Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 1 hónapja rendeltem magamnak egy terméket az Ali oldaláról. Már nem először és eddig nem volt gondom. Most egy kicsit nagyobb értékű a csomag, persze ennél kell, hogy gond legyen. Szóval kaptam a rendelésnél egy nyomkövetési számot. Amit egészen a mai napig azt hittem, hogy jó. Ma kaptam egy levelet az Ali-tól, hogy értékeljem a kézbesített terméket. A gondom az, hogy én nem kaptam semmit. Persze azonnal felmentem a posta oldalára és beírtam nyomkövetési számot, ahol valóban az szerepel, hogy a 112-es posta kézbesítette. Azonnal telefonálás az MPL-hez, ahol segíteni nem tudtak, csak közölték, amit én is látok a rendszerbe. Illetve megadták a 112-es posta telefonszámát. Hívtam is, de ott nem vették fel a telefont. Visszahívtam az MPL-t, hogy segítsenek, mert semmit nem tudok az állítólag kézbesített csomagról. Azt mondták, hogy menjek be a legközelebbi postára és kérjek személyesen segítséget, mert ott meg tudják nézni, hogy a címemre van-e feladva csomag.
Bementem a postára, persze ott nem tudtak ilyet nézni. Majd kértem, hogy akkor vizsgálják ki és tájékoztassanak, hogy ki vette át az én csomagomat. Majd annyit mondtak, hogy nem biztos, hogy az a nyomkövetési szám valójában az enyém. Kértem adatszolgáltatást is ezzel kapcsolatban, amire csak annyit írtak, hogy azt csak a feladó tudja kezdeményezni. Kérdeztem is, hogy kínából szerintük itt mit fog kezdeményezni az eladó??
Írtam az eladónak is, de eddig nem érkezett válasz. De még fél nap sem telt el, így azon még nem aggódom.
Kérdem én, tudok még valamit tenni? Vagy minden az eladón múlik innentől kezdve??
Még a protection kiterjesztése van hátra és a dispute. De azért idegesít a dolog nagyon. Abban bízom, hogy a tracking number valóban nem az enyém volt és nekem még úton van a termékem...
Előre is köszi a tanácsokat.Üdv: Katsu
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Magneplanar 1.7i hangsugárzó-pár. Csak kibontva volt. Gyári csomagolással! Végállomás is lehet!
- Apple iPad 9 gen. 10.2 2021 Wi/fi 64 GB Space Grey üvegfóliával és tokkal
- 1013 Eladó Dell Latitude 5590 15" i7-8650U/16GB/256GB Gyári Magyar bill patika állapotban
- Corsair 16GB KIT DDR4 2800MHz CL14
- Kingston Hyperx 2x16 5600MHZ DDR5 RAM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest