- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt!!
aktív tag
Sziasztok!
A History funkció miért nem működik ?Nem frissül, pedig tegnap felmentem egy szerverre jó lenne újra megtalálni Domination játékmód volt a szerveren olyan emberek voltak jó ég azt hittem teljesen kezdő vagyok 0,4-es arányom volt kb.
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
[ Szerkesztve ]
™MØИ$T€R-EИEЯGY™® || ИVIĐIA® || ᴺᴵѕѕᴀᴺ ᴳᴛЯ The Best ||
-
iMaverick
addikt
válasz spanglee001 #64479 üzenetére
Nekem a szék tetszik nagyon... Az kocsiülés volt?
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
Bjørgersson
félisten
válasz Bjørgersson #64489 üzenetére
Lusta voltam még kikapcsolni is a gépet, úgyhogy csak ilyen képeket kaptok. A képek minőségéért nem kérek elnézést, ennyi telik a telefontól.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility... • Donner Dobuds ANC TWS eladó: https://tinyurl.com/2jhv79td
-
kisza25
félisten
full totál off, de ez nagyon beteg:
Quakezni analóg oszcilloszkópon?[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
prokxy
veterán
-
kisza25
félisten
válasz spanglee001 #64476 üzenetére
nem tudom mi nálatok ez a nagyzási hóbort, minél nagyobb annál nehezebb átszellőztetni, nekem ekkora és nem megy semmi 60 fok fölé és halk (750ti-vel) Igaz ilyet boltban nem kapni, ez házi barkács
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten