Új hozzászólás Aktív témák

  • run4fun

    tag

    Újabb kérdést tennék fel, illetve segítségét kérnék.
    Szóval adott a mi kis falunk. T-Home internetünk van többünknek a faluban (T-Home DSL Netmánia csomagok). Több ismerősöm és én egy utcában lakunk és ugyanaz a gondunk.
    Ha huzamosabb ideig töltünk le vagy éppen kihasználjuk a sávszélességünket hosszabb ideig (nem egyszerre értem), akkor fogja magát a net és megszakad. De manapság már csak úgy is el szokott szállni, ha olyan kedve van. Napi egyszer ez elmenne. De ha mondjuk én bátyámmal egy időben nézek valamit youtube-on külön gépen és 5 percenként elmegy...
    Nem tudom, hogy a probléma csak az utcában áll-e fenn vagy az egész településen.
    Már többször lefolytattam az ügyfélszolgálattal beszélgetéseket, de a végére mindig az lett, hogy a kolléga nyitott rá egy incidenst, a vonalat távolról bevizsgálták és megállapították, hogy nincs gond. Pedig már említettem azt is, hogy utca szinten ez a gond, de megkaptam válaszként, hogy a mérés alapján nincs gond, ha pedig akarom, hogy szakember nézze meg a vonalat kiszállással, akkor x összeget fizessek a szuperszervízért...
    Úgy gondolom, hogy a szolgáltató érdeke is az, hogy normális szolgáltatást nyújtson a településen.
    Esetleg lehetne ez ügyben tenni valamit, hogy település szinten bevizsgálja (nem a megszokott "futtattam a tesztet, nincs gond" módon) a vonalat a cég?
    Ugyanakkor érdekes, hogy egy másik szolgáltató, aki bérli a T-Home vonalát, ugyanebben az utcában meg tudja oldani, hogy stabil szolgáltatást adjon.

    Köszi, Feri :)

Új hozzászólás Aktív témák