Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ben9412

    csendes tag

    Sziasztok! :)
    Tanácsot szeretnék kérni. Pénteken megrendeltem a 100-as csomagot. Hétvégén be is aktiválták. Azonban 100 megabitet alapból a hálózat nem tudja, nagyjából csak ~75 megabit jön át.
    Ezzel kapcsolatban megkerestem az ügyfélszolgálattot akik hibaként felvették a dolgot. Mai nap folyamán a szerelő telefonált, hogy a hálózat ennyire képes, többet nem tud és hívjam az ügyfélszolgálatot bonding miatt, mivel csak azzal van lehetőségem elérni a 100 megabitet. A szerelő állítása szerint neki nincs jogosultsága a bondingot elindítani.
    Az ügyfélszolgálatot felkeresve a bondinggal kapcsolatban azt állítják már így is bondingolva van a szolgáltatásom (Speedport Entry 2i hgw-m van) és csak ennyire képes a hálózat és nem tud ezzel mit csinálni.
    A szerelő szerint elvileg bondingolhatók, az ügyfélszolgálat szerint nem. Az ügyfélszolgálat meg folyamatosan ide-oda kapcsol és nem jutok sehova lényegében. Ez esetben nem lehet semmit tenni? Lényegében fizetem a 100 megabites netet és kapok 75 megabitet? Ha a hálózat nem tudja a 100-at akkor miért engedték megrendelni? (Megrendeléskor nem esett szó hgw cseréről és bondingról sem, csak a profilt aktiválták.)
    Előre is köszönöm a segítséget és a válaszokat! :)

    DSL Link Information:

  • ben9412

    csendes tag

    válasz #22718208 #85185 üzenetére

    Sajnos tudok róla, hogy ez a hgw nem bonding képes. De jelenleg ez a hgw-m van. Valószínűleg, ahogy DJ. Ru$y írta nem akarnak elpazarolni plusz érpárt.
    Szerelő azt állította, hogy neki ehhez nincsen jogosultsága és az ügyfélszolgálatot kell ezzel kapcsolatban keresnem, hogy nincsen meg a megadott sebesség és csak bondinggal elérhető a 100 megabit. Amikor az ügyfélszolgálatot felhívtam ezzel a mai nap folyamán átirányítottak a műszakisokhoz mert elvileg ők nem foglalkoznak ezzel, műszakisoknál azt mondták hogy az ügyfélszolgálat foglalkozik ezzel és megint átirányítottak és ott meg azt mondták hogy ennyit tud a hálózat és nem tud mit csinálni meg már bondingolva van, meg a 100 megabitet nem garantálják stb. és vagy maradok ebben vagy visszaváltok 50-esre.
    Lényegében most tanácstalan vagyok, hogy folytassam a zaklatást a bonding miatt vagy felesleges mert nem fogom megkapni vagy hogyan érdemes megkeresni őket, hogy legalább valamennyire előre jussak?

  • ben9412

    csendes tag

    válasz Renwick #143052 üzenetére

    Sziasztok!
    Szerintetek érdemes újranyittatnom a Cloudflarerel kapcsolatos hibajegyet, hogy ha már van hivatalos álláspont vagy felesleges?

    Teljesen hasonló szöveget írtak amikor a Twitch szerverekkel volt gond:
    "A probléma abból adódik, hogy jelenleg olyan útvonalon érkezik hozzánk tőlük az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ezért azon torlódások alakulhatnak ki. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben vannak, azonban amíg a hozzánk eljutó streaming tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig a Twitch nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető lesz a minőségi probléma. Érdemes a tapasztalt hibákat a Twitch felé is jelezni.
    Anyavállalatunk a Deutsche Telekom felvette a kapcsolatot a Twitch streaming szolgáltatóval annak érdekében, hogy minél gyorsabban újra a régi minőségben tudjátok élvezni a streameket!" - Telekom fórumról

  • ben9412

    csendes tag

    válasz dptrsk #143059 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm a válaszod!

    #143060 proradeon
    Sajnos most elbizonytalanodtam, hogy ténylegesen erre vették fel a hibajegyet. Én is e-mailben jeleztem nekik részletesen leírva ezt a problémát, pár napra rá kaptam értesítést, hogy hibát találtak a rendszerben, aminek a javítását megkezdték és másnapra meg jött az újabb értesítés, hogy a hibát sikeresen elhárították.
    Viszont továbbra is 110-120ms mérek az 1.1.1.1 IP-re, ill. discord.com-ra is.

    Most néztem csak meg, a hibajegyet sebesség csökkenés címszóval vették fel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák