-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #50998 üzenetére
Ettől féltem, köszönöm szépen!
-
-
Chris0321
veterán
válasz
SeniorTilla #50989 üzenetére
Úgy tudom sav is használható ilyen célra. Az én autómban sem olvasható a motorszám, már így vettem és nem volt vele gond.
-
-
válasz
Silent77 #50461 üzenetére
Ma ismét, pedig már kezdtem elfejteni. Annyi változott, hogy a második körforgalomnál állt meg, de rögtön be is indult..
Hibakód nincs.
Motor még ebben az esetben is mondhatni hideg volt, távolság kb 2km volt, elsőnél 1km
Nem szeretném ha kíséreteznének a kocsin, ezért próbálok minél több infót összeszedni.Skimaster: Neked végül mi lett?
-
MrRL19
senior tag
válasz
molnarpeter #50983 üzenetére
Értem akkor semmi "para" vele? akkor ez olyan mint az újabbakba ,hogy elég csak kód egyezzen , mint pl e46 204d4 motorkód ?!
-
freaghill
őstag
Tudtok valakit ajánlani aki épít be állófűtést E46-ba?
Találtam bontottan, elméletileg minden köcölékkel együtt. -
MrRL19
senior tag
Sziasztok
Lenne egy e34 , viszont lekérdezésnél ezeket olvastam
(amit láttam lekérdezésnél ,hogy törve is volt elméletileg)A jármű motorszámának karaktereiben nem szándékos eredetű változás észlelhető.
A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok
egymástól való eltérését megállapítom. A jármű egyedi azonosító adataiban külső erő
hatására elváltozás állt be, valamint a jármű vizsgált műszaki adatai és a járműhöz tartozó
okmány műszaki adatai eltérnek egymástól, de külső jogtalan beavatkozás nyoma egyik
esetben sem látható. Megállapítom továbbá, hogy az eltérés adminisztrációs, illetve gyártási
hiba miatt következett be.erre lennék kíváncsi mit jelent pontosan ?
-
Gézengúz
addikt
válasz
CharlieDrop #50978 üzenetére
Vízpumpa nem feltétlenül, attól még be kellene középre állni a mutatónak.
-
jani70
aktív tag
Üdv!
318i alapjáraton a fűtés maximumra téve,minimális meleget fúj az utastérbe,viszont mentközbe vagy állva gázadásnál viszont jóval melegebbet fúj!A hőmérséklet mutató viszont üzem melegen kb a negyed és a fél között áll!
Mi lehet a probléma? -
válasz
Chrys_ #50964 üzenetére
Mindenképp defekttűrőt akarsz? Amit most vettem felniszettet, defekttűrő téli van rajta, pályán nagyon jó, de városban borzalmas. Akkorákat üt, főleg hátul, ha belemegyek egy gödörbe vagy aknafedélbe, hogy szétszakad a futómű. Előtte nem runflat volt, ezt is cserélem le sima gumikra, defekttűrő nem kell. Különben is, azért rontsuk el a komfortot, mert talán 5-6 évente 1x defektet kapunk? Ott a javító spray, tökéletes megoldás. Tudom, a gumisok nyafognak miatta, de pár nap alatt lemegy a hab és csak fehér folyadék lesz belőle, ki kell önteni a gumiból és kész.
-
Chris0321
veterán
válasz
CharlieDrop #50971 üzenetére
A téli nekem is olyan, remélem bírni fogja a téli utakat. A nyárit nem szívesen cserélném le, jól néz ki a Style 68-as felni.
-
Chris0321
veterán
Én nem is a hó miatt gondoltam a ballonosabb gumira hanem a tél hatására előjövő kedves kis kátyúk miatt. Nálunk is az egyik szomszédos település felé vezető út minősége elég rossz, de sikeresen javították pl. 40-es táblák kirakásával. Tavaly télen is sok felnit követelt az út főleg sötétben mert aki nem sokat jár arra és nem tudja merre vannak a kátyúk könnyen megszívhatta. A nyári gumim nekem is /40 és /45-ös, a téli viszont /55 (idén vettem az autót ezekkel a felnikkel így nem az én érdemem de én is így csináltam volna).
Akkor sorstársként remélem neked is már csak ma éjjel kell dolgoznod. -
Van esetleg hólánca valakinek kölcsönbe 17" 225/45-re? pár napról lenne szó majd novemberben
Budapesti vagyok.
-
Chrys_
addikt
245/45 R18 100V (240kmh-ig), Runonflat, mit érdemes venni?
Én ezeket néztem eddig (teszt):
- Continental WinterContact TS850P 166€
- GoodYear UltraGrip 8 Performance 168€Kleber talán nincs Runonflat-kivitelben.
Michelin Pilot Alpin PA4 ZP lenne még, de az már 202€, valamint arról nem láttam még összehasonlító tesztet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Silent77 #50956 üzenetére
Adalék info: VAG hasonló bevonatot én meleg vízbe téve lágyítottam meg, aztán már ujjbeggyel dörzsölve, vagy plasztikkártyával/körömmel is lejött, bár próbálkoztam szivacs sima és dörzsis oldalával és körömkefével is, de ott már a karcolás probléma lehet. Alkoholt nem is próbáltam nagyon, de kb mindenhol azt ajánlják
Esetleg a homokszórás jelenthet még opciót.
-
válasz
molnarpeter #50955 üzenetére
Hálás köszönet, holnap meg is csinálom!
-
Ļantos
aktív tag
válasz
SeniorTilla #50927 üzenetére
Így gondolom én is. Mikor kocsit kerestem, ez volt egyik kritérium, ki is esett így a kínálat 90%-a.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
CharlieDrop #50947 üzenetére
Egy normál sapka. De izlés kérdése. Barátomnak van 3 Porsche ,állandóan ilyen cuccokban jár,poló sapka stb.. mindig leoltom
-
-
-
Gsx-rr
veterán
válasz
SeniorTilla #50942 üzenetére
Sapka oké de ne már Bmw-s
-
-
-
Almos
aktív tag
Köszönöm a sok választ a Gran Tourerrer kapcsolatban.
Amire még nem kaptam infót, hogy érdemes a gyári riasztóra áldozni, vagy inkább rakassak bele helyette másik riasztót?
-
Gsx-rr
veterán
válasz
SeniorTilla #50931 üzenetére
Jaj ne! A legnagyobb mikor a kabriosok kotelezoen felveszik
-
válasz
SeniorTilla #50931 üzenetére
Ilyet honnan lehet szerezni?
-
-
KAMELOT
titán
válasz
SeniorTilla #50931 üzenetére
Ja úgy meg izzad a fejem. :)
-
-
Chrys_
addikt
válasz
SeniorTilla #50927 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik. Még azt szeretem benne, hogy ezeken az őszi, felhős napokon is világossá teszi az utasteret. Nagyon kár lett volna enélkül autót vennem.
-
KAMELOT
titán
válasz
SeniorTilla #50927 üzenetére
Kinyitom és az arcomba világít a nap.
Utálom ha az arcomba világít vezetés közben. Full fekete ablakok vannak, még az elsőn is van fent egy sáv. Kár hogy az első ajtókra nálunk tilos tenni. -
-
Anubris
őstag
Családban van egy 218i active tourer. Elég vegyes felszereltséggel: adaptív led fényszóró, sima ülés, sima automata klíma, adaptív futómű, kis navi.
Újonnan lett vásárolva. Teljesítménye sztem rendben van, de a Gran-hoz sztem kellene a 220i.
2 hibája volt eddig. Anyós ülésen az ülésfoglaltság jelző ment tönkre, ami tudjuk, hogy BMW-kre egyáltalán nem jellemző.
Illetve 70.000 km-nél a teljesítményből vett vissza egyszer, mert állítólag kevés volt benn az olaj. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
molnarpeter #50920 üzenetére
Pont ezeket akartam kérdezni,hogy mit jelentenek. Na már most,ha kifizetem ezt az összeget,akkor ugyanúgy megy az olaj csere stb,mint sima garinál? Tehát az autó kiírja és akkor mehetek ingyenesre? Nem hiszem,hogy 10k km után cserélik ingyen az olajat.
-
molnarpeter
nagyúr
Ha jó áron van, meg kell venni
Szerviz: konfigurátorban BSI bepipál, 5 év/100k km kötelező karbantartás úgy benne van az árban. Benzines 132k, dízel 184k. Ezen kívül nagyjából fék csere kellhet. Van még service inclusive plus, az kopót is fedez (812/920k), nameg a hosszabb garancia lehetősége (repair inclusive, max 5 év/200k, 80-350k).
-
Vaze
őstag
Szerintem jo auto,nekem egy 220d xDrive Sport Gran Tourer van,8 sebesseges,ez 190 lovas,nagyon furge,es nagyon szeretem.Annak ellenere is,hogy ezt a tipust sokan nem tartjak ''Igazi'' BMW-nek
November ota van nalam,0 km -el hoztam,azota 16.000 km ment bele,eddig minden rendben van vele!
-
Almos
aktív tag
válasz
H.Ezredes #50913 üzenetére
Köszi a videót - mit összebénáztak a középső ülés lehajtásával, mozgatásával
Az extrákon még nagyon filózom, egy napja van nálam egy M csomagos 220i tesztautó, abban persze minden jó benne van, csak néha próbálom visszarángatni magam a földre, hogy valóban szükségem lesz-e minden extrára egyáltalán -
H.Ezredes
őstag
[link] A váltóhoz.
Én 20i-t választanám. Kellően erős és lehet rajta masszírozni és legalább 4 henger. A manuális váltót is hanyagolnám. Egyszerűen korszerűbb / modernebb / jobb a DCT. Ha új autót veszel igazán félned nem kell semmitől.... Minél jobban felszerelt legyen prof. navi hi-fi vagy H/K sport ülés ami ugye jobban tart/ kényelmesebb stb stb.Adaptív futómű nagyon jó persze,hogy van értelme... Minden ilyen extrának van értelme és jó. Nem kell tartani attól amit mások állítanak korrektül lehet autózni vele. Minőségre nyilván nem egy 5-7-es szint de nem rossz a saját kategóriájában. Hasonló platformon az X2-vel mentem nagyon jó volt minden... jól kanyarodott sportos és jó futóműve volt. Lámpák se alapok legyenek. Igazából attól lesz jó ha benne vannak azok az extrák amik miatt jó a BMW alap ülésekkel / lámpákkal alap futóművel zenével nem lesz semmi extra..... Esetleg egy kis videó [link]
motor / váltó / futóművet ( ha adaptív ) SPORT+ a félig kikapcsolt menetstabilizátor
-
válasz
FIREBLADE78 #50891 üzenetére
hát csak kattints rá a nevére
tízmilliónnyi értékben forog nála laptop, úgy lazán adogatnék én is autókat minden családtagomnak
-
chess001
aktív tag
válasz
SeniorTilla #50905 üzenetére
Szerintem ebben nem a 8-as ZF van...
-
Almos
aktív tag
válasz
SeniorTilla #50905 üzenetére
Igen, igazad van, hogy ez nem egy rendes bmw: elől hajt, a 218i ráadásul csak 3 hengeres, puffasztott az egész kocsi, semmi sportos, dinamikus nincs benne, ez konkrétan a mini padlólemezére épült, a kategóriájában vannak olcsóbb, jobb alternatívák (S-Max, Zafira, ), stb...
Ellenben brutálisan jó áron tudom elhozni kereskedésből (nagycsaládos kedvezmény + bmw alkalmazotti kedvezmény), és egyébként is rajta van a bakancslistán egy bmw
Méretben valóban kompromisszumos, de nem szeretnék 9 személyes kisbusz jellegűt (transporter, transit, stb), mert az meg túl nagy... -
Ez a váltó a világon az egyik legjobb, ne hagyd ki. A 2-es első kerekes, lebutított, visszaolcsósított BMW, szerintem se a motor, se a futómű, se a fék, stb. meg sem közelítik az igazi BMW minőséget. Ezért talán a szervize sem lesz olyan drága, mint a rendes BMW-nek. A Gran Tourer pedig egyenesen nevetséges szerintem
Se nem Gran, se nem Tourer ez az autó, ha rendes egyterűt szeretnél, vegyél egy Sharant, vagy valami amcsi batárt. De ez csak 1 vélemény, biztos sokan szeretik, time will tell.
-
CharlieDrop
veterán
hát, nem tudom van-e valaki aki látott már ilyet közelről köztünk.
Amiről tudok nyilatkozni az az automata váltó, ha van, akkor csak is olyannal venném, álom ez a 8 sebességes, pedig nekem régebbi van.hm, végiggondolva, lehet DKG (DSG) van benne? Akkor nem szóltam, azt nem ismerem.
-
Almos
aktív tag
Sziasztok,
Egyre komolyabban gondolkozok egy hétszemélyes 2-es Gran Tourer vételén, és ezzel kapcsolatban az opciók válogatása közben felmerült néhány kérdésem, hátha tudtok segíteni megválaszolni ezeket. Néhány kérdés lehet amatőrnek tűnik, (még) nem vagyok otthon BMW területen
- A kiválasztott motor 218i vagy 220i: van ezen kettő között olyan ami ajánlott/ellenjavallt? Mennyire elegendő a 140 lovas 218i egy ekkora kasztnihoz?
- Én is, és a feleségem is szeretünk (és tudunk is) kézi váltót használni, viszont az autók többségét a steptronic automata váltóval szerelik (220i-hez nem is kérhető kézi váltó). Érdemes ragaszkodni a kézi váltóhoz, vagy inkább kerüljem, és fogadjam el hogy a steptronic a jövő?
- Milyen a gyári riasztó? Megéri belerakatni, vagy úgyis kell mellé majd egy másik alapon, egyszerűbb nem is kérni, és csak egyéb riasztót rakatni bele? Ebben az esetben lehet a riasztót a gyári kulccsal vezérelni? (komfort szempontjából, hogy ne kelljen 2 gombot nyomogatni...) Vagy ezeknél a kocsiknál már amúgy is az ECU-ra kapcsolódik a riasztó, és azon keresztül történik a vezérlés? Vagy riasztó függő?
- Panoráma tető mennyire szokott hibaforrás lenni? Jópofa dolognak tartom (mert sose volt eddig), de ha problémás hosszabb távon, akkor el tudom engedni
- Adaptív futómű: azon kívül, hogy jópofa dolog, van értelme? Pláne egy babybmw-ben?
- A klasszikus olcsójános kérdés: nagyságrendileg mekkora költség az éves szervizelése az első 3 évben egy ilyen Gran Tourernek? A jelenlegi 15 éves japán autóm éves karbantartására is több, mint 100ezret költök , tehát tisztában vagyok vele, hogy egy autó karbantartására költeni kell. De hallottam olyat is, hogy egy 3-as (5-ös?) bmw éves szervíz költsége 1M is lehet - ha nincs semmi probléma. Szeretném nagyságrendileg látni, hogy egy olajcsere, éves szervíz, fékcsere stb mekkora összeg körül mozoghat...
Sorry a sok kérdésért, próbáltam utánajárni, de sajnos nagyon kevés infót találtam a Gran Tourerről, ha valahol megtalálhatók ezek az infók, akkor nyitott vagyok arra is.
-
chess001
aktív tag
Nem BMW, de azért hátsókerekes. MX5 NB 1.8+szíj
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest