- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
madmike
őstag
válasz [CS]Blade2 #3883 üzenetére
Én is meglepődtem, hogy kiküldték.
Lehet, hogy csak azért döntöttek így, mert a hazai versenyző volt az élen."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz [CS]Blade2 #3906 üzenetére
Esetleg egy Valentino Rossi se mutatna rosszul a rajtnévsorban.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
válasz [CS]Blade2 #3978 üzenetére
Kezd széthullani ez a széria (attól függetlenül hogy itt a Honda meg jön a Citröen)
Az RML és a többi előnye jövőre eltűnik, és nem hinném hogy a Chevy gondolkozna a Cruze leváltásán, ha már tavaly kivonultak. Ez pedig egyenesen azt jelenti hogy elkezd azon a lejtőn menni mint a 320TC. Egykoron top autó, de évről évre csökken az előnye.A mezőny 60%át kiadó BMWék jövőre teljesen eltűnhetnek a gyengeségük miatt. Bár azzal a módosítócsomaggal amikkel megfelelnek a jövő évi szabályoknak talán egy-két 320TC marad, de a 80%a elmegy a süllyesztőbe.
A Seat most jelentette be hogy nem mostanában lesz leváltva a régi Leon.
A Lada az valamiért tolja tovább a programot.
Egyébként itt egy újabb példa mért van teljesen sz*rban ez a sorozat: [link]
All→M8
-
ggeleven
őstag
válasz [CS]Blade2 #4038 üzenetére
Sztem az 5. hely reális év végére. Volt nem egy nullázás, azok a pontok most nagyon hiányoznak.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #4038 üzenetére
engem nem érdekel, nekem az a fontos, hogy norbi és az egész zengő csapat iszonyatosan nagyott bizonyított a honda felé, főleg a japán futammal, porig alázták a jas-t is... és ez nagyon bíztató a jövő évi szezonra nézve, tudják már a japók, hogy jobbak lesznek mint a jas..
ez a hétvégi teljesítmény fontosabb volt mindennél az egész szezonban.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #4042 üzenetére
tudom és értelek is..
de nem ez a lényeg.
természetesen én is örülnék, ha norbi ott lenne[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #4038 üzenetére
Reálisan 5. hely.... Chiltont nem hinném, hogy el tudja kapni, túl jó a Chevy (ráadásul gyanítom nehezebbek is lesznek a Hondák a következő futamra).
Nash esetleg meglehet, de erre is kicsi az esély.Az utolsó futamon már nem jár dupla pont Mert ha még igen, akkor több várható, nem 41...
-
itouchfan
senior tag
válasz [CS]Blade2 #4093 üzenetére
persze ma ez rettenetes volt, de nekem nem a 16 kevés hanem az, hogy összesen 4 autómárka lenne, azaz ilyen DTM feeling lesz, ha nem is jövőre, de pár év múlva szerintem...azért megnézed 2007-et, akkor 8, vagy 7 márka ott volt..vagy a BTCC versenyein is rengeteg féle autó van (amúgy BTCC-t is érdemes nézni, az egyik legizgalmasabb sorozat a GP2vel egyetemben...Nem ilyen F1 hogy autó-, és gumikímélő játékot játszanak, hanem ott kemény verseny van) na szóval 4 márka összvissz.., ez a baj szerintem nem a 16 pilóta, mert az egytől egyig jó pilóták, csak mi lesz Engstlerrel, Coronellel?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz [CS]Blade2 #4095 üzenetére
hát...a lada még a két autót se nagyon akarta, szerintem 4 tuti nem lesz. A volvo pedig lehet hogy csak kacsa, azzal kapcsolatban várni kell még. Amúgy a lada az első-, vagy hátsókerékmeghatású?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
ruti
Közösségépítő
válasz [CS]Blade2 #4246 üzenetére
sajnos én már a saját bőrömön megtapasztaltam, mit érezhet most Lanti...
-
ha szerencséje van, és nem kőprofik, akkor megpróbálják parkoltatni pár hétig, akkor esélyes lehet a FB kampány...
...ha nincs, akkor már most darabokban van a kicsikeSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #4527 üzenetére
De Tarquini kemény mint a kő...Norbi-nak van intelligenciája, van gyorsasága.
De Tarquini-nek több a finesze, és minden mutatóban elég erős, na haragudj Gabriele, de egy igazi patkány (nem bántásból!)...elpusztíthatatlan, erős kemény és gyors is, határozott és jó helyzetfelismerő. -
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #4530 üzenetére
igazából ez csak a civic promo, semmi más, úgy is bánnak vele, honda mércével még ez is nagy összeg szvsz. még azon sem lepődnék meg, ha btcc civic-re több lenne a büdzsé
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Frenky89
őstag
válasz [CS]Blade2 #4620 üzenetére
Most nincs szó késésről. Napok óta ugyan azt a mintát követi az időjárás, ami sajnos folytatódni fog a hétvégén is.
-
A Zéé
addikt
válasz [CS]Blade2 #4941 üzenetére
valami olyasmi van, hogy a teljes motor karakterisztikát nem látják a privátok, az direktbe megy a Mugenhez. Lehet, hogy a gyáriakat kicsit máshogy tekerik, gondolom jobban kiélezik a max teljesítményre, aztán az ütött vissza. Ha emlékeim nem csalnak, akkor turbó hiba is több volt a gyári kocsikon, mint a privátokon.
(#4942) Tomi0703
mondták a futam elején, de asszem Argentínát leszámítva innentől mindegyik futamon lesz már. A terv eredendően is az volt, hogy a szezon második felére jön majd.Just a simple Lineman...
-
Ventur@
senior tag
válasz [CS]Blade2 #5056 üzenetére
Két autóval jövőre sem lenne sok esélye szerintem a Honda-nak, mert abban a Citroen-ben még vastagon van. Jövőre csavarnak egyet a motoron és voálá, elég is lesz.
Valószínűleg Citroen-nél marad a 3 autós felállás:
Lopez (címvédő, gyors, tökös és naná hogy kell a Citroen-nek)
Loeb (Muller pótlkék, akiből 1-2 éven belül világbajnokot csinálnak)
Ma (ázsiai piac és kb. ennyi elég is).Muller idén befejezi valószínűleg.
Szerintem kell a 3 gyári autó a Honda-nak. Tarquini-ben rengetek a túraautós tapasztalat, ezért kell. Monteiro-ért oda vannak a japán fanok, ezért kell. Michelisz meg szimplán egy zseni, hogy szinte nulla teszttel 5. a bajnokságban, ezért kell .
Zengőék - ha Norbi tényleg gyári pilóta lesz - szerintem akkor hozzák is fel Ficza Ferit a Junior csapatból. Van már túraautós tapasztalata, fiatal, tehetséges, tökös és saját nevelés. Ergo elég sok mindent tudhat már csapaton belül.
De jó is volna !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #5079 üzenetére
ha lenne vér a honda pucájában, akkor zengőéknek adnák a gyári csapat státuszt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
badd
tag
válasz [CS]Blade2 #5079 üzenetére
Én hozzátenném, hogy ha Norbi elmegy a gyári Hondába akkor én a helyében vinném Bári Gergőt is, mert ezekhez az eredményekhez elég jó mérnöki munka is kell. Már jól összeszoktak, egy újjal meg megismerkedni rizikós.
(persze az lenne a tökéletes ha Zengőék lennének a gyáriak... aztán hirtelen felébredünk)
-
-Mike-
addikt
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
A nord kör a ring gp pályán megy először körbe és az utolsó kanyarban van a le és felhajtó a régi aszfaltcsíkra, endurance versenyeken is ott rövidítenek, konkrétan a célegyenes olyankor hosszában félbe van bójázva is.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5117 üzenetére
Fel es levezeto kort lehet roviditeni, mert ugy van a palya, hogy a nurburgring egy rovidebb szakazasza is resze a pakyanak, es a celegyenes rafordtio jobbkanyar helyett kell balra felmenni a hosszu nordschleife korre.
A palya tenykeg legendas, de en mar probaltam a race07 jatekkal. Wtcc autoval nagyresze padlogaz, szoval a citromok ugy elmennek majd a pppppba, hogy nem is latjuk majd oket -
ruti
Közösségépítő
válasz [CS]Blade2 #5339 üzenetére
szerintem az csak a képmanipuláció folyománya
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #5437 üzenetére
Részben válasz:
"Zengő Zoli, a Zengő Motorsport csapatfőnöke a WTCC Blognak elmondta, Norbi igen nagy sebességnél kapott egy jobb első defektet, aminek következtében a Honda gyakorlatilag irányíthatatlanná vált. A gumi, ami egyébként nem volt használt, hiszen a csapat kifejezetten figyel erre a Nordschleifén, gyakorlatilag felrobbant, és az autó abban a pillanatban megpördült, ahogy Norbi elkezdett volna kanyarodni."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz [CS]Blade2 #5449 üzenetére
dehogynem kell mindet megjegyezni, ha végignézed a videót még azt is mondja melyik kerékvetőt kell használni és melyiket nem szabad
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yayoh
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #5449 üzenetére
Kétlem hogy vezetés közben fejben tartaná hogy most ez az x-edik kanyar következik , hanem ösztönből meg emlékezetből megy.
-
snecy20
veterán
válasz [CS]Blade2 #5449 üzenetére
Profi autóversenyzőnek 8-10 kör bőven elég egy ilyen hosszúságú pályán is, hogy utána egy életre megtanulja a féktávokat, fokozatokat, pályaegyenetlenségeket.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
A Zéé
addikt
válasz [CS]Blade2 #5692 üzenetére
utolsó 3 futamot nézik, és a márka 2 legjobb versenyzőjének időmérő+versenyek legjobb köridejét átlagolják, és az alapján vannak határok, amiken ha belül van, akkor megadja mekkora súlyt kell hozzáadni. Az első max súlyt kap, a többiek meg attól függően vmennyit, amekkora a lemaradás.
Just a simple Lineman...
-
válasz [CS]Blade2 #5944 üzenetére
ennyivel jobb a pilóta
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Petya25
addikt
válasz [CS]Blade2 #5957 üzenetére
Hát érdekes lesz hogy egy jó fizetésen kívül mit lehet ebből kihozni...
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Vyndree
őstag
válasz [CS]Blade2 #6047 üzenetére
Kiss Norbi engedje maga elé M. Norbit a többieket meg a MAN-nal levédekezi.
Úgy tudom mikor Kiss-sel egy szériában ment Mich., akkor gyorsabb volt K.. M.-nek több a tapasztalata a WTCC-ben, de K. sem rossz pilóta, sőt, nagyon érzi a pályaautózást! M.-nek a gyári Citrihez, K.-nak pedig a Zengőhöz kéne mennie és lehetne tovább NORBI-zni. Bennani autójával nincs előrébb, sztem Hondával lehet nagyjából egy szinten, nem beszélve a plusz kilókról amit a gyárik után megkap (jól tudom?).
-
Male
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #6154 üzenetére
-
Yayoh
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #6182 üzenetére
"Ha Huff autója jobban fel lesz készítve, mint az övé, és a beállításait is át kell adnia, akkor marha nehéz dolga lesz."
Nem értem honnan veszel ilyeneket, vagy mi alapja lenne ennek..
Amúgy meg szerintem sokan be*tak Huff-tól, úgy érzem alá becsülitek Norbit, nem tudhatjuk mit tud egy úgymond olyan környezetben ahol minden adott, azzal is számolni kell hogy Norbinak évekig nem volt csapatársa, így a valós teljesítményét is nehezebb mérni, illetve ez neki 100% hogy extra motivációt fog nyújtani, hogy lesz kivel harcolni, még ha nem is a vb címért. Én úgy gondolom hogy simán egálban lesz Huff-al,vagy akár jobb is lehet nála, Monteiro meg sima ügy.JColee: Kiss Norbi elvileg jövőre is kamion EB-n megy.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #6182 üzenetére
Ne legyünk elfogultak, Norbi nem verte tisztán Monteiro-t, kb. egy szinten voltak persze kérdés hogy volt-e technikai előnye Monteiro-nak. Az öreg Tarkíni meg 50+ évesen is azért nagyrészt lenyomta őket, főleg versenyben. És itt most nem a ponttáblázatra gondolok hanem arra amikor mindenkinek tiszta hétvégéje volt.
Van egy sejtésem hogy mi lesz idén de nagyon remélem hogy nem lesz igazam.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Vyndree
őstag
válasz [CS]Blade2 #6190 üzenetére
Ne feledd, hogy Tar és Mon sz@rrá tréningezte magát, Norbin meg örült mikor megérkezett az autó az edzésre. Év elején, tlen is a gyáriak több ezret mentek vele, Norbi meg csak képen látta az autót.
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #6190 üzenetére
"Szerintem Norbinak még mindig az feküdne a legjobban, hogy időmérőn pole, és az első helyről rajt-cél győzelem."
Ez így van szerintem is, darálóban eddig még nem sokat mutatott, bár tavaly már jobban beleállt a meccsekbe. Idén már nem kell félteni az autót, nem Zoli fizeti
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #6219 üzenetére
Zengő Zoli mondta hogy ez kb. C, D terv... és már megvan a magyar pilóta csak még nem jelentik be. Gondolom áll össze a szponzori háttér.
Számomra mondjuk egyik magyar fiatal túraautós se volt túl meggyőző a korábbi években. B3 Racingben is égett minden kölyök, Zengő Juniornál se sikerült maradandót alkotni senkinek... egy Wéber Gabi fél kézzel ütné őket most is szerintem.
Egy tökéletes megoldás lenne: Kiss Norbi - kapásból gyors lenne szerintem, van neve és tapasztalata, akár szponzorai is. De szvsz Zengővel nem olyan a kapcsolat. Jó, de valszeg vannak ott szálkák.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #6273 üzenetére
Wtcc magazinban (Eurosport) mindig szoba kerül, hogy Lopeznek szerződése volt a USF1 csapattal, csak végül az a projekt befuccsolt, ezért nem került be az F1-be.
-
MKLS
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #6397 üzenetére
Norbinak volt Zengőéknél "fizetése", a MOL adta neki a pénzt, meg a Seiko meg a Simply Nut meg stb. amiből egy "keveset" megtartott, a többi meg ment a költségvetésbe. Amikor kiderült, hogy Norbi átigazol akkor még ment is a para, hogy mi lesz Zengőékkel a MOL nélkül, mert az a Norbi szponzora nem a csapaté és félő volt, hogy kiszáll, de szerencsére nagyon úgy néz ki nem így lett.
Egyértelmű, hogy idéntől gyári csapatban rendes fizetést kap!
Nézőpont kérdése, de az aki privát és fizet a versenyzésért személyi szponzor pénzekbő él és nem kap fizetést a csapattól.
Persze a szponzorpénz is egyfajta "fizetés". -
Enzolord
addikt
válasz [CS]Blade2 #6410 üzenetére
Ohh, köszi, ezt nem tudtam.. Szóval akkor kapkodhatnak, hogy mindent beállítsanak vagányul.. Remek..
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
JColee
őstag
válasz [CS]Blade2 #6463 üzenetére
Focistáknál lehet, hogy ez a helyzet, de olimpiai sportágakban valahogy mindig csak az arany az elfogadható...
Pl vizilabdánál is kb elvárás a győzelem, amit sajnos már nem tudnak produkálni. -
Enzolord
addikt
válasz [CS]Blade2 #6463 üzenetére
Amennyit az üres stadionokra elszórnak, abból lehetne még F1-es pilótánk is..
És az azért világhírű.. Lásd Haas, ami nem egy Minardi, ahol a mi Zsoltink egy pontocskát szerzett, hanem reális esélye lenne pontot, pontokat szerezni, ez által öregbíteni az ország hírnevét..
Bár valószínűleg ezt is propaganda célokra használnák fel..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Vyndree
őstag
válasz [CS]Blade2 #6478 üzenetére
Zengőekről: "Norbi ex-autójára Olaszországban már felkerültek a homolgizáció miatt kötelező módosítások, és a kocsi át is esett a fényezésen. Jelenleg az összeszerelés zajlik, majd felkerül a végleges dizájn. Zoli elmondta, erről még nem született döntés, de mindenképpen karakteres lesz a kocsi megjelenése, mert nem szeretnének eltűnni a mezőnyben." link
Itt azt is olvastam, hogy ifj. Ficza Ferenc és Nagy Dániel a legesélyesebb befutók.
-
vlevi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #6542 üzenetére
Azt írták, hogy most komolyabban hozzányultak a motorhoz is. Már nagyin ideje volt, mert mindig a motorerő volt a Honda problémája.
-
Minstrel
senior tag
válasz [CS]Blade2 #6820 üzenetére
Ficza is +70kg, mert a gyártókat súlyozzák. Amúgy ha most lemarad a Honda akkor kivesznek pár kilót, a többiek meg kapnak és akkor jó kis verseny lesz Lopez-Müller mögött.
-
sultansmith
senior tag
válasz [CS]Blade2 #6820 üzenetére
Nem ilyen szempontból rossz ez.
Igenis jobb annál, mint ami a forma 1-ben folyik például, de lenne még mit finomítani rajta, az biztos.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
sultansmith
senior tag
válasz [CS]Blade2 #6830 üzenetére
Az "érzésre" szó nem elég egzakt, ez autóverseny.
Egyébként én örülök neki, hogy az első 5-ben 3 gyártó van, és annak is örülök, hogy küzdeni kell a hondának, a ladának, a volvonak, és úgy látszik, hogy már a citroennek is, mert pont a súlyok miatt határon kell autózniuk és nagyon látszik az autón az idegesség.
Az autóversenynek mindenképpen jót tesz.
Már onnét, ahol én ülök.
[ Szerkesztve ]
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Vyndree
őstag
válasz [CS]Blade2 #6833 üzenetére
A leggyengébb csapatnak nullán kell lenni, annak semmi értelme hogy mindegyikbe tesznek súlyt. A nem gyáriakba eleve nem tennék (mármint a Chevykbe) és a négy közül a leggyengébbe sem, a Citrikbe meg alapból a maximumot.
-
szilva01
őstag
válasz [CS]Blade2 #6967 üzenetére
Vagy elkezdenek szonyegeket huzgalni a palyan pikapokkal...
-
DS39
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #7041 üzenetére
hol van még a bajnokság vége?
miért ne lenne esélyük? -
quby
őstag
válasz [CS]Blade2 #7052 üzenetére
Szerintem az alváz maradhat. (ha jol emléxem ezt valami külföldi fórumba olvastam, nem hiteles forrás). Motor+váltó futómű,aero kell. De nem is kell még az. Leghamarabb jövöre. Nagy Dani tényleg necces, szegénnyel sokat spóroltak eddig is, hogy nem ment.
Ugy tudom hogy a Crouze-osok közül sem mindenki megy a legfrissebb specifikációval. Talán az AllInkl-os cruze (amivel most Thompson ment) sem a legfrissebb...mondjuk Ferike nem is egy Thompson....még...[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
rocket
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #7159 üzenetére
Nem nagyon tortek romma autok, inkabb csak a kicsuszas volt sok, nehanyan megcsokoltak a palankot, de tovabb tudtak menni.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest