Hirdetés
- A hollandok szerint rossz ötlet lenne, ha elterjedne a boltokban a BNPL
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 11
- 600 Mbps-os tempót ígér 2,4 GHz-en az ASUS RT-N18U High Power routere
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Linux kezdőknek
- Béta iOS-t használók topikja
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. 1 hónapja rendeltem magamnak egy terméket az Ali oldaláról. Már nem először és eddig nem volt gondom. Most egy kicsit nagyobb értékű a csomag, persze ennél kell, hogy gond legyen. Szóval kaptam a rendelésnél egy nyomkövetési számot. Amit egészen a mai napig azt hittem, hogy jó. Ma kaptam egy levelet az Ali-tól, hogy értékeljem a kézbesített terméket. A gondom az, hogy én nem kaptam semmit. Persze azonnal felmentem a posta oldalára és beírtam nyomkövetési számot, ahol valóban az szerepel, hogy a 112-es posta kézbesítette. Azonnal telefonálás az MPL-hez, ahol segíteni nem tudtak, csak közölték, amit én is látok a rendszerbe. Illetve megadták a 112-es posta telefonszámát. Hívtam is, de ott nem vették fel a telefont. Visszahívtam az MPL-t, hogy segítsenek, mert semmit nem tudok az állítólag kézbesített csomagról. Azt mondták, hogy menjek be a legközelebbi postára és kérjek személyesen segítséget, mert ott meg tudják nézni, hogy a címemre van-e feladva csomag.
Bementem a postára, persze ott nem tudtak ilyet nézni. Majd kértem, hogy akkor vizsgálják ki és tájékoztassanak, hogy ki vette át az én csomagomat. Majd annyit mondtak, hogy nem biztos, hogy az a nyomkövetési szám valójában az enyém. Kértem adatszolgáltatást is ezzel kapcsolatban, amire csak annyit írtak, hogy azt csak a feladó tudja kezdeményezni. Kérdeztem is, hogy kínából szerintük itt mit fog kezdeményezni az eladó??
Írtam az eladónak is, de eddig nem érkezett válasz. De még fél nap sem telt el, így azon még nem aggódom.
Kérdem én, tudok még valamit tenni? Vagy minden az eladón múlik innentől kezdve??
Még a protection kiterjesztése van hátra és a dispute. De azért idegesít a dolog nagyon. Abban bízom, hogy a tracking number valóban nem az enyém volt és nekem még úton van a termékem...
Előre is köszi a tanácsokat.Üdv: Katsu
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- BestBuy topik
- Nintendo Switch 2
- Xbox Series X|S
- Az Office-t is elengedi a terméktámogatás nélküli Windows 10-en a Microsoft
- Politika
- A hivatalos árnál jóval többe kerülhetnek az új GeForce-ok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-book olvasók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Yamaha RX-V1800 házimizi erősítő eladó!
- Apple MacBook Air 13" M3 Chip 16GB 256GB - bontatlan új - 1 év garancia
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+, i5-5200U CPU, Félkonfig, Dupla akkuval
- HP Irodai Laptop I AMD Ryzen 3 2200U I 240GB SSD I 8GB DDR4 I 1366x768 I GARANCIA I BESZÁMÍTÁS I
- Samsung SSD 870 EVO 500GB 2.5" SSD eladó
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest