Új hozzászólás Aktív témák

  • lesaux

    veterán

    Sziasztok!

    Mostanában nem győzünk panaszkodni az online, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálatra, legyen szó akár T-Home-ról, akár T-Mobile-ról.
    De komolyan, szerintem ezt már direkt csinálják. Több mint két hónapja nem kaptam számlát a T-Home-tól. Jogkövető állampolgárként, ahogy a szerződésünkben is szerepel, jeleztem telefonon a problémát. Azt mondták, ez igazából nem is probléma, sőt rendben is lennénk.

    Ma viszont kaptam egy érdekes e-mailt:
    ...technikai okok miatt az Ön Telekom otthoni szolgáltatásaira vonatkozó október havi számlája késve készült el, így sajnálatos módon a november havi számlájával két december havi beérkezési határidejű számlát kapott Társaságunktól.
    ...
    Az első – októberi - számla összegének beérkezési határideje 2014. december 10. és 13. közé esik, ezt kérjük az eredeti határidőig rendezze, határidő módosítás erre vonatkozólag nem történik.

    Nem, nem, és ba...átok meg, nem! Nemhogy két számlát nem kaptam, de egyet sem. Sem a Távszámlára, sem a T-Home-ba belépve: Befizetésre váró számlák 2014. december 12. Nincsen befizetésre váró számlád

    Most felhívom a 1412-t, gondolom, pikk-pakk felveszik, és simán rendeződik az ügy, ahogy az hónapok óta megszokott.

Új hozzászólás Aktív témák