Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    Szép jó estét! :)

    Már megint ügyködik a T. Felhívtam még szombaton, hogy szeretném lemondani a felvételi opciót az IPTV-hez, tehát cseréljék ki a beltérit ha lehetséges. Drága ügyintézőhöz valahogy ez a mondatom nem akart eljutni, mert 3x kellett elismételnem. Nem baj van ilyen. Közben rendeltem egy TV-t is részletre. Érdekes mód ezt azonnal meghallotta és máris rátolta a +2év hűséget. Elköszöntünk minden happy.
    Vasárnap hívnak, hogy mikor hozhatják a 3. beltérit. Szépen elmagyarázhattam megint, hogy én cserét szeretnék, szolgáltatás lemondással. Hát pedig itt nem az lett rögzítve, de most rögzíti.
    Hétfőn azért felhívtam őket, hogy minden rendben zajlik -e? Na itt kifogtam megint egy kompetens nőt. Neki is magyarázkodnom kellett mit szeretnék, pedig nem olyan bonyolult. Elkezdte, hogy nem biztos le lehet mondani amíg a tv rendelés le nem zárul. Én itt már kezdtem mérges lenni. Hallotta is rajtam és hirtelen el tudott intézni mindent.
    Most járunk csütörtöknél és azóta sem hívott senki, hogy mikor jön a szerelő. Holnap megint hívhatom őket, de már annyira elegem van, hogy minden annyira körülményes és elintézhetetlen.
    Kíváncsi leszek, ha megpendítem, hogy én már szombaton lemondtam, akkor mettől nem fogják számlázni. Nem az én hibám, hogy érthetetlenek.

Új hozzászólás Aktív témák