-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz DJ. Ru$y #69570 üzenetére
Ez sz@métség. Amúgy ha 8 nappal előbb jelzek az pont olyan mint a felmondási idő. Gyakorlatilag 29-vel nem is szabad szolgáltatást nyújtaniuk ha azt időben lemondják irásban.Arra megy ki a dolog,hogy még 8 napi díjat fizess,illetve még gondolhatja az ügyfél a kilépést. Ahogy írtad abban az esetben 20-i napot kell megjelölni ,hogy 28 nappal véget érjen a felmondási idő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.