Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Mikrotik routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TP-Link WR1043ND router
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz bitpork #56584 üzenetére
Legtöbb kocsiban a középső szék csak "dobbantós".
Lehet, hogy elfértek 3an "kényelmesen", de azt nem nevezném teljes értékűnek.
Nézz meg pl. egy seat alhambra középső ülést, na az teljes értékű!
Ilyet nem tud még a 2es gran tourer sem, de egy X5-X7 sem, viszont elférni sztem elférnétek, és mindegyikből létezik 7személyes, igaz X7-ből még nincs hibrid, arra viszont figyelni kell, hogy ha sima hibrideknél nem is feltétlen, de plug-in-eknél hátsó csomagtartó gyakran csökkentett méretű, méghozzá olykor elég komolyan zavaróan.
Viszont az, hogy teljes értékű, még ott is van különbség, mert a peugeot 5008-asunk is teljes értékű, de a régi alhambra teljes értékű ülésein ülve jobban elfértünk középen. -
jpeetr
aktív tag
válasz bitpork #56544 üzenetére
Tudja magát tölteni a phev is, csak nem biztos, hogy megéri.
3 féle mód van, auto, max edrive, save.
save módban tölti az akkut, de a fogyasztás is megnő
auto módban ő szabályozza hol megy elektromosan vagy benzinnel, és a fékezésből tölt vissza
max edriveban 120ig elektromosan megy amíg le nem merül az akku, fékezéskor tölt vissza330e van nekem
-
BeZol
őstag
válasz bitpork #56548 üzenetére
Talán pont itt írta vki korábban, hogy németeknél támogatást kaptak a plug-in-hibridekre is, és hogy céges kocsinak ilyeneket kapott pár munkavállaló, és hogy nem töltik otthon áramról, MERT AZ PÉNZBE KERÜL NEKIK, ellenben ha megtankolja, az üzemanyagkártyáról megy és nem kerül neki semmibe, mert elszámolodik a cég felé...
És igen, bmw suv-ban X5 plug-in felelhet meg, de sztem amíg nem vmi kisbuszt veszel, addig a maradék 2 ülés kényszerülés lesz mindig. (Egy baleset esetén pedig kiírtódik akár 2 család is, szóval mi mindig 2kocsizunk ilyen esetekben.)
-
BeZol
őstag
válasz bitpork #56544 üzenetére
A plug-in-hibrid bmw ha "lemerül", akkor sima hibrid lesz.
Egy sima hibridben teszem azt 2kWh-s akksipakk van, egy plug-in-hibridben 10kWh, de ez most csak nagy általánosítás.
Előbbi esetében sima toyota prius elven megy minden, tehát meginduláshoz, ki/beparkoláshoz nem indul be a benzin/dieselmotor, fékezéskor pedig visszatölt.
A plug-in-hibridek esetében ugyanez annyi különbséggel, hogy mivel jóval nagyobb az akksi, ezért már van értelme töltögetni (ezért is van töltőnyílás az áramnak), mert gyárilag 25-30km-t el lehet fityegni tisztán elektromosan benzin/dieselmotor beindulása nélkül (igen ám, de ilyenkor csak az elektromos motor teljesítménye áll rendelkezésre, ami legtöbb ilyen plug-in-hibridnél 70-130 lóerő közti érték!!!). Egy sima hibridnél nagyon max 2km-t tudsz elgurulgatni tisztán elektromosan (ha összegyűlt előtte elég fékezési energia és nem nyomod utána neki).
Tehát a plug-in-hibrideknél van egy gomb, amivel tudsz csak elektromos üzemmódot kérni, ill. be lehet állítani, hogy töltse fel a benzin/dieselmotoron keresztül az akksikat (energetikailag nagyon nem éri meg!). Amikor pedig elfogyott a töltöttség, akkor ott vagyunk, mintha sima hibridünk lenne annyi különbséggel, hogy a nagyobb akksi miatt nagyobb a cipelt súly, ezért ilyen esetben biztosan vmennyivel többet eszik a kocsi egy sima hibridnél.Mobile.de találatok activehybridre: [link]
Tehát ezek a plug-in-hibridek képesek önmagukat tölteni (aztán lehet, hogy van kivétel...), de sajnos nem emlékszem melyik ilyen kocsival kapcsolatosan volt, de a városi fogyasztás 15liter, autópályás/országutas pedig 10-12liter lesz a 6-7 liter környéke helyett.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #56539 üzenetére
Szerintem csak PHEV volt, de azt is lehet nyugodtan nyúzni konnektor nélkül, tudja magát tölteni, illetve fékezést is hasznosítja, mint a sima. Más kérdés a felár Mostani, 2020-as évben bukkant csak fel néhány mild hybrid (48V-os) rásegítős, tudtommal a Prius jellegű megoldás itt nem volt divat.
-
H.Ezredes
őstag
válasz bitpork #56499 üzenetére
Nekünk eddig semmiféle probléma nem volt LED lámpákkal. Tartósságra még tartósabb is mint a xenon. ott ugye az izzó fárad és a foncsor is. Hivatalosan egyik lámpa se javítható de vannak akik ezzel foglalkoznak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz bitpork #47485 üzenetére
Én meg használtam jópár beadandómnál a KSH adatai, meg egy diplomát is adtak róla... Valóban nem látok a jövőbe, hogy hogyan fognak az M-es BMW árai alakulni a jövőben, de az nettó hülyeség, hogy egy M autó befektetés. Ez pont olyan, mint amikor BMW001 gyorsabb volt az aktuális 528i-vel, mint egy Yamaha R6. Mondjuk annyira van jó befektetés, mint amennyivel valóban gyorsabb. Ennyi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz bitpork #47482 üzenetére
Ha te vagy a munkaadó, akkor a bruttót kell kifizetned a munkavállalónak-nézőpont kérdése. Tudod ott nem hülyék dolgoznak, azt hoznak ki az adatokból, amit akarnak, igaz is, meg nem is. Azért ha visszamész a forrásig és tudod mit kell neked, azért ki lehet olvasni sok mindent...
Lehet valamilyen inflációt nézni, de az nem mutatja, hogy mennyi egy ilyen több milliós befektetés értéke-bukása.
Egy élmény-státusz-családi (szóval nem munka) autót venni 7 millióért, aztán eladni 5-ért nem 2 millió bukás, mert addig is vitte a pénzt, máshova is tudott volna menni-amiről ezért lemaradtál, aki ezt nem érti azt tényleg csak sajnálni tudom, elengedem a témát. Csak rossz ránézni, hogy ilyen tájékozatlanok vagytok...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz bitpork #47394 üzenetére
Ha pl -5C ba indítasz motortípustól függően kb 3-4-5 perc az amivel lassabban melegszik.... Ez azért nem számottevő különbség.... Miért ne lenne meg a gyárilag tervezett örvénylés ? Semmi köze nincs az EGR-nek hozzá.... Attól nem lesz meg a gyárilag tervezett örvénylés,hogy tiszta kokszos retek az egész összeszűkülnek a járatok meg leragadnak a lapkák.... Attól lesz fos az egész... Szóval kiírt EGR mellett úgy,hogy tiszta a szívósor meg minden semmi baja nem lesz az autónak Sőt gyárilag vannak egyes modellek amikben nincs pillangó... És érdekes módon nincs baj az égéssel se a környezetvédelmi besorolással se semmivel... Pl 18D régi X5 30D stb stb.....
(#47395) BMW001
Nem nagyon fogsz ilyet találni..... Elve SMG III egyébként. USA piacra készült 6 sebességes kézi de nagyon kevés példányszámban.... És kb semmi nem stimmel benne az SMG-vel...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
-
Hikvision
senior tag
válasz bitpork #45175 üzenetére
"amit még ki kéne bírjon komolyabb meghibásodás nélkül"
Ezért van a rengeteg visszahívás/garanciális javítás, mert van, hogy még ezt sem bírják ki, de természetesen lehet példa az ellenkezőjére is.
Én a tervezett minimális elvárható élettartamról beszéltem, ami nem úgy van mint régen a 124-es merciknél, hogy minden fémből van benne, elég megnézni egy E90 ajtózár modult, a kis játékmozdony villanymotorjával, meg a műanyag fogaskerekeivel, megspékelve, hogy roncsolás nélkül nem igazán lehet szétszedni, de javítani már biztos nem.
Az volt a legjobb amikor egy hét alatt tönkre ment mind a 4db, minden előjel nélkül.
Komplett tervező csapat van erre, hogy mit honnan lehetne még kikönnyíteni, átvariálni műanyagra, hogy olcsóbb legyen a gyártás, de a tervezett élettartamot még azért valahogy kibírja.
És nyilván jobb egy pályás 150-ezret futott autó, mint egy futáros 80-ezres, de ekkora futásteljesítménynél a fő dolgok nem mindig irányadóak.
Az autó forgó kopó dolgokból tevődik össze, ami akkor is használódik, ha pályán suhan tempomat 145-el, tekeredik a kasztni, mozognak a lengéscsillapítók, forog benne minden, és minden forgó kopó dolog élettartamát, vagy üzemórában tervezik, vagy kilométerben.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #26818 üzenetére
Irtam iteletet TC-re a 35D -rol, csak meg nem jelent meg. Ha ilyet vennel, akkor csakis a facelift utani 286Le-s verziot valasszad. Eg es fold a ket variacio kozotti kulonbseg mind teljesitmenyre, mind megbizhatosagra. Igazabol szerintem a BMW magasan legmegbizhatobb dieselmotorja... E60-ban pedig meg a lanc problema is elkeruli az eddigi tapasztalatok alapjan. Kerdes persze, kell e az asszonynak 35D, miert nem eleg az 520D. En a paromat mindig ugy engedem el, hogy ne idegeskedjen, es ne tapossa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #26814 üzenetére
Tudtommal nem rosszabb mint az 530d, sőt... A 35d-ben két fix geometriás turbó van, míg a 30d-ben változó geós, és utóbbi érzékenyebb. A 35d szereti lelökni magáról a levegőcsöveket, de egyéb jellemző hibáról nem hallottam. Van ismerősöm, aki bőven 300 ezer felett tart vele, és sok baja nem volt vele. Egyszer megfőzte, mert elrepedt egy vízcső, kiírta az autó, hogy alacsony a hűtővízszint, de tovább ment vele. Szóval user error benne volt. Egyébként meg kinyomja a szemét is, de csak megy és megy. Én csak egyszer vezettem, félelmetes ahogy megindul, 275-ös gumik voltak rajta hátul, de kicsit egyenetlen úton csak 100 felett kezdett el igazán húzni, addig folyamatosan villogott a kipörgésgátló.
Egy sima 30d-vel szemben simán inkább a 35d-t választanám, viszont nem tudom, hogy érdemes lenne-e lecserélned az A6-od egy E61-re. A mostanit legalább ismered már.
-
FET-MEN
veterán
válasz bitpork #26800 üzenetére
Szia. Nekünk 530d manuál van belőle szimpla hátsó kerék hajtással. Tehát kérdés? DPF ki belőle, -1 nagy probléma, ha van mit tejbe aprítani akkor meg cserélni kell rendszeresen. Ülésfoglaltság jelző azóta sincs megcsinálva, így elvilag lufinyíláskor mindegyik nyílna. Bár mindenki mást mond. A motor brutál erős már gyárilag is, azzal gond nem lehet. Chip miatt a kardán hardyt kellett cserélni.
Charlie: amit írtál kizárólag a touringnál fordul elő, de az javarészt mindegyiknél.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #26800 üzenetére
Hát, check list
azon kívül, hogy működik-e benne minden, azt kell megnézni, hogy a pótkeréknél és az akksinál áll-e víznem tudok semmi olyan rejtett dologról, amit szaki nélkül meg tudsz nézni, de talán erre téved az Ezredes úr, vagy a másik kedvenc e61 tulajom, ők jobban ismerik
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
őstag
válasz bitpork #26419 üzenetére
jó szöveg ez a nem kilométert veszek de egy 280e futott sosem lesz olyan mint egy 80 ezret futott
illetve lehet hogy ha az egyiket extrémen megkimélték a másiakt meg versenyzésre hasznlták
ennek esélye 0.2%a 280 ezret futottnál akármit csináltak vele korábban akkor is minden szar elő fog jönni főleg egy hetes lesz betegágy
az x5 öm gyönyörű állapotban volt 230e km el és mégis mindig nyűgje voltpersze lehet szerencséd lesz de nem fogadnék rád
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #26404 üzenetére
Azta.
Kemény dió. E65. Gondolkodtam, hogy arra cserélném az e46-ot, de mindenki lebeszélt, mert egy betegágy.
Kb mindenre, bár minél újabb annál okésabb. 2004 előttről az iDrive még nem elég felhasználóbarát. Az elektronika egy katyvasz.Szóval mindenképpen egy olyannal nézesd át, aki ismeri ezeket a heteseket.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #22754 üzenetére
Én ezt az 5-öst nem venném meg...
Már csak azért se mert nem szép... se a színe.. óhne M pacek... sima kormány nem M-es amitől hányok... alu betét..
a KM- tuti +100-ezer ha nem 200...Évjárat 2006 ? Hónap ? ja nincs szóval a jól bevált trükk a 2005 év végi kocsiknál..
Ebből kifolyólag Drága!Amúgy amire figyelni kell az a pillangószelep a szívósórnál (mint nekünk is az audin porky) csak éppen a BMW-nél a pillangószelep beletud esni a motorba... nem kell folytatnom ugye? Azt kell cserélni egy ilyen autó megvételénél.
Valamelyik szíj tárcsája elől gumi"harang" al van felfüggesztve az a tárcsa szokott letörni.200ezer km felet kormánymű meghal... és persze a DPF itt is áldás.
szerk : mi 2 éve adtuk el a 2004-es 3.7millióért... de az kombi, panoráma tető, m-es belső, olyan színű bőrülés amit azóta is csak egyetlen egyszer láttam azt is félbőr volt. A fentebbi tipushibák megcsinálva.
2 garni kerékkel. tisztázott előélettel. VALÓS 220ezer KM-el[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #22748 üzenetére
Átállszz te disznó ??? ne is tagadd !!!
Szegény Domi!!
ON :
BMW-sek. 1. Ki itt a helyi BMW mágus (mint nálunk az Audis topicba Mágus)
2. F10-es 5-ösökkel mennyi tapasztalat van itt ? 530 vagy 525 (de a 6hengeres 203lovas)
Mit tudni róluk? Tipushiba stb ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest