- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Madycsa #64663 üzenetére
Üdv!
A wi-free lehet nem kapcsol le, de azt a my upc-ben vagy a telefonos ügyfélszolgálatnál kitudod kapcsolni.
Ha nem kérik vissza a régi modemet elvileg vissza tudod regisztrálni 500-as csomag alatt tudod használni, 500-as csomagnál nem lesz meg a max letöltési sebesség mert csak nyolc letöltési csatornát használ a cisco.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Madycsa #64668 üzenetére
500-as csomagnál cserélni kell a modemet.
Modemcserét követően 10napon belül elállási jogra hivatkozva visszakérheted a régi csomagot, addig ne add le a régi amíg ki nem derül, hogy az új rendben van-e.
Az új modem érzékenyebb a jelszint értékekre ezért ha van kedved 192.168.100.1 címen ránézhetsz az értékekre.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
-
#72042496
törölt tag
válasz Madycsa #64700 üzenetére
Nekem még úgy sem akarták visszaadni a régit, hogy visszamentem volna a 240-es csomagra.
Lehet, ha bedobom hogy akkor átmegyek a Telekomhoz, megenyhülnek. De egyelőre a hűség miatt úgyse megyek át, jövőre pedig meglátom.
Ott se fenékig tejfel a szolgáltatás, ráadásul jóval drágábbak is.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Madycsa #64700 üzenetére
Szia!
Nem is nagyon van más a palettán, ami tudja ezt a sebességet, kivéve a Hitron-t, de azt meg tudtommal csak üzleti előfizetés mellé adják már, ráadásul abban is ugyanaz a hibás chipset van. A többi, CISCO EPC 3xxx sorozat, Technicolor 7200, Ubee EVW3226 pedig nem is tudja kiszolgálni ezt a sebességet.
-
4Grider
nagyúr
válasz Madycsa #65233 üzenetére
A routered nem engedheti ki a WAN lába felé a belső csomagokat. Ha kiengedi, azok nem belső csomagok, hanem internetesek. Amikor azok visszajönnek, a router dönti el, hogy ő kérte-e őket és ez alapján utasít el, vagy fogad és továbbít. A modemnek nincs ilyen feladatköre, az szolgaian továbbítja a csomagokat a routerek között...
-
cigam
félisten
válasz Madycsa #65226 üzenetére
Mivel az a szolgáltatásod internet alapú, elképzelhető, hogy még nincs felkészítve az IPV6-ra. Az új eszközzel nem tereltek át IPV6-os címre?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
headhunter
addikt
válasz Madycsa #65431 üzenetére
Topikban van olyan, akinek nincs internet szolgáltatása a UPC-től "csak" TV és vagy telefon, ePack kedvezményt kap?
Azon a számlán nem igen tudnak sumákolni az ePack áfájával, ott biztos 27% szerepel és maradt a -500Ft-os kedvezmény.
---------------------------------------------------------------------------------------Én a januári számla megtekintése előtt már jeleztem itt a fórumban, mert a MyUPC oldalán gyanús volt a kedvezmény csökkenés. 2017.12.31.
Visszanézve a számlákat így csökkent az ePack Áfája:
ePack 2016.12.01 - 2016.12.31 1 hónap -393,70 -393,70 27,00 -106,30 -500,00
ePack 2017.02.01 - 2017.02.28 1 hónap -423,73 -423,73 18,00 -76,27 -500,00
ePack 2018.01.01 - 2018.01.31 1 hónap -423,73 -423,73 5,00 -21,19 -444,92 -
kali
legenda
válasz Madycsa #74387 üzenetére
Szia,
Az első ajánlatot sosem szabad elfogadni, hangoztatni kell az előfizetés megszüntetését, lesz jobb is később az az ajánlat.
Ha flegmázik az ügyintéző, akkor úgy kell hozzáállni, általában úgy is helyre lehet tenni őket, hogy nem alacsonyodik le arra a szintre az ember, hanem normális hangnemben beszél, de felvilágosítja a dolgokról, mármint a szolgáltató <-> előfizető viszonyáról, ügyfélkezelésről...stb. -
kali
legenda
válasz Madycsa #74389 üzenetére
A határozott felmondási szándék esetén, jellemzően felhívnak utána és adnak jobb ajánlatot, pláne akkor, ha tudják, hogy van ott megfelelő konkurencia.
A végsőkig elmennek sokszor ők is, kivárják, hogy az ügyfél csak blöfföl a felmondással, vagy tényleg hajlandó lenne rá és leginkább csak utóbbi esetben hajlandók igazán jó ajánlatot adni.[ Szerkesztve ]
-
chrno
csendes tag
válasz Madycsa #74391 üzenetére
Próbáld meg egy hét múlva megint, ha addig nem jelentkeznének - én pont ma intéztem el így az új szerződést:
eredeti (hűség: 2019. jan. 11.):
digital gold - 3100
MyPrime - 500
Filmbox - 500
2 médiabox - 2*590
Fiber Power 120 - 2720
Nonstop S - 500
ePack - -445
összesen: 8055 FtEgy héttel ezelőtt hívtam őket lemondással. Telekomtól hasonló csomagra 7952 Ft-os ajánlatot kaptam, meg kis kedvezményt az első 3 hónapra. A UPC a számomra neten is elérhető 6299 Ft-os ajánlatot adta (boxok nélkül, valamint a MyPrime és Filmbox kikerült, de 150-es net).
Ezt nem fogadtam el, mert hűség nélkül a TV-s extrákat lemondva 7055 Ft lett volna egyébként is.Ma megint hívtam őket, most már úgy tűnik komolyan vették a szándékomat, végül ez lett belőle:
TV Premium - 3500
2 médiabox - 2*500
Fiber 150 - 2099
Nonstop S - 100
ePack - -600
összesen: 6099 FtA médiaboxokra is 1 év hűséget vállaltam (innen a 90 Ft különbség), és cserélik is a régi Pace SD-ket Horizon Boxokra (ez nem feltétlen pozitív...).
-
blakey
titán
válasz Madycsa #74979 üzenetére
Nem mindegy, hogy téged hívnak fel vagy te hívod fel és a lemondást választod, egyik újabb szolgáltatás eladásáért felel úgy, hogy esetleg többet kér, másik meg ügyfélmegtartó, tehát olcsóbban fog többet kínálni, többször le lett írva, hogy ilyenkor bizony sokkal jobb ajánlatot kaphatsz. Nem jótékonysági intézményről van szó, ügyfelet többféleképpen lehet megtartani, egyiket úgy, hogy akár többet is fizet, másikat úgy, hogy kevesebbért többet kap, mindenki eldönti, hogy melyiket fogadja el illetve van-e pofája alkudozni, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
4Grider
nagyúr
válasz Madycsa #75097 üzenetére
Ha alá akarsz írni plusz egy év hűséget, akkor úgyis egy sales-hez kerülsz, aki ha nem akar beégni az ügyfél előtt utánanéz, hogy most mit fizetsz. És drágábbat ajánl, de több adattal/sebességgel/csatornával. Mert abból van jutaléka, ha több szolgáltatást sóz rád. De többnyire nem olyan hülyék, hogy ugyanazt rád sózzák drágábban...
-
4Grider
nagyúr
-
cof
veterán
válasz Madycsa #78498 üzenetére
Van az a szint, amikor már nem kapsz jobb ajánlatot, [link].
Nálam most ezt dobja be, de isten ments, azóta van már Digi, csak járjon le a húség. És olyan router-t használok majd amilyet én akarok, nem lesz még egy áram fogyasztó, plusz a kábeltv-n, is tudok majd nézni minden csatornát mezei PC DVBC Tv tuner kártyával...
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
FraFer82
tag
válasz Madycsa #85710 üzenetére
Igazából ez a "normális". Amíg tart a hűségidőd, úgyis ott maradsz. Ilyenkor kínálnak egy jobb szolgáltatást, bővebb csomagot, valamivel drágábban (általában alig drágábban, és nem rossz az ajánlat, ha szükséged van rá persze). Nekik azért éri meg, mert olyankor újraindul a hűségidőd. Nem vagy köteles elfogadni, én még sosem tettem például. Ha lejár a hűségidőd (vagy nagyon közel van a vége), akkor tudsz te jó ajánlatot kérni, amennyiben te keresed őket, pláne akkor, ha lemondási szándékkal és valóban van más lehetőséged. Szerintem ebben semmi nagyon negatív nincs a részükről, eddig mindig megegyeztem velük és sosem emeltek. Volt, hogy jelentősen csökkent, az utóbbi években már alig, de alapból jó és komplex így is a csomagom. Ami az otthoni részét illeti. A mobil majd kiderül...
-
FraFer82
tag
válasz Madycsa #85712 üzenetére
Megértve, hogy melyik kifejezések zavarhatnak, picit nyugodj le, mert alapvetően igaza van és nem akart rosszat.
Tulajdonképpen nem rossz szolgáltatást és üzletet kínálnak, és ha nemet mondasz, ahogy én szoktam tenni (500 forint pluszért se volt szükségem kétszer olyan gyors netre például, de másnak talán megérte), akkor ugyanazért az árért kapod azt, amit addig, a hűségidőd végéig. Ha pedig vége, nincs hűségidőd, de jól fizető ügyfél vagy és kicsit utánajársz (te hívod őket), akkor kaphatsz kedvező ajánlatot. Én eddig mindig kaptam, az otthonira pont nemrég.
Én se rohantam hűségidőt aláírni, mert vártam, hogy mi lesz, hogy alakul, de végül lassúnak tűnt ez az összeolvadási folyamat és kedvező volt az ajánlat, hát maradtam. De nem kötelező, válthatsz könnyen (bár nem hinném, hogy mondjuk a Telekomnál nem ugyanez az elv érvényesül).
Az igazság az, hogy ha megnézed a másik oldalt, nekik egyszerűen nem érdekük, hogy mindenkinek a lehető legjobb és/vagy legolcsóbb ajánlatot tegyék, hiszen profitorientált cégről beszélünk. Magyarán ha neked jobb ajánlatot tesz, akkor valakin azt behozza, így kiegyenlítődik a végén, ezért is vannak különböző árak, kedvezmények.
Szóval ők csak a piac szabályait követik, amibe persze nem fér bele, hogy az idősödő édesanyádat becsapják, ebben teljesen igazad van, de nagy különbség van értékesítő és értékesítő között, tudásban és emberileg egyaránt. -
LouiS22
veterán
válasz Madycsa #116314 üzenetére
És lássuk be: ennek van is értelme. Megkapod mailben a számládat jelszóval védve, vagyis bármikor vissza tudod keresni a mailboxodban. A Dijnet de mára meghaladta a korát.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen