-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Ledi
aktív tag
Sziasztok!
Nekem is hamarosan lejár a hűségem. Akkor most pontosan milyen számon lehet jó ajánlatot kérni? Csak mert itt volt már 1401szám és a 1270-rol is szó.
-
ElEvEn11
senior tag
válasz
Inhouse #117190 üzenetére
Szerintem lesz az még egy hónap mire megkapod a záró dokumentumokat. Valahogy az az érzésem, hogy rettentő lassúak lettek. A UPC idejében sem volt feltétlenül gyors mindig – habár én rettentő elégedett voltam velük és a szolgáltatásukkal is –, de most elképesztő néha.
-
csibor
addikt
2 címre van csomag előfizetésem, csak az egyikre van voda fiókom, hozzálehet kapcsolni a másikat, vagy külön fiókot kell nyitnom? Most hogy megszűnik díjnet fizetés.
-
kezo0
addikt
válasz
cocka #117193 üzenetére
Nálam nem jelentkezik ez a probléma.
De őszintén szólva nem is teljesen világos, hogy miként lehet befolyásolni, hogy a box mikor „kap netet”, ha az Ethernet-kábel folyamatosan bele van dugva a hátsójába, és a HGW/router is folyamatosan online van. Ha áramtalanítom a boxot, majd újra áramot adok neki, ő dönti el, hogy a bootolás során mikortól kezdve látja a – folyamatosan rendelkezésre álló – hálózatot, nem? Én ebbe nem tudok belenyúlni, legfeljebb úgy, ha direkt kihúzom belőle netkábelt – de azt meg miért tenném?
Szóval nálam nincs olyan, hogy áramtalanítás után ne kapna netet a box, amikor elindul. De egyébként ha működés közben valamiért leszakad a netről (pl. azért, mert épp firmware-t frissítek a routeremen), akkor sem kell áramtalanítani, mikor újra kap netet. -
LouiS22
veterán
válasz
Gyzmo #117189 üzenetére
Napokkal ezelőtt már volt itt is. Számodra egyelőre nem jelent semmit (még). Új tulajdonosa van az említett csatornáknak és megy az alkudozás arról, hogy mennyi fejpénzt fizessen a Vodafone nekik. Nyilvánvalóan a korábbi tulajdonos által kialkudott összeg nem tetszik az újnak (értsd: többet szeretnének), a Vodafone meg nem óhajt többet fizetni. Ezért most előhúzták a "ha nem egyezünk meg, akkor nálunk nem lesztek" kártyát és ezt megüzenték egy jövőbeni, LEHETSÉGES ÁSZF változással. De május 1-ig szinte biztos ,hogy meg fognak egyezni. Hogy miért?
1. az új tulajdonos okkal vette meg ezeket a csatornákat és pénzt szeretne keresni. Komoly tervekkel érkeztek a hazai piacra, felpörgetett saját gyártás, miegyéb.
2. az 1. pont miatt nem engedhetik meg, hogy egy nagy szolgáltató kínálatában ne legyenek ott. -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #117192 üzenetére
Viszont ez a trágyadomb úgy működik, hogy ha véletlenül előbb kap áramot net nélkül, akkor akkor is hevesen az offline mód miatt hisztizik, ha közben kap netet. Sima kikapcsolás nem segít, csak az áramtalanítás.
Tehát mindenkinek azt javaslom, aki gyakran áramtalanítja a boxot, hogy már azelőtt adjon a boxnak netet, hogy áramot ad neki, mert fordítva örökké az offline-ság miatt fog óbégatni.
-
-
Inhouse
őstag
válasz
Inhouse #117181 üzenetére
Bementem hozzájuk, a csaj, aki intézhet is valamit, szerintem megismert maszkban is (elég egyedi) és hátrament...az egyik srácnak ecseteltem, hogy 2 hete lemondtam és semmi.
Ja, két hét az semmi...majd kb egy hónap múlva kapom a végelszámolást. De most már aggaszt, hogy gyakorlatilag semmim nincs a lemondásról, mert a csaj csak a készülékek leadásáról adott papírt. Belépni ugyan már nem tudok az ügyfélkapun, ez talán jó hír, de így infóm sincs...na, majd még 2 hét és talán lesz valami...űrtechnika! -
Gyzmo
csendes tag
Érdekes ÁSZF módosítás jelent meg:
[link] -
ElEvEn11
senior tag
válasz
Inhouse #117181 üzenetére
Ezzel az akvizícióval én most visszakerültem hozzájuk. A mobilszámom eredetileg náluk indult vagy 20 éve. Ugyan már egyre kevésbé használom, mióta kint élek, de tény, hogy nagyjából hasonló okokból hagytam őket ott anno és csak a számot vittem. Erre most úgy jártam, hogy visszakerültem és ugyanaz a szopacs megy. Szignifikáns a különbség a számlázási rendszerük megbízhatósága és a régi, UPC-s ugyanilyen megoldása között. Holott elvileg világcég, de 2 éve képtelenek megoldani és a mobil/vezetékes szolgáltatások még mindig nincsenek összevezetve egy számlára. Röhej!
Anno, amikor leléptem tőlük, még 1 év múlva is kedvezményes ajánlatokkal hívtak fel, pedig akkoriban éppen ezt hiányoltam tőlük, illetve azt, hogy egyáltalán nem tájékoztattak ezekről a weboldaluk meg csak egy hajszálnyival volt jobb, mint most. ...és hát most sem egy űrrakéta.
A router. Most cserélték le otthon a router-t a sajátmárkázott szarukra. Full kínai gagyi az egész és a WiFi is gyengébb. Néha egyszerűen csak nem működik, pedig minden jól van beállítva. Röhej a köbön. Világcég! -
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Van itt üzleti ügyfél? Segítséget szeretnék kérni, hogy a számlákat hol találom my voda fiókban (ha van egyáltalán)?
Teljesen más a felület otthonihoz képest. -
hypno skate
senior tag
válasz
makos0078 #117179 üzenetére
Ne legyél benne biztos, hogy ennyivel megúszod.
Tegnap jött le a felettem lakó néni (kb 70), hogy Voda boxot kapott és csak a királyi csatornák maradtak 1-9-ig. Volt a technikus is hogy összerakja neki. Ennyit meg is tett, aztán otthagyta. a nulla szolgáltatással.
Megnéztem, nem jutottam előrébb, hát felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a rák van. Csajszi mondta, hogy igen látja, nála még a régi box van regisztrálva.
Húzzam ki a vodás csodát, csinál egy frissítést, aztán dugjam vissza, állítsam alapba és futtassam a csatornakeresést. A csoda természetesen megtörtént, néni boldog...Na mindegy ezt csak azért írtam le, hogy ha már kiküldik a szerelőt, akkor hívja fel ő központját. Egyrészt hamarabb eléri mint te a végeláthatatlan automata menűből, másrészt ha mér odáig fáradt, és az a dolga hogy varázsoljon, akkor tegye is meg.
-
cocka
veterán
válasz
Inhouse #117181 üzenetére
az még gázabb, hogy hazudnak
Nemcsak ebben hazudnak, hanem szinte minden UPC-s ügyben. Se szeri, se száma a hazugságaiknak, már nem is számolom, mert nem érdemes. Szánalmas az egész. Az meg végképp, hogy szó szerint ugyanazért a szolgáltatásért egyik előfizetőtől ennyit kérnek, másiktól amannyit.
Aztán persze lehet itt azzal érvelni, hogy de ha megveszem ugyanazt a cuccot Nyíregyházán utána ugyanazt Budapesten, akkor is lehet különböző az áruk.
Mondjuk én ezt se tartom korrektnek, de ez megint más kérdés.Ilyenkor hol van a GVH meg a többi semmirekellő fogyasztóvédelmi banda? Miért kapják a fizetésüket?!
Persze lehet itt engem hibáztatni azzal, hogy biztos félreértelmeztem valamit a tájékoztatásaikban vagy nem jutott el hozzám valamilyen információ, de amikor így kvázi "tetten éred őket", hogy x időpontban ezt állítottátok, és utána eljön az x időpont és nem történik semmi vagy nem az történik, amit leírtak, az nem tudom mi, én hazugságnak hívom. Valótlan állításokkal kábítás = hazudozás rendszeresen
-
sa79
csendes tag
válasz
losangeles #117171 üzenetére
Milyen csomagra szeretnél váltani?
Nekem is TV Prémium van 3090 Ft
Többször hívtam őket, mert váltani akartam TV HD Plus-ra. Minden alkalommal más összeget mondtak. A legkedvezőbb 3500 Ft volt. Ennél szerintem nehéz jobbat kialkudni.
-
Inhouse
őstag
válasz
ElEvEn11 #117180 üzenetére
Egy katasztrófa volt nekünk is. És igen, elég nevetséges...de talán ez nem jó szó rá, hogy egy ilyen cég eljátszhatja azt, hogy van egy számlád, amit befizethetsz, de nem nézhetek meg. Először csak pár napra hivatkozva, már ez is érthetetlen 2022-ben, de az még gázabb, hogy hazudnak, mert ha letelt a pár nap, még akkor sem.
2 hete személyesen mondtam le és adtam vissza mindent. Pár napra rá még be tudtam lépni ügyfélkapun, ahol azt mutatta, hogy van egy TV szolgáltatásom 2500-ért. Aztán pár nap múlva már nem tudtam belépni. Azóta se jött se a lemondásról semmi, se a végelszámolós levél a csekkel. Ha nem lesznek sokan, ma bemegyek rákérdezni, hogy mégis mikor felejthetjük már el egymást... -
ElEvEn11
senior tag
válasz
Toth_Jani #117173 üzenetére
Én szeretek időben fizetni, pontosan. Az utóbbi időben, amitóa a UPC-ből Vodafone lett ezzel már negyedjére vannak gondjaik, holott korábban erre nem volt nálam példa. Erre gondoltam. Ez a gáz. Amikor az ügyfélszolgálatot hívtam, akkor a hölgy mondta is, hogy sajnos tudják, sokan panaszkodnak. Ezért kérdeztem a tapasztalatokat. Mert nekem gyász, de kíváncsi voltam mások élményeire is.
-
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Számlát hogyan lehet(ne) letölteni? Amíg Díjnet volt, a Díjnet oldaláról le tudtam tölteni. Ránk erőltették a váltást, a Vodafone oldaláról pedig lehetetlen letölteni a számlát.
-
cocka
veterán
válasz
makos0078 #117169 üzenetére
jöhet az egész szereld magad verzióban, megoldom. Na, ez csak technikusi beüzemeléssel megy,
Bullshit. Akkor ide miért nem jött a technikus (nem mintha kellenének), ha ez állítólag igaz? Ide csak a postás jött beadta az ajtón a tv boxot és már ment is. Szerintem legalább 11 éve nem járt itt semmilyen technikus.
-
makos0078
tag
válasz
norbertoth #117174 üzenetére
Kis dunántúli faluban vagyok, itt biztos drágább a kis népsűrűség miatt.
A menüpont nevében tuti benne volt a lemondás szó is, most nem hívom fel megint. Kisebbre módosítást viszont biztos nem hallottam.
Telekom kb. azért nem jött számításba, mert közel 20 m koax van a falban (nappali a ház hátsó részében), az optikai kábelt meg nem lehet befűzni, kérdeztem. Padláson keresztül is macerás lett volna. -
norbertoth
senior tag
válasz
makos0078 #117169 üzenetére
Lemondás menü már nincs, amit te írtál az "kisebb csomagra módosítás" menüpont.
A 10k-s csomagnál minden olcsóbbnekem ugyanez most 4890Ft
Szóval szerintem tudtak volna még abból faragni, mert nekem 6500-ért Gigabites netet adnának.
Egyébként látom többen is írják hogy Telekom otpika van mint alternatíva, hát én inkább fizetnék többet csak szabadulnék ettől a bandától... már ha lenne itt is. Nekem jelenleg összesítve a mobil előfizetésekkel +700Ft-ért lenne csupán telekom optika gigabit... de csak lenne.
-
Toth_Jani
őstag
-
lm83
őstag
válasz
losangeles #117171 üzenetére
Nálunk is ez van csak. Tavaly ősszel járt le az egyéves hűség.
Én ennyit fizetek ezért:
TV Prémium: 3 099,00 Ft 3300 Ft
ePack kedvezmény: -600,00 Ft -1000 Ft
Internet 500: 2 377,16 Ft 3490 Ft
Nonstop S díjcsomag: 100,00 Ft 500 FtMikor tavaly hívtak, nem nagyon akartak kevesebbet ajánlani, úgyhogy nem írtam alá újat.
-
losangeles
csendes tag
Sziasztok, jelenleg ilyen csomagban vagyok, hűség nélkül, Pesten, csak Telekom optika érhető el nálunk. Szerintetek lehet ezt még lejjebb tornázni? Köszi
TV Prémium: 3 099,00 Ft
ePack kedvezmény: -600,00 Ft
Internet 500: 2 377,16 Ft
Nonstop S díjcsomag: 100,00 Ft -
ElEvEn11
senior tag
Ok, mivel a routerrel kapcsolatban senkinek nem volt véleménye, ezért megkérdem, hogy kinek mi a tapasztalata a számlázási rendszerrel? A legfrissebb érdekel, mert látom, megint küldik az email-eket, hogy más napra teszik a fordulót, meg a Díjnet már nem fog nekik működni, hanem sajátjuk jada-jada-jada.
-
makos0078
tag
Sziasztok!
Ezúton köszi mindenkinek a korábbi segítséget.
Ma végre elhatároztam magam, és csomag módosítás (és olcsósítás) témában felhívtam az ügyfélszolgálatot.
Régebbi (6-8 éves) előfizető vagyok, anno az egyetlen helyi kábelszolgáltatótól (Axián - Szfvár) vett át a UPC. A hűségidő után soha nem intéztem semmit, egyszer átdobtak egy megszűnt csomagból a mostaniba, oszt' ennyi.
Eddig ez volt: TV Premium + Net 300 - közel 10.000 Ft
Erre repültem rá: TV HD PLUS + Net L (500) - erre kaptam most egy 6.090 Ft-os havidíjat 1 év hűséggel.
Sztori:
Előre utánanéztem ezeknek, és felírtam egy papírra tárgyalási alapként:
- My Voda fiókomban tudnék módosítani a kinézett csomagra - 8790 Ft (tulajdonképpen az ePack kedvezménnyel lenne olcsóbb)
- Új előfizetőknek most ugyanez - 6590 Ft
- Hasonló Telekom csomag - 7690 Ft
Az itteni javaslatoknak megfelelően szépen felhívtam az Ügyfélszolgálaton a lemondás menüpontot (menü gombok, ha jól írtam fel: 1 - 4 - 2).
Egy kedves hangú hölgy vette fel, akivel közöltem, hogy azért telefonálok, mert a lemondás mikéntjét szeretném megtudni, ugyanis van itt egy új szolgáltató, akinél jobban járnék több, mint 1000 Ft-tal (ld. fent).
Lázas billentyű kalapálás hangja jött, hogy akkor hadd nézze meg a lehetőségeket.
Akkor mondtam be, hogy nekem az is jó, ha kapok tőlük egy jó ajánlatot, és maradok.
Amikor meglátta, hogy jelenleg mennyit fizetek, akkor majdnem leesett a székéről, és nevetve mondta, hogy ennél csak jobb ajánlatot tud adni.
Mondom oké, de amire náluk (hivatalosan) módosítani tudnék, még az is túl drága a Telekomhoz képest.
Utána mondtam még, hogy azt is látom, hogy új Voda belépőknek mennyi az a kinézett csomag.
Erre azt mondja, hogy ja... hát a régi előfizetőknek még annál is jobb árat adnak mindig.
WTF???? :-))))
Majd pár másodperc múlva be is diktálta, hogy 6090 Ft lenne.
Eddig csekkes voltam, ez után ePack lesz, ez tiszta.
Fehér CB marad, tv box csere az újra. Ja, kérdezte, hogy akarok-e műsorrögzítést és visszanézést. Mondom, nem értem a kérdést, mert az egyébként is ingyenes. Igen, de nem mindenki kéri + akkor kell még egy plusz net kábel az új tv boxba. Mondtam, nem gond. Sőt, jöhet az egész szereld magad verzióban, megoldom. Na, ez csak technikusi beüzemeléssel megy, de sebaj, legalább el is viszi a régi cuccokat + tuti működőképes állapotban hagyja itt az újat.
Tudtam fix napot egyeztetni a beüzemelésre 4 órás időablakkal. Viszont kétszer aláhúzva mondta a hölgy, hogy kiérkezés előtt 10 perccel hívnak majd, de egy olyan számról, amit nem lehet visszahívni. Ha nem érnek el, akkor ide se jönnek, és "az rögtön egy meghiúsult beüzemelés lesz". Ez több, mint "érdekes", de akkor majd magamra szigszalagozom a telefont.
Beüzemelési díj és eszközök cseréje 0 Ft, ha még nem írtam volna.
A beszélgetés után pár percen belül meg is jött az új szerződés emailben.
A hölgy nagyon kedves és barátságos volt, a végén mondtam is neki, hogy 10 pontot adnék, ha kérdezte volna.
Azt a tanácsot adta, hogy hűségidő lejárta után mindig telefonálni kell, mert van nekik nem hivatalos és nem publikus kedvezmény "árlistájuk" régi ügyfeleknek, de csak telefonon lehet erről megtudni bármit is.
Valószínűleg az is számított az esetemben, hogy pár hónapja itt van a településen a konkurencia is.
Tulajdonképpen alkudoznom se kellett, ahogy írtam, a hölgy diktálta be magától azt a jó árat.
Szóval, én arra bíztatok mindenkit, hogy próbálja meg, ha hasonló helyzetben van, mint én. -
Csabesz666
aktív tag
Sziasztok! Hova tudom elküldeni, a befizetett számlák igazoló fényképeket, amit a netbankom kivonatáról csináltam? A segítséget előre is köszönöm!
-
kabelmania27
félisten
válasz
olloczky #117162 üzenetére
Üdv!
Vásárolhatsz kábelt csak arra ügyelj, hogy legalább 3x árnyékolású legyen, csavaros f csatlakozóhoz nem kell szerszám. Csavaros F csatlakozóhoz így kell blankolni a kábelt.
Amennyiben az osztónál ha nem egyforma csillapításúak a kimenetek a modemet az alacsonyabb csillapításúba kösd, hogy rendben legyenek a modemértékek. -
lm83
őstag
Sziasztok,
Nem sikerült belépnem a fiókba többszöri próbálkozásra sem.
Nem tudom ennyire szerencsétlen lennék, hogy nem tudom a jelszót?Azt írja, most zárolták a fiókot, ez mennyi idő mire feloldják és lehet újra próbálkozni?
-
olloczky
senior tag
Sziasztok!
A fő koax kábelen van egy 3DSS2 elosztó. Ebből két külön kábel megy, egy a tvbe (antenna), egy pedig a connect boxba. Kérdésem, hogy a modembe menő kábel helyére tudok-e vásárolni új, hosszabb kábelt, vagy ezt csak vodafoneos szerelő tud újat vágni nekem? A modemes kábel végén a Cabelcon 4.9es csatlakozó van.
köszönöm!
-
cocka
veterán
válasz
nicu71 #117159 üzenetére
Nálam a nagyjából mind a 20 adó relatíve normálisan bejön, párnál van minimális pöttyöződés, de nem vészes. Viszont a Sport1 az sötét és vibrál.. lényegében a legnagyobb jóindulattal sem lehet mondani, hogy nézhető, a Sport2-t viszont muszáj bemutatnom:
Ez nem ám a felvevő hibája, és nem is az analóg vevőé.
Az is egy vicc, hogy a legtöbbön ugye már natívan 16:9-es képarányú adás jön, épp ezért elég vicces látni, ahogy a lejátszó 4:3-ra erőszakolja és hogy az arányok ne torzuljanak, a 4:3-as arányú képbe teszi be a 16:9-est letterboxba.
Így jöhetnek létre ilyen fantasztikus képek.
Így az ember már szinte várja, mikor zsugorodik az egész bélyegkép méretűre.
-
tomp
félisten
Nagy nehezen de sikerült felhívniuk. Távolról nem látnak hibát(gondolom csukott szemmel nézték) de péntek délelőtt jön a szaki.
Most itt tartunk:
A minőség 48-74 között ugrál folyamatosan.
Internetnél pedig ha azt akarom, hogy ne álljon le az online stream(YouTube, Play Movies, Netflix, AppleTV app) akkor Telenor mobilnetet kell megosztanom.
Remélem most nem kell őket győzködni, hogy tényleg a hálózattal van gond... -
Faby
senior tag
-
#42308056
törölt tag
válasz
NoOne1976 #117153 üzenetére
Nekem mondjuk nem is hiányzik, szarakodhatnék a hülye netkábelükkel mert 2022-re se képesek Wifis dobozt összerakni, és net meg kell hozzá a tévénézéshez is....
#117154 parkr: Csiphiány gondolom. Csak akkor mit kell gizdulni azzal, hogy mindenkinek cserélik a dobozkáját, ha kéri, ha nem? Totálisan idióták.
-
Faby
senior tag
Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Formula-1
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Riasztó topik
- További aktív témák...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest