Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ToMy_ #45941 üzenetére

    Te kezdted fikázni az AliExpress-t már azt elején, most nem idézném, mert nem szoktam úgy fogalmazni. Arra írtam az első mondatomat hogy rossz a támadási irány. nem arra hogy hiányos a tudásod.
    Én próbáltam arra irányítani a figyelmedet, hogy van lehetőséged a pénzed visszakapni, felesleges körök futkosása nélkül, de ahogy gondolod.
    Az AliExpres dispute megszakítható a 15 napon belül és újra is indítható és lehet változtatni az okokat. A PayPal dispute-nál is változtatható az ok, de a lezárt dispute nem nyitható újra.

    Abban igazad van hogy nem az látszik hogy az eladó saját PayPal fiókjára ment a pénz, de annak valahogy hozzá kell kerülnie és tudnia kell hogy ki lett fizetve, tehát kap valami értesítést, ahogy eddig is mindig kapott. Van ráhatása, mert akkor nem működne az hogy tudja változtatni az árat.

    Én azt látom hogy a pénz egy PayPal fiókra megy amelynek a tulajdonosa az Alipay Singapore E-Commerce Private Limited, az hogy továbbiakban mi a pénz sorsa az valószínűsíthető mint amikor nekem jön be vételár, ha akarom továbbítom a bankszámlámra vagy nem.

    Örülök hogy megoldódott, #45944 de úgy tünt hogy segítséget, tanácsot kértél, így elnézést a félreértésért.
    Köszönettel vettük a tapasztalat megosztásod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák