Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz #41133696 #58221 üzenetére

    Ez nem egészen van így.

    Kizárólag akkor érvelhet a szolgáltató azzal, hogy megvan a garantált, ha:

    1. Valamilyen időszaki probléma van (értsd: docsisnál esti túlterhelés például)
    2. Vagy komoly műszaki limitáció van (például DSL-nél tényleg rohadt messze van az előfizető)

    Sajnos a Telekom sportot űz abból, hogy egy mezei felhasználó sok esetben nem, vagy csak nagyon nehezen tudja bizonyítani, hogy a telekom például egy vonalvizsgálatot úgy intéz el, hogy vissza veszi a sebességet, ami az esetek többségében nem megoldás semmire.

    Ráadásul az utóbbi időben tömegesen jelennek meg azok a DSL előfizetők, akiknek az automatika (DSM) minden alap nélkül visszavette a sebességét, sokuknak hibajegye sem volt. És ez a probléma lassan 3 éve ismert. Itt nem érvelhet a szolgáltató a garantált sebességgel mert nincs valódi műszaki oka a sebesség csökkenésnek, a saját lustaságán és inkompetenciáján kívül.

    Tehát a dolog nem fekete vagy fehér, minden esetet meg kell vizsgálni és az alapján meghozni a konklúziót.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák