Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.joco899
csendes tag
Sziasztok,
Mivel karácsony előtt Quick steals akcióban sikerült behúzni egy 20.000 mAh-s powebankot 700 ft-ért, néha rápróbálok újra, ha látok egy-egy jó dolgot.
Ma este próbáltam megszerezni egy bluetooth fülest. A rendelés összegző oldalon be is jött az akciós ár, kifizettem, viszont utána észrevettem, hogy a kártyáról az eredeti árát vonta le.
Más nem járt így mostanában? -
Topikgazda
válasz Zizi123 #46297 üzenetére
Pedig van, hiszen módosították, az ok meg olyan ami kétszeresen is indokolható.
De persze le is mondhatták volna, ebben igazad van, bár legtöbb kereskedő abból indul ki hogy teljesíteni akarja valahogy, aztán a kommunikáció meg olyan amilyen és aztán vannak azok a dolgok amiket nem tud befolyásolni.
De a szállítási árkülönbözet ha tényleg olcsóbbal hozzák akkor jogosan kérhető.
De akkor elírva a CN és nem CH mert Svájc sem jó áfamentesség szempontjából.
Viszont van egy gond, erre az indokra a dispute a visszaküldéses résznél választható. -
UzziVp
tag
válasz Zizi123 #46295 üzenetére
Kari előtt vettem 2db fűthető mellényt,Lengyel postázásból.
1 nap múlva rámírt, hogy jaj, drágább lett a posta, fizessek még 5$-árt.
Végül Kínából küldte el, az egyikhez egy másik magyar vevő track számát adta meg.... Másik meg megállt a vámon.
Dispute mind a kettőre. Az egyik egyértelmű volt.
Másiknál az a szívás, hogy ha azt akarod kiválasztani hogy nem jó szállítási móddal lett küldve, az a return&refundnál van.....
Ali chattel beszélve, annyit mondtak hogy legközelebb írjak nekik és velük nyissak dispute-ot.
Refund összegnek a vám értékét adtam meg.
Végül az eladó elfogadta és nem kellett visszaküldenem, plusz jelentettem az eladót.Tehát beszélj ali chattel hogy mi legyen. Nagy türelmet, mert jól beszélnek angolul, de még így is sokszor el kell ugyanazt magyarázni többször....
-
Zizi123
senior tag
Abban a pillanatban, amikor rendeltem igy alakult a szallitasidij:
UK 18eFt (ennyit fizettem)
DE 32eFt
CH 9eGondoltam megeer 9eFt-ot, hogy lehet, hogy a 2 unnep kozott betudom szerelni a kocsiba, es azert rendeltem UK-bol Kina helyett.
Most ugy nez ki, hogy:
UK : Nincs szallitas Mo-ra.
DE 12eFt
CH 1900FtEl nem tudom kepzelni, hogy miert ingadoznak ennyira a szallitasi arak. Ha decemberben is 1900Ft-ert hoztak volna, UK-bol pedig 18e-ert, akkor nyilvan vartam volna...
Azt sem ertem ,hogy decemberben miert hoztak Nemetorszagbol 32e-ert, amikor most csak 12e!!!Tehat megtudom azt reklamalni, hogy minimum a 9eFt-ot utaljak vissza, ami kulonbseg volt az UK es a vegul kinai szallitas kozott?
Arrol nem is beszelve, hogy amikor en kifizettem a termeket, akkor kotottunk kvazi 1 szerzodest, amiben az volt, hogy 2020.01.11-ig ha nem er ide visszaadjak a penzt.
Erre egyoldaluan ezt modositottak????
Ilyen szerintem a vilagon nincs.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zizi123 #46295 üzenetére
Mennyit fizettél utólag szállítási díjat? Az hogy változott a nyomkövetési szám én azt olvasom és azt is írták hogy ezt nem ők befolyásolják, hanem a szállító.
Ha átadta a logisztikai cégnek és azok őket is utólag értesítik hogy változik valami, akkor hogy a fenében tudna tőled az eladó előzetesen véleményt kérni a változtatásról?
A Németország még mindig zárolva és nem egészen működik az egyik ország raktárból rendelés egy másik országból küldve, a németből egyáltalán van szállítás ide?
De azt akartam lényegében mondani hogy elég lehetetlen időpontban lett megvásárolva és az előre kiszámíthatatlan dolgok pont összejöttek, ez balszerencse volt.[ Szerkesztve ]
-
Zizi123
senior tag
Tehat az, hogy vegul 2x annyit szallitasidijat fizetek a semmiert, es vegulis 1 honap kesessel kapom meg, az rendben van???
Nem illett volna mondjuk megkerdezni, hogy az 1 honapos szallitas belefer-e, vagy elallok a rendelestol?
Esetleg Nemetorszagbol elkuldeni, mert latszolag most onnan megtudnam rendelni, tehat van nekik ott is navijuk. -
Topikgazda
válasz Zizi123 #46289 üzenetére
Helyzet az hogy hatályba lépett a Brexit 01.01-től., az jött közbe.
Az hogy te ott megvásároltál 14-én valamit amit legkésőbb 18-án el kellett volna indítani hogy január 1 előtt ideérjen, de akkor már a Royal Mail is és a többi szállító is korlátozottan vett fel csomagokat és a mennyiség is sok volt a COVID és a Brexit miatt és ugye volt karácsonykor volt a full lezárás és ugye a karácsony ezért eleve csekély esély lett arra, hogy december 31-ig bekerüljön az országba.
Ha azt a 2021-01-11-et is figyelembe vennénk a beérkezésre akkor már az is ugyan eljárás alá tartozik mint amikor eleve Kínából küldik.Lényeg az hogy január 31-ig valószínüleg megkapod, de ha nem akkor reklamálhatnál ha addig tényleg lejár a szállítási védelmi idő, de egy elindított csomagot nem tudnak leállítani már.
-
Topikgazda
válasz xy.zsolt #46290 üzenetére
Értem, de nem lett volna egyszerűbb ha megnézed? De akkor bemásolom ide.
2021. január: 36,79 €-ig, 44,86 USD-ig, 59,28 AUD-ig, 57,76 CAD-ig, 33,43 £-ig és 39,89 CHF-ig.
Megjegyzés: Egyesült Királyságból a beszerzés is már ide tartozik és 2021. júliusig él ez a kedvezmény, havonta más értékhatárral. -
Zizi123
senior tag
Sziasztok!
Tudna abban valaki segiteni, hogy mi a teendo olyankor, ha:
2020.12.14-en rendeltem 1 autos navigaciot az Aliexpress-rol. 25 napos penzvisszafizetes garanciaval Angliabol.
"If your order does not arrive on 2021-01-11, you can apply for a refund by opening a dispute. "
"Estimated Delivery Time:2-5 Days "Majd 2020.12.31-en kaptam toluk leveleT:
"My friend, the tracking number has been updated due to the upgrade of the local delivery service provider’s server, please check the updated number xxxxxxxxxxx"
"sorry for this trouble,but we can not control it,hope you can understand.thanks."Ha jol ertem, akkor mivel valami kozbejott, igy 2020.12.31-en elinditottak a csomagot Kinabol. (vagy valahonnan)
Ezzel egyidoben a 2021-01-11-es penzvisszafizetest atirtak 2021.01.31-re!!!Tehat most ugy nez ki, hogy kifizettem 18eFt-ot azert, hogy 2-5 napon belul, tehat karacsony elott megkapjam a cuccot, de vegul csak Kinabol jon a navi, 1-1,5 honap alatt fog ideerni , ahonnan egyebkent a szallitasi koltseg is sokkal kevesebb lett volna. (es meg izgulhatok is, hogy megfogjak-e a vamon....
Mit tudok csinalni?
Kerjem vissza a penzt?
Mindent visszakapok, vagy csak a navi arat?
Mivan ha visszafizetik a penzt, de vegul megjon a navi?Koszonom.
-
Bacusuz
addikt
válasz Digitalpimp #46285 üzenetére
így fogok tenni.
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Topikgazda
-
veterán
Segítséget kérnék
Szeretnék venni egy Xiaomi ax6000-st,de nem találok sehol sem EU raktárban. Valaki esetleg látott ilyet?
-
Digitalpimp
senior tag
válasz Bacusuz #46284 üzenetére
Ha mégis megkapod, akkor írsz neki, hogy megjött, aztán elrendezitek. Tavasszal nekem is volt olyan, hogy a határidő után kb. 1 hónap múlva mégis megkaptam. Ráírtam, adott egy linket, azon kifizettem, pár nap múlva zártam.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Bacusuz
addikt
Pedig ez pont az eladót is védi, legalábbis ami esetünkben igen.
Hiszen én sem kérem ingyen a terméket, ha meg kihozza a postás disput után 1 hónappal mi lesz?
Kicsit sajnálom csórikat, feladja, majd valahol elkallódik.
Mindenesetre az utóbbi időbőn minden nagyon lassan jön és többet kell disputolni is...
Mindegy ez van, nem kenyeret meg tejet rendeltem.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Topikgazda
válasz petymek #46281 üzenetére
Erről nem igazán vannak bővebb tapasztalatok hiszen nagyon ritkán fordul elő.
Nekem sohasem kellett ezzel élni, mindig elfogadható volt az eredménye ha ők döntöttek, mert az eladó nem fogadta el az indokaimat.
Nincs olyan hogy magasabb bizottság. újból átnézik, ezért is lényeges hogy be legyen küldve az amit esetleg nem vettek figyelembe. Értelemszerűen ha nincs semmi "újdonság" vagy kimaradt dolog akkor nem valószínű a felülbírálása.
De várd már meg amíg az első körben születik döntés, nem szoktunk előre rohanni ennyire.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Bacusuz #46280 üzenetére
A helyzet az hogy változtak a dolgok és hirtelen nem tűnt fel a változás.
Minden értesítés nélkül kivették azt a részt ahol lehet kérni a szállítási védelmi idő növelését ami a Helpjükben még mindig benne van, de sem a böngészős oldalon nincs ott a 2. pont és a mobil app-ból is kivették ezt a lehetőséget, tehát nem lehet kérni már ilyet. Ezért az eladó sem tudja emelni.
Ez volt:Ez van most:
[ Szerkesztve ]
-
petymek
senior tag
-
Bacusuz
addikt
a my ordersből mentem a contact sellerhez
az üzenetekben a rendelészámomhoz és rendelésem alá írt üzit.
Nyugtass meg hogy jól csináltam. Valahogy őket is sajnálom, hogy más hibájából kell visszafizetniük az összeget.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #46276 üzenetére
Ennél azért több kellene: Payment Failed
Kupon felhasználási szabályzat gond, vannak szabályok amit az automata rendszer figyel, felhasználási határidő (a nap nem 0-24-es), nem érvényes minden termékkategóriában, más kedvezménnyel nem vonható össze, a mobil app-os kupon csak az ottani vásárlásra használható, ha valaki más vásárlásához is kötve a kupon akkor az a másik nem fizette ki.
És a rendszer úgy gondolja hogy csak.
Sok hiba lehet és nehéz beazonosítani, mert néha nem egyértelmű a hiba kiírása.
Esetleg még bankkártya hiba.[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Mi lehet ez az állandóan visszatérő hiba: Payment Failed
Főleg kuponok használata közben jelentkezik csak. Kupon nélkül elfogadná.
Coupon Pals-on gyűjtött kupon (ami max 3 napig érvényes).[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz Bacusuz #46274 üzenetére
A vásárlásnál kell kérni mert arra reagálnia kell, az üzenetek problémája az hogy nem tudni melyiket olvassa, a böngészős oldalt vagy a mobil app-ot és ezért a fontosabb kéréseket mindkét helyen el kell küldeni. Az enyém is hasonló állapot mind a tied, én adok meg egy hetet a csomagnak.
-
Topikgazda
A következő időszakra, a kínai újév kezdetéig az AliExpress akciók.
Január
Január 8 – WINTER SALE – Warm up. Add to cart
Január 11 – WINTER SALE – Promotion Period: 11-01-2021 – 16-01-2021
Január 11 – WORLD PREMIERE Xiaomi Redmi Note 9T
Január 16 – BEAUTY & HEALTH
Január 17 – AT EASE IN YOUR MOTOR
Január 17 – NEW MY LITTLE WORLD
Január 18 – BRAND FEST – REALME
Január 18 – CONSUMER ELECTRONICS
Január 19 – REEL DEALS FOR THE SEASON – Shop fishing equipment & gear up to 50% off
Január 20 – THE SEASON FOR SALES!
Január 20 – IDEAS FOR 2021 Shop our Global Picks, up to 50% off 20-01-2021–01-02-2021
Január 20 – SECURITY & PROTECTION – Sleep safe & sound with deals up to 60% off
Január 20 – GRAB HOME APPLIANCES
Január 21 – STYLE TWINNING
Január 21 – QUALITY LIFESTYLE
Január 21 – PEDAL POWER
Január 22 – CRAZY WEEKEND
Január 25 – BRAND FEST – HUION
Január 25 – BRAND FEST – TRONSMART
Január 25 – SUPER HOME SALE
Január 25 – SAY IT WITH LOVE
Február
Február 1 – TOP SELLERS FOR THE HOME – Deals continue with up to 40% off appliances
Február 10 – PHONES & ACCESSORIES – See phones & accessories by top choice brands
Február 11 – VALENTINE’S SALE – Perfect gifts up to 60% off
Február 12 – CHINESE NEW YEAR 2021[ Szerkesztve ]
-
Bacusuz
addikt
Helóka
A csomagom még mindig nem jött meg, az universal parcel tracking szerint nov 14 óta Linehaul ArrivalLiege, Belgium a státusz.
A magyar posta oldalán ezt látom:
Holnap jár le a buyer protection. Vicc ez az egész.
Mi van ha disputolok, megrendelem újra és közben mégis megjön a cucc.ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
-
Topikgazda
válasz petymek #46266 üzenetére
Az appeal az az Aliexpress döntése elleni fellebbezés. Nem minden döntést lehet felülbíráltatni, ahol lehet ezt ott leírod hogy miért kéred a felülvizsgálatot, csatolod a bizonyítékod mert ez kell és elküldöd. Nincs visszajelzés, legalábbis eddig nem volt, hanem majd a döntésről értesítenek, 2-5 munkanapon belül döntenek.
Ha nem felel meg számunkra az AliExpress döntése, a lezárástól számított 7 napon belül kérhetjük a döntés felülvizsgálatát (Appeal) -
petymek
senior tag
válasz petymek #46213 üzenetére
V/ mester, szeretnék előre készülni, kérem tanácsaid.
Az ügyben írtam az eladónak, csatoltam képeket, és kértem a vissza a vételárat. A reagálása annyi volt "helló kedves, ez sérült" és egy mosolygós smile mellette. Vitát indítottam, töltöttem fel képeket, és kicsomagololós videót. Itt már érdekes, hogy nem látok idő visszaszámlálást arra, hogy az eladó reagáljon (tavaly még volt, és úgy emlékszem 4 napról számolt vissza), hanem felül a piros előrehaladást jelző vonal azt mutatja, hogy az Ali belépett után tartunk (Aliexpress Steps In).
Még soha nem volt appeal eljárásom, ezért itt rákerestem. Nem sok találat van, és az utóbbiak között vannak olyanok, hogy a megindításról nincs visszaigazolás, vagy már hónapok óta semmi nem történt.
Ha az ajánlatot majd nem fogadom el, mert számomra kedvezőtlen, és appeal mellett döntök, akkor később még ezek szerint rosszabul is járhatok, egy forint visszafizetése nélkül?Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
xy.zsolt
őstag
Mennyi most a Eur limit a fináncoknál?
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Topikgazda
válasz KRISSTUS #46251 üzenetére
Kell nyitni. Félreértettél valamit, ilyen vissza jelzés nincs. Olyan van hogy ha nem tudtok megegyezni akkor majd közbelépnek és döntenek, de ezt nem szoktuk megvárni, ha nem felel meg az amit az eladó ajánl akkor elutasítjuk és hamarabb kérjük a döntésüket.
[ Szerkesztve ]
-
KRISSTUS
aktív tag
AliExpress Standard Shipping mód esetében, ha a termék nem érkezik meg (visszaszállítva az eladónak) és lejár a szállítási idő (Finished), akkor vitát "kell" nyitnom, vagy az Ali. "autómatikusan" visszadja a pénzt.?
Mert vitát nyitottam és az Ali. jelezte, hogy nem kell mert ők "autómatikusan" visszaadják a pénzt - ezért visszavontam a vitát. De ennek már 2 hete és most nem tudom, hogy nem e értelmeztem férle valamit.
-
Topikgazda
válasz Wendelke #46247 üzenetére
Ez többszörösen
Dec 25, 2020 10:12 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 25, 2020 10:12 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Dec 26, 2020 16:37 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 26, 2020 16:37 / Aliexpress-Cainiao / Returned
és
Dec 30, 2020 14:21 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 30, 2020 14:21 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Jan 4, 2021 15:51 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Aliexpress-Cainiao / Returned
a feladónak.
Ezt valahogy jelezni kellene, hogy igencsak nem a te írányodba megy a csomag és időszerű lenne dönteni arról, hogy pénz vissza. -
Wendelke
senior tag
Szia!
Ali döntésre várok a FRPoco-s store-l szemben. A tracking még él, ez a jelenlegi, Postal Ninja:
Tracking number: LZ5402....CN
------------------------------
Dec 14, 2020 10:32 / Magyar Posta / Posting/Collection
Dec 14, 2020 10:32 / EMS China Post / Zhengzhou, Package Received
Dec 14, 2020 10:32 / Aliexpress-Cainiao / Package Received
Dec 15, 2020 08:08 / EMS China Post / Zhengzhou, Depature from Local Sorting Center
Dec 15, 2020 08:08 / Aliexpress-Cainiao / Depature from Local Sorting Center
Dec 16, 2020 13:22 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Dec 16, 2020 13:22 / EMS China Post / Zhengzhou, Dispatched from Office of Exchange
Dec 16, 2020 13:22 / Aliexpress-Cainiao / Dispatched from Office of Exchange
Dec 16, 2020 15:22 / Aliexpress-Cainiao / Departure from Regional Sorting Center
Dec 16, 2020 18:05 / EMS China Post / Zhengzhou, Arrival at Regional Sorting Center
Dec 16, 2020 18:05 / Aliexpress-Cainiao / Arrival at Regional Sorting Center
Dec 16, 2020 19:15 / EMS China Post / Zhengzhou, Handed over to Forwarding Agent for Transit
Dec 16, 2020 19:15 / Aliexpress-Cainiao / Handed over to Forwarding Agent for Transit
Dec 25, 2020 10:12 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 25, 2020 10:12 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Dec 26, 2020 16:37 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 26, 2020 16:37 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Dec 26, 2020 16:39 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Dec 26, 2020 16:39 / EMS China Post / Zhengzhou, Dispatched from Office of Exchange
Dec 26, 2020 16:39 / Aliexpress-Cainiao / Dispatched from Office of Exchange
Dec 27, 2020 08:54 / Aliexpress-Cainiao / Departure from Regional Sorting Center
Dec 28, 2020 00:16 / EMS China Post / Zhengzhou, Handed over to Forwarding Agent for Transit
Dec 28, 2020 00:16 / Aliexpress-Cainiao / Handed over to Forwarding Agent for Transit
Dec 30, 2020 14:21 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Dec 30, 2020 14:21 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Magyar Posta / ZHENGZHOU EM, Departure from outward office of exchange
Jan 4, 2021 15:51 / EMS China Post / Zhengzhou, Returned
Jan 4, 2021 15:51 / Aliexpress-Cainiao / Returned
Jan 4, 2021 15:51 / EMS China Post / Zhengzhou, Dispatched from Office of Exchange
Jan 4, 2021 15:51 / Aliexpress-Cainiao / Dispatched from Office of Exchange
Jan 5, 2021 08:35 / EMS China Post / Zhengzhou, Departure from Regional Sorting Center
Jan 5, 2021 08:35 / Aliexpress-Cainiao / Departure from Regional Sorting Center
Jan 5, 2021 19:06 / EMS China Post / Zhengzhou, Handed over to Forwarding Agent for Transit
Jan 5, 2021 19:06 / Aliexpress-Cainiao / Handed over to Forwarding Agent for Transit
------------------------------
View more: https://postal.ninja/en/track/6pJD90Jelenleg ez a helyzet, mi várható szerinted?
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Redneck
nagyúr
Szerintetek ez a csomag valaha elindul valamerre, vagy kínai tranzitokban és feldolgozó központokban kering csak? Eddig még egyszer sem volt ilyen rendelésem. 2 hét alatt legalább félútig el szoktak jutni, és Alin is lehet őket követni.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46238 üzenetére
Értem hogy elhinnéd hogy csak úgy küld egy másikat, de milyen bizonyítékot vársz tőle a tényleges elküldésre?
Csinálsz videót, Youtube-ra feltöltöd és beírod a linkjét, ha nem tudja megnézni akkor meg egy kínai hasonló videó megosztóra töltöd fel. Van nekik olyan is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46235 üzenetére
Ja nem figyeltem, felesleges külön levelezni, dispute nélkül nincs értelme rendezni sem.
A dispute-nál mindenképp van lehetőség videót küldeni de esetleg ne mobil app-ot használj mert videót nem is célszerű azon küldeni. De ha ráböksz a fényképezőgép ikonra a mobil appban a feltöltésnél ezt látod:
Take Photo
Choose photo
Upload videos
Cancel[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #04441088 #46232 üzenetére
Nem tudom hogy november 30-ig miért nem lépett tovább a dolog az AliExpress döntéséig, de menjél már a böngészős felületen a Orders, Refund & Disputes menüpontban keresd meg a dispute-t és a Arbitration ID View details linken a részleteket.
De ha letelt a szállítási védelmi idő november 18-án és azután lett indítva akkor nem igaz az a indok amit a képen látok: Purchase Protection is running out, but package is still in transit -
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46231 üzenetére
Ott a videó feltöltési link is a képes lehetőség alatt, kiírja hogy mekkora méret mehet.
-
#04441088
törölt tag
Mi a teendő, ha november 18.-a óta konkrétan semmi nem történik? [kép] [kép]
Akkor lett nyitva a dispute, mindig a varjak egy hetet, varjak ket hetet mail jött, semmi más. Nevetséges már az Ali is.
Valószínűleg belemegyek abba, hogy egy szeptember elején raktárról rendelt csomagra egy fillér visszateritest nem kapok. Egyrészt sokat késtek a feladassal, másrészt két és fél hónapon keresztül csak egy városban keringett, visszakerült a feladohoz is, biztonsági okok miatt.
Az eladónak hiába írok, egy fillért nem akar fizetni, meg már megromlott a kapcsolatunk, mióta elküldtem a mocskos kva anyjaba.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46229 üzenetére
Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Ha vissza kell küldeni akkor az önerős, de ha már PayPal-al fizetted akkor ők visszaadják visszaküldés díját.[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok Vettem egy autos cuccot alirol ,de nem működik. 40 ezrembe került.. Ezt hogy tudom megreklamálni. Tegnap jött meg.. Általába itt visszafizetik az árát,v küldenek másikat?
-
Topikgazda
válasz shortcutme #46227 üzenetére
Természetesen előtte. Megírod hogy vennél 3 különböző darabot, de egy csomagban és egy szállítási költséggel szeretnéd.
Ha rábólint, akkor kosárba teszed elkezded a fizetést, de nem viszed végig. Amikor fizetendő tétel lesz belőle, akkor jelzed neki hogy megtörtént a vásárlás és csinálja meg amiben megegyeztetek. Ekkor át tudja írni a szállítási költséget és azután befejezed a vásárlást az új értékkel.
Lásd Összefoglaló, Gyors tippek 6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége. -
Topikgazda
válasz shortcutme #46225 üzenetére
Lehet egyedi csökkentés is, nem csak az amit írtál.
-
shortcutme
tag
válasz sunavlys #46223 üzenetére
Ha a szállítási költségek csökkenthetők több termék együttes rendelésével, akkor azt a kijelölés után egyből mutatja jobb oldalt "Shipping saved" néven.
Ez nem minden kereskedőnél működik, mert sokan azzal trükköznek, hogy felrakják a terméket látszólag alacsony árral és magas szállítási költséggel.
-
sunavlys
senior tag
Ha egy store-ból rendelek 3 különböző terméket és mindegyiken van szállítási költség, akkor hogyan lehet azt megoldani, hogy egy szállítási díj legyen csak kifizetve és egy csomagban jöjjön?
ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro
-
Topikgazda
válasz Vikusz77 #46220 üzenetére
A Postának semmi köze hozzá ha azt látod hogy kézbesítve, ez egy nem könyvelt küldemény így nincs róla valós információ. Aki beírta a hasára ütött.
De nézd meg az itt látható két szállítónál. jobb oldal alul Track with official websites Meglepő módon náluk semmi. Egyedül az SF Express írja és ki tudja hogy kinek adják át itt. Nme kaptál sms-t vagy e-mailt december 7-9 közt ismeretlen küldőtől? Spam könyvtár?[ Szerkesztve ]
-
Vikusz77
tag
Sziasztok!
A következőben kérnék segítséget.
Vettem Alin egy kést novemberben, el is feledkeztem kissé róla.
Most ránéztem, rákerestem a 17 track keresőben a csomagszámra (SF6042209705837), és azt mutatja, hogy december 09-én kézbesítették azt. (Az Alin a rendelésnél található "view delivery detail" gomb nem mutat semmit).
A gondom az, hogy nekem nem lett kézbesítve a csomag.
Azt sem értem, hogy ezt szerintem a Magyar Postának kellett volna hoznia, de a Posta nyomkövetője nem találja.
Mi történhetett? Mit csináljak, kinek-mit írjak szerintetek?
Előre is kösz a segítséget! -
C. s.
addikt
Fölcsigáztál. Ééééés ta-damm: most ugrik a majom a vízbe! Erre nem számítottam.
-
petymek
senior tag
Nem Pay pal volt. Akkor valószínű, most kipróbálom ezt a fellebbezés dolgot. Korábban kis értékű rendelesekkel nem volt gond, így idén már bátrabb voltam. Ilyen egyértelmű esetben nekik is megtérül nem? Miért így állnak hozzá mégis?
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
cof
veterán
válasz petymek #46213 üzenetére
A probléma elég egyértelműen látszik persze. De, hogy milyen a hozzáállásuk ilyen esetben azt nem tudom. Én mindig videózok értékesebb dolgokat, és egyszer volt egy sérült termékem, a videóval bevédtem magam, hogy nem nálam ment tönkre egyből kaptam a refundot. De mostanában úgy olvasom, hogy vissza akarnak küldetni mindent és csak úgy adnak full refundot. Ha nem PayPal-al fizettél akkor necces, mert neked kell állni a postát is visszafele.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
petymek
senior tag
Kívülről nem sok minden látszott,az egéész egy nagy sárga ragasztó gombóc volt kívülről. Így jegyzőkönyv sincs. Mint kibonáskor kiderült, előbb benne volt egy kicsi dobozban (körberagasztva ezzel a kínai sárga ragsztóval, amit szinte mindenre használnak), az bele tekerve bubis fóliába, és a fólia körbetekerve sárga ragasztóval, gyakorlatilag befedve vele az egészet. Sajnos nem a legjobb módját válaszották, ez a buborékos megoldás a dobozon, nem sokat védett.
Ilyen képeim vannak, elég egyértelmű rajta a probléma, hogy ne lehessen bele kötni?
Minnél több kép nem sokat segít, mert ugye csak 3-at lehet felrakni.Arról nem is beszélve, láthatóan használt cuccot küldtek (ragasztó maradvány a felfogató furatoknál, de látszik a csavar helye is), meg a forrasztási oldalon az is látszik, hogy már barkácsolták, a mókolt forrasztás elüt a gyáritól.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
-
petymek
senior tag
Sajnos kaptam ma egy csomagot, amiben egy alaplap volt, ami megsérült szállítás közben. Alkatrészek szakadtak le a nyákról.
Alin kell első körben reklamálni, vagy a postánál? Esetleg mindkettőnél?
Nem filléres tétel, mekkora ellenszél várható a vételár visszafizetsére?
Az eladónak már írtam, de meglepne, ha magától elismerné.[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
ugri77
tag
Van egy rendelésem 2020-11-27 ről az UG907897803BE trackinget adta az eladó, de erre minden kereső " Shipment cancelled 2020-12-10 13:42:00" üzenetet adja .
Szerintetek feladta vagy csak kamuzik az eladó?
Chaten az eladó először "Utánanézek" el válaszolt de már 10 napja nem válaszol semmit . -
laleeee
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÚJ Bontatlan Apple MacBook Air 15" 8/256 ! M3 Chip ! Magyar ! 1 Év Nemzetközi APPLE Garancia
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Hibátlan Apple MacBook Pro 13" 2019 256/8 magyar !! 1Hó Jótállás
- Western Digital 8TB RED PRO - SATA3, 7200 Rpm, 256MB - Gari 2026.05.19. -ig - Eladó!
- Xiaomi Poco F3 5G 8/256 Ocean Blue
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest