Új hozzászólás Aktív témák

  • Katsu

    aktív tag

    Sziasztok,

    Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 1 hónapja rendeltem magamnak egy terméket az Ali oldaláról. Már nem először és eddig nem volt gondom. Most egy kicsit nagyobb értékű a csomag, persze ennél kell, hogy gond legyen. Szóval kaptam a rendelésnél egy nyomkövetési számot. Amit egészen a mai napig azt hittem, hogy jó. Ma kaptam egy levelet az Ali-tól, hogy értékeljem a kézbesített terméket. A gondom az, hogy én nem kaptam semmit. Persze azonnal felmentem a posta oldalára és beírtam nyomkövetési számot, ahol valóban az szerepel, hogy a 112-es posta kézbesítette. Azonnal telefonálás az MPL-hez, ahol segíteni nem tudtak, csak közölték, amit én is látok a rendszerbe. Illetve megadták a 112-es posta telefonszámát. Hívtam is, de ott nem vették fel a telefont. Visszahívtam az MPL-t, hogy segítsenek, mert semmit nem tudok az állítólag kézbesített csomagról. Azt mondták, hogy menjek be a legközelebbi postára és kérjek személyesen segítséget, mert ott meg tudják nézni, hogy a címemre van-e feladva csomag.
    Bementem a postára, persze ott nem tudtak ilyet nézni. Majd kértem, hogy akkor vizsgálják ki és tájékoztassanak, hogy ki vette át az én csomagomat. Majd annyit mondtak, hogy nem biztos, hogy az a nyomkövetési szám valójában az enyém. Kértem adatszolgáltatást is ezzel kapcsolatban, amire csak annyit írtak, hogy azt csak a feladó tudja kezdeményezni. Kérdeztem is, hogy kínából szerintük itt mit fog kezdeményezni az eladó??
    Írtam az eladónak is, de eddig nem érkezett válasz. De még fél nap sem telt el, így azon még nem aggódom.
    Kérdem én, tudok még valamit tenni? Vagy minden az eladón múlik innentől kezdve??
    Még a protection kiterjesztése van hátra és a dispute. De azért idegesít a dolog nagyon. Abban bízom, hogy a tracking number valóban nem az enyém volt és nekem még úton van a termékem...
    Előre is köszi a tanácsokat.

    Üdv: Katsu

Új hozzászólás Aktív témák