Új hozzászólás Aktív témák

  • Bile Demon

    őstag

    válasz Airedhyal #62312 üzenetére

    Én is így jártam:

    December közepén kötöttem:
    IPTV Családi + HD
    120MB NET
    ALAP telefon

    Telefon be sincs dugva, állítólag mégis szükségem van rá, nem kértem, sőt direkt kértem, hogy ne legyen, mégis az IP BOX telepítésekor átadtak egy papírt, hogy ez a számom. 2 év hűség rá, szerelő nem tud semmit nem az ő dolga ő csak hozta.
    Elmentem lemondani, de akkor meg az volt a duma, hogy: akkor nem tudják adni a spec kedvezményeket.

    Január elején lemondtam a nem megrendelt HBO és egyéb csatornákat. Nem írták jóvá, de kikapcsolták és január közepétől a kivizsgálás lezárásától ÚJRAINDULT a 2év hűség a TV-re.

    Tehát január óta én nem változtattam semmit és folyamatos élő hűségszerződés van.
    Emelhetnek árat?
    Hova lehet fordulni panasszal ez ügyben?

    Szóval akárhogy is nézem spec kedvezményt is kivették, telefont se lehet lemondani, sőt még a hívószám kijelzést is számlázzák. SOHA NEM rendeltem hívószám kijelzést és sose dugtam semmit a telefon dugaszba.

    Szerintetek le merjem mondani a hívószám kijelzést?
    1. gondolom arra nincs hűség mert az többletszolgáltatás
    2. félek, hogy újraindul a 2 év húség a telefonra, ha megreklamálom.

    [ Szerkesztve ]

    Bruhe

Új hozzászólás Aktív témák