Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TP-Link WR1043ND router
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz szemmelver #58416 üzenetére
A kupon miatt történt, ha szükséged van erre akkor ezt a kupont hagyd ki.
-
fairi
addikt
válasz szemmelver #58400 üzenetére
nekem gyakran van ilyen, általában órák, ritkán napok alatt visszajött a pénz. ha Revulot volt akkor mp alatt sztornó volt.
Extrém eset 1 hét volt. -
Topikgazda
válasz szemmelver #58400 üzenetére
Csak zárolva van az a píz. Pár nap és visszakönyvelik. Normális banknál és normális bankkártyával
-
fradi81
veterán
-
Topikgazda
válasz szemmelver #57948 üzenetére
Természetesen nem számol fel díjat, persze a szállítást te fizeted, mert biztos beépítve az eladási árba.
Ha azt a szállítást választod akkor nem Kínából kellene jönni, de kérdezz rá az eladónál. Mert azért nem vezetik pontosan a készlet információkat. -
Topikgazda
válasz szemmelver #57944 üzenetére
Vámolás téma az EU-n belül feladott küldeményekre 2004 óta nincs, így ha Csehországból akár német postával jönne akkor ez az érvényes. A harmadik országból (EU-n kívüli) importált termékek ott történő feladású postai szállításának kezelése az amire díjat kérnek.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #53213 üzenetére
Nem haragszom, de nem értem, ha nem telefonálok akkor küldeményeként 400 Ft amit bukok.
Így 1200 Ft amiről lemondtál mert oldják meg. Nem tudják megoldani, de ha mégis akkor miért okozzak magamnak anyagi veszteséget amíg nem? Annyira nem vagyok mazochista.
Megosztjuk itt a tapasztalatokat, javaslunk megoldásokat, mert nem hagyatkozhatunk rájuk, csak magunkra. -
Topikgazda
válasz szemmelver #53209 üzenetére
A vámkezelés vége nem azt jelenti hogy online nem fizethetsz, az egy technikai bejegyzés, lásd egy kicsit feljebb ha benne vagy a 48 órában akkor telefon a kódért.
RV568427158CN
2021.07.13. | 00:08 Online fizetés elérhető NPKK Vam
Nem fognak hajnalban küldeni semmit, elkészült a fizetnivaló összeítő.
2021.07.13. | 08:31 A küldemény feldolgozása folyamatban
2021.07.13. | 08:31 Vámkezelés vége
Ez az időpont amikor az értesítő kimegy, ha van megfelelő elérhetőségi információ és működik a rendszer, innen számolandó a 48 óra, nálad 15-én 08:31-ig élt a lehetőség az online fizetésre.Az hogy az eltelt időben szállítja a logisztika nem jelenti azt hogy nem lehet fizetni, majd a kézbesítő postán dől el hogy beérkezett a pénz a 48 órán belül és az értesítőben szereplő összeg, vagy nem ért be és akkor az alsó sorban lévő összeg lesz amit fizetni kell.
De ezek normálisan követhető küldemények voltak, itt is olvashattad hogy nem mindenkinek megy az értesítő, én a helyedben 14-én telefonáltam volna a kód miatt.[ Szerkesztve ]
-
szemmelver
aktív tag
válasz szemmelver #52542 üzenetére
Sziasztok!
Közben megjöttek a csomagok.
RV563101891CN <- ő kb 2700 Ft érték volt, és a csomagra is az volt írva. 85 Ft áfát fizettem + 400 Ft kezelési ktg.
UH423837328BE <- ő kb 70 Ft-ba került. nem kellett semmit fizetnem bent volt a postaládába.Ez a három csoda ma jött, de nem vettem át...
RV568427158CN
RV568427161CN
RV568426740CN4100 Ft-ot kellett volna fizetnem. A nyomonkövetés alapján éjfélkor elérhető volt az online fizetés, de reggel fél 9-kor már vámkezelés vége. Persze értesítést nem kaptam. Hol itt a 48 óra? Hol az értesítő?? Vicc amit ezek csinálnak. Ezek a csomagjaim voltak vissza, de itt be is fejeztem a rendelést amíg ez a rendszer nem fog normálisan működni.
-
mályva
aktív tag
válasz szemmelver #52538 üzenetére
Nekem is ugyanezt írja!!!!! Valamit nagyon elrontottak. Nekem se jó az irányitó..az áfa is több. Illetve a csomag átvételéhez fog kellene majd ez a számla?
Megbízhatóságom: 223 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
Topikgazda
válasz szemmelver #52542 üzenetére
Lehet hogy megváltozott valamelyik küldemény azonosítód.
A BE végű nem lehet -
Topikgazda
válasz szemmelver #52540 üzenetére
Esetleg nem lehetne hogy átvedd? Majd ha nem a tied lenne akkor visszatérünk rá.
Neked milyen számod van és ők mit adtak meg? -
Topikgazda
válasz szemmelver #52538 üzenetére
Elírták az irányítószámot, ha a többi stimmel akkor rendben, ha nem tied akkor meg visszakéred.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #50279 üzenetére
Ez egy futáros dolog lehetett, az nem lehet hogy Szekszárdra valami csomagpontra kell érte menned? Vagy ez jóval távolabb van tőled? Sem sms, sem e-mail sehonnan nem érkezett?
Ez a vásárlásodnál látszik valahol: ZS184948407
De használhatod az Összefoglalóból ezt, 9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz szemmelver #46820 üzenetére
Ha nem kéred ki akkor elveszik. Jó is lenne, ha lehetne gyűjtögetni.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz szemmelver #44968 üzenetére
Mondjuk sérült a csomagolás, hiányzik a vámolási papír, ez még Kínában leleledzik. Érdeklődj az eladónál., talán tud valamit már ő is.
Bár ez olvasható: SZX - Prohibited-Magnetic ami SZX Tiltott mágneses, nem megfelelően csomagolták. Itt írnak ilyesmiről.
De eddig én nem találkoztam ilyen visszafordításról, bár a 9. kategória a veszélyes légi szállítású anyagok listájában[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
djsunstealer
aktív tag
-
Topikgazda
válasz szemmelver #40070 üzenetére
Ez postai lesz, köze nincs a Meest-hez. Van még ez a küldemény azonosítója: LP00173367965991 de annál április 14 az utolsó bejegyzés.
-
djsunstealer
aktív tag
válasz szemmelver #40070 üzenetére
Szia!
Nekem van egy kísértetiesen hasonló eseményekben "gazdag" rendelésem: RB933896474SG.
Március vége óta semmi hír róla.
Majd megérkezik.😉 -
Topikgazda
válasz szemmelver #38859 üzenetére
Az app egy rakás... Ha zárod a dispute-t előkerül minden.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #38857 üzenetére
Te még május van, erre mit kérnél 2020-07-03? Onnan indul a 15 napod, a státusza a vásárlásodnak nem lehet closed. Arra ott mit ír? Mert ha azt a szöveget látod az nem lehet lezárt. De ha van megnyitott dispute akkor a védelmi idő számláló az nem látszik.
Akkor el sem küldhette, karantén volt.[ Szerkesztve ]
-
szemmelver
aktív tag
válasz szemmelver #38852 üzenetére
Ránéztem böngészőben. Nincs már védelmi idő. Viszont ha rámegyek hogy "Order Number" akkor ott ír két ilyen lehetőséget.
"1. If your order does not arrive on 2020-07-03 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here ."Kérjek még védelmi időt és zárjam? Nem tudom mi legyen.... Meg se moccan a csomag igazából. Tudom erről nem az eladó tehet, de hát na... február nem most volt.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #38850 üzenetére
Mobil app-on indítottad vagy a böngészőben? Ha az utóbbinál zárult a vásárlás akkor nincs hosszabbítása a védelemnek. Ha már dispute elindult és nincs hátra védelmi idő azt nincs értelme lezárni, vidd tovább a dolgot.
-
veterán
válasz szemmelver #37296 üzenetére
Nyilván nem kapod vissza azt a pénzt amit nem fizettél ki...
A kupon ilyenkor ugrott. -
tillatrilla
senior tag
válasz szemmelver #37249 üzenetére
Köszönöm a választ!
V/: Mert úgy gondoltam,az eladó hibáján kívül sérült a termék ( egy porcelán füstölő tartó ), és volt vele költsége.
Üdv: Attila
-
fairi
addikt
válasz szemmelver #36681 üzenetére
légy abba biztos mindent figyelnek. mikor munkahelyem wifijét használtam akkor kaptam bant, és otthon visszaengedett, azóta csak mobilnetről játszok és már a 17. játéknál tartok! tuti nézik az IP-t, készülék azonosítóját, és bármilyen adatot ami ki tudnak nyerni legálisan. (pl már letiltottam a helyadat, mikrofon, telefon engedélyeket az appjának)
-
Topikgazda
válasz szemmelver #36674 üzenetére
Nincs ilyen ip cím hülyeség. Mi értelme lenne ha van arra lehetőség hogy akár minden belépésnél az más címről történjen. Nem vizsgálják.
-
fairi
addikt
válasz szemmelver #36650 üzenetére
nem multiaccozol vagy egy IP-ről nem játszik több ember, pl családtag vagy állandóan egy haver? Kínaiak nézik mit csinálsz és játék lényege a beszerzvezés, ne egy kis kör egymást körbehívja.Kaptam kitiltást, de visszaengedtek mikor leigazoltam magam, tényleg egyedül vagyok, és azóta meg van a 15. kupon is, 3,92 dollár értékkel. 16. játékot is engedi.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #36451 üzenetére
-
csocsoszán
őstag
válasz szemmelver #36361 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen a segítséget!
Most ment épp tönkre egy 128gb Samsung. Igaz van egy 256-os is, ami jó. Viszont van egy netac-om ami szintén jó. És azok ugyan olyan gyorsak és még nem volt vele gondom. Az a baj kaptam már egy pár 8gb-os kártyát, viszont, viszont nem nagy vétel 32 körül megvenni! 35 körül van egy év garom, itthoni vétellel. Köszönöm még rágódom mi legyen. [link] pl. Egy ilyenen, ez csak húszon...Eladó Sennheiser Hd800 és egy B&W füles!
-
cidalain
veterán
válasz szemmelver #36209 üzenetére
eleve van vagy 5 napja, szóval még időben van az eladó.
másrészt jelen helyzetben ha 2 hét alatt adja fel akkor is "hamarabb" van, mint kínai feladással. van január 16-ai rendelésem, ami még nincs postára adva. egyszer az ünnep miatt lett kitolva, azután meg a járvány miatt. konkrétan több mint 1 hónapja arra várok, hogy valaki feladja. ebayen is a napokban olyan estimated deliveryk vannak hogy május-június.
jelenleg tényleg csak olyan rendelést adok le ami rohadtul nem fontos. de ami nagyon ráér 4-5 hónap múlva, az meg annyira nem is kell. szóvan nálam azt hiszem most parkolópályára megy egy darabig a kínai rendelés, legalábbis amíg nem normalizálódik a helyzet.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz szemmelver #29139 üzenetére
Chat
-
Topikgazda
válasz szemmelver #29137 üzenetére
Elméletben nem, de mivel az eladó nem küldte el a terméket processing time ideje alatt és így a rendszer zárta a vásárlást, lehet kérni a pont visszaírást.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #28159 üzenetére
Igen. Belépsz, My Orders, bal oldalt Manage Feedback, a Published Feedback fül és az adott vásárlásod.
Ha kaptál akkor a Feedback I received-nél látható. Ha szürkék a csillagok akkor nem kaptál.
Oldalt meg van lehetőséged kiegészíteni (amíg ez élő) a te értékelésed Leave more feedback vagy válaszolni az értékelésre Reply to Feedback, ezek alatt van egy-egy nap számláló amely a hátralévő időt mutatja ezeknek a megtételéhez.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #28032 üzenetére
Adatbázis hibáról is van ismeretünk, többször szerepelhet ugyanaz az adat akár ugyanazon dátumra és időre vagy különböző dátumra és időre.
A vége egyértelmű, hibás az adatbázis, értelmetlen ismétlődések: -
flegga92
senior tag
válasz szemmelver #28032 üzenetére
Ez még rosszabb Bár a tied elég régen feladták, a sajátomat a kínai újévnek tudom be.
Bár a tied elég régen feladták, a sajátomat a kínai újévnek tudom be.[ Szerkesztve ]
-
Hegasus
senior tag
válasz szemmelver #27433 üzenetére
amúgy mire lehet ezeket a coinokat használni egyáltalán?! nekem van 5k de ha egy év múlva eltűnnek akkor el is herdálnám őket...
normális kuponokat ahogy figyeltem, csak nagyobb sale-ek előtt lehet(ne) venni, ha persze nem kapkodnák el azonnal őket. a selecet-es vicckuponokat meg hagyjuk.
aztán vannak ilyen free 0.01 dollár + xxx coin cuccok, amikből persze mindig 0 darab van már... meg persze vannak még "akciós" termékek, ami "csak" xxx dollár + yyy coin, de az a select-es vicckuponok szintjén van, mert ha rákeresel a termékre, akkor biztos van olyan eladó (normális értékeléssel), aki ugyanolyan áron kínálja csak coinok nélkül.
szóval mire lehet egyáltalán ezeket felhasználni?Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger.
-
Flashy
veterán
válasz szemmelver #27433 üzenetére
én is minden nap gyűjtöm és tényleg nem jelent meg előre, csak ma láttam először kiírva. de mondjuk nem igazán tudok mit csinálni a pontjaimmal, szóval nem izgat nagyon, évente párszor váltok be 1-2 dolláros store kuponra. engem jobban idegesít Alin hogy a 60 napot közelítő még úton levő rendelésekről se jön semmi, se e-mail, se belső üzenet. csendben lejár, aztán lejár utána a 15 nap is, ha nem figyelek. nem volt még nagy veszteségem, de kicsi már több is (utána se jöttek meg).
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27433 üzenetére
Évek óta így van és az oldalon a szabályoknál ez folyamatosan ki van írva, régebben is a pontok 1 év után lejártak. Ezt a figyelmeztetés úgy november 11 után szokták kiírni.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27382 üzenetére
Az sem örök élet. Ha megnézed a Coins & Coupons alatt a megjegyzést ezt olvashatod: Please note: The coins you earned will expire on December 31 next year
A böngészős oldalon már tavaly év elején kivették, a mobil app-ban kezelheted. Amikor bejött az új rendszer Silver Member Gold Member Platinum Member Diamond Member és nem az A1-A4 megváltozott egy csomó dolog, ez is 2017 év eleje[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27379 üzenetére
Felesleges, lejárt a felhasználás, érvényességi időszak. 12 hónap után újra indul. A Member Centerben látható az időszak.
My Reward Points, Compared to last session
Total points between 2017-11 - 2018-10 nálam[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #24721 üzenetére
Ha elfogadod buktad a dolgot, hiába küldesz neki videót egy lezárt -mert az elfogadással az történik- dispute-t nem tudsz újra megnyitni. Jó a következtetésed.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #24717 üzenetére
Ha használhatatlan még úgyis ha azt csinálod amit ő írt akkor reject
Nem is értem hogy a 0 értékű refundot miért fogadnád el?[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz szemmelver #24717 üzenetére
ahogy látom a karakterek fele hiányzik a kijelzőről.
ő meg azt írja, hogy nem nyomtad elég ideig. szerinted elfogadd?mod: az igazadban majd akkor legyél biztos, ha az ali is neked ad igazad. mert akármennyire is egyértelmű, hogy egy hibás hulladékot küldtek, könnyen lehet, hogy semmit nem kapsz, mert az alis ügyintéző úgy gondolja, hogy hát ez nem is annyira rossz, 2$ árleszállítás és van egy félig nem működő akármid.
[ Szerkesztve ]
-
kigyi_23
addikt
válasz szemmelver #24717 üzenetére
Már megbocsáss, de ezt mi nem dönthetjük el helyetted Azt sem tudjuk mi baja a cuccnak, hogy működik-e egyáltalán vagy csak 1 funkciója nem úgy megy ahogy kellene. (ok látom ott van az is amit te írtál neki) Csináld amit ír, ha nem működik akkor nem fogadod el (gondolom ez logikus) És akkor majd ajánl mást vagy belép az Ali pár nap múlva és megoldja nagy valószínűségel, ha alá tudod támasztani, hogy nem működik amit kaptál akkor a javadra dönt.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19600 üzenetére
Igen
-
szemmelver
aktív tag
válasz szemmelver #19570 üzenetére
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19568 üzenetére
Én meg böngészőből a z igazi oldalt. Lehet kiírás nem egyezés. (Én erre, dispute indítást nem a mobil appot használom, kép és videó feltöltés az siralmas)
Ugyanaz, Edit proposal = szerkeszted az okot
refund and return items = Return goodsA fő dispute indításnál nekem még azok látszanak most is amit az összefoglalóba beírtam, belül lehet, hogy eltér, de a lényeg ugyanaz
Ha személyes ok akkor ilyesmi lenne:Hozzá teszem amit kér azt nem kell teljesíteni, mert akkor is előírhatja az Aliexpress a visszaküldést, az hogy hibásat kaptál az a valódi ok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19566 üzenetére
Ha a return goods-ot választod akkor van ilyen. De a te oszlopodban a (My Proposal) nincs Edit gomb?
De nem azt javaslom hogy változtass, de az AliExpress is előírhatja hogy küldd vissza, ha teljes visszatérítést szeretnél. Nincs garancia az ellenkezőjére. -
Topikgazda
válasz szemmelver #19559 üzenetére
A disputenál lehet változtatni az okot. A teljes vételár még sérült termék esetén is visszaküldés esetén járna vissza, de vannak eladók akik eltekintenek ettől, de az egyedi dolog.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #19315 üzenetére
Igen. Add hozzá az újat és azután töröld a régit.
-
Rayden02
csendes tag
válasz szemmelver #19111 üzenetére
Az első linken lévőt nem ajánlom, mivel a talpa nem stabil, és emiatt állandóan eldől.
A másik jobbnak tűnik szerintem![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szemmelver #19111 üzenetére
semmi különbség, csak a drágábbikhoz jár egy csipesz
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Janaboy
veterán
-
vasi89
addikt
válasz szemmelver #18483 üzenetére
Nem válaszoltam neki és mielőtt lejárt volna a határidő elfogadta a full refundot magától
Szerintem ha lejár az idő akkor igen automatikusan az ali fog dönteni de én odáig nem jutottam még el így várjuk meg amíg olyan ír aki igen
-
vasi89
addikt
válasz szemmelver #18479 üzenetére
Mivel mást kaptál mint kértél így szerintem melletted dönt az aliexpress. De az eladók nem szokták megvárni h az ali döntsön. Nálam legalábbis mikor olyan volt h próbálkoztak részleges visszatérítéssel, rájuk hagytam, majd 2-3 nap múlva jött h elfogadta a refundot Persze ez csak akkor jó, ha van pár nap a vita lejártáig.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #18471 üzenetére
Igen, ajánl valamit, ha az nem elfogadható, akkor a Reject gombbal megy a dolog az AliExpress felé.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #18469 üzenetére
Összefoglaló, AliExpress probléma kezelés, dispute indítás a folyamat és az idők.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #17572 üzenetére
Nem, akkor kezdődik az eladó elküldési ideje, ha majd a processing time telik le és az eladó nem adja fel.akkor kapod vissza a pénzt.
Ennél csak a vásárlást tudtad volna töröltetni a Cancel orderrel. Azután a pénzt visszakaptad volna[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #16986 üzenetére
Ha ez csomag méretű, akkor lehet, hogy holnap viszik az értesítőt, mert nem szoktak ott hagyni a gjműves kézbesítők.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #16984 üzenetére
Azt, hogy ma 8:41-kor nem voltál otthon és nem tudták átadni. Ha te Kétújfalu-n laksz. De az előző hsz-ben a képen ezt volt a vége: Belföldi feldolgozásra továbbítva így csak arra tudott reagálni MittuDomain_
[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
válasz szemmelver #16982 üzenetére
Normális esetben igen.
Ám mivel Magyar Posta, sok szerencsét hozzá.Sajnos tényleg a jövő hét a valószínű csak...
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #15499 üzenetére
Nem kötelező az értékelés adása, nem foglalkozik vele, vagy elfelejtette.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #15433 üzenetére
Nekem a középső fülön nincs ilyen, hogy az eladótól jönni kell, de a szövegből arra következtetek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #15431 üzenetére
Ilyen az Aliexpressen? A pozitív értékelésem mikor látom a rendelt terméknél?
Ha leadod a tiédet akkor valószínűleg látod majd, de mit számít az 5 csillag? Eddig mindig annyit kaptam, 356 db-ig néztem.
Nézz szét belépés után:
My Orders
Manage Feedback
Published Feedback fülön az adott vásárlásnál a Feedback I received:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14853 üzenetére
Azokat -eMag- nem a postai kézbesítő hozza, nem azokról írtam.
Nem az MPL meg a DPD futárszolgálat lassúsága, telítettsége a probléma, bár nekem amit vettem az akcióban 3 és 5 nap alatt kézbesítették. Az is jó, talán 1 nap+ volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14785 üzenetére
Az 1 db vásárlás (Order summary) értéke 1,58 $ = 2 db 0.79$ H7
Legalábbis én ezt olvasom és látom. -
Topikgazda
válasz szemmelver #14677 üzenetére
Jól gondolod, soha nem lett elfogadva, hogy a borítékon előre rá van nyomtatva, hogy GIFT, viszont az eladó meg nem magánszemély, mert feladó is rajta van és néha bizony egyértelmű a cég. Vagy "magánszemély" a feladó, de a visszaküldési cím egy irodaház.
Egy másik dolog, hogy nekik is vámkezeltetni kell a Kínából kijövő küldeményt, ott nem szoktak jópofizni a törvényeik megsértőivel.
De indulj ki abból fizetsz érte vagy nem? Ha fizetsz akkor nincs min agyalni.
Ha a magyar vám bekéri az igazolást elküldöd a nyilatkozatot, te is nyilatkozol és 45 €-ig nem kell fizetni semmit.
De arra azért felhívom a figyelmed, ha az ajándék egy mobil és például az értéke 150,1-700 euró közötti akkor 2,5% vámot + 27% áfát számítanak fel, míg ha vásárolt a telefon, akkor nincs csak áfa, mert a mobil az egyébként 0%-os vámtételű.[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz szemmelver #14667 üzenetére
Valamelyik nap leírtam konkrétan mit mondtak a tévében ezzel kapcsolatban egy hivatali ember.
22 euroig ha cég a feladó EU-n kívüli országból (és konkrétan kínára is céloztak pár mondatban)nincs vám sem áfa.
22 eurótól van 27% áfa 150 euróig (+ magyar postai díj 2000 vagy 2500Ft)
magán személy esetén 45 euróig nincs vám sem áfa.van egy általános vám mentesség bizonyos árukra amiken néha változtatnak. ha jól emlékszem az évre 2013-as rendelet szerint a mobilokra, tabletekre 750 euróig nincs vám. de ennek utána kell nézni most mi a helyzet.
(egyébként az is le van írva valahol, hogy akinek átcsusszan a vámon a 22 eurótól drágább cucc és áfát kellene fizetnie, önként kellene bejelentenie)
Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14667 üzenetére
Rossz a linkelésed. Van jobb a Posta vámos oldalán
Értsd: ajándék az amit ingyen, ellenérték adása nélkül kapsz. 45 €-os határ.
Vámeljárás során egy "ajándékozási" szerződéssel, nyilatkozattal igazolni kell, hogy nem fizettél érte, ajándékként kaptad és hogy mennyi az értéke. Az értéket azért ellenőrzik a vámosok hogy valós, megfelel a hozzávetőleges piaci árnak.
Ami után fizetsz 22€ határ.
Évek óta nagyon egyértelmű. (2004)Lehet amúgy ilyet kérni rendeléskor, hogy magánszemélyként adja fel, Adócsalás és vámszabálysértés az adott országban és nálunk is.
[ Szerkesztve ]
-
Nooeca
senior tag
válasz szemmelver #14671 üzenetére
Eleve cégként van fent az aliexpressen is egy csomó... pl. Ugreen
-
Nooeca
senior tag
válasz szemmelver #14667 üzenetére
de sok esetben cég van az Aliexpress másik oldalán... vagyis 22 az érvényes döntő többségben.
-
szemmelver
aktív tag
válasz szemmelver #14583 üzenetére
Sütik törlése megoldotta a gondot!
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14580 üzenetére
A Welcome to AliExpress! Confirm your email address for added account security! témájú e-mailben rákattintottál a CONFIRM MY EMAIL ADDRESS-re?
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14577 üzenetére
Lehet hogy 7 nap, de DHL-l küldi és itt van a 10. napon. 1 napot vállal és küldi sima postával itt van úgy 49 nap alatt. Akkor most melyik a jobb választás?
-
Topikgazda
válasz szemmelver #14575 üzenetére
Ha megveszed azután a böngészős felületen, a mobil app-ban már a vásárlás előtt láthatod. Nincs sok jelentősége, 5-7 nap a legtöbb esetben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest