-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ben9412
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Pénteken megrendeltem a 100-as csomagot. Hétvégén be is aktiválták. Azonban 100 megabitet alapból a hálózat nem tudja, nagyjából csak ~75 megabit jön át.
Ezzel kapcsolatban megkerestem az ügyfélszolgálattot akik hibaként felvették a dolgot. Mai nap folyamán a szerelő telefonált, hogy a hálózat ennyire képes, többet nem tud és hívjam az ügyfélszolgálatot bonding miatt, mivel csak azzal van lehetőségem elérni a 100 megabitet. A szerelő állítása szerint neki nincs jogosultsága a bondingot elindítani.
Az ügyfélszolgálatot felkeresve a bondinggal kapcsolatban azt állítják már így is bondingolva van a szolgáltatásom (Speedport Entry 2i hgw-m van) és csak ennyire képes a hálózat és nem tud ezzel mit csinálni.
A szerelő szerint elvileg bondingolhatók, az ügyfélszolgálat szerint nem. Az ügyfélszolgálat meg folyamatosan ide-oda kapcsol és nem jutok sehova lényegében. Ez esetben nem lehet semmit tenni? Lényegében fizetem a 100 megabites netet és kapok 75 megabitet? Ha a hálózat nem tudja a 100-at akkor miért engedték megrendelni? (Megrendeléskor nem esett szó hgw cseréről és bondingról sem, csak a profilt aktiválták.)
Előre is köszönöm a segítséget és a válaszokat!DSL Link Information:
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.