle, csomagtértető, küszöb hátul ahol sajnos szaladgálhat rozsda a jobbaknál is. Jó autó, jó sokáig bírja, de az idő és a kilométerek ellene dolgoznak. Én azt választanám aminek a legjobb a kasztnija, a többi csak pénz kérdés, egy rozsda és törésmentes bódét kéne találni. Ragaszkodsz az 520d hez? Inkább 525d, 530d-t néznék. És úgy vegyél, hogy maradjon pénzed az utána felmerülő problémákra, mert javításra lesz szükség, csak az a kérdés mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52733 üzenetére
Most az a gondod, ha jól értelmezem, hogy hidegen a vékonyabb olajjal halkabb volt a motor, mint most. Ezt úgy is meg lehet közeliteni, hogy pl. a vékony olajjal -10 fokban ugyan olyan hangot ad ki a motor, mint amikor 0 fokon a vastagabbal. Hidegebb időben a kenés minőségét illetően a vékonyabb olaj helyzeti előnyben lehet, de melegedés után ez kiegyenlitődik és szerintem fordul a kocka. Full szintetikus minőségi olajnál szerintem nem rossz 10W-s. -20 fokkig használható az irodalom szerint. Esetleg utána nézhetsz a pontos olajtipusnak mit rakott bele. Nálam még 10 ezer km után benne van most is a 10W60-as olaj, de érzetre a minősége olyan, mint egy 0 km-es 5W40-nek. Igaz nekem benzines van, de a dieseleknél szeret felhigulni is az olaj főleg a rossz beporlasztás miatt. Telóval szoktam mérni a zajszintet hidegen és melegen is.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Carlytoo
senior tag
Sziasztok,
Úgy néz ki, hogy beszerzek magamnak is egyet. Konkrétan egy E39 520d-ről lenne szó. Tud valaki tapasztalattal szolgálni a típusról?
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
p0lip
tag
válasz Ļantos #52735 üzenetére
Akkor nem attól ,az nem tart ennyi ideig. 5w40 jó választás, nem csak a viszkozitás miatt, általában jobb alapolajakból készül és jobbak tisztító adalékok terén is. [Ezzel pl. nem tudsz nagyon mellélőni]
-
Ļantos
aktív tag
válasz szimi57 #52731 üzenetére
Mire gondolsz a kenéssel, pl. a vékonyabb jobban kenné? Tömítetlenségnek nem kéne lennie, eléggé fel van újítva annak ellenére, hogy amúgy se volt egy rossz motor, csak lánccserénél levetettem a hengerfejet meg a vezérműtengelyt is ki, nézze át, csapágysorokat újat bele, stb. Most került hozzám nyáron és nem akarom eladni, legyen rendbe
-
szimi57
őstag
válasz Ļantos #52724 üzenetére
Az, hogy a vékonyabb olajat hamarabb felszedi nem igazán áll. Gondolom fogaskerék szivattyú van benne, annak tök mindegy, hogy vizet, vagy lekvárt nyom ugyanaz a szállitási teljesitménye. Inkább a kenés minőségében lehet eltérés.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BossBoss
őstag
Autóvásárlás előtt állok. 3-as széria a kiszemelt. Sedan, esetleg GT. Bár ismerősöm GT-t vezettem, nekem kicsit "billegősnek" tűnt simához képest. Évi 20e km, de inkább több. Sok város sajnos, de heti 1x menne többet is. Alapvetően benzinbe gondolkodnék a jövőben, bár dizel párti vagyok! Volt BMW-m(e46). Állatkodni már nem akarok. Csak jönni menni. 320i vs 320D a kérdés. Nem tudom 2012 után melyik a megbízhatóbb . 330i/D lenne a tuti, de város miatt necces lenne a nagyobb motor. Egy A3 1.9 PD TDI-t váltana. (bár ezzel sincs semmi bajom). Mindenképp automatát szeretnék.
-
szimi57
őstag
Nekem az rémlik, hogy a higabb olaj könnyebben elszökik a réseknél, kopogósabb lesz, főleg nyáron. Lehet az játszik közre, hogy hideg motornál még nem alakult ki az alkatrészek között rendes tömitettség.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Almos
aktív tag
Az élet apró sikerélményei: 3 hét használat után észrevettem, hogy a tolatókamera képére be lehet állítani segédvonalakat is
-
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52707 üzenetére
Rákérdeztem, mikor lesz belőle tesztautó? De azt mondták egyrészről ilyenből nem szokott lenni, másrészről a magyarországi 4-5 darabos kvóta már el is kelt...
-
p0lip
tag
-
Ļantos
aktív tag
Hozzáértőket, Pl. Ezredest kérdezném:
Hidegen kopogósabb a hang (3.0d 218le), szerelő 10w40-et tett bele. Jó vagy tök szar bele ez az olaj? Ismerősöm ma azt mondta mérnem hígabb van benne, szerinte a hidrotőke a vékonyabb olajat hamarabb felszedné és halkabb lenne. Melegen szép hangja van, motornak baja nincs, darabjaira volt szedve, új gyűrűk, vezérlés, stb. Persze minden dízel hidegen jobban kerreg, tudom, nem erről van szó, csak elültette a bogarat a fülembe.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #52711 üzenetére
Irigylésre méltó belső munkálatok! :)
Nekem koszolósabb jutott.
Fagyálló csere extrákkal.
Amiket cseréltem: vízpumpa, termosztát, EGR termosztát, összes görgő (végül nem zsíroztam :) )
szíjak, fagyálló és a hűtő leengedő csavar. Most azon drukkolok jöjjön meg a turbó tömítés, ez nem volt tervezve, de nagyon csúnyácska volt.
És, ha már így alakult elmostam a hűtőt, klímahűtőt és a coolert.
Csápos nélkül a blokkból elég koszolós volt leengedni a fagyállót, illetve utána alámenni slaggal és elmosni a fagyálló nyomokat. -
szimi57
őstag
Lehet gyüjteni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
K Norbi
addikt
(#52710) aero.
(#52714) NoZoliKöszönöm
Meglesz a hiba megírom. -
Zolom89
senior tag
válasz Puma K #52716 üzenetére
Voltam náluk többször is mikor megvettem az autót átnézetni meg mikor volt hibám akkor is.
Negatívat nem tudok mondani, ha akarod az ügyfélváróban megvárod a szervízt ha nem sietős, akár nézheted azt is hogy mit hogy szerelnek bármilyen kérdésem felmerült azonnal kaptam választ.
Alaktrész árak azon amik a Bárdiban is kedvezmény nélkül szóval drága, rezsi óradíj viszont teljes ok![ Szerkesztve ]
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
Puma K
nagyúr
A kiskunfélegyházi Erste Hand Kft-vel (BMW szerviz) van valakinek itt tapasztalta?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #52712 üzenetére
Én az f31 Ben cseréltem a műanyag diszléceket, szálra csiszolt alumíniumra aminek az alja lakk fekete dekorcsíkos.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Drago1 #52699 üzenetére
Érintős,nagy dög. Nem 3er kategória. Ma frissítik a navit. Majd megkérdezem szervizben. Habár arra a pár hónapra felesleges lesz bármit is csinálni. Csak eljátszottam a gondolattal.Nem tudom milyen van benne. Nem vagyok szerelő. 2016 végi gyártás. Laggolás nem mindenhol van. Kezdőlapra kilépéskor pl. Mint egy droidos telefon
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Puma K
nagyúr
válasz CharlieDrop #52707 üzenetére
Az autót vagy a szöszit?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CharlieDrop
veterán
egyszer kipróbálnám
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
BMW E46 Sedan 2002Bal oldali lámpának a bal szélső izzója nem világit, a mellette lévő jó.
Raktunk bele új izzót.
Lehúztam az egész foglalatot minden jó, néztem szakadás nincs.
Lehúztam a csatit, nézem a vezetékek csatlakozóját.
oxidáció nincs.Még annyi hogy elől hátul az izzók kicsit pislákolnak.
Test baja lenne?Van erre jellemző típushiba?
Vagy Világítás modul? Az merre van?
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52684 üzenetére
Ja igen, es remelem lesz meg tobb szigoritasi fenyegetes, orommel latom hogy rohamosan esik a nemet nagy motoros dizelek ara, ilyet akarok ev elejn venni onnan hozni.
-
Drago1
tag
válasz Drago1 #52700 üzenetére
screen-t is kell cserélni mert magasabb volt-on megy meg az idrive vezérlőt is screen 100 ezer ft idrive vezérlő szerintem 40 ezer minimum ebay-en láttam 64 ezerért+ fejegység 400-500 ezer közé esik beépítéssel ,ha nem touch pados az előző idrive akkor touch pad vezérlő is kell + vezeték az is egy 10-20 ezer között
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest