Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Gsx-rr #45697 üzenetére
És nem is feltétlenül előny az, hogy érintős. A 2013-as Sharanban lévő gyári navi egy kalap ..., olyan lassú, hogy sokszor 2x kell megnyomni a kijelzőt, mire továbbmegy (pl keresésnél, telefonfelvétel-lerakás, stb.). A Lexusban is érintős volt, jól működött, de navigálásra csak korlátozottan volt alkalmas, és most a legújabb RX-ben sem sokkal jobb a helyzet. Az F11-ben lévő navi az, amit alapból be kellene tenni minden autóba, ettől rosszabbat és kisebbet ne gyártsanak Használhatóságban viszont a Waze a legjobb, adaptálni kellene a gyári navikba. Hányszor, de hányszor megmentett már
Viszont ahogy próbálgattam a barátom 7-esét, nekem nem jött be a 2014 utáni iDrive JOG-ja, ami kicsit más formájú és szélesebb, mint nekem az F11-ben. Valahogy a 2014 előttit kényelmesebb használni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MPowerPH
félisten
válasz SeniorTilla #45692 üzenetére
12 evig BMW -ben ultem. Nem 20D -ben...Es nem is olcsojanos, fapad szarban. Csak humor volt.
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #45694 üzenetére
Az alap állapota is nagyon megkímélt volt, azért vette meg. Most kapott új elemeket a sérült helyett, telifényt, makulátlan lett a kaszni csak nincs még visszapakolva, mert azon is lesz finomítás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
válasz MPowerPH #45691 üzenetére
Már mindegy, látom túlment rajta a topic, csak most olvastam vissza tegnap reggeltől. Szomorú volt látni, hogy egy skodában ülve osztod itt az észt a bömösök ellen. Nem is tudom, hogy lehet BMW001 a nicked... vagy miért nem beszélsz úgy, hogy méltó legyél rá, ha már ezt használod. A többi meg humor volt
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MPowerPH
félisten
-
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #45687 üzenetére
Az árát simán bukhatja... Novoth Tibinek egy nagyon megkímélt 323ti-je van, ami a legnagyobb motoros-és még ő épít egy kicsit rajta- volt és rakott bele sperr-t. Szóval az nem teljesen ez a történet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
bitpork
nagyúr
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz molnarpeter #45683 üzenetére
Hát, az E36-ok átírással együtt alapesetben eléggé az azonnal ráfordítható keret felső peremén vannak (hacsak nem sikerül egy öblöset alkudni, mert akkor kb. 40-50 ezret, tehát valószínűleg egy hónapot várni kéne velük, és aztán pártízezret/hó, mindaddig, amíg minden vásárlás után ajánlottan cserélendő mütyűrt kipipáltunk). Szóval nem sokat, illetve inkább úgy mondom, hogy sanszosan időben egy kicsit csúsztatva, de pl. arra a Compactra az átírás után rögtön még mondjuk egy 100-ast, ha szükséges.
A havi dolog meg...amennyit muszáj. Meg gyilkolni sem akarom direktbe. Értelemszerűen minél kevesebbet, annál jobb, de nem igazán tudom specifikálni. Ha félmilliót keresnék havonta, akkor most nem lenne dilemma.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
H.Ezredes
őstag
Kib@szott jó az M550D.... A motor / váltó / hajtáslánc egyszerűen verhetetlen már az X5 M50D-nél is ezt éreztem de itt még inkább dominál.... A fedélzeti rendszer nagyon jó a vezetéstámogató rendszerek is nagyon jól teszik a dolgaikat. Kényelmes tágas csendes. Példás vezethetőség és a hajtáslánc is példás.... xdrive az X5 alatt is azt mondtam,hogy brutálisan jó és itt is brutálisan jól teszi a dolgát el lehet felejteni mindent amit xdrive-nak hittél eddig mert tényleg nagyon odatették magukat minden téren. Aki mást mond az hazudik vagy merő rosszindulat... Brutálisan jók ezek az autók minden téren. Ahogy gyorsul ahogy megy az úton a kanyarokban a rugózás minden... Ahová tekered a kormányt oda és úgy megy ahogy akarod és csak tapad és tapad a fék is ugyan ennyire jó. És megint itt jön ki az,hogy ezeket az autókat az első vásárlóknak gyártják nem a 2-3-4-5. vásárlónak... Újonnan brutálisan jó... Amíg megvan 100-150E Km-ig szintén... Hogy utána mennyire lesz szervizigényes az már más kérdés de aki megveszi újonnan az a piac legerősebb dízelét veszi meg és talán a szegmens legjobb autóját minden túlzás nélkül...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz chess001 #45678 üzenetére
De pl. itt van ez is: [link]
Vagy nagyon ne erőltessem a dolgot?
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz chess001 #45678 üzenetére
És ezt nem lehet kiszűrni, mikor a (hozzáértő) ember alánéz?
Nem akarom nagyon kötni az ebet a karóhoz, de egy egyben lévő kis fapados 316i (coupe) azért feldobná a befásult mindennapjaimat. : <
A Compactokkal mi a helyzet? A farától ugyan nem vagyok elragadtatva, egy Coupe százszor különbül néz ki, ellenben még ez is sokkal jobban átjönne, mint egy Szuszka. Ehhez pl. elvileg szervízköny is van, és az átíratás után még maradna is pártízezer gyorsba néhány kopó alkatrész friss cseréjére (mittudomén, tömítések, egy-két cső, ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
majnkopf
tag
-
chess001
aktív tag
válasz Synthwave #45677 üzenetére
A hátsó küszöb a futómű egyik bekötési pontja, az pont kirohad úgy, hogy nem veszed észre. Nagyon jó móka az E36, de nálam is 3. autó, ha az mond valamit...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz kenguru99 #45670 üzenetére
Nekem ez eléggé olyannak tűnik, hogy túl szép, hogy igaz legyen; [link]
Csakúgy, mint ez az E46 318i Touring: [link]
Hát, van egy ismerős (aki amúgy jönne velem, ha esedékes a vásár), aki tizenéve BMW-vel kel-fekszik, számtalan volt és van is neki, és szerel is. A múltkor pl. egyedül épített át otthon egy jobbkormányos X3-at bal kormányossá, egy időben meg kintről vett forgalomból kivont, beteg/törött Bömösöket, amiket itthon újított fel és adott tovább, szóval a magam részéről adnék a szavára, mikor felmér egy autót. Nyilván nem mindentudó ő sem, de azért jelentősen javítaná az esélyeimet, hogy ne egy totál hulladék valamit vegyek.
Ill. az utcánk sarkán is van család, aki csak garázsnak vett meg egy telket a házukkal szemben, és ott is tombol a BMW-mánia (az egyik srác főgépe egy E39 B10, ajvé - ez az egy autó konstans ott, már sok év óta), azt hiszem, hobbiversenyeznek meg ilyesmi. Szinte mindig látni ott valamilyen BMW-t megemelve, mikor benézel a nyitott garázskapun. Lehet, hogy velük is meg kéne ismerkedni egy picit közelebbről..
Amúgy az autóval szemben nem lennének túlságosan irreális igényeim: a motor-váltó-futómű triumvirátus legyen még azért normális állapotban, de a pl. a külső annyira nem izgat. Mármint egy-két horpadás itt vagy ott, kis karc, hopp, ott kezdődik egy kis rozsda stb. -jellegű dolgokon nem lennék kiakadva. Mármint, nyilvánvaló, hogy ennyiért közelítőleg sem lesz makulátlan a leendő jármű, szóval például esztétikát tekintve nem vagyok fixált.
Használni? Hát, egyelőre hetente egyszer-kétszer munkába menni (oda-vissza ~50 km, nagyrésze országút), helyi ügyeket intézni, néha beruccanni a fővárosba régi ismerősökhöz - meg hát, amikor kedvem van, beülni, aztán random a Magyarország térképre bökve menni valamerre. Anno imádtam vezetni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45671 üzenetére
Csatlakozom..... Ennyiért nem fogsz olyat találni amit hosszútávon fent tudsz tartani.... Egy régi öreg E34 525i simán megeszik 15L-is... Nem fog fájni ha más átlagautóhoz képest dupla annyit fogyaszt dupla akkor a motorja és úgy minden drágább ?? E36 E34 meg ~5-600K -ért E39 olyan lesz amire költeni kell amivel mindig lesz valami.........
(#45665) BMW001
Visszatérve egy kicsit az előzőekhez a CIC miért használhatatlan ???? HDD-n van a térkép nem kell lemezekkel bajlódnod folyamatosan jön hozzá a frissítés USB bemenet van benne bluetooth-t tudja a kezelni a kontroller-el mindenhová azonnal odatalálsz a menüben. Mi a probléma ???? Jelenleg !!!( ami folyamatosan megy le ) ~400K az NBT beépítése egy E90-E60-ba. Ha CIC-ed van és arról fejlesztesz felfelé akkor a CIC-rendszered el tudod adni.... Annyiba kerül egy Androidos fos beépítve amiből megvan a CIC helyén beépítve az NBT ( természetesen úgy,hogy eladod a CIC-et ) Egyébként CCC-ről CIC-re fejleszteni még olcsóbb és az is előrelépés. Ráadásul minden TELJESEN GYÁRI nem utólagos lófaszok vannak benne.... Nincs programhiba kompatibilis minden mindennel.
Van már ezer éve emulátor amivel megy Apple Airplay, Android mirroring CCC, CIC és NBT rendszeren. És még annyi fajta verzió van,hogy bármit meg lehet csinálni amit csak szeretnél... Szóval ilyen alapján azt mondani,hogy adott széria szar elavult.... Teljesen GYÁRI alkatrészekkel azt fogja tudni egy NBT / NBT EVO-val mint a ma futó autók.... A lámpánál is ha nem tetszik meg lehet csinálni a lámpát olyanra amilyenre szeretnéd..... Ez sem kifogás....
E92 lámpa 700 LUX vs 2600LUX a hotspot-ban
De mikor egy 5-10 éves lámpa helyére berakunk simán egy újat az is borzasztóan brutál sokat számít... Képzeld el van valakinek egy E60 LCI-je amit mondjuk szeret és nem akarja eladni mert amúgy tökéletes az autó de szeretné azt,hogy naprakész legyen minden. A legjobb,hogy ezek megoldhatóak. Lehet a lámpát brutális módon felhozni a fedélzeti rendszert teljesen naprakészre. Egyébként a BMW nagyon jól extrázható bármit be lehet rakni amit elképzel a tulaj... Ott egy LCI E60 amiben NBT-van vagy esetleg NBT EVO lámpája megcsinálva futóműve mindene jó nem nyöszörög nem zörög vezérlés si le van cserélve és élvezi a tulaj akkor épp miért lesz az autó szar fos ????? Ha nem tetszik a hangszórók azokat is lehet cserélni... Motor váltót szeretnéd szoftveresen erősíteni / javítani azt is lehet...És kár azzal jönni esetleg,hogy jaj ezekre költeni kell rengeteg tulaj szeret és akar költeni az autójára.... És a rengeteg példa is mutatja,hogy költenek rá és ezeket megveszik/ megcsináltatják az autóikba.... Szóval bármelyik autót olyanná lehet varázsolni amilyet szeretnéd...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45671 üzenetére
Suzukit? No mifene!
Szimulatort? 1900 juro volt csak a szimulator szettem, es ez max. kozepkategorias. Szoval ilyet ne mondj neki.
Gézengúz: Nem szidom... Teljesen mas az, hogy en tapasztalatbol kritikat fogalmazok meg egy olyan autoval kapcsolatban, amivel van tapasztalatom, es e miatt sokszor napokat forumoztam, olvastam a cikkeket az adott modellrol. F10 -et mikor szidtam? A konkret modellt soha, de leirtam, mivel talalkozhat az ember, ha ilyen autoval jarkal. Par napot osszesen mar eltoltottem a tipushibak felderitesevel, annak javitasanak a ktg -ivel. Es igen, nem normalis, hogy ennyi nyugje van, es foleg az nem, amennyibe kerul ezt helyrehozni olyan keves km utan.
E90 -et konkretan mikor szidtam? Vazz, E92 maig a kedvencem, de akkor is leirom, hogy egy puritan szar az egesz belseje az ocska nyikorgo, zorgo muanyagokkal, illesztesekkel egyutt. Rossz, hogy nem lehet az autoban beszelgetni, mert olyan zaj van benne, es rossz, hogy annyira nem kenyelmes. Ettol meg imadom magat az autot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #45669 üzenetére
Ha egy hozzáértő átnézi az meg fogja állapitani, hogy kuka-e 1000 után vagy nem. Előjöhetnek hibák, de nem kell egyből a kukára gondolni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz Synthwave #45662 üzenetére
Most komolyra fordítva a szót. Tényleg vegyél suzukit, vagy hondát, meg mellé egy szimulátort, vagy modellt. Ha szerelgetni akarod, akkor ahhoz kell hely, felszerelés. A veszel 600-ért az tényleg olyat kapsz, ami igazi hobbi, többet kell szerelni, mint amennyit használod.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kenguru99
senior tag
válasz Synthwave #45657 üzenetére
"Találtam is egyet, ami már-már mese habbal: 523i Touring,"
Link? Nem félnék tőle, nem lesz több elektromos/elektronikai baja mint egy e36-nak. Azzal számolj, hogy E36-ból csak alapmotoros, fapados változatok fognak beleférni a keretedbe. A legnagyobb baj velük a rozsda és ez az E39-re is igaz. Ezek már több mint 20 éves autók, ha télen is szeretnéd használni akkor számíts rá, hogy állandó harcban leszel a rozsdával.
A másik az, hogy egy ilyen öreg autóval mindig van valami probléma (nem feltétlenül nagy dolgok). Tehát nem árt ha van garázs, autóhoz értő haver/barát. Mert ha minden apró problémával autószerelőhöz kell menned az nagyon sokba fog kerülni. Ha ilyenekkel nem rendelkezel, tényleg vegyél inkább egy swiftet. Bár az emberek lenézik de zseniális kis autó, mondom ezt E36 tulajként.
Nem beszéltél róla, hogy mire szeretnéd használni, azt is fontos lenne tudni ahhoz, hogy jó döntést hozz. -
szimi57
őstag
válasz Synthwave #45657 üzenetére
Vedd meg, de a kötelezőkön kivül nem szabad bele pénzt önteni. Menj vele addig, amig ki nem esik alólad, utána mehet a roncstelepre. És innentől kezdve már okosabb leszel. Persze előtte alaposan rá kell nézni a fő egységekre: motor, kuplung, váltó, difi.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Synthwave #45657 üzenetére
Ha autószerelő lennék és volna szabadidőm más szutykát javítani,esetleg akkor vennék 5-600k értékben bömöst vagy egyéb anno prémiumnak nevezhető járművet. De ha van még 1 misi a zsebben,nyugodtan mehet javításra.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
mondom, 90%ban az összes márkába beleült a barátnőm,és ami maradt:
vw,és konszernek,BMW(ugye most e46)mazda,honda,Ezekből amit nem akar az a Honda.
VW belsők fosok,mazda rohad már 8 évesen,
fapad octávia nem kell.
A4 érdekelne,de abból halom diesel van azt meg nem használnánk ki.
2,0TFSi nek próbálok utánajárni,hogy milyen lehet.Én most sem szidom a márkát,pedig 2017 szeptembere óta, belement egy "kisebb" összeg,és most úgy kaptam vissza,hogy hűtő csere kell majd.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #45620 üzenetére
igen már szembe is béreljük, a terültet az államtól INPARK néven.
4 napig amikor dolgozunk 2x10km megy az autóba, ha tetszik ha nem.
Tömegközlekedés.Céges busz.
Kocsival hazaérek 6:18-ra télen melegítve,busszal meg 6:50-re....nem mindegy.
vennék elektromost,de nem fér bele bármennyire is akarnám.
Nem tudok megvenni akármilyen márkát, mert a barátnőm nagyon alacsony,és van olyan típus amiben nem lehet az ülést annyira előre+fel emelni,hogy kényelmes legyen neki.
Pont ezért lett BMW-nk. mert nem akartam 4-es Golfot, vagy fapados octáviát...[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Gézengúz #45661 üzenetére
Tudom én, hogy hogy értetted, de ennyi pénzből 25/28i-ből max. roncsot vagy félautót sajna, de a 20-asok sem tobzódnak. Többet nem akarok (meg egyelőre nem is tudok) az első autó projektbe fektetni.
Ha az E36 mezsgyéjén maradnánk, akkor a legnagyobb csoda egy '95-'96-os, kevés kilométeres, full M-packetes 325i Touring lenne, manuális váltóval, türkíz belsővel, napfénytetővel, hímestojás állapotban, vezetett szervízkönyvvel + minden egyéb dokumentációval. A nagypapa vasárnaponként papucsban ment vele templomba, amúgy fűtött, száraz levegőjű garázsban állt végig, ponyvával letakarva. Csak ez amellett, hogy tű a szénakazalban, többszöröse a ráfordítandó összegnek, szóval sajna kell kompromisszum, amit leginkább a lökettérfogatban és a vonatkozó költségeken lehet foganatosítani.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Gézengúz
addikt
válasz Synthwave #45660 üzenetére
Kérd le a rendszámát ügyfélkapun, én megnéztem, már pár évvel ezelőtt is rügyeztek a sárvédők.
16 alatt gyárilag dobfékek vannak hátul, a difi és féltengely ugyanaz mint a 18 és 20-as motornál.
Az igényt nem úgy értettem, hanem ha 20-as kell 20ast vegyél, ha 28 akkor azt.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Gézengúz #45659 üzenetére
Igen, annyit tudok, hogy 325/328i-vel már nem csak a blokk lenne cserés. Azt viszont nem, hogy 320i erőforrással is utána kell-e (ennyire) építeni?
Egyelőre ez nem létkérdés (mert a mostani pénztárcámhoz és vezetési tapasztalatomhoz reálisan nézve inkább a 16i való), de jó előre tájékozódni a lehetőségekről. Későbbiekben amúgy szeretnék legalább szolid hobbi-szinten érteni az autótákoláshoz, hogy a kisebb karbantartási munkákat/alkatrész cseréket/megelőző kezeléseket magabiztosan és korrektül meg tudjam csinálni külső segítség nélkül.
"Érdemes olyat venni amire igény van."
Ahhoz első lépésben rá kéne költeni 5 milliót a házra, majd utána eladni. Aztán jöhetnek a valós 50 000 km körüli, full dokumentált oldtimer Alpinák. : >
Komolyra fordítva a szót: szerinted érdemes lehet 220 km-t utaznunk, hogy megnézzük?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Písz az itt tanyázó népeknek.
Kicsit idegennek érzem magam itt a sok E90, E60, F10 meg mittudoménmégmi között a bennem mocorgó kérdőjellel, de sebaj.
Tehát: mostanában tervezem, hogy veszek egy autót, mert eléggé időszerű már, meg amúgy is szeretném gyakorlatilag permanensen száműzni az életemből a tömegközlekedést, és emellett nyitni egy kicsit a világ felé. Meg különben is jó, ha van a háznál.
Az első saját tulajdonú jármű lesz (plusz már több, mint 10 éve nem ültem a kormány mögött - egyszerűen nem úgy alakult az élet, szóval most a jogosítvány meghosszabításának inicializálása van első napirendi ponton), az anyagi keretek szűkösek (ezért sem a 930 Turbo vagy Testarossa topikba megyek ), viszont a BMW-t mindig is szerettem. Persze a józan ész azt mondaná, vegyél fiam 300 ezeré valami normálisabb, 1.3-as, háromajtós Szuszkát, oszt gyalázd azt, míg nem leszel rutinos, hiszen össze van rakva, egyszerű, mint egy faék, igénytelen, jól fogyaszt, kivisz a világból, és az alkatrész is zsák szotyi árban van hozzá - meg úgy en bloc annyira talán "nem kár érte". Viszont tudom azt, hogy miután kiszállnék belőle és elindulnék a fotocellás ajtó irányába megvenni azt a parizert meg tejet, nem néznék vissza rá (az első pár nap után, addig az újdonság varázsa úgyis überel mindent) - és ha már végre volán mögé ülnék, akkor legalább egy kis léleksimogatás is legyen a túlburjánzó pragmatizmuson túl. Meg legalább egy picike biztonságérzet.
Szóval BMW, ócón, nem egy címeres hulladékot. Nehez ügy. Van jópár típus ami nagyon tetszik (pl. E34 B10 Touring, E31, M535i, E30 M3 vagy a...khöhh, vesét valaki?), de a financiális helyzet erősen leszűkíti az opciókat; ~550 ezer egységnyi beáldozható pénzmagról van szó. Nem sok, de leginkább kevés. Viszont első autónak szerintem nem is lenne értelme drágábbat venni, érthető okokból.
Sokáig szántottam-vetettem, és oda jutottam, hogy E36, E34, E39. Namost az abszolút ideál egy benzines, manuális váltós E34 Touring lenne (mondjuk 525i, esetleg 520i), de ezekből a nem rommá alázottak bizony nem fél miska tájékán vannak (és kishazánkban nem is igazán tobzódnak - még a szakadtak sem). Kár. Nagy kár. Nagyon nagy kár. Már E39-ekből is nagyságrendekkel többet találni a célba vett árszegmensben (most függetlenül attól, hogy ilyet talán nem ennyiért kéne, ugye).
Találtam is egyet, ami már-már mese habbal: 523i Touring, manuális váltóval, 630 ezerért, 200 000 km + kilométer garancia (hiszi a piszi, de mindegy). Képeken kívül-belül nagyon szép, 2 év vizsga, magyar papírok, sok extra, szóval patika. Látszatra. Persze A-tól Z-ig körbe kéne járni élőben, de már előzetesben kissé túl szépnek hangzik, hogy igaz legyen. De még ha igaz is, az E39-ben már van elektronika bőven. Sok helyről hallom, hogy ezeknek szinte mindig van valami kis nyűgjük, és bevallom, tartok attól, hogy idővel, ha kijön valami, ezt computeres dolgokkal nem lehet ismerőshöz vinni, és a szervízköltségek miatt vagy sírni fogok, vagy gyalog járni. Szóval ilyen szempontból kicsit soknak érzem egyelőre, főleg, hogy ezer más dologra is kell költeni.
Így jutottam oda, hogy akkor a jóval analógabb E36. A touring csoda lenne, de a coupe is régi szerelem, ami még a '90-es években gyökerezik. A nagyobb motorral szerelt, szebb darabok már kiesnek a pikszisből, nagyon leharcoltat pedig nem akarok, mert nem csak vezetés terén van nagyon karcsú gyakorlatom, hanem autószerelés terén is. Mondjuk úgy, hogy utóbbiban még zéró. A négyhengeresek viszont jóval olcsóbbak.
Találtam egyet, ami valamiért nagyon hívogat (na jó, ez láma lesz, de ez a kárpitszín eléggé aszongya, hogy vegyémeg - csak úgy küldi és küldi a tudatalatti bizsergetést ); [link]
316i, manuális váltó. '96-os, szóval (tudtommal) már láncos. Nem is vészesen olcsó, nem is túlságosan drága. Képek alapján pozitív a benyomás - a női tulaj meg sokmindent jelenthet; jót is, rosszat is. (Amúgy valaki nem tudja, hogy a linken látható kárpit színnek mi a színkódja/pontos elnevezése? Guglival nem sokra jutottam - igaz, még nem is szántam rá álmatlan éjszakákat.)
Tudom-tudom, nem sorhatos, alig eszik kevesebbet, mint a jóval nagyobb motorok, cserébe jóval lomhább is. Ellenben a fenntartása olcsóbb (átírás, adók, biztosítás), az alkatrészek is azok - meg aztán egyelőre csak elég az a 102 ló, a verseny pedigré jöhet később, ha már van alapja. Aztán ha már nagyon hozzászoktam, hogy négy keréken közlekedek, mehet bele egy 325i blokk, hogy menjen is.
Mi a véleményetek? Egyrészt a gondolatmenetről, másrészt a konkrét linkelt autóról (általánosságokban)?
/rant off
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #45655 üzenetére
Aki csinalta a sajatomban, megmutatta a kinai nem gyarit. Az a gond ezekkel, hogy az autoval nem igen kommunikalnak.
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #45649 üzenetére
Céges bimmer kéne neked, valami hosszabb hatótávú hibrid, amit tudsz munkában tölteni
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45647 üzenetére
Semmi problemam nincs. Johetne egy 35D -vel, es boldogan kocsikaznek a hetvegeken. De a belso anyagfelhasznalas, es minden egyeb pont ugyan olyan rossz lenne, mint egy 2006 -os peldanyban. Rossz es rossz, de megegyszer mondom, leirtam mar akkor, amikor azt hasznaltam, mert idegesitett az allando nyoszorges.
chess001: Nekem is volt benne minden, vettem ra gyari 19" M felniket is. Es alapbol ezzel a merettel is jott... Tetoablak, aktiv kormany, es radaros tempomat nem volt benne.
Soul: Te is erzed, hogy az mas teszta...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45643 üzenetére
Az E90 szedán, ott nincs az ablaknak hangja, cserébe ott a keret, bénábban néz ki... Nekem azért light packet van benne-kanyaros xenon, kilincslámpa. Azért már van változás, mert M-packet is utólag kapott, 17+18as felniket, sportülést, sportkormányt, futóművet, volt 335i fék is alatta, nem egy nagy kaland személyre szabni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Elektrosokk
veterán
válasz szőröscica #45610 üzenetére
na jó, de hol marad élvezet ?
(#45628) BMW001 az E32 felett is eljárt az idő, én még is azt venném...
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #45649 üzenetére
Illetve pontositok, a fizetes melle 100-150 millios megtakarotas es haz is kell majd.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #45646 üzenetére
Én 2012-ben mentem még el Miskolcról Malagára E39 Touringgal, Mk2-es CD-s navival. A határokon cseréltem a cd-ket, amiket az ncore-ról töltöttem le. Odataláltam minden címre, nem volt vele gond.
Azért manapság már inkább kitükrözném a Waze-t a kijelzőre, nem szórakáznék a CCC-vel, azt talán egyszer ha használtam navigálásra az E61-ben.
A CCC nagy előnye, hogy normálisan néz ki vele az autó, számomra irtó bután néz ki a kis kijelzős E60 belső, és az E90 se tetszik.
Nekem az E39-hez nagyon jó élmények kötődnek, az E61-hez meg elég szarok és a gatyám is ráköltöttem és sosem lett jó, pedig Ezredes megmondhatja, hogy nem egy lefingott kocsi volt, 195 ezerrel vettem, kívül-belül nagyon szép volt. Sajnos megégettem magam vele - vennék újra BMW-t amúgy, de csak akkor, ha lenne elég időm és legalább nettó milliós fizetésem. Egyik sincs egyelőre, a fizetés valószínűleg hamarabb meglesz, mint a szabadidő. Nagyon szerettem Ezredeshez járni szervizbe, de egy kínszenvedés volt, ha valami baja volt a kocsinak és ott kellett hagynom napokra. Az Amperát eddig az olajcserén kívül kétszer kellett egy-egy órára elvinnem szerelőhöz (egyszer munkaidő után, egyszer meg ebédidőben) és rosszul voltam, hogy autójavításra kell mennem.
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok, valakinek van tapasztalata a korai (2003-2005) E60 530D-hez? Elég megosztóak a vélemények sok helyen, van aki dícséri van aki szidja. Mégéri egyre beruházni vagy felejtős? Előre is köszönöm.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Azért egy 2011-es autót hasonlítasz egy 2006-os coupe-hoz. A hangszigetelés,hogy is lehetne jobb a 3-as coupe-ba?????? A két autó igazából összehasonlíthatatlan..... Egy 2011-es E90 el nem tudom mi a problémád.... Az ülés neked nem megfelelő rendben van van ilyen. Nekem pl semmi bajom az E90 sport üléseivel nagyon jól ülök benne és tart. Nyilván nem vagyunk egyformák... Az,hogy érintőkijelzős a 2011-es octavia.... nekem jó a 2011-es E90-be a gyári CIC rendszer is ( De ha nagyon akarod lehet frissíteni NBT-re CIC-ről ma jelenleg nem kerül már annyiba mint ~1 éve egyre olcsóbb NBT-is berakni...) DSG... A valós váltási időben a gen 2. 6HP nagyjából tudja
"Actual Up-shift time for the VW DSG and PDK may be closer to 200ms."
gen 2. 6HP elég masszív és erős váltó.... Ráadásul szoftveresen még van benne rengeteg dolog.... BMW-be sokkal több a potenciál ott a motor / váltó amivel lehet szoftverelni és még jobbá tenni ott a fedélzeti rendszer amit simán lehet frissebbre cserélni. Amelyik jó E90-be én nem hallom,hogy szét akarna hullani azért... :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
Szerintem meg pont erről beszélünk! Egy autót az összbenyomás alapján ítélünk meg. Lehet jobban viselkedik az úton egy Octavia(amit kétlek) ,de ha már akkor belehánynék amikor beleülök ,mert meglátom ezt a prosztó belsőt nekem már tökmindegy milyen lesz utána.
Amúgy meg simán el lehet lenni egy CCC-s Navival is ,szerintem sokan megelégedéssel használják. Ha van benne usb foglalat akkor vállalható.Főleg ,hogy amelyikben nem alap zene van az elég jól is szól. Nem mindenkinek vannak ilyen jellegű igényei.
Octaviában kíváncsi lennék milyen audió rendszer van összevetve egy E90-el. De biztos vagyok benne csúnyán elvérzik.
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #45641 üzenetére
lehet más sem fog vele évenkénti 150ezer kilométert belerakni és jó a bmw, mert nem kell havonta fél misit szervízben hagyni. Én azt nem értem ha ennyire szar a BMW hogy minden szegletére találsz sokkal jobb példát más márkás autóban akkor miért nem olyat veszel és miért BMW-zel? vagy netán összességét nézve mégis csak jobb egy BMW csak 1-1 pontjában találsz hasonló minőséget más márkánál?
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45642 üzenetére
En 6 evesen vettem meg 140k km -el(ha jol emlekszem), es 3.5 ev utan adtam el 248k km el.Az iDrive majdnem folosleges, ha nincs ott, legalabb nem recseg. Bar a board comp -ot ott atlathatobban nezheted, de ezzel ki is merul az elonye. A vezeto ules mondjuk jo ha memorias-elektromos, foleg ha tobben hasznaljatok. Meg ugye a valto, mert a manual nem jo. Az ulesekbol a kisebbik rossz a sportules, az alap borzalom. A tobbi extra meg annyira nem fontos. Fenyszorokbol meg jo, ha xenon -os, mert a halogen megint semmit nem er. Bar a xenon sem egy bajnok, pl. ha az F10 -el hasonlitom, aminek a Xenonja uti a ledest. Csak a motorja miatt vettem meg, mert az a zsenialis, a mai napig.
Ez az en tapasztalatom. Na meg azt meg megertem, hogy 290 -nel mozognak az ablakok, majd kiesnek a helyukrol, de hogy 200 -nal is ez a helyzet, azt mar nem. De leirtam mar parszor, reszletesen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45638 üzenetére
Én mondjuk fiatalabban is vettem és most sincs benne valós 200e se... Az igaz, hogy enyém szinte fapad, lehet, hogy az extrák berakása nem tesz nekik jót.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #45639 üzenetére
Nem robbantam le soha, szoval melle trafaltal. Viszont mivel 1 ev alatt mentem annyit, amennyit te 5 ev alatt, igy masok voltak a ktg -k is.
Miert furcsa, hogy az ember arra vegyen autot, hogy a melos het utan hetvegen kiruccanjon a csaladdal, baratokkal, pihenjen, kiranduljon? Csak vasarolni lehet szabadnapon? Azert vettem en is dragabbat, mert hetvegente erre volt hasznalva. Hetkoznap meg orultem, ha nem kell gyilkolnom.
De lehet en mashogy allok az autokhoz. En nem ugy fogom fel, hogy az auto van ertem. Ez kulonbozteti meg az autobuzit az atlagos usertol.Gsx-rr:
Nekem sem tetszik, de most nem errol beszelunk, hogy nez ki. Az E90 navi, es az egesz ccc egy hatar sz@r, hasznalhatatlan. Ezt legalabb normalisan lehet kezelni, nem kell dvd-t dugdosni. Es a CIC se jobb. NBT minimum, inkabb az EVO II. Azt beepiteni egy E90 -be, ami ccc -s, kozel 600k.
Most van esely ra, ha elfogadom a felkinalt allast, akkor kapok egy uj SuperB -t. Akkor tul is adok ezen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Magad ellen beszélsz
"Azt hiszem felnott emberek vagyunk, es probalunk racionalisan gondolkozni, hacsak nem annyi penzunk van, hogy mind1." ha ez így van, már pedig így akkor szerinted arra kinek van pénze hogy 2 autót tartson fent? ráadásul az említett autót csak hétvégére? hétvégén mit csinál vele? elmegy bevásárolni ami szintén vagy 20km? vagy szerinted hetente van annyi pénze az embernek 2 autót mellett hogy több 100 kilométerre lévő helyekre menjen üdülni vagy nem tudom mit csinálni nehogy pár km alatt tegye tönkre az említett bmw-t? kicsit össze visszaság amit beszélsz, számomra nagyon úgy tűnik."UK -ban alap volt, hogy van a melohelyen autos tolto." az megvan, hogy Magyarországon vagyunk?
"beleraktam csak az elmult 7 ev alatt annyi km -et ezekbe, amennyit Te meg le sem vezettel, meg elkoltottem a szervizukre annyi lovet, amennyiert Te az autodat vetted." más is vezetett sokat, sőt volt olyan is koztünk akiknek nem robbant le annyiszor egy auót és nem volt annyi baj vele, mint neked.
"Szoval nehezen hiszem el, hogy nagyobb cegeknel ez nem lehetseges. Ha meg tenyleg nem, akkor nagy baj van." nem mindenki dolgozok nagy cégnél, ezen kívül úgy érzem te nagyon más világban élsz, mint én vagy mi
(#45616) BMW001: én napi 20km-re használok egy e46os 2.2es benzinest. + hétvégén vagy hétközben ezen felül ha éppen megyek valahova talán 50km. évente talán ha 15.000 összejön max. ennyire idióta vagyok és szopni fogok a kocsival és 2 év múlva adhatom el? ezt tök komolyan kérdezem akár Ezredes úrtól is. mi erről a vélemény
-
MPowerPH
félisten
válasz Anubris #45637 üzenetére
En nem tudom, mi a tipusszama, de 2011 -es.
Igen, az ott egy erintos kijelzo.... Azt meg a F10 sem tudta. Sajna nem DSG -s... Nem vagyok az autoban kompetens, de az biztos, hogy az anyaghasznalat, illesztesek fenyevekkel jobb, mint az E90 -ben.(szerintem az E46-ban is jobb volt) Csondesebb belul, nem zorog, nem nyikorog. Jah, en egy full extras coupet hasonlitok ehhez, nem egy 20D-t. Az az auto minden volt, csak lelakott nem.
Ezredes: Nem a futomurol es a vezetesi elmenyrol beszelek. Futomuve Mo.-ra van kitalalva, vezetesi elmenye pedig egy fwd autonak nem lehet... De az ulesei jobbak, mint az E90 sportulesei. Nekem kicsik ugyan, mert mindket vallam kilog, de valahogy jobbak.
A valtorol meg annyit, hogy sajna nem dsg -s. Sogoromnak az van. A 6HP -nal klasszisokkal jobb az a valto. Mar ha nem romlik el... Bar fogalmam sincs rola, hogy ebbe melyiket raktak.Egyebkent nem szeretem, alig hasznalom. Csak akkor ulok bele, ha felesegem is jon. Van egy 3.2 5 hengeres, 240 loeros Transitom, azzal jarok mindenhova.
chess001: Minden volt, csak lefingott nem. 6 evesen, mikor megvetyem, mar akkor is nyoszorgott. K. jo auto volt, de nem a mindennapokra. Persze inkabb csak a motorja miatt. Futomuve is jo lett, de az nem volt gyari.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #45632 üzenetére
Én is ültem egy 2018-as octáviában, nagy, de éppen hogy az hiába új, örültem, hogy visszaültem az E90-be. Nem tudom, hogy a fikázók milyen lefingott példányokat birtokoltak...
2018-as insignia váltógombaj, kormánya meg annyira rossz fogású, hogy rögtön cseréltem volna...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45631 üzenetére
Amúgy nem olvasol Te egy kicsit felületesen? Visszakérdeztem, hogy milyen manual? Most akkor kell vagy nem? Vagy ki emlékszik már arra?
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #45632 üzenetére
Ilyenről vagy erről mi lenne a véleményed?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45628 üzenetére
Én szerintem ez butaság.... Egy jól felszerelt LCI E90 teljesen okés.... mondjuk egy 30D nem kell ,hogy 35D legyen. Elve CIC-van benne ami használható és ezt lehet upgrade-elni NBT-re vagy NBT EVO-ra ugye ami a lényeges,hogy ez GYÁRI. Így fedélzeti rendszerben teljesen naprakész az autó.... D3-as motor ami benne van az egyik legjobb ha nem a legjobb ( maximum csak azért nem lehet a legjobb mert kell rajta vezérlést cserélni ) . A 2. generációs 6HP-váltók a régi 6HP váltókhoz képest sokkal jobbak... Motor / váltó / hajtáslánc rommá szarrá veri az octaviat.... Biztos nem egy octavia mk2-be ülnék egy LCI E90 helyett.. Nekem semmi bajom az E90 sport üléseivel... Szép a beltér jók a kapcsolók fedélzeti rendszert lehet frissíteni így egyáltalán nem elavult.... Jó motor jó váltó jó futómű jó fék stb stb...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
A 2004-2006 közötti 5-erből melyik motorost érdemes venni? Manuális váltósok jók? Épp van egy külföldi papíros 190k km-rel amit linkelt haver,mondom ebben inkább 500 van.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Zolom89
senior tag
E91 Facelift 2008-as kis navis
Navi, iDrive frissitését megtudom itthonról is csinálni usb-ről esetleg? Vagy csak szervizbe? Mennyi lóvét kérhetnek el érte?
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #45627 üzenetére
Szerintem az E90 -rol nem ordit, hogy minosegi. Eljart felette az ido. Mar irtam, hogy az egyebkent hulladek Octavia, amit most hasznalok, jobb anyagminoseggel buszkelkedhet. Na meg sokkal modernebb is, csendesebb is. Persze ettol meg egy sz@r, es inkabb egy 335D -t koptatnek a maga puritansagaval. De amikor egy 20D -ben ulsz, meg a gazpedal letaposasa sem vidit fel...
Gézengúz: Nem, hazajottem. Azert adtam el az F10 -et is...
Csalad rendben, van haz, lakas, jon az elso gyerek, epp elveszek a magyar vallalkozoi elet sullyesztojeben, szoval minden okes. Es igen, most egy hulladek Skodat hasznalok, mert megvettem csaladbol, bar nem tudom miert, mert vehettem volna mas is ennyiert. De ahhoz a konzervdobozhoz sehol nincs egy E90. Csak onnan irom ilyen biztosan, mert ugye hasznaltam en E92 -ot is. Mintha a 3er egy kategoriaval lejjebb kerult volna, pedig az is extras volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Elevult? Hat ez is relativ.
Itt alig van Bmw hetente latok 1-2-ot.
Az autok atlageletkora 4-5 ev.
Kia es Hyundai az autok tobbsege.Tegnap lattam egy gyonyoru facelift feher E90-et es megdobogott a szivem ,hogy milyen szep auto.
Ja es vettunk egy Kia K5-ot amugyanaz mint a Optima 2014-es es egy putri belul, hiaba extras egy Bmw utan fapad az egesz!
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45624 üzenetére
A (mihez-t) úgy értettem, hogy milyen autóhoz...Cseszed...
-
Zolom89
senior tag
-
Gézengúz
addikt
válasz FIREBLADE78 #45621 üzenetére
Az megvan, hogy én tulajdonképpen védtem Őt?
Egyébként, télen-nyáron tekerek, állandóan, csak nem ekkora távot.
Mihez kell a manual?
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Magyar nyelvú manuált hol találok a neten? Sajna csak inglisht találtam.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gézengúz #45620 üzenetére
Bicikliztél már mínuszban,hóben,esőben,szélben napi 20 km-t? Nem hiszem. Legjobb lenne neki a tömegköz,de senkit sem érdekel,hogy mi lenne a legjobb választás. Ha ő bömöst akar,akkor azt. Ha ferrárit,akkor azt. Engem sem basztatnak,hogy miért járok x5-el metroba bevásárolni,miért nem veszek egy dácsia kis dobozost.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Nem tudom miért fáj ez Neked? Hidd el, hogy valaki jobban tud örülni egy 13 éves 4hengeres dízelnek, mint Te a ki tudja milyen kocsijaidnak. Akár elavult, akár nem.
Nyilván napi 10km-re jobb lenne a kerékpár. De ha ezt szeretné akkor ezt szeretné.
Kifejezetten írta, hogy nem fapad felszereltségggel keresi. És ha neki, nekünk ez elég, nem értem Téged miért zavar.Az autó van értünk és nem fordítva.
Az, hogy mennyit fordít autóvásárlásra és valójában mennyit fordíthatna szerintem nincs köszönőviszonyban, én mindenképp tartom magam a 6 hónapos szabályhoz, még ha sok ember szerint ez hülyeség is.
Persze, hogyne lenne jogod írni, de az utóbbi időben elszaladt Veled a ló. Mi a baj? Magánéletben minden rendben?
És a végére a Bosch, nézd már meg a parkolót, a gyár mindkét végén csurig van, ráadásul a szemközti építkezés kicsit odaüthetett anyagilag úgy érzem.
A két saját parkoló nem is elég, a jobb felső sarokban lévő szántóföldből kicsípett területen is autók állnak.
Jó oké, mondjuk a főmuftiknak van elektromos csatlakozás a nekik kijelölt parkolóban, de, hogy mindenhol az legyen. Azért ezt itt és most még nem szabad elvárni, pláne, hogy csak ez miatt nem kezdenek el az itt dolgozók elektromos autót vásárolni.
(Kis politika, állítólag a szemközti területet is az ország strómanjától bérlik, de ez nem 100)
Te még mindig kint dolgozol Angliában igaz? Biztos, hogy ott sokkal jobb a helyzet, de itt ez van.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz MPowerPH #45615 üzenetére
Az ott uk,ez itt mo. Itt még utcán sincs töltő,nemhogy munkahelyen vagy plázába! Szegedi árkádba sincs! Bocsánat majd lesz,mert falon van már vmi eszköz,de levannak zárva előtte a parkolóhelyek! Vicc ez az ország. Ha egy kispolgári beosztott lennék már én is ukból írkálnék.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
Rengeteg ügyfél jön úgy,hogy az asszonyt a gyerekekkel berakja egy X5- X6-ba Vagy F10-be vagy bármi ilyen nagyobb autóba mert félti a családját... És azt mondja ezzel ha benéz valamit kiszáll az asszony a gyerekekkel és tudja,hogy biztonságban vannak..... Sokan direkt nem ültetik kis fos szarokba a családot hanem direkt nagy dömperbe.... Leszarják,hogy mennyit fogyaszt mennyit kell szervizelni....Elég ha 1x van baj.. Új autót lehet venni új családot nem....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45616 üzenetére
És mennyi embert érdekli ez szerinted ???? Mikor egy olajszintet nem tudnak megnézni az autóban.Beülnek és mennek mint amit írtál,hogy a GTR-el is padlón hidegen... Amit itt leírsz a valóságban nagyon keveseket hat meg... egy swift-be meg ha véletlen beléd jönnek vagy te nézel el valamit meghalhatsz míg egy E90 / E60 / F10 vagy bármivel azért jóval kisebb a valószínűség erre....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Ha meg valaki napi 2x10km -re azt irja, hogy jo valasztas egy ilyen, es hajra, az netto idiota. Gondoltam ezt hozzateszem. Ez nem markafansag, hanem racionalis gondolkozas.
Chris0321: Normalis helyeken ebben nincs semmi kivetnivalo. Az lenne a normalis, ha be sem kellene jelentened, csak odamesz, es feldugod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
4 hengeres benzin, diesel az mindent tartogat, csak nem BMW elmenyt. Az E91 meg mar elavultnak hat a mai autok mellett, nem statuszszimbolum. Ezek tenyek, ha faj, ha ne.
A napi 10km -re meg hulyeseg barmilyen benzines vagy diesel, mert elpusztul. Arra a tavra jo egy 1.0 Swift is, annak mind1, mert max. betolod az arokba, ha mar nem indul, de ezeket az autokat tonkreteszed vele. A mellett hetvegere mehet BMW, de hetvegi autonak senki nem fog egy 4 hengeres csettegot, vagy benzinest venni, fapad felszereltseggel. Mert nem szenvedni akar benne, hanem elvezni. Nincs eleg penz? Vegyen egy emlitett lepukkant Swiftet, amit gyilkolhat, es vegyen melle egy V8 -as E39 -et, hetvegere.
Nem hetvegi autonak akarja, hanem munkaba jarni. 10km -en ezek az autok egyszeruen elkopnak, olyan, mintha napi 400-500 km-et mennel veluk autopalyan. Azt hiszem felnott emberek vagyunk, es probalunk racionalisan gondolkozni, hacsak nem annyi penzunk van, hogy mind1. Itt nem ez a helyzet, mert akkor nem annyiert nezne E91 -et, amennyiert a jo E46 -okat kapni. Csak gondoltam szolok, mert beledol a sajat kardjaba a valasztassal.Szerintem jogom van irni, eleg regota BMW -m van/volt(rendes....), es valszeg beleraktam csak az elmult 7 ev alatt annyi km -et ezekbe, amennyit Te meg le sem vezettel, meg elkoltottem a szervizukre annyi lovet, amennyiert Te az autodat vetted.
mod: Nem tudom, de azt hittem a 21. szazadban ez a normalis. UK -ban alap volt, hogy van a melohelyen autos tolto. Bevasarlokozpontokban szinten... En most voltam interjuzni egy videki csaladi vallalkozasnal, ahol azon tul, hogy biztositanak ceges autot, van lehetoseg az elektromos autok toltesere is az udvarukban, free of charge. Szoval nehezen hiszem el, hogy nagyobb cegeknel ez nem lehetseges. Ha meg tenyleg nem, akkor nagy baj van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
valóban unalmas a BMW topicban azt olvasni folyamatosan,hogy így ne vegyél BMW-t úgy ne vegyél így szar úgy szar vegyél Ampera-t Lexust Mercit Audit stb stb.... Ráadásul annak ellenére,hogy sokan mondják,hogy pl akar egy E90 330D-t vagy E91-et vagy E60-at és csak az megy,hogy vegyél mást úgy,hogy az ember BMW-t akar venni nem érdekli más.... Fogadjátok el,hogy BMW-t akar venni nem ampera-t nem lexus-t nem priust-nem mást.....
Ezekre itt vannak ezek a topikok:
stb... stb....
(#45602) Newlachka
4 hengeres benzinest egyáltalán nem vennék... N46 és társai simán fosok ( gyenge / erőtlen motorok / önmagához képest sokat fogyaszt nyűgös konstrukció.... ) N43 még fosabb..... Egy 4 hengeres dízel M47-el kimész a világból de a benzinessel ezt nem teszed meg... N52B30 a legmegbízhatóbb benzines motor.... ezekben.
(#45601) Skizz
De nem gyári beszállító nem is értem honnan jött ez....
Ahhoz képest,hogy szar a BMW egész jól megy a szekér.... Nem kevesebben veszik hanem többen....
Még a "fos" X2-őt is viszik....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
válasz Gézengúz #45611 üzenetére
Csatlakozom. Kifordult magából itt valami (valaki) BMW-t nem azért vesz az ember, mert a forintokat számolja, hanem mert jó autó, és nem egy gagyi sz@rban akar utazni. A steril gondolkodás szerintem nem ebbe a fórumba való.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #45609 üzenetére
Valaki azért írogat a BMW topicba, mert ha drágább is elavultabb is, benzines vagy dízel is, de akkor is BMW-t akar vezetni, ezt így el tudod képzelni? Nem pedig valaki olyannal vitatkozni aki a neve ellenére márkán kívüli. Vili?
Nem tudja melóban sem tölteni, a Boschnak a neve ellenére nem megy olyan jól.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45609 üzenetére
Az otlet jogos, de egy jo plugin hibrid 4-4.5 millio forint (prius, ampera), szoval tenyleg nagyobb befektetes, viszont ingazni nincs jobb. Ma mennem kellett 2*22km-t - meleg autoba ultem be (udvaron all), jeget iden meg egyszer sem kellett kaparnom, mert az allofutes leolvasztja, es elhasznaltam kevesebb mint 9kwh aramot. 400ft. Toltesi veszteseggel ebben a hidegben 500. Masfel liter olcso benzin ara. Nyaron ugyanez 300ft se lett volna.
Nem akarok teriteni, mert megvan az Amperanak a maga baja, a zsenialis hajtslancot leszamitva egy szuk, olcso gagyi GM megoldasokkal teli, rossz alkatresz es szervizhatteru jarmu, inkabb altalanossagban mondanam a plugint, ami szerintem egyertelmuen a jovo az egy autot fenntartani kivano ingazok szamara.
-
MPowerPH
félisten
válasz Newlachka #45606 üzenetére
Oszinten, miert nem veszel egy plug in hybridet? Pl. az Amperat pont erre talaltak ki. Vazz, majd ingyen jarkalnal. Es meg ha a melohelyen toltened, meg jobb, mert az aram is ingyen lesz.
Nagyobb befektetes, de hidd el, visszahozza az arat, foleg egy bomossel szemben.
Meg azert egy Ampera mar elegge high tech egy regi E91 -hez kepest... Mint anno egy Trabi egy W124 -hez kepest.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz Newlachka #45606 üzenetére
Ha csak 2x10km-t megy a leendő béemvé akkor ha hallgatsz azokra akiknek volt ilyen autójuk, inkább tedd félre a pénzt, és ha Elit Taxival jársz be dolgozni nap mint nap, is sokkal több pénz marad a zsebedben, mint egy ilyen autónak a rendbetételével, üzemeltetésével elbukott összeg. Persze ezt majd akkor látod, ha eladod.
20 éve a PH-n.
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #45605 üzenetére
nem tudom,most kezdtem el nézegetni az E91-eket,itthon is kint is, olyan 1,5-2,5 között szánnék rá,és nem fapadot szeretnék.
kint találtam 5800 euroért egyet,de a 143LE-s,utána kezdtem keresgélni a motorkódok után,hogy melyik mi, és mivel érdemes megvenni.
vagyis mások a keresési feltételeim:
2007 utáni,minimum 1950ccm< manuális váltó, ha lehet kombi legyen,és benzines.dieselt nem veszek,mert napi 2x10km-rel még a benzinest is kivégezzük. -
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #45603 üzenetére
vagy N46 megvehető?
-
Newlachka
őstag
ha egy 2007 utáni E90-E91-et akarok,milyen ccm-es és hány lovas legyen,hogy ne N46 legyen?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest